تحصیل رشته فیزیوتراپی در ایتالیا

دانشجویان تحصیل رشته فیزیوتراپی در ایتالیا می آموزند که افراد آسیب دیده از جراحات یا در دوران بهبودی از جراحی را آموزش دهند. فیزیوتراپیست ها همچنین ممکن است به افراد مبتلا به مسائل مزمن و عصبی کمک کنند که بر جنبش آنها تاثیر می گذارد، تا بتوانند در افزایش میزان تحرک و راحتی آنها تأثیر بگذارند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل رشته فیزیوتراپی در ایتالیا

تحصیلات فیزیوتراپی بر اساس کشورها بسیار متفاوت است. در سراسر جهان، دامنه آموزش فیزیوتراپی از آموزش پایه در محل کار در بیمارستان ها و کلینیک های سرپایی تا حرفه های دکتری و برنامه های کارشناسی ارشد گسترده است. ایتالیا، به طور رسمی جمهوری ایتالیا، یک مجلس واحد در شهروندی اتحادیه اروپا، واقع در جنوب اروپا است.

 تحصیل فیزیوتراپی در ایتالیا، که یک دوره سه ساله تمام وقت است، در دانشکده پزشکی و بسیاری از دانشگاه های ایتالیایی آموزش داده می شود. این دوره از سال اول یک ترکیب فشرده از زمان کلاس و کارآموزی اجباری است. لیست دانشگاه های پزشکی ایتالیا که دوره های فیزیوتراپی را ارائه می دهند عبارت است از:

فارغ التحصیلان فیزیوتراپی در ایتالیا

فارغ التحصیلان فیزیوتراپی عملگران مراقبت های بهداشتی، مسئول ارائه درمان های پیشگیرانه، درمانی و توانبخشی هستند. فارغ التحصیلان به طور خود مختار یا به عنوان بخشی از یک گروه از انواع مراقبت های بهداشتی در زمینه های حرکتی، عملکردهای برون لایه ای می باشند. بر اساس تشخیص و تجویز پزشک و در حوزه صلاحیت خود، فارغ التحصیلان فیزیوتراپی، گاهی اوقات به عنوان بخشی از یک تیم چند رشته ای، برنامه های توانبخشی را برای شناسایی و رعایت الزامات بهداشتی افراد معلول تنظیم می کنند. آنها به صورت خودگردان ارائه روش های درمانی با هدف بهبود توانایی های حرکتی، روانشناختی و ناتوانی های شناختی را ارئه می دهند.

فارغ التحصیلان فیزیوتراپی در ایتالیا

 

کار فیزیوتراپی در ایتالیا

جهت تحصیل در ایتالیا انجام فعالیت های تحقیقاتی، آموزش و مشاوره حرفه ای در خدمات بهداشتی و تمام مناطق دیگر نیاز به تخصص خاص خود را دارند. فارغ التحصیلان فیزیوتراپی واجد شرایط کار در زمینه های زیر می باشند:

  • بیمارستان ها واحدهای توانبخشی عمومی یا خصوصی
  • واحدهای توانبخشی تخصصی عمومی یا خصوصی
  • خانه های مراقبت برای سالمندان یا معلولین
  • انجمن های ورزشی یا گروه ها خدمات مستقل
  • در یک مرکز اختصاصی یا در خانه

دوره فیزیوتراپی در دانشگاه Humanitas ایتالیا

دوره آموزشی فیزیوتراپی در دانشگاه Humanitas به زبان ایتالیایی تدریس می شود و یک برنامه آکادمیک سه ساله برای مجموع 180 اعتبار دانشگاهی (CFU) است. فیزیوتراپی از تکنیک های خاصی از تمرینات درمانی و رویه های دستکاری در سیستم حرکتی به منظور درمان اختلالات عملکرد حرکتی، که می تواند سیستم عضلانی، سیستم عصبی، سیستم قلبی عروقی، تنفسی و سیستم ادراری را شامل می شود، استفاده می کند.

از طریق درمان های فیزیوتراپی، بیماران می توانند عملکرد حرکتی خود را بهبود بخشیده، خود مختاری را دوباره بهبود ببخشند و در نتیجه کیفیت زندگی خود را افزایش دهند. هدف دانشگاه Humanitas آموزش فیزیوتراپیست ها با مهارت های حرفه ای بالا و آموزش روش شناختی جامع است. اگر از هزینه تحصیل در ایتالیا اطلاعاتی را در دست ندارید بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در تماس باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

4 دیدگاه برای “تحصیل رشته فیزیوتراپی در ایتالیا

  1. حسینی گفت:

    سلام ببخشید برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی ایتالیا باید امتحان آیمت بدیم؟ و جایی درباره دانشگاه و حداقل نمره قبولی ننوشته میشه لطفا راهنمایی کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      رشته های پزشکی و پیرا پزشکی به زبان انگلیسی نیاز به شرکت در ازمون ورودی دارند. هر دانشگاه الزامات و شرایط مربوط به خود را دارد.

  2. Safa گفت:

    سلام خسته نباشید.
    در رابطه با ادامه تحصیل کارشناسی در ایتالیا چند تا سوال دارم.
    من خرداد ۹۸ دیپلم رشته تجربی میگیرم، نمره دیپلم چقدر تاثیر داره تو اپلای؟ حداقل چند باشه؟
    برای دریافت ویزا مدرک زبان حتما باید ایتالیایی باشد یا انگلیسی هم میشود؟
    کدام دانشگاه ها هزینه کمتری برای رشته های انگلیسی زبان میگیرند؟ چون اولویتم تو انتخاب رشته، هزینه هستش.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      تحصیل کارشناسی در ایتالیا به زبان انگلیسی نیز انجام می شود. هزینه و شرایط تحصیل بسته به دانشگاه و رشته انتخابی شما دارد. با ما در تماس باشید تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *