تحصیل دوره زبان در بلژیک و کالج های زبان بلژیک

یکی از کشورهای مورد نظر بسیاری از افراد جهت تحصیل کشور بلژیک می باشد که به دلیل مزایای زیادی که دارد بسیار مورد توجه قرار می گیرد. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) با داشتن متخصصان مهاجرتی می تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما در این زمینه باشد. در این مقاله ما به بررسی تحصیل دوره زبان در بلژیک و کالج های زبان بلژیک خواهیم پرداخت.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل دوره زبان فرانسوی، هلندی و آلمانی در بلژیک

زبان فرانسوی، هلندی (فلاندری) یا آلمانی در مدارس متعدد زبانی در بلژیک، با بزرگ ترین تنوع مدارس زبان در بروکسل، تدریس می شود دوره های زبان مبتدی، متوسط و پیشرفته برای فرانسه، هلندی و آلمانی، با قیمت هایی متفاوت بین مدارس و سطح تدریس هر مقطع دارد. جهت تحصیل در بلژیک در ادامه دوره های آنلاین فرانسوی، هلندی و آلمانی را نیز لیست می کنیم تا بتوانید زبان را قبل از سفر یاد بگیرید.

به عنوان یک کشور چندزبانه و خانه به دفاتر مرکزی اتحادیه اروپا، مدارس بزرگ بین المللی در سراسر کشور بلژیک واقع شده اند. اما مدارس خصوصی بسیاری نیز وجود دارند و نه تنها در مراکز مهم مانند بروکسل و آنورس، بلکه در شهرهای کوچک تر نیز وجود دارند. همچنین می توانید ببینید که آیا بهترین دانشگاه های بلژیک و موسسات آموزش هر گونه دوره های زبانی را ارائه می کنند یا لیست Expatica’s مدارس زبان در بلژیک را چک کنید.

بهترین راه برای یادگیری زبان فرانسوی، هلندی از زبان آلمانی به روش یادگیری – نوشتاری، آموزش کامپیوتر خانگی و یا یکی از درس های سخت بستگی دارد – بنابراین به نظر می رسد که سبک آموزشی قبل از انتخاب یک درس زبان برای شما مناسب است. فهرستی از مدارس اصلی زبان در بلژیک، به اضافه دوره های زبان در بروکسل، آنورس، گان، لیژ و فهرستی از دوره های زبان آنلاین برای آموختن زبان فرانسوی، هلندی و آلمانی آورده شده است.

مدارس زبان ملی در بلژیک

Alliance Française، این مدرسه از سال ۱۹۴۵ به دانش آموزان فرانسوی درس می دهد. دوره های خصوصی از ۵۳ یورو در هر ساعت شروع می شوند، در حالی که جلسات گروهی با قیمت بین ۱۳۰ یورو و ۳۰۰ یورو تغییر می کنند و بسته به طول و پیچیدگی دوره تغییر می کنند،که این روش تکنیک های ساده مکالمه ساده فرق می کند.

مدارس زبانی Berlitz در ۱۵ شهر مختلف قرار دارند و شما می توانید یکی از ۳۵ زبان را یاد بگیرید. آموزش می تواند در بخش خصوصی یا گروهی انجام شود و معلمان می توانند به خانه شما نیز مراجعه کنند. با توجه به اینکه چه زبانی مورد مطالعه قرار گرفته است، قیمت ها تغییر می کنند.

مدارس زبان ملی در بلژیک

Call International، این دانشگاه دارای چهار شعبه یادگیری زبان در بلژیک، یعنی در بروکسل، واترلو، لیژ و نامور است. آن ها برنامه های مختلفی را برای نیازهای دانشجویان از دوره های گروهی، جلسات خصوصی، ترکیب آموزش الکترونیکی و دوره های دوردست آنلاین و از طریق اسکایپ در میان دیگران ارائه می دهند. مرکز زبان CLL، که وابسته به دانشگاه Catholique de می باشد، این مراکز آموزشی در شهر بروکسل، بروکسل، ولوو، نامور، لوون و لیژ دارد. آن ها سه زبان اصلی بلژیک و همچنین ایتالیایی، پرتغالی، عربی، چینی، ژاپنی و روسی را پوشش می دهند.

دوره های زبان در بلژیک

Eurospeak دوره های زبان به شرکت ها، مدارس، سازمان ها و افراد در سه شهر را پیشنهاد می کند: بروکسل، آنورس و گان. این روش یادگیری در راه ارتباطی با قیمت برای یک نفر از حدود ۳۰ یورو برای یک کلاس ۳۰ دقیقه ای تلفنی تا ۲۵۰ یورو برای یک دوره ۲۰ ساعته در تابستان می باشد.

Lerian-Nti، این موسسه یکی از مهم ترین نهادهای زبانی در بلژیک است که ذر شهرهای، بروکسل انتورپ، لیژ، گنت می باشد. آن ها دوره های مختلف زبان در زبان هلندی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، اسپانیایی و ایتالیایی ارائه میدهند.که از برنامه های غوطه وری، دوره های تجاری، فراگیری الکترونیکی، اسکایپ و جلسات تلفنی، نوشتن و درس های”ادغام شده”تشکیل شده است.

مدارس زبان در بروکسل بلژیک

در بروکسل، شما بزرگ ترین حق انتخاب مدارس زبان در سراسر بلژیک را دارید. مدرسه زبان Amira راحت است زیرا دوره ها می توانند از هر سطحی به دلیل اینکه مرحله به مرحله تدریس می شود، آغاز شوند، در حالی که در CCL ،۱۱ زبان مختلف با دوره های اولیه در سه نقطه در سال آموزش داده می شوند. تدریس مکالمه ای روش انتخاب شده در هر دو CPAB و آکادمی انگلیسی است که درس هایی از طریق تماس های ویدئویی و حضوری را ارائه می دهد.

Fondation ۹، که به عنوان شراکت بین دانشگاه بازرگانی (ULB) و شهر بروکسل تاسیس شد، یک مدرسه کوچک در نزدیکی مرکز اتحادیه اروپا است که تمام زبان های اصلی اروپایی و همچنین ژاپنی، روسی و ترکی را عرضه می کند. شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به بلژیک را مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در اختیار شما قرار خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

4 دیدگاه برای “تحصیل دوره زبان در بلژیک و کالج های زبان بلژیک

  1. علی گفت:

    سلام من 33 سالمه فوق لیسانس عمران با مدرک زبان و متاهل،
    شانسی برای ویزای تحصیلی برای دوره زبان فرانسه یا ارشد مجدد تو بلژیک یا فرانسه هست؟ اگر هست کدوم شانسش بیشتره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      با توجه به شرایط سنی شما توصیه می کنیم برای دوره زبان فرانسه اقدام نمایید.

  2. علیرضا گفت:

    با سلام آیا میتوان برای گذراندن دوره زبان فرانسه در بلژیک ویزای تحصیلی گرفت؟ مدت زمان این ویزا چه مقدار است؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      خیر معمولاً بلژیک ویزای تحصیلی به ایرانی ها به راحتی نمیده، بهتره از دانشگاه پذیرش داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *