تحصیل رایگان در هلند

NFP به دانش آموزان از 51 کشور برای آموزش و تحصیل در هلند بورسیه تحصیلی اهداء می کند. این بورس تحصیلی بیشتر برای متقاضیان زن از کشورهای جنوب صحرای آفریقا نیز هست. در ادامه مقاله به تحصیل رایگان در هلند اشاره کرده ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل رایگان در هلند

آیا شما با مطالعه در خارج از کشور، گسترش افق ها، کشف یک کشور جدید یا برخورد با یک فرهنگ جدید تمایل دارید؟ مهاجرت به هلند مقصد تحصیلات عالی بین المللی خوبی است. دریافت مدرک لیسانس یا مدرک کارشناسی ارشد در یک محیط بین المللی عالی که در آن، آموزش آزاد و غیر رسمی است، که بر اساس بحث های به اشتراک گذاری برای بینش های جدید ارائه می شود، عالی است. به معنای واقعی کلمه، ده ها کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در هلند وجود دارد. بورس تحصیلی برای سطوح مختلف تحصیلی و برای دانش آموزان تقریبا از هر کشور در جهان وجود دارد.

بورس تحصیلی هلند

در سال 2015، دولت هلند، بورس تحصیلی هلند را برای جذب دانشجویان بین المللی معرفی کرد. این بورس تحصیلی برای دانشجویان بین المللی خارج از منطقه اقتصادی اروپا (EEA) است که قصد دارند یک مدرک کارشناسی یا مدرک کارشناسی ارشد در هلند بگیرند.

بورس تحصیلی هلند

کمک هزینه تحصیلی در هلند به مبلغ 5000 یورو می باشد و در اولین سال تحصیلی برای پرداخت هزینه های تحصیلی به دانش آموزان اهدا خواهد شد. بورس تحصیلی هلند تاکید بر استعداد دارد و به چند صد دانشجوی بین المللی اهدا می شود. معیارهای اختصاصی بورس تحصیلی بستگی به موسسه هلندی که در آن دانش آموز درخواست می کند، دارد.

دانشگاه های هلند

بورس تحصیلی دانشجویان بین المللی در هلند

چندین بورس تحصیلی توسط EP-Nuffic، مرکز خدمات بین المللی در آموزش هلندی اداره می شود. که شامل:

  • برنامه جدید اراسموس در سال 2014 تا 2020 به اجرا در می آید و به دانشجویان شهروندی اتحادیه اروپا کمک می کند تا در یک دوره 3 تا 12 ماه در کشورهای دیگر تحصیل یا کار کنند.
  • بورس تحصیلی MENA MSP، به افراد از الجزایر، مصر، عراق، اردن، لبنان، لیبی، مراکش، عمان، سوریه و تونس برای انجام یک دوره کوتاه در هلند تعلق می گیرد.
  • برنامه بورس تحصیلی نارنجی تلیپ، برای دانش آموزان از برزیل، چین، اندونزی، کره، مکزیک و روسیه است.
  • StuNed، برای متخصصان اندونزی برای مطالعه یک دوره کارشناسی ارشد، دوره کوتاه یا برنامه آموزشی در هلند است.

هزینه های تحصیل در هلند

هزینه های تحصیلی سالانه برای دوره تحصیلی یا دوره ای در یک دانشگاه هلندی از دانشجویان اتحادیه اروپا در حدود 1900 یورو در سال شروع می شود. در برخی از وب سایت های دانشگاه 2 نوع خدمات را پیدا خواهید کرد: قانونی و قانون اساسی. هزینه تحصیلات قانونی، معمولا برای دانشجویان عضو شهروندی اتحادیه اروپا / EEA و یا کسانی که در هلند تحصیل کرده اند یا دارای نوع خاصی از مجوز اقامت هستند، می باشد (مانند کسی که اگر عضو خانواده ای از یک کشور اتحادیه اروپا / EEA باشد، اگر شما مجوز اقامت نامحدود یا مجوز پناهندگی داشته باشید، شما مجوز اقامت “اقامت دائم ساکن EC” و غیره دارید). هزینه تحصیلی نهادی، معمولا اگر معیارهای هزینه تحصیلی قانونی را برآورده نکنید، به طور خودکار این نوع هزینه را پرداخت می کنید.

آیا می توانم در هلند تحصیل کنم؟ برای دریافت جواب این سوال بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *