تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی

بعد از تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی از سال 2002، مدرسه فارغ التحصیلی مدرک M.A. را به حدود 200 دانشجو اعطا کرده است و برنامه های های تبادل تحصیلی با چندین دانشگاه چینی را برای سالیان متمادی توسعه داده است. این دانشکده همچنین در یک مرحله بحث در مورد روابط با دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا و برخی از دانشگاه های اروپایی می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل دندانپزشکی کره جنوبی

کره جنوبی یک کشور دموکراتیک قانون اساسی با سطح بسیار بالایی از زندگی است. به عنوان چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا، یکی از مراکز مالی جهانی بین المللی می باشد. 43 دانشگاه ملی و تقریبا 180 دانشگاه خصوصی جهت تحصیل در کره جنوبی وجود دارند. برنامه های تحصیلی کارشناسی به طور معمول چهار سال طول می کشد (شش سال برای پزشکی و دندانپزشکی). دولت کره اخیرا حمایت های اساسی برای دانشجویان خارجی در زمینه هایی مانند کمک هزینه تحصیلی، تأمین خوابگاه، شغل نیمه وقت و اشتغال پس از فارغ التحصیلی را اعلام کرده است.

فارغ التحصیلان دندانپزشکی در کره جنوبی

دانشکده کره جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی، اولین بار در ماه مارس 2003 تأسیس شد. هدف از دانشکده فارغ التحصیل دندانپزشکی بالینی، ارائه خدمات پزشکی به جهان و به منظور ارتقاء پرسنل با کیفیت بالا و رقابت در تنظیمات بین المللی است.

فارغ التحصیلان دندانپزشکی در کره جنوبی

این دانشکده تمرینات دندانپزشکی بالینی تخصصی را با آموزش مادام العمر برای کسانی که در زمینه دندانپزشکی کار می کنند، ارائه می کند که این امر نیازمند تخصص های بیشتری در جامعه آموزنده و جهانی مدرن است. با دنبال کردن تحقیق جامع و آمیخته دندانپزشکی بالینی، این مدرسه فارغ التحصیلی متمرکز بر پرورش متخصصان و رهبران است که استفاده کاربردی دارند و دارای مهارت هایی در در آموزش مستقل، تحقیق و حل مسئله هستند.

آموزش دندانپزشکی در کره جنوبی

در مورد روش های آموزشی، دور از کلاس تئوری تدریس و تمرکز بر ایجاد مهارت های پذیرفته شده در سطح تخصصی در مورد مشکلات دنیای واقعی بیشتر دوره ها به شیوه های بالینی اختصاص یافته است. این شامل مدیریت بیمارستان، روانشناسی، آینده شناسی، و همچنین سخنرانی ها، ارائه ها، بحث های سمیناری، مطالعات موردی و شیوه های بالینی می باشد. با یادگیری تدریجی نظریه های علمی و روش های کاربردی برای مربیان و محققان در دندانپزشکی، هدف آن ایجاد قابلیت های تحقیق و تدریس مستقل است و از این طریق به توسعه دندانپزشکی عملی کمک می کند.

دوره دکترا در کره جنوبی

مدرسه فارغ التحصیلی دوره های آموزشی کوتاه مدت یا بلند مدت و برنامه های تبادل با دانشگاه های سراسر جهان را اجرا می کند. این دانشکده فارغ التحصیلی یک مدرسه عالی ویژه است که دانشکده دندانپزشکی جامع و دوره های کارشناسی ارشد را پوشش می دهد. دوره های دکترا در حال حاضر با کالج پزشکی دانشگاه کره (Korea University) مرتبط است، با این حال، دوره های دکترا بعدا در دانشکده دندانپزشکی بالینی ارائه خواهد شد. با توجه به مطالب گفته شده شما عزیزان می توانید تحصیل پزشکی در کره جنوبی را تجربه کنید، در این زمینه مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *