تحصیل در رشته نقاشی در ایتالیا

تحصیل در کشور ایتالیا برای دانش جویان بین المللی دارای سهولت است. دانشگاه های این کشور جز دانشگاه های ممتاز بوده دارای جایگاه خوبی در دنیا هستند. تحصیل در کشور ایتالیا به زبان انگلیسی و ایتالیایی امکان پذیر است. دانشگاه های این کشور فرصت دریافت بورسیه تحصیلی را در اختیار دانش جویان بین المللی خود قرار می دهند. از جمله رشته هایی که دانش جویان بین المللی تقاضای تحصیل در آن را دارند، رشته نقاشی است و تحصیل در کشور ایتالیا می تواند فرصت مناسبی برای آن ها باشد.در این مقاله که به کوشش کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی تهیه و تنظیم گردیده است به بررسی دقیق موارد زیر خواهیم پرداخت :

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • تحصیل مقطع کارشناسی رشته نقاشی در کشور ایتالیا
  • تحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته نقاشی در ایتالیا
  • شرایط تحصیل رشته نقاشی در ایتالیا
  • هزینه تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا
  • تحصیل دکترای رشته نقاشی در کشور ایتالیا
  • بهترین دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل در رشته نقاشی
  • مزایای تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا
  • جمع بندی
  • سوالات متداول

تحصیل مقطع کارشناسی رشته نقاشی در کشور ایتالیا

تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا بر خلاقیت و بیان شخصیت و نیز احساسات دانش جویان تاکید دارد و هدف از طراحی این دوره آموزشی پرورش مهارت های پربار در زندگی برای دانش جویان و فارغ التحصیلان این رشته تحصیلی است. تحصیل در ایتالیا در دوره کارشناسی رشته نقاشی دانش جویان را تبدیل به یک هنرمند مستقل می کند و یا آن ها را برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد آماده می کند. هنرمندان مستقل می توانند اثر هنری خود را در گالری ها، موزه ها و یا بسیاری از مکان های دیگر در معرض دید عموم قرار داده و آن ها را به فروش برسانند. دانش جویان در طول تحصیل خود با دروسی مانند تاریخ هنر، طراحی و دیگر هنرهای استودیویی آشنا می شوند.آگاهی از وسعت کارهایی که در گذشته انجام شده است و آن چه در زمان حاضر انجام می شود، دانش جویان را ترغیب می کند تا فعالیت خود را با تاریخ و محتوای معاصر مرتبط کنند. دانش جویان این رشته وقت زیادی را در کلاس ها برای خلق کارهای اصلی صرف می کنند و انواع مختلف رسانه هایی را که با آن ها کار می کنند، مورد بررسی قرار می دهند. دوره یک ساله یک برنامه جامع را ارائه می دهد و فرصتی بی نظیر برای دستیابی به طیف گسترده ای از دانش و تکنیک های مرتبط با رشته تحصیلی می باشد. در کنار کلاس های عملی همراه با تکالیف و مشاغل به چالش کشیده دروس پایه هنر به دانش جویان اصول اولیه هنر و طراحی ایتالیایی را ارائه می دهد. از طریق این برنامه ، دانش جویان نه تنها پایه و اساس محکمی را در هنرهای زیبا به دست می آورند، بلکه مهارت های خاص و پیشرفته ای را نیز ایجاد می کنند که در محیط یادگیری غوطه ور می شوند. مدرک به کسانی که امتحان نهایی را پشت سر می گذارند تعلق می گیرد .

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته نقاشی در ایتالیا

کارشناسی ارشد هنر به سه برنامه درسی نقاشی، مجسمه سازی و چاپ دستی تقسیم می شود که دارای همان ساختار و حرفه هستند. این دوره ها به زبان انگلیسی است و بهترین راه حل برای تکمیل، غنی سازی و تقویت آمادگی هنرمندان، متخصصان خلاق و مجریان فرهنگی است. در طول هر سال تحصیلی، دانش جویان را در بسیاری از پروژه ها تحت هدایت هنرمندان و متخصصان مشهور بین المللی شرکت می کنند.دانش جویان می توانند به صورت عمیق تمام جوانب عملی و نظری مربوط به برنامه درسی و هنرهای معاصر مانند اجرا، نمایش فیلم، هنر عمومی، نقد هنری و … را تحصیل کنند. برنامه درسی نقاشی در مقطع کارشناسی ارشد اهمیت بسیار زیادی به تاریخ و ساز و کارهای منشأ نقاشی می دهد و با مطالعه موضوعات اساسی مانند شمایل نگاری و نقاشی آناتومیک، پدیدار شناسی هنرهای معاصر، مدیریت هنری سر و کار دارد . اما در عین حال به دانش جویان نیز این امکان را می دهد تا دانش خود را در زبان های نوآورانه، گرافیکی، تصویری، پلاستیک یا تکنولوژیکی افزایش دهند.

کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا می باشند.

شرایط تحصیل رشته نقاشی در ایتالیا

دانش جویان به آموزش در طیف گسترده ای از تکنیک ها دسترسی خواهند داشت و دانشگاه ها نیز منعکس کننده تنوع طراحی و نقاشی معاصر می باشند. برای تحصیل در هر کدام از مقاطع تحصیلی این رشته دانش جویان باید شرایط خاصی را برآورده کنند. شرایطی مانند :

شرایط تحصیل رشته نقاشی در ایتالیا

شرایط تحصیل رشته نقاشی در ایتالیا

دوره یک ساله :

  • دیپلم دبیرستان و کالج و یا معادل آن ها
  • مهارت کافی در زبان انگلیسی و ایتالیایی
  • مجموعه ای از دوازده اثر هنری که به بهترین شکل نشان دهنده سبک نقاشی متقاضی باشد

دوره کارشناسی ارشد :

  • فارغ التحصیلان دوره کارشناسی که به عنوان (Declaration of Value in Loco) شناخته می شوند.
  • تسلط به زبان انگلیسی و ایتالیایی
  • نمونه کار از متقاضی

برنامه های کوتاه مدت (دوره فشرده تابستان، دوره کریسمس، دوره کوتاه هنر) :

  • تسلط کافی به زبان انگلیسی
  • اطلاعات عمومی

هزینه تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا

برگزاری دوره های هنر در کشور ایتالیا می تواند یک راه عالی برای دانش جویان خلاق باشد تا بتوانند به طور همزمان تحت نظارت اساتید حرفه ای در کار خود به مهارت دست یابند و از بسیار آثار معروف یاد بگیرند و همین امر مهاجرت به ایتالیا از محبوب می کند . بسیاری از اساتید نقاشی مانند داوینچی، میکل آنژ و بوتیچلی رد پای خود را بر معماری ایتالیا، منظره های شهر و بوم های نقاشی به جا گذاشته اند و این کار باعث شده است که این کشور همانند کلاسی زنده برای دانش جویان بین المللی باشد. هزینه تحصیل رشته ی نقاشی در کشور ایتالیا به شرح زیر می باشد :

  • دوره یک ساله : 13.000.00 یورو
  • دوره کارشناسی ارشد : 16.600.00 یورو
  • دوره آمادگی برای آکادمی دی بل (آموزش فقط به زبان ایتالیایی ) : 10.800.00 یورو
  • دوره های کوتاه مدت استاندارد : برای یک هفته 600.00 یورو
هزینه تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا

هزینه تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا

تحصیل دکترای رشته نقاشی در کشور ایتالیا

تحصیل رشته ی نقاشی در مقطع دکترا در این کشور توسط پارلمان های هنری برنامه ریزی می شود. این دوره های تحصیلی به هدف آموزش دانش جویان به منظور دست یابی به مهارت های مورد نیاز شرکت ها، دانشگاه ها ، مراکز تحقیقاتی و دیگر موسسات صورت می گیرد. تحصیل رشته نقاشی در مقطع دکترا برای دانش جویان فرصت های زیر را آماده می کند :

  • فراهم کردن زمینه های تحقیقاتی و تبدیل شدن به یکی از اعضای تاثیرگذار تیم های تحقیقاتی
  • شرکت در دوره ها (ابزار و شیوه های طراحی : تاریخچه هنر و واحدهای درسی رشته طراحی) و سمینارهای طراحی، تحقیقات مرتبط با طراحی و تحقیقات عمومی و ایجاد رقابتی که بر نظم در طراحی تمرکز دارد.
  • شرکت در دوره ها و سمینارهایی که در زمینه های خاص تحقیقاتی ، ایجاد متخصصان حرفه ای سطح بالا در دست یابی به علم ابزارهای کاری و بهبود سطح زمینه های تحقیقاتی برگزار می شوند.
  • امکان تبدیل شدن به فردی فعال در برنامه های آموزشی و تربیتی و پیشرفت توانایی تاثیر گذاری جهت ارائه هنر اصیل
  • کسب تجربه در تحقیقات بین المللی جهت ارائه نظریه ها، روش شناسی ها و قوانین کاری و تحکیم شبکه روابط بین المللی

هر گونه سوال در رابطه با تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا را با کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در میان بگذارید.

بهترین دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل در رشته نقاشی

شاید دانش جویان از خود بپرسند چرا باید برای تحصیل در رشته نقاشی به کشور ایتالیا بروند؟ دانش جویانی که در این کشور به تحصیل در رشته ی نقاشی می پردازند شانس ادغام شدن با تاریخ هنر را خواهند داشت . نقاشی های کشور ایتالیا هزاران حرف برای گفتن دارند. در نتیجه تحصیل در ایتالیا در رشته ی نقاشی می تواند فرصتی بی نظیر برای دانش جویان بین المللی باشد. از جمله دانشگاه های برتر این کشور که امکان تحصیل در رشته نقاشی را در اختیار دانش جویان بین المللی قرار می دهند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

موسسه طراحی IED :

این موسسه یک مدرسه طراحی خصوصی در ایتالیا است که در سال 1966 توسط Francesco Morelli تاسیس شد. این مدرسه در چهار رشته طراحی، مد، ارتباط بصری و مدیریت سازمان یافته است. این موسسه در شش شهر ایتالیا : میلان، رم، فلورانس ، ونیز، تورین و کالیاری شعبه دارد. موسسه IED بدون شک بهترین مکان برای تحصیل رشته ی نقاشی در کشور ایتالیا است.

موسسه طراحی IED ایتالیا

موسسه طراحی IED ایتالیا

دانشگاه مارانگونی :

دوره های ارائه شده در دانشکده هنر و مد این دانشگاه مسیرهای آموزشی متعددی را در دنیای هنر ایجاد می کند . این برنامه به بخش های اصلی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دوره های کوتاه تقسیم می شود که به نوبه خود به چندین نوع برنامه تقسیم می شوند. این دانشگاه یکی از مهم ترین دانشگاه های نقاشی در کشور ایتالیا می باشد.

آکادمی دی بل :

آکادمی هنرهای زیبا فلورانس یک آکادمی هنری آموزشی در فلورانس، توسکانی، در مرکز ایتالیا است. این آکادمی توسط Cosimo I de ‘Medici در سال 1563 تأسیس شد. میکل آنژ بووناروتی، بنونو سلوینی و سایر هنرمندان برجسته با آن در ارتباط بوده اند.

مزایای تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا

شاید اندکی در رابطه با رنسانس شنیده باشید. رنسانس از کشور ایتالیا آغاز شد. سایر انقلاب های هنری نیز از کشور ایتالیا آغاز شده اند. این عوامل باعث شده اند تا کشور ایتالیا کشوری فوق العاده برای دانش جویانی که قصد تحصیل در رشته های هنری را دارند باشد. هزینه تحصیل در این رشته مناسب است و دانشگاه های نقاشی این کشور نیز از شهرت جهانی برخوردارند.

جمع بندی

دانش جویانی که قصد تحصیل رشته ی نقاشی را در کشور ایتالیا دارند باید به منظور اخذ پذیرش نمونه کارهای خود را برای دانشگاه ارسال کنند. زبان تحصیل در این رشته بسته به نوع دانشگاه و موسسه و همچنین مقطع تحصیلی می تواند به زبان انگلیسی یا ایتالیایی ارائه شود. دانش جویان باید در ترم آخر یک پروژه را به عنوان پایان نامه به دانشگاه ارائه دهند. متاسفانه دانش جویان این رشته امکان همراهی خانواده را نخواهند داشت . دانش جویان بین المللی این فرصت را خواهند داشت تا به کار دانشجویی مشغول شوند. هزینه زندگی دانش جویان رشته ی نقاشی در کشور ایتالیا می تواند بین 600 تا 800 یورو در ماه باشد. مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی این رشته سه الی چهار سال زمان خواهد برد.

در نهایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی آماده پاسخ گویی تلفنی و حضوری به هموطنان عزیز و انجام کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت می باشد. هموطنان متقاضی تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا ، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به دفاتر موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز مراجعه نمایند.

سوالات متداول در مورد تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا

1- تاکید اصلی آموزش رشته نقاشی در کشور ایتالیا بر چیست؟

تاکید اصلی آموزش رشته نقاشی در کشور ایتالیا بر خلاقیت و بیان شخصیت و نیز احساسات دانش جویان می باشد .

2- فرصت های پیش روی فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی رشته نقاشی در کشور ایتالیا چیست؟

دوره کارشناسی رشته نقاشی دانش جویان را تبدیل به یک هنرمند مستقل می کند و یا آن ها را برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد آماده می کند.

3- تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته ی نقاشی در کشور ایتالیا به چه صورت است؟

برنامه درسی نقاشی در مقطع کارشناسی ارشد اهمیت بسیار زیادی به تاریخ و ساز و کارهای منشأ نقاشی می دهد و با مطالعه موضوعات اساسی مانند شمایل نگاری و نقاشی آناتومیک، پدیدار شناسی هنرهای معاصر، مدیریت هنری سر و کار دارد.

4- شرایط تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا چیست؟

شرایط تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا دانش زبانی، ارائه نمونه کار و آخرین مدرک تحصیلی است.

5- آیا برای تحصیل در رشته نقاشی کشور ایتالیا به دانش زبانی احتیاج است؟

بله . برای تحصیل در رشته نقاشی کشور ایتالیا به دانش زبان انگلیسی و ایتالیایی احتیاج است.

6- هزینه تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا چقدر است؟

هزینه تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا بسته به دوره انتخابی دانش جویان متفاوت خواهد بود.

7- بهترین دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل رشته نقاشی کدامند؟

بهترین دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل رشته نقاشی IED، آکادمی دی بل و … هستند.

8- مزایای تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا چیست؟

از جمله مزایای تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا هزینه تحصیل این رشته و دانشگاه های نقاشی آن است که از شهرت جهانی برخوردارند.

9- آیا برای اخذ پذیرش رشته نقاشی در کشور ایتالیا به ارائه نمونه کار احتیاج است؟

بله . دانش جویان باید جهت اخذ پذیرش رشته نقاشی در کشور ایتالیا نمونه کار ارائه دهند.

10- آیا به منظور تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا امکان همراهی خانواده وجود دارد؟

خیر . متاسفانه دانش جویان این رشته امکان همراهی خانواده را نخواهند داشت.

11- مدت زمان تحصیل رشته نقاشی در کشور ایتالیا چقدر است؟

مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی این رشته سه الی چهار سال خواهد بود.

12- آیا دانش جویان نقاشی امکان انجام کار دانشجویی را در کشور ایتالیا دارند؟

بله . دانش جویان بین المللی این فرصت را خواهند داشت تا به کار دانشجویی مشغول شوند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *