تحصیل رشته ی طراحی مد در انگلستان

رشته طراحی مد و فشن یکی از رشته های پرطرفدار در میان جوانان می باشد که کشور انگلستان نیز مهد مد بوده به طور مثال هفته مد لندن از مشهورترین رویدادها در دنیا است. در این مقاله که به کوشش موسسه اصطهباناتی گردآوری شده که به بررسی تحصیل رشته طراحی مد در کشور انگلستان می پردازد که شامل بخش های زیر می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • بهترین مدارس طراحی مد و فشن در انگلستان
  • انواع مدارک تحصیلی طراحی مد در انگلستان
  • هزینه تحصیل طراحی مد و فشن در انگلستان

برای کسب اطلاعات دقیق تردر شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز به مشاورین مجرب موسسه اصطهباناتی مراجعه کنید.

بهترین مدارس طراحی مد و فشن در انگلستان

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته طراحی مد و فشن در انگلستان قرار دارد. در این بخش به بررسی انواع موسسات معتبر در انگلستان پرداخته ایم.

سن سنت مارتینز، دانشگاه هنر لندن

این موسسه مشهور هنر و طراحی، دانشجویان مشهور و برجسته مد، جان گالیانو، استلا مک کارتی، زاک پوزن و سارا برتون را در بین فارغ التحصیلان معرفی می کند، دانشجویان را ملزم می کند که از پنج مسیر مختلف طراحی مد را دنبال کنند و آنها را با ایده ها و روش های معاصر در زمینه مربوطه درگیر کنند.این دانشگاه فرصتی متمایز برای همکاری با مشاغل خارجی ارائه می دهد و دانشجویان برای جستجوی تازه ترین استعدادها در صنعت مد، مجموعه های خود را در مقابل کارفرمایان بالقوه به نمایش می گذارند.

دانشگاه کینگستون لندن

این دانشگاه با داشتن خلاقیت و مهارت، با توجه به سهم خود در دنیای م ، در سراسر جهان شناخته می شود. دانشجویان این شانس را دارند که با شرکت های جهانی کار کنند و یاد بگیرند که تجربه دست اول کار در سناریوی زندگی واقعی چگونه است.
این دانشگاه بر استفاده از فن آوری های پیشرفته، دانشکده های متخصص و چشم انداز فارغ التحصیلان با تأکید بر تکامل و تغییر بنیادین در طراحی مد متاثر از تغییرات فرهنگی ، اجتماعی و تاریخی متمرکز است.

دانشگاه وست مینستر

وست مینستر با همکاری نزدیک با صنعت بین المللی مد، علاقه زیادی به در معرض دید بودن دانشجویان خود در صنعت مد پیشرو جهان با فراهم آوردن فرصتی برای انجام کارآموزی بی نظیر دارد. این بینش را در کار در صنعت انتخاب شده برای شروع کار موفق خود در صنعت مد به آنها می دهد. دانشجویان در معرض مهارت و تخصص گروه همسالان در حال مطالعه دوره های دیگر هستند. فارغ التحصیلان مشهور عبارتند از: اشلی ویلیامز، استوارت ویورس، روبرتا آینر، لیام هاجز، کیتی هیلیر، کلر بارو در این موسسه تحصیل کردند

کالج مد لندن

رهبر جهانی در طراحی مد، کالج مد لندن تنها کالج در انگلستان است که تخصص در آموزش مد را ارائه می دهد. علاوه بر انتخاب گسترده ای از دوره های طراحی، برنامه های تخصصی در زمینه بازاریابی مد، زیبایی، طراحی لباس، روزنامه نگاری مد و عکاسی برای پرورش نسل بعدی سبک های مد آموزش داده می شود.در میان فارغ التحصیلان، طراح کفش جیمی چو معروف ترین است. بزرگترین نام های دیگر ویلیام تمپست ، پاتریک کاکس ، هارولد تیلمن ، کریس لیو و مایکل میچالسکی هستند.

کالج مد لندن

کالج مد لندن

دانشکده هنر منچستر

خانه به مؤسسه مد منچستر و دانشکده هنر منچستر، دوره های دانشگاه متروپولیتن وسعت صنعت مد را شامل می شود، از طراحی گرفته تا مدیریت کسب و کار، خرید و ارتقاء. این دانشگاه با همکاری صنعت جهانی برای ترکیب تخصص آکادمیک با تجربه صنعت و ارائه یک تجربه یادگیری واقعاً جذاب با پروژه های زنده، مبادلات، سخنرانی های مهمان، کارگاه ها و سفرهای مطالعاتی همکاری می کند. فارغ التحصیلان مشهور عبارتند از: سارا برتون OBE ، Aitor Throup ، متیو میلر و آگپه مودومولا (Agi & Sam) در کنار فارغ التحصیلان با گرفتن موقعیت های طراحی در مارک های اصلی مد از جمله Givenchy ، DKNY ، Abrcrombie & Fitch Top Man ، لوئیز ویتون و پل اسمیت.

انواع مدارک برای تحصیل طراحی مد در انگلستان

شما در مورد هر جنبه ای از روند طراحی مد، از تحقیق و توسعه طراحی گرفته تا ساخت پوشاک و استفاده از رسانه ها برای ارائه مفاهیم مد به عموم می توانید در انگلستان تحصیل کنید. شما کار خواهید کرد و مناطقی از قبیل منسوجات، ظاهر طراحی، عکاسی، پیش بینی روند، برش الگوی، پارچه کشیدن و طراحی و تصویر مد را کاوش خواهید کرد. این امر با مطالعه شما در مورد تجارت و بازاریابی مد، تاریخ مد و بافت فرهنگی گسترده تر تکمیل خواهد شد. انواع رشته ها و مدارک موجود برای تحصیل طراحی رشته مد در انگلستان به شرح زیر است:

مدارک طراحی مد در کشور انگلستان

شما اصول طراحی مد را پوشش می دهید و یاد می گیرید که چگونه تحقیق، طراحی، توسعه و ساخت لباس را انجام دهید. شما دانش فنی و مهارت های عملی خود را در زمینه هایی مانند نقاشی، تصویرگری مد، فناوری پارچه، برش الگوی، طراحی به کمک رایانه (CAD)، رنگ، آزمایش، ساخت خیاطی و ساخت پوشاک توسعه خواهید داد. همچنین ماژول هایی در ارتباطات مد، تجارت مد و فرهنگ مد وجود خواهد داشت. تأکید در طول دوره بسیار به رشد هویت فردی شما به عنوان یک طراح توجه دارد.

مدارک طراحی مد در کشور انگلستان

مدارک طراحی مد در کشور انگلستان

Fashion textiles degrees

شما بر روی ساخت منسوجات برای استفاده در صنعت مد از طریق چاپ، گره، گلدوزی و تزئین و از طریق استفاده از هر دو روش هنرهای سنتی و فرآیندهای دیجیتال معاصر متمرکز خواهید شد. شما دانش خود را در مورد پارچه ه ، رنگ و silhouette توسعه می دهید، در نمونه برداری از منسوجات و آزمایش نمونه های اولیه مشغول به کار خواهید بود و مناطقی مانند آگاهی مد، پیش بینی روند، تصویر سازی، برش الگوی و ساخت پوشاک را کشف می کنید.

مدارک ارتباطی و تبلیغ مد در کشور انگلستان

دانشگاه های مختلف برای مدارک تحصیلی خود در این زمینه نام های مختلفی دارند. تغییرات متنوع شامل ارتباطات مد، ارتقاء مد، ارتباطات و ارتقاء مد، روابط عمومی و ارتباطات مد، ارتباطات مد و یک ظاهر طراحی شده و تبلیغات و تصویربرداری مد است.

Fashion styling degrees

شما با اصول طراحی یک مد و مهارت های لازم برای این حرفه آشنا می شوید. شما می توانید یک ظاهر طراحی شده برای مجلات، تبلیغات، نمایش های بدافزار ، رسانه های دیجیتال و تجارت الکترونیک را پوشش داده و در مورد ساخت مد، عکاسی مد، نحوه استفاده از بدن برای انتقال معنا، مو و آرایش، پوشاک و منابع تبلیغاتی و تولید رسانه اطلاعات کسب کنید. این کار با مطالعات تاریخی و فرهنگی شما تکمیل خواهد شد.

مدارک عکاسی مد در کشور انگلستان

شما عکاسی، فیلم و انیمیشن مد را مطالعه خواهید کرد و طیف وسیعی از تصاویر را بررسی خواهید کرد ، از لباس های فانتزی گرفته تا سبک خیابان ، در تعدادی از رسانه ها ، مانند تبلیغات تبلیغاتی ، کتاب های طراح ، مجلات براق ، گالری های هنری و پنجره های فروشگاه. شما هم در استودیو و هم در موقعیت مکانی فیلمبرداری را تجربه خواهید کرد و در مورد تولید و دستکاری تصاویر دیجیتالی ، از جمله روشهای روتوش و ویرایش فیلم با کیفیت بالا و غیر مخرب ، یاد خواهید گرفت.

مدارک روزنامه نگاری مد در کشور انگلستان

شما روزنامه نگاری مد را در چندین سیستم عامل ، از چاپ و پخش گرفته تا رسانه های آنلاین و اجتماعی، مطالعه خواهید کرد. شما مهارت های اساسی مورد نیاز روزنامه نگاری در صنعت مد را می آموزید از جمله سبک های نوشتن، تحقیق، قانون و اخلاق رسانه ها، واژگان مد، گزارش گیری از طریق مسکونی، یک ظاهر طراحی، عکاسی و روزنامه نگاری ویدئویی و همچنین مطالعه نظریه مد، تاریخ و فرهنگ، مانند نمادهای سبک و خرده فرهنگها. شما همچنین ممکن است یک دوره کوتاه مدت را طی کنید.

هزینه تحصیل طراحی مد و فشن در انگلستان

هزینه تحصیل در انگلستان در رشته های طراحی مد و فشن بسیار مرتبط با دانشگاهی است که شما قصد آموزش را دارید اما به طور میانگین هزینه تحصیل در این رشته برای یک دوره تابستانی از 3000 پوند تا تحصیلات کارشناسی برای هر ترم 5000 تا 10000 پوند را باید هزینه کنید. در مقاطع بالاتر نیز شما ممکن از موفق به اخذ بورسیه تحصیلی شده که هم هزینه تحصیلتان را مجانی ارائه می دهد و هم هزینه ای برای زندگی برایتان تامین می کند.در سال 2019 متوسط اجاره مکان دانشجویی به 125 پوند در هر هفته یا 535 پوند در هر ماه رسیده، با این حال، دانشجویان در لندن می توانند انتظار داشته باشند به طور متوسط 182 پوند در هفته یا 640 پوند در ماه بپردازند. متوسط هزینه سالانه دانشجویان 4،875 پوند (براساس قرارداد 39 هفته ای) است.در پایان دوره کارشناسی معمولی سه ساله است، کل هزینه پیش بینی شده برای اقامت 14625 پوند است. وام تعمیر و نگهداری برای دولت و دانشجویان برای تأمین هزینه های زندگی (از جمله اسکان) از طرف دولت در دسترس است.دانشجویان به طور معمول برای سال اول در اسکان دانشگاه می مانند و سپس برای سال های دوم و سوم به مسکن خصوصی می روند. هزینه خوابگاه دانشگاه بسته به جایی که در انگلستان دانشجو مستقر است متفاوت است و کدام نوع اقامت را انتخاب می کند.

هزینه تحصیل طراحی مد و فشن در انگلستان

هزینه تحصیل طراحی مد و فشن در انگلستان

قبض های آب و برق (آب ، گاز و برق) در محل های اجاره ای تقریبا 50 پوند در هر ماه است و صورتحساب تلفن همراه از 10 تا 40 پوند است. اینترنت پهن باند حدود 20 پوند در ماه هزینه دارد، اما این بین مستاجرین تقسیم می شود.به طور متوسط کتاب و تجهیزات دانشگاه 15 دلار در هفته یا 60 پوند در ماه هزینه خواهد داشت.در خارج از لندن و سایر شهرهای مهم دانشجویی، میانگین سفر با اتوبوس تنها 1.50 پوند و 45 پوند در ماه برای کارت مسافرتی دانشجویی است. دانشجویان دانشگاه های مرکزی لندن باید انتظار داشته باشند هفته 23 پوند را برای حمل و نقل (پوشش زیرزمینی لندن، اتوبوس، تراموا و قطار) یا 140 پوند در ماه هزینه کنند.دانشجویان همچنین از سفر یک سوم مسافر در قطارهای منطقه ای با راه آهن 1625 بهره مند می شوند. به عنوان مثال، بلیط بزرگسالان که در روز سفر از لندن به برایتون (یک مقصد مسافرت روز محبوب) رزرو شده است، 17.50 پوند یا همان کارت دانشجویی 11.50 پوند است. به طور متوسط، یک لیتر بنزین 1.16 پوند قیمت دارد.از جمله هزینه های مسکن ، غذا، هزینه دوره، حمل و نقل، معاشرت و برنامه های خدمات ، متوسط هزینه زندگی در سال 8،990 پوند است که در طی یک دوره سه ساله 26.970 پوند خواهد شد.

با مطالعه مطالب بالا با دانشگاه های معتبر طراحی مد در انگلستان و انواع مدارکی که در این رشته برای دانشگاه های انگلیسی ارائه می شود آشنا شدید و همچنین نسبت به هزینه تحصیل و زندگی دانشجویی نیز آگاه شدید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه اصطهباناتی در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز تماس برقرار کنید.

سوالات متداول تحصیل طراحی مد و فشن د ر انگلستان

1- هزینه تحصیلی در دوره های طراحی مد در انگلستان چقدر است؟

هزینه تحصیل در طراحی مد به طور متوسط 5000 تا 10000 پوند می باشد.

2- هزینه زندگی دانشجویی در انگلیس چقدر است؟

هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان حدودا سالیانه 10000 تا 20000 پوند خواهد بود.

3- هزینه یک دوره تابستانی طراحی مد در انگلستان چقدر است؟

هزینه یک دوره تابستانی از 3000 پوند شروع می شود.

4- بهترین دانشگاه برای تحصیل طراحی مد چقدر است؟

بهترین مکان برای تحصیل در انگلستان کالج سلطنتی طراحی مد لندن است.

5- آیا رشته طراحی مد در انگلستان مقطع دکترا دارد؟

بله این رشته مقاطع دکترا را نیز در انگلستان دارد.

6- آیا می توان رشته طراحی مد را در کالج های انگلستان گذراند؟

بله، بعضی کالج ها در انگلستان طراحی مد را ارائه می دهند.

7- آیا برای تحصیل طراحی مد باید مدرک زبان انگلیسی داشت؟

بله، شما باید صلاحیت مهارت زبانی خود را با داشتن این مدرک اثبات کنید.

8- آیا برای تحصیل طراحی مد بورسیه تحصیلی در انگلستان وجود دارد؟

بله، در صورت داشتن رزومه قوی افراد می توانند از دانشگاه ها بورسیه دریافت کنند.

9- آیا برای تحصیل طراحی مد در انگلستان باید نمونه کار داشت؟

بعضی دانشگاه ها برای پذیرش شما ممکن است نمونه کارهای شما را درخواست کنند.

10- آیا تحصیل طراحی مد در انگلستان مقرون به صرفه است؟

دانشگاه های مختلف هزینه های مختلفی دارد اما بهترین دانشگاه ها معمولا هزینه قابل توجهی را دریافت می کنند.

11- آیا طراحی مد و فشن در انگلستان نیاز به آزمون ورودی دارد؟

بعضی دانشگاه ها ممکن است از شما درخواست مصاحبه بکنند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *