تحصیل در سوئیس بدون مدرک زبان

شرایط تحصیل در سوئیس بدون مدرک زبان در سطح بین المللی برای تعالی آموزش و پرورش شناخته شده است، که دانشجویان و محققان زیادی را جذب می کند. 27.6 درصد دانشجویان دانشگاه، 2/50 درصد دانشجویان دکتری و 44.5 درصد نیروی کار دانشگاهی خارجی هستند، که سطح بالای از آموزش بین المللی موسسات آموزشی سوئیس را نشان می دهد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در سوئیس بدون مدرک زبان

دولت کشور سوئیس، آگاه است که دانش و تحقیقات در اقتصاد ملی فرآیندی کلیدی می باشد، به همین علت منابع زیادی را در حفظ سطح آموزشی خوب سرمایه گذاری می کند. سوئیس به علت داشتن بیشترین تعداد اختراع ثبت شده در اروپا و یکی از بزرگترین جوایز نوبل در سرتاسر جهان معروف شده است. با این اطلاعات می توانید مطمئن باشید که تحصیل در سوئیس یک تضمین عالی برای آینده شماست. تحصیلات عالی در سوئیس براساس نظام بولونیا سازماندهی شده است، که تبادل دانشجویان بین کشورهای اروپایی را تسهیل می کند. اگر در یک دانشگاه اروپایی تحصیل کرده اید، مدارک شما به طور کامل در سوئیس پذیرفته خواهد شد. عنوان هایی از کشورهای غیر شهروندی اتحادیه اروپا نیز به طور کلی به رسمیت شناخته شده است.

هزینه تحصیل بدون مدرک زبان در سوئیس

هزینه های دانشگاه نسبتا ارزان هستند، همچنین دسترسی به آموزش برای دانشجویان خارجی را تسهیل می کند. دانش آموزان خارج از اتحادیه اروپا باید در برخی از کانتون ها کمی بیشتر بپردازند، اما در برخی دیگر آن ها به همان اندازه اروپایی ها و بومی ها باید هزینه را پرداخت کنند. در وب سایت (توسعه گران مهر) شما می توانید یک جدول با دقیق ترین قیمت را ببینید.

هزینه تحصیل بدون مدرک زبان در سوئیس

برای جذب دانشجویان خوب، شرایط اخذ بورسیه تحصیلی سوئیس به دانشجویان خارجی و دانشجویان دکتری کمک چشمگیری می کند. در سوئیس، آموزش و پرورش مسئول کانتون ها است. کانتون ها در امور آموزش عمومی مستقل هستند، کانتون ها با یکدیگر برای موضوعاتی که نیاز به یک راه حل مشترک دارند، هماهنگ می شوند.

آموزش در سوئیس بدون مدرک زبان

در سوئیس، اهمیت زیادی به کیفیت آموزش و پرورش داده می شود. علاوه بر این، یک پیشنهاد کامل در آموزش عالی وجود دارد. در مقایسه بخش بین المللی، سوئیس یکی از کشورهایی است که بیشترین سرمایه گذاری را در آموزش دارد. سیستم آموزش و پرورش، فدرالیست را منعکس می کند و توسط یک سازمان غیر متمرکز اداره می شود. آموزش عمومی به سه سطح تقسیم می شود: ابتدایی، ثانویه و سوم. تحصیلات اجباری، که عموما 9 سال ادامه دارد، شامل مدرسه ابتدایی و دوره دبیرستان می شود.

سرانجام، اگر بخواهید اطلاعات بیشتری در خصوص تحصیل و اعزام دانشجو به سوئیس کسب کنید، توصیه می کنیم به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مراجعه کنید، که به شما برای معرفی سیستم آموزشی سوئیس و دیگر کشورها کمک می کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “تحصیل در سوئیس بدون مدرک زبان

  1. لیلا . قاٸدی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من دانشجوی ارشد دانشگاه هنر سوره تهران هستم ارشد پژوهش هنر . علاقه مند به ادامه تحصیل و در ادامه اقامت در سوٸیس هستم . ممنون میشم من رو راهنمایی کنید . بنده مجرد بوده و ۳۵ سال سن دارم ایا شرط سنی در ادامه تحصیل در این کشور مهم است؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      ملاحظه بفرمائید که ادامه تحصیل در هر مقطعی از دید سفارت کشور هدف، دارای محدودیت سنی است که می توان با ارائه مدارکی آن را حل نمود.
      پیشنهاد میکنیم مدارک و سوابق تحصیلی خود را برای ما ارسال نمایید تا آخرین و به روزترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *