تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان

کشور زیبای لهستان دارای مدارس شبانه روزی مناسب برای تحصیل متقاضیان می باشد. بر این اساس این مقاله به بررسی چگونگی تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان می پردازیم:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان
  • نظام آموزشی مدارس شبانه روزی لهستان
  • نظام آموزشی دبیرستان های شبانه روزی لهستان
  • شرایط تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان
  • مدارس شبانه روزی در لهستان
  • دلایل تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان
  • شرایط پس از تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان
  • هزینه های تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان
  • تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان و خدمات موسسه اصطهباناتی
  • مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان

اهمیت تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان

پایین بودن هزینه های زندگی در لهستان و تحصیل در کشور لهستان، بالا بودن کیفیت آموزشی مدارس و بالا بودن سطح علمی سیستم آموزشی این کشور اروپایی از جمله دلایل انتخاب مهاجران تحصیلی محسوب می شود.امکان اخذ اقامت کشور لهستان پس از فارغ تحصیلی از دبیرستان وسپس تحصیل در دانشگاه و برخورداری از مزایای اخذ اقامت این کشور نیز از دیگر مزایای تحصیل در این کشور به شمار می آید. بالا بودن کیفیت نظام آموزشی این کشور موجب اعتبار و ارزش جهانی مدارس و دانشگاه های این کشور شده است.از دیگر دلایل انتخاب مهاجران برای تحصیل در کشور لهستان می توان بالا بودن کیفیت زندگی واستانداردهای کلی زندگی در اروپا و بالا بودن امنیت اجتماعی و ثبات اقتصادی لهستان را نام برد. نظام آموزشی این کشور در جایگاه پنجم جهان قرار دارد.تحصیل به زبان انگلیسی، پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی، بالا بودن کیفیت آموزشی، هم راستا بودن سیستم آموزشی با سیستم آموزشی کشورهای اروپایی و امکان اخذ اقامت این کشور با تحصیل و اشتغال از عوامل دخیل در مهاجرت تحصیلی محسوب می شود. مدارس و دانشگاه های کشور لهستان در میان دانشگاه های کشورهای اروپایی از ارزش و اعتبار خاصی برخوردار هستند.در واقع یکی از مزیت های مهم تحصیل در لهستان به زبان انگلیسی این است که متقاضیانی که فاقد مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس و تافل می باشد به شرط آشنایی با زبان انگلیسی می توانند در این دوره ها تحصیل کنند.

متخصصان مهاجرت و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله به چگونگی تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان پرداخته اند. اگر قصد تحصیل در لهستان را دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

نظام آموزشی مدارس شبانه روزی لهستان

مدارس کشور لهستان به صورت مدارس دولتی، خصوصی و بین المللی و شبانه روزی می باشند. تحصیل در مدارس دولتی این کشور رایگان می باشد اما برای تحصیل در مدارس بین المللی و شبانه روزی متقاضیان باید هزینه های تحصیل و اقامت را پرداخت کنند.

نظام آموزشی مدارس شبانه روزی لهستان

نظام آموزشی مدارس شبانه روزی لهستان

به طور کلی سیستم آموزشی کشور لهستان به چهار دوره تقسیم می شود:

مهد کودک، دوره دبستان،دبیرستان دوره اول و دبیرستان دوره دوم.

کودکان از سن 6 سالگی در مهدکودک ها و از سن 6 تا 12 سالگی در دبستان های این کشور تحصیل می کنند. کودکان در لهستان از 12 تا 15 سالگی در دبیرستان دوره اول و از 15 تا 18 سالگی در دبیرستان دوره دوم به تحصیل می پردازند.

نظام آموزشی دبیرستان های شبانه روزی لهستان

متقاضیان برای تحصیل در دبیرستان های شبانه روزی دوره اول لهستان باید دارای سن 12 تا 15 سال باشند. متقاضیان در این دوره با تدریس یک یا دو معلم برای تحصیل آماده می شوند و سپس با کسب آمادگی های لازم تحصیل را با چندین درس و معلم شروع می کنند.متقاضیان پس از تمام شدن دوره اول دبیرستان در دوه دوم تحصیل می کنند. این دوره 4 سال طول می کشد. متقاضیان در این 4 سال به تحصیل دروس شیمی، فیزیک، زیست شناسی، کامپیوتر، هنر، فرهنگ و زبان های خارجی می پردازند. به طور کلی متقاضیان در این دوره برای تحصیل در دانشگاه ها و کالج ها آمادگی لازم را کسب می کنند.

شرایط تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان

متقاضیان خارجی برای تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان باید واجد شرایط باشند. از آن جا که زبان تدریس مدارس شبانه روزی لهستان زبان انگلیسی می باشد، آشنایی و تسلط به زبان انگلیسی یکی از شرایط مهم است. متقاضیان می توانند از اول دبستان تا آخر دوره دبیرستان را در مدارس شبانه روزی لهستان تحصیل کنند. شرایط هر مدرسه شبانه روزی با دیگری متفاوت است. دارا بودن نمره های مناسب در پایه تحصیلی قبل و دارا بودن تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی در لهستان از مهم ترین شرایط تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان می باشد.

شرایط تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان

شرایط تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان

مدارس شبانه روزی در لهستان

به طور کلی مدارس شبانه روزی فراوانی در کشور لهستان وجود ندارد. در جدول زیر به ذکر چند مدرسه شبانه روزی لهستان و پایه های تحصیلی و زبان تحصیل در این مدارس می پردازیم:

مدرسه شبانه روزی لهستانپایه تحصیلیزبان تحصیل
مدرسه بین المللی کلمبیاپایه هفتم تا دوازدهمزبان انگلیسی
مدرسه آکادمیاپایه نهم تا دوازدهمزبان انگلیسی
آکادمی EFپایه هشتم تا دوازدهمزبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی
مدرسه نترود راسسیپایه ششم تا دوازدهمزبان انگلیسی
مدرسه سنت استفنپایه نهم تا دوازدهمزبان انگلیسی
مدرسه کالج ترینیتیپایه پنجم تا دوازدهم زبان انگلیسی
کالج کریستین نیاگاراپایه ششم تا دوازدهمزبان انگلیسی

دلایل تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان

متقاضیان برای تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان دلایل فراوانی دارند. از جمله دلایل این متقاضیان پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور را می توان نام برد. برخی از مهم ترین دلایل تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان عبارت است از:

  1. متقاضیان با تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان از امکانات پیشرفته آزمایشگاه، کتابخانه های مجهز، تجهیزات کامپیوتری و ورزشی و امکانات فرهنگی این مدارس برخوردار می شوند.
  2. متقاضیان با تحصیل در این گونه مدارس مدیریت زمان و برنامه تحصیلی خود را فرامی گیرند و با حفظ استقلال و نظم در زندگی برای زندگی مستقل دانشجویی آماده می شوند.
  3. برخی از مدارس شبانه روزی لهستان امکان تحصیل را برای متقاضیان استثنایی و با بیماری های سندرم و یا اوتیسم فراهم کرده اند. این متقاضیان می توانند در خوابگاه های دانش آموزی مخصوص خود اقامت کنند و در کلاس های ویژه به تحصیل بپردازند.
  4. مدارس شبانه روزی لهستان در همه شرایط متقاضیان مشغول به تحصیل در این مدارس را حمایت می کند و با ارائه مشاوره های تحصیلی و کلاس های خصوصی و گروهی امکان تحصیل برای همه متقاضیان را فراهم می کند.
  5. متقاضیان در کلاس هایی با تعداد دانش آموزان محدود و کم بهتر می توانند دروس را فرابگیرند و معلم ها نیز فرصت بیشتری برای حل مشکلات درسی و توضیح دروس سنین دارند.
  6. متقاضیان با تحصیل در مدارس شبانه روزی سازگاری بهتری با زندگی پیدا می کنند.
  7. متقاضیان با تحصیل در مدارس شبانه روزی با فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف آشنا می شوند و دوستی ها و روابط عمیقی با همسالان خود برقرار می کنند.
  8. تجربه تحصیل و زندگی در کنار متقاضیان دیگر از کشورهای مختلف تجربه بسیار خوبی برای پیشرفت در فراگیری زبان انگلیسی و زبان های مختلف دیگر می شود.

شرایط پس از تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان

بالا بودن کیفیت آموزشی و پایین بودن هزینه های تحصیل و اعتبار و ارزش دانشگاه های این کشور موجب شده است تا فارغ تحصیلان دبیرستان های شبانه روزی لهستان تحصیل در دانشگاه های این کشور را انتخاب کنند.متقاضی با اخذ پذیرش و اثبات گواهی تمکن مالی کافی می تواند در دانشگاه های این کشور مشغول تحصیل شود و پس از فارغ تحصیلی و اشتغال مقدمات اخذ اقامت این کشور را فراهم کند.دولت لهستان به فارغ تحصیلان این کشور یک مهلت ۶ ماهه به منظور جست و جوی کار ارائه می دهد. اگر متقاضی موفق به یافتن شغل شود، می تواند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کند.متقاضیانی که در مدارس شبانه روزی لهستان تحصیل می کنند، می توانند با اخذ مدرک دیپلم برای تحصیل در دانشگاه های لهستان و یا دیگر کشورهای اروپایی اقدام کنند. فارغ تحصیلان از دانشگاه های لهستان می توانند پس از تمام شدن دوره تحصیلی و فارغ تحصیلی با تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری مجوز کار این کشور را اخذ کنند.پس از چند سال کار و اشتغال در این کشور متقاضیان می توانند اقامت این کشور اروپایی را اخذ کنند. یکی از روش های اخذ ویزای کار کشور لهستان اخذ ویزای تحصیلی می باشد. متقاضیان با تحصیل در رشته های مختلف می توانند پس از چند سال کار و اشتغال اقامت این کشور را اخذ کنند.
فارغ تحصیلان دانشگاه های لهستان می توانند بلوکارت اتحادیه اروپا را دریافت کنند. بلو کارت اتحادیه اروپا EU Blue Card را دولت لهستان به متقاضیان متبحر و متخصصان با مهارت و با سابقه کار برای اشتغال و کار در کشورهای اتحادیه اروپا اعطا می کند.بالا بودن کیفیت آموزشی و پایین بودن هزینه های تحصیل و اعتبار و ارزش دانشگاه های این کشور موجب شده است تا متقاضیان گزینه تحصیل در این کشور را به منظور اخذ ویزای کار لهستان انتخاب کنند.

هزینه های تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان

هزینه های تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان به نسبت کیفیت آموزشی و امکانات تحصیلی مدارس متفاوت می باشد. به طور کلی هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

  • شهریه مدارس شبانه روزی لهستان به طور متوسط در حدود 20.000 دلار تا 70.000 دلار می باشد.
  • متقاضی باید هزینه های خورد و خوراک در این گونه مدارس را نیز بپردازد که جدا از هزینه های تحصیلی می باشد.
  • هزینه های خورد و خوراک ماهانه در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ یورو می باشد.
  • هزینه های زندگی ماهانه در حدود ۵۰۰ یورو تا ۶۰۰ یورو می باشد.
هزینه های تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان

هزینه های تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان

تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان و خدمات موسسه اصطهباناتی

از مهم ترین موارد در مهاجرت تحصیلی و تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان مشاوره با وکلای مجرب و باسابقه می باشد. متقاضیان به منظور مهاجرت تحصیلی خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود.وکلا و متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی با آگاهی از چگونگی اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی و شرایط تحصیل در این کشور جزئیات و اطلاعات لازم و تخصصی را به متقاضیان ارائه می دهند.
در واقع کارشناسان و وکلای برجسته این موسسه با آگاهی از آخرین قوانین حقوقی و مهاجرتی اطلاعات لازم در مورد چگونگی اخذ اقامت، شرایط کار و تحصیل، شرایط اخذ اقامت و موضوعات مربوط به مهاجرت را در اختیار متقاضیان می گذارند.موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با برخورداری از وکلا و مشاوران برجسته و مجرب همه موارد مهم در تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان و چگونگی شرایط اقامت در این کشور، چگونگی اخذ ویزای همراه و شرایط اخذ تابعیت و اقامت دائم لهستان را به متقاضیان ارائه می دهند.نحوه ارائه مدارک و اسناد مالی به اداره مهاجرت و یا سفارت نیازمند همکاری مشاوران و وکلای مجرب می باشد که متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی در طی سال ها تجربه کاری به خوبی از پس آن برآمده اند.موسسه اصطهباناتی با همکاری با وکلای متبحر و مشاوران ارشد بین المللی در جهت جلب اعتماد موکلان و مهاجران تاکنون به موفقیت های فراوانی نائل شده است. افتتاح شعب متعدد در داخل و خارج از کشور، موفقیت در پرونده های مهاجرت تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری و اعتماد و اطمینان موکلان به این موسسه تنها گوشه هایی از موفقیت این موسسه برتر در سطح کشور می باشد.علاوه بر این متقاضیان می توانند با مطالعه سلسله مقاله های علمی و مستند این موسسه در سایت های جهانی در مورد شرایط و چگونگی مهاجرت به کشورهای برتر جهان اطلاعات لازم را کسب کنند.

مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان

متقاضیان با تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان می توانند در دانشگاه های این کشور نیز ادامه تحصیل دهند. متقاضیان با تحصیل در دانشگاه های لهستان با اخذ اقامت تحصیلی به عنوان شهروندان و اتباع این کشور محسوب می شوند و می توانند از همه مزایا و حقوق شهروندی همانند دیگر شهروندان کشور لهستان برخوردار شوند.متقاضیانی که مدارس شبانه روزی و دانشگاه های کشور لهستان را برای تحصیل انتخاب می کنند، از امتیازها و مزایای زندگی و تحصیل در این کشور نیز بهره مند می شوند. از مهم ترین مزایای تحصیل و زندگی در این کشور موارد زیر را می توان نام برد:

  1. امکان تحصیل در مدارس شبانه روزی و دانشگاه به زبان انگلیسی
  2. اخذ پذیرش تحصیل در مدارس شبانه روزی و دانشگاه بدون نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی
  3. امکان اقامت در خوابگاه های دانش آموزی و دانشجویی با هزینه های اجاره پایین
  4. پایین بودن هزینه های تحصیل در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی
  5. معتبر بودن دانشگاه های لهستان
  6. امکان کار و اشتغال در کشورهای برتر اروپایی و آمریکا پس از فارغ تحصیلی
  7. امکان اخذ مجوز کار دانشجویی و انجام کار دانشجویی
  8. امکان اخذ اقامت لهستان پس از فارغ تحصیلی
  9. امکان تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری و اشتغال در این کشور
  10. برخورداری از بورسیه های تحصیلی
  11. بالا بودن کیفیت زندگی و استانداردهای کلی زندگی در اروپا
  12. بالا بودن امنیت اجتماعی و ثبات اقتصادی لهستان
  13. امکان اخذ ویزای تحصیلی بدون ارائه مدرک مهارت زبان
  14. امکان اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی و اشتغال تا ۳۰ ساعت در هفته
  15. اعطای مدرک معتبر تحصیلی و امکان کار با این مدرک در برترین کشورهای جهان
  16. سفر به کشورهای کشورهای عضو شینگن بدون نیاز به اخذ ویزا
  17. تبدیل شدن به یک شهروند و تبعه اروپا
  18. امکان تحصیل در کشورهای عضو اتحادیه اروپا
  19. امکان تحصیل بر اساس استانداردهای اروپا
  20. پذیرش راحت در دانشگاه های لهستان
  21. برخورداری از مزایای بورسیه تحصیلی
  22. امکان تحصیل رایگان و مناسب
  23. امکان کار در کشورهای عضو اتحادیه اروپا
  24. پایین بودن هزینه های زندگی در کشور لهستان
  25. بالا بودن اعتبار مدارک تحصیلی کشور لهستان در کشورهای اروپایی
  26. دارا بودن حق شهروندی ضمنی اتحادیه اروپا
  27. امکان تحصیل رایگان فرزندان
  28. بالا بودن سطح رفاه و امنیت اجتماعی
مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان

مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان

سخن آخر

در این مقاله تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان مورد بررسی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده در این مقاله می توان نتیجه گیری کرد که تحصیل در مدارس شبانه روزی در این کشور اروپایی بسیار صنعتی با برترین دانشگاه ها و اعتبار بالای مدارک تحصیلی یکی از بهترین انتخاب ها برای متقاضیان ایرانی محسوب می شود. دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی لهستان یک امتیاز منحصر به فرد برای متقاضیان ایرانی دارند و آن هم این که متقاضیان ایرانی بدون شرکت در کنکور سراسری و آزمون ورودی می توانند در رشته های پزشکی و دندانپزشکی این کشور تحصیل کنند.تحصیل به زبان انگلیسی، پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی، اعتبار جهانی مدرک تحصیلی دیپلم و دانشگاه لهستان و امکان اخذ اقامت لهستان به همراه مزیت ویژه پذیرش در رشته پزشکی بدون کنکور و آزمون ورودی از برترین دلایل جذب مهاجران تحصیلی به این کشور اروپایی پیشرفته محسوب می شود. به طور کلی می توان گفت تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان به عنوان یک گزینه برترمهاجرت تحصیلی برای متقاضیان ایرانی محسوب می شود.اگر در مورد شرایط تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان نیازمند اطلاعات بیشتر می باشید، می توانید از مشاوره های مشاوران موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برای انتخاب بهترین گزینه مهاجرت تحصیلی بهره مند شوید.این مقاله به بررسی چگونگی تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان پرداخت. اگر می خواهید در مدارس برتر شبانه روزی اروپا و سپس در یکی از بهترین دانشگاه های معتبر جهان تحصیل کنید، اگر فاقد تمکن مالی کافی برای تحصیل در رشته های برتر اروپا می باشید، اگر قصد تحصیل و زندگی در یکی از کشورهای اروپایی برتر را دارید، اگر می خواهید به زبان انگلیسی تحصیل کنید، تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان را انتخاب کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید از مشاوره های مهاجرتی مشاوران و کارشناسان برجسته و زبده موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، رشت، مشهد و تبریز برخوردار شوید که بهترین گزینه مهاجرت تحصیلی را برای شما انتخاب می کنند. این وکلا و کارشناسان مجرب موسسه برتر کشور با آگاهی از به روزترین قوانین حقوقی و مهاجرتی کمک می کنند تا بر اساس شرایط زندگی، تحصیلات، سن و بودجه بهترین گزینه مهاجرتی را به شما ارائه دهند.

سوالات متداول در مورد تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان

1- اهمیت تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان چیست؟

تحصیل به زبان انگلیسی، پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی، بالا بودن کیفیت آموزشی، هم راستا بودن سیستم آموزشی با سیستم آموزشی کشورهای اروپایی و امکان اخذ اقامت این کشور با تحصیل و اشتغال از عوامل دخیل در مهاجرت تحصیلی محسوب می شود.

2- نظام آموزشی دبیرستان های شبانه روزی لهستان چگونه است؟

متقاضیان در این 4 سال به تحصیل دروس شیمی، فیزیک، زیست شناسی، کامپیوتر، هنر، فرهنگ و زبان های خارجی می پردازند. به طور کلی متقاضیان در این دوره برای تحصیل در دانشگاه ها و کالج ها آمادگی لازم را کسب می کنند.

3- شرایط تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان چیست؟

از آن جا که زبان تدریس مدارس شبانه روزی لهستان زبان انگلیسی می باشد، آشنایی و تسلط به زبان انگلیسی یکی از شرایط مهم است. دارا بودن نمره های مناسب در پایه تحصیلی قبل و دارا بودن تمکن مالی کافی از مهم ترین شرایط تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان می باشد.

4- آیا امکان تحصیل متقاضیان استثنایی در مدارس شبانه روزی لهستان وجود دارد؟

برخی از مدارس شبانه روزی لهستان امکان تحصیل را برای متقاضیان استثنایی و با بیماری های سندرم و یا اوتیسم فراهم کرده اند. این متقاضیان می توانند در خوابگاه های دانش آموزی مخصوص خود اقامت کنند و در کلاس های ویژه به تحصیل بپردازند.

5- دلایل تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان چیست؟

متقاضیان از امکانات پیشرفته آزمایشگاه، کتابخانه های مجهز، تجهیزات کامپیوتری و ورزشی و امکانات فرهنگی این مدارس برخوردار می شوند و مدیریت زمان و برنامه تحصیلی خود را فرامی گیرند و با حفظ استقلال و نظم در زندگی برای زندگی مستقل دانشجویی آماده می شوند.

6- شرایط پس از تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان چیست؟

متقاضی با اخذ پذیرش و اثبات گواهی تمکن مالی کافی می تواند در دانشگاه های این کشور مشغول تحصیل شود و پس از فارغ تحصیلی و اشتغال مقدمات اخذ اقامت این کشور را فراهم کند.

7- آیا امکان اخذ ویزای کار پس از تحصیل در لهستان وجود دارد؟

دولت لهستان به فارغ تحصیلان این کشور یک مهلت ۶ ماهه به منظور جست و جوی کار ارائه می دهد. اگر متقاضی موفق به یافتن شغل شود، می تواند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کند.

8- هزینه های تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان چقدر است؟

شهریه مدارس شبانه روزی لهستان به طور متوسط در حدود 20.000 دلار تا 70.000 دلار می باشد.

9- هزینه های زندگی در مدارس شبانه روزی لهستان چقدر است؟

متقاضی باید هزینه های خورد و خوراک در این گونه مدارس را نیز بپردازد که جدا از هزینه های تحصیلی می باشد. هزینه های خورد و خوراک ماهانه در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ یورو می باشد. هزینه های زندگی ماهانه در حدود ۵۰۰ یورو تا ۶۰۰ یورو می باشد.

10- مهم ترین مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی لهستان چیست؟

امکان تحصیل در مدارس شبانه روزی و دانشگاه به زبان انگلیسی اخذ پذیرش تحصیل در مدارس شبانه روزی و دانشگاه بدون نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی امکان اقامت در خوابگاه های دانش آموزی و دانشجویی با هزینه های اجاره پایین

11- آیا با تحصیل در لهستان امکان کار و زندگی در کشورهای اروپایی وجود دارد؟

بله امکان کار و اشتغال در کشورهای برتر اروپایی و آمریکا پس از فارغ تحصیلی وجود دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *