تحصیل در رشته هتلداری در کانادا

برنامه تحصیل در رشته هتلداری در کانادا، کالج های انتاریو به شما یک نمای کلی از هتل ها، رستوران ها و صنایع تفریحی را از سرویس اتاق غذاخوری و خانه داری تا روش های بهداشتی و تولید ابزار آشپزخانه می دهد، بنابراین شما می توانید درک عمیقی از عملیات روزانه در یک هتل یا رستوران را بدست آورید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در رشته هتلداری در کانادا

مدرک هتلداری به دانش آموزانی که مایل به پیروی از مدیریت حرفه ای در صنعت خدمات در یک سازمان متمرکز بین المللی و یا شرکت در یک پروژه باشند، اعطا می شود. اینکه شما از مسیر استاندارد یا مسیر یارانه ای EuroBA پیروی می کنید و یک ترم در دانشگاه برایتون تحصیل می کنید، به شما این فرصت را می دهد که مدرک بین المللی درجه یک بگیرید. مدیریت کارشناسی (BHM) یک برنامه دو رشته ای در دانشگاه ویتنبورگ، همراه با دانشگاه برایتون است. با تحصیل در Apeldoorn، وین و Eastbourne همچون تحصیل در هلند، اتریش و تحصیل در انگلستان مدارک زیر را را دریافت خواهید کرد:

  • مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی بین المللی (BBA) در مدیریت هتل داری
  • لیسانس هنر (BA) مدیریت بین المللی هتل داری
  • مدرک کارشناسی مدیریت بین المللی (IBA) با تخصص در مدیریت هتل داری

دوره های هتلداری در کانادا

چه چیزی از مدیران هتل یا رستوران انتظار می رود؟ مدیریت هتل داری یکی از سریع ترین صنایع رو به رشد کانادا است. برنامه های مدیریت هتل و رستوران در کالج های انتاریو یک انتخاب عالی برای کسانی است که جذابیت های حرفه ای لازم برای حفظ استقرار در صنعت را دارند. اگر شما علاقه مند به مدیریت هتلداری هستید و می توانید خود را در خط مقدم یک هتل، رستوران یا استراحتگاه فرض کنید، این دوره ها برای شما مفید می باشد.

شما آموزش کسب و کار در کانادا را با دوره هایی مانند آمار، ارتباطات و کنترل دریافت خواهید کرد. این دوره ها، همراه با جدیدترین نرم افزار مدیریت رستوران و هتل، شما را با مهارت های هدفمند برای ماندن در امور مالی و کسب و کار و نظارت بر استقرار تجهیز خواهد کرد. پذیرش برنامه مدیریت هتل داری نیاز به دیپلم دبیرستان انتاریو (OSSD) یا معادل آن با اعتبار 12 نمره انگلیسی دارد. دوره 12 ریاضیات نیز ممکن است مورد نیاز باشد.

دوره های هتلداری در کانادا

فارغ التحصیلان دوره هتلداری در کانادا

بخش هتل داری، گردشگری و اوقات فراغت به دنبال نام تجاری و پایدار، مدیریت استعداد و تقویت بازاریابی و فروش است. فارغ التحصیل Wittenborg در مدیریت هتل داری همه این مسائل را یاد خواهد گرفت. مدرک درجه دو در مدیریت بین المللی هتل داری دانش آموزان را به جنبه های مدیریتی مورد نیاز برای نظارت بر فعالیت های روزمره استراحتگاه ها، مراکز بازی و امکانات مهمانی، یا مدیریت بخش های برنامه ریزی رویدادهای تخصصی مدارس، سازمان های بهداشتی و شرکت ها آشنا خواهد کرد.

حقوق و مشاغل هتلداری در کانادا

شروع حقوق در صنعت هتل داری (چه هتل، رستوران و یا رفت و آمد مکرر) می تواند از 23،000 تا 29،000 دلار در سال شروع شود. با این حال، با کسب تجربه و صعود از نردبان به سمت مدیر یا سرپرست، می توانید حقوق بین 35،000 تا 50،000 دلار را داشته باشید. تعدادی از فرصت های شغلی در زمینه مدیریت هتل داری وجود دارد که بسته به منطقه مورد علاقه خود، موقعیت های احتمالی می تواند شامل:

  • معاون مدیر رستوران و یا معاون مدیر هتل
  • سرپرست هتل، رستوران یا غذا
  • پرسنل
  • سرپرست پرسنل
  • فروش امکانات هتل

در نهایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) آماده پاسخگویی تلفنی و حضوری شما جهت شرایط مهاجرت به کانادا و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *