تحصیل در رشته انگلیسی در ایتالیا

برنامه کارشناسی ادبیات انگلیسی توسط دانشگاه های کشور ایتالیا که به شناخت مباحثی چون درک تاریخ و فرهنگ  منجر می شود، اختصاص داده شده است. در نظر داشته باشید که این گرایش تحصیل در رشته انگلیسی در ایتالیا بر توسعه ادبیات انگلیسی از دوره آنگلوساکسون تا قرن بیست و یکم تاکید خواهد داشت. در ادامه این مقاله که به قلم متخصص مهاجرت تحصیلی ما در موسسه حقوقی اصطهباناتی نوشته شده است، درباره چارچوب پذیرش تحصیلی و هزینه تحصیل در ایتالیا بیشتر بخوانید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در رشته انگلیسی در ایتالیا

افرادی که به نویسندگی علاقه مندند و قصد توسعه دانش خود درباره ادبیات و یادگیری متون کتب منتشر شده در دنیا را دارند، می توانند در رشته نویسندگی و ادبیات و انتشارات انگلیسی (English Writing، Literature، and Publishing program) به تحصیل بپردازند. این سه رشته با یکدیگر ادغام شده اند و یک برنامه پویا و چند لایه را ایجاد کرده است که موجب خلاقیت در بیان و بهبود مهارت های لازم برای موفقیت در دنیای ادبی امروز می شود.

رشته ادبیات انگلیسی ارزش خود را به عنوان یک رشته با قدمت حفظ کرده است و باعث بهبود قدرت تخیل، تقویت دقت ذهن، توانایی نقد و ارزیابی ارزش های انسانی و لیبرال می شود. دانشجویان این رشته پیش زمینه مناسبی برای مشاغل مختلف فراتر از رشته خود از جمله حقوق، حکومت، دیپلماسی، روزنامه نگاری، انتشارات، آموزش و بیزنس به دست می آورند.

این رشته بر درک تاریخی و فرهنگی ادبیات از دوره انگلوساکسون تا قرن 21 ام تاکید دارد، اما دروس تئوری از ژانرهای مختلف ادبی نیز باید گذرانده شوند. دانشجویان تمام دروس را باید مطالب با دقت مطالعه کنند، به نقد آنها بپردازند و نتایج پژوهش های خود را در قالب مقاله ارائه دهند. آموزش مهارت های تحقیقاتی و نویسندگی منجر به ارائه پایان نامه در سال آخر می شود.

این رشته مزایای متعددی دارد و به خصوص برای کسانی که زبان اصلی آنها انگلیسی نیست، بسیار مفید می باشد. تحصیل در رشته ادبیات انگلیسی در دانشگاه های بین المللی ارزش خاصی دارد. در فضای بین المللی، دروس در حالی که به مطالب ایتالیایی و سایر پیش زمینه های ملی دانشجویان مرتبط است، تا حدود بین المللی شده اند. دروس ادبیات تطبیقی و نویسندگی خلاقانه بخشی از این رشته می باشند.

دروس این رشته عبارتند از:

  1. مقدمه ای بر ادبیات
  2. مقدمه ای بر رمان
  3. مقدمه ای بر شعر و نظم
  4. مقدمه ای بر نظریه های ادبی و فرهنگی
  5. ادبیات آمریکا
  6. ادبیات انگلیسی I: ادبیات آغازین با میلتون
  7. ادبیات انگلیسی II:از Enlightenment تا Romanticism
  8. ادبیات انگلیسی III: از Victorians تا Modernists
  9. شکسپیر یا شکسپیر در ایتالیا
  10. تاثیرات (ادبیات) کلاسیک بر ادبیات انگلیسی یا دیدگاه های ایتالیایی
  11. پایان نامه
  12. طول این رشته 4 سال است.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش رشته انگلیسی در ایتالیا

تمرکز بر نوشتن و ادبیات که دانش آموزان ما را تجهیز میکند تا به دنبال کار فارغ التحصیلان در رشته ادبیات و یا رشته تحریر باشند.  دانشجویان همچنین مهارت های طراحی وب و مهارت های فنی را به منظور رقابت در روزنامه نگاری جهانی و انتشار مجله به دست می آورند. دانشجویانی که می خواهند بنویسند ، و مسیر نوشتن خلاقانه ای دارند ، آنها را قادر می سازد تا استعداد های ادبی و استعداد های روزنامه نگارانه خود را دنبال کنند.

انگیزه شخصی خود را در قالب 500-750 کلمه در مورد برای اینکه در دنیایی زندگی میکنید که پیوسته تلاش میکند شما را به شخص دیگری تبدیل کند بنویسید و سوال اینکه دوست دارید زندگی خود را در AUR چگونه تصور میکنید.رونوشت های رسمی دبیرستان و / یا نوشته های دانشگاهی برای همه موسسات تا به امروز شرکت کرده اند. یک ترجمه انگلیسی تایید شده برای رونوشت غیر از انگلیسی لازم است. البته در تمام دوره هایی که دارای اعتبار هستند.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش رشته انگلیسی در ایتالیا

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش رشته انگلیسی در ایتالیا

کپی از گذرنامه معتبر شما

متقاضیانی که زبان مادری آنها انگلیسی نیست، نیاز به ارائه رسمی زبان تافل/ آیلتس دارند.( مگر اینکه رو نوشت ها نشان دهند که شما سه سال یا بیشتر در مدرسه/ دانشگاه انگلیسی زبان شرکت کرده اید.

اختیاری:

نتایج رسمی آزمون SAT یا ACT تمام اسناد باید اصلی باشند و از منبع اصلی آنها ارسال شوند. متقاضیان مسئول حصول اطمینان از اینکه برنامه کاربردی آنها کامل است و ما مدارک مورد نیاز خود را دریافت کرده ایم. لطفا توجه داشته باشید که برای یک سند آپلود شده ممکن است 1-2 روز کاری طول بکشد تا منعکس کننده چک لیست برنامه باشد.  اداره پذیرش دانشگاه آمریکایی رم حق درخواست آیتم های اضافی را به منظور تکمیل فرآیند درخواست را دارد.

توجه کنید:

اگر شما تمام مدارک آماده را در زمان ارسال اولین درخواست خود ندارید، ما یک لینک برای شما ارسال میکنیم که در آن می توانید مواد برجسته را آپلود کنید.

توصیه نامه های علمی:

این نامه میتواند توسط یک معلم مدرسه یا پروفسور، مشاور مدرسه یا مشاور راهنما نوشته شود. اگر برای مدتی از سیستم آموزشی خارج بیرون آمده و دچار مشکلی در ارتباط با کسی برای توصیه نامه های دانشگاهی هستید، نامه ای از یک کارفرمای فعلی یا اخیر میتوانید در جای خود پذیرفته شوید.

هزینه تحصیل رشته زبان انگلیسی در ایتالیا

دانشگاه ها در ایتالیا برای رشته زبان انگلیسی از همه دانشجویان بین المللی شهریه تحصیل بسیار کمی را دریافت میکنند.  میانگین هزینه تحصیل برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد 1500 تا 10.000 یورو در هر سال تحصیلی است. در برخی موارد دانشجویان از پرداخت هزینه های تحصیلی به علت وضعیت مالی یا عملکرد تحصیلی اشان معاف هستند. ما توصیه می کنیم با دانشگاه خود در ایتالیا تماس بگیرید تا معلوم شود که آیا شما واجد شرایط معافیت از پرداخت هزینه تحصیلی هستید یا خیر. البته در صورت اخد بورسیه تحصیلی ایتالیا هزینه ها به شدت کاهش خواهند یافت.

میانگین هزینه های زندگی در ایتالیا

  • برای شهرهای رم و میلان بین 1000 تا 1500 یورو در ماه میباشد.
  • برای شهرهای بولونیا، فلورانس و بولزانو-بوزن حداکثر:750 یورو میباشد.

دانشگاه های دارای رشته زبان انگلیسی در ایتالیا

تحصیلات دانشگاهی امریکایی رو در قلب رم یعنی دانشگاه جان کابوت بگذرانید. بزرگترین دانشگاه آزاد لیبرال در ایتالیا. این دانشگاه توسط کمیسیون امریکایی آموزش عالی کشورهای عضو اتحادیه کالج ها و مدارس تایید شده است. کارشناسی ارشد برنامه های تحصیلات تکمیلی چهارساله را برای دانش آموزان از ایالات متحده و سراسر جهان ارائه دهید. همچنین یک استادیار ، دوره ترم و دوره های تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تابستانی را ارائه میدهد.

  • دانشگاه برای خارجیان سئینا

در سئینا در سال 1588، نخستین جایگاه زبان ایتالیایی و انگلیسی در سئینا برای دانشجویان آلمانی که از سال 1917 اولین دوره زبان و فرهنگ ایتالیایی پس از متحد شدن ایتالیا به دست آمد.

  • دانشگاه جان کابوت

در سال 1972 تاسیس شد،مستقل از 4 سال است که دانشگاه های هنر لیبرال ارائه میشود و در مقطع کارشناسی ارشد، فارغ التحصیل می شوند و برنامه های تحصیل در خارج از کشور را به دانش آموزان انگلیسی زبان در سر تا سر جهان ارائه میدهند.

  • دانشگاه بین المللی تله ماتیک اونینتونو

یک کنسرسیوم از 43 دانشگاه ایتالیایی و خارجی است که از سال 1992 تا کنون هزاران دانشجوی ایتالیایی و خارجی به لطف تلویزیون و اینترنت به دست آورده اند.

دانشگاه های دارای رشته زبان انگلیسی در ایتالیا

دانشگاه های دارای رشته زبان انگلیسی در ایتالیا

فرصت های شغلی رشته زبان انگلیسی در ایتالیا

آموزش آنلاین به زبان انگلیسی. چه به زبان انگلیسی در ایتالیا و چه در جای دیگر تدریس کنید همیشه می توانید درآمد خود را افزایش داده و با تدریس آنلاین شروع کنید. در حالی که تقاضا برای آموزش زبان انگلیسی آنلاین در سراسر جهان به طور چشمگیری افزایش یافت. آموزش زبان تایید شده را به همراه فرصت هایی برای پرداخت حقوق بیشتر به طور مجازی از هر جایی در جهان فراهم میکند.

اکثر معلمان قادرند حداقل 10 تا 20 دلار (آمریکا) در ساعت دریافت کنند ساعت های کاری متغیر هستند. آماده باشید تا حداقل یک بار به عنوان معلم خصوصی کار کنید. مانند کار نیمه وقت در یک یا چند مدرسه، این عادت برای بسیاری از معلمان است نه تنها معلمانی که به زبان انگلیسی در ایتالیا تدریس میکنند.

در حالیکه گرفتن دانش آموزان خصوصی چالش هایی مانند استخدام دانش آموزان را به وجود می آورد، آن همچنین یک ابزار عالی برای تکمیل هر درآمدی که در یک مدرسه زبان محلی کسب می کنید، به خصوص اگر شما تنها پاره وقت کار میکنید، ارائه میدهد. انتظار می رود که در ابتدا مشاغل نیمه وقت داشته باشید. این کلید است! بسیاری از مدارس به طور تمام وقت کار تمام وقت را ارائه نمی کنند اما آنها پاره وقت هستند( معمولا 5 ساعت در هفته) را ارائه میدهند که برابر با 21 کلاس در روز است).

در بعضی موارد، این موضوع برای تست معلمان جدید طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که آنها مشغول به کار هستند.در موارد دیگر،این فقط یک موضوع مدرسه است که نیاز به یک معلم برای آموزش یک یا دو کلاس در هفته دارد. برای کار در شبها و آخر هفته ها آماده باشید، به خصوص وقتی که در جستجوی شغل هستید. بیشتر ساعات آموزشی ارائه شده احتمالا در هفته های شبانه و تعطیلات آخر هفته باشد. سخت گیری نکنید!! فقط به این دلیل که میخواهید برای یک برنامه استاندارد زمانی بین 9 تا 5 ساعت کار کنید. جهت اطلاع از شرایط تحصیل به ایتالیا با مشاوران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس بگیرید.

2/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

20 دیدگاه برای “تحصیل در رشته انگلیسی در ایتالیا

  1. نسترن گفت:

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم برای تحصیل در رشته زبان انگلیسی در مقطع لیسانس باید ازمون ورودی شرکت کرد؟ یا بالا بودن معدل دیپلم کافیه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      آزمون ورودی بسته به دانشگاه و رشته انتخابی شما دارد. در حالت کلی اکثر رشته ها در مقطع کارشناسی نیازی به شرکت در آزمون ورودی ندارید.

  2. مهراد گفت:

    باسلام. من کارشناس ارشد اموزش زبان انگلیسی و رزومه تقریبا خوبی دارم. و برای دکتری میخوام اقدام کنم. چظور میتونم برای گرفتن فاند اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      دریافت فاند از دانشگاه های ایتالیا نیاز به ارائه رزومه علمی قوی و معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد بالا دارد.

  3. Kimia گفت:

    سلام ، من میخواستم برای رشته ی انگلیسی در مقطع کارشناسی اقدام کنم ، اگه در این چند ماه اقدام کنم ،امکانش هست که برای ترم زمستان امسال اونجا باشم ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      کالج های رشته زبان انگلیسی نیز در زمستان برگزار می شود.

  4. آیدا گفت:

    سلام وقتتون بخیر?
    من ۲۰ سالم هست و مدرک دیپلم ریاضی دارم. اگر برای رشته زبان انگلیسی در مقطع لیسانس بخواهم اقدام کنم، از محدودیت سنی خارج نیستم؟ و ایا میتونم با وجود داشتن دیپلم ریاضی، رشته زبان برم؟ یعنی قبولم میکنن؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، شما می توانید با توجه به شرایط ذکر شده برای تحصیل زبان انگلیسی اقدام نمایید.

  5. Mary گفت:

    درود
    میخواستم بدونم رشته ی مترجمی زبان انگلیسی در این کشور تدریس میشه ؟ و اگه میشه آیا بورسیه به اون تعلق میگیره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، کشور ایتالیا دوره های زبان انگلیسی را نیز ارائه می دهد. بورسیه استانی ایتالیا به افراد واجد شرایط رشته های تحصیلی متفاوت تعلق می گیرد.

  6. Arina گفت:

    برای تحصیل در رشته ی کارشناسی اینگلیسی باید امتحان ورودی بدیم ؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      خیر، برای تحصیل کارشناسی نیازی به شرکت در آزمون ورودی ندارید.

  7. مریم گفت:

    سلام ببخشید من امسال سال آخر دبیرستان هستم آیا میتونم برای رشته ادبیات انگلیسی مقطع کارشناسی بورسیه دریافت کنم؟ یعنی برای این مقطع هم بورسیه انجام میشه یا حتما بایستی ارشد باشم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بورسیه استانی ایتالیا بر اساس شرایط اقتصادی دانشجو ارائه می گردد و بسته به مقطع تحصیلی فرد ندارد.

  8. نصیر گفت:

    سلام
    آیا گرفتن بورسیه تحصیل استانی برای رشته ادبیات انگلیسی ممکن است؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بورسیه استانی ایتالیا بسته به رشته انتخابی شما نمی باشد.

  9. حامد فرقانی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من لیسانس مهندسی عمران دارم و ترم آخر فوق لیسانس مدیریت شهری هستم. هر دو هم در دانشگاه های سراسری. می خواستم بپرسم که آیا میشه جهت اقامت، برای فوق لیسانس رشته زبان انگلیسی در ایتالیا اقدام کنم؟ اگر بله، چی جوری؟ با چه مدارکی؟
    در ضمن الان مدرک آیلتس ندارم ولی توانایی اش رو دارم که با نمره خیلی بالا مدرکش رو بگیرم. ممنون میشم به طور کامل راهنمایی ام کنید. با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، از طریق مدارک تحصیلی و هویتی خود می توانید اقدام نمایید.

  10. غزال گفت:

    سلام دانشگاهاي ايتاليا رشته ى ادبيات انگليسي رو براي مقطع دكترا هم اپلاي ميكنن و بورسيه ميدن؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، می توانید اقدام کنید و بورسیه تحصیلی دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *