تحصیل در رشته مدیریت در فرانسه

اگر شما در حال تحصیل در فرانسه در مقطع کارشناسی هستید و ذهن شما برای تحصیلات کسب و کار و مدیریت تنظیم شده است، ما به شما مشاوره و راهنمایی در مورد نحوه تحصیل در رشته مدیریت در فرانسه و نحوه آماده سازی و نحوه استفاده بیشتر از آن را ارائه می کنیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در رشته مدیریت در فرانسه

دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در رشته مدیریت در فرانسه یک تجربه فوق العاده هیجان انگیز را کسب خواهند کرد، زیرا درهای بسیاری از ماجراهای جدید، مبادلات فرهنگی، دوستان و آشنایان برای آنها باز است و به شما در درک بهتر جهان کمک می کند. هنگامی که بحث هزینه های تحصیل به میان می آید، دانشگاه های پیشرو فرانسه در میان کمترین میزان در جهان دسته بندی می شوند.

برای یک مدرک کارشناسی ارشد، یک دانشجو مجبور به پرداخت 350 یورو می باشد. با این حال، هزینه ها در دانشگاه های بزرگ و همچنین در مورد مدارس کسب و کار کمی بالاتر است. برای مدارس کسب و کار (یا مدارس مدیریت) هزینه های دوره های کارشناسی ارشد از حدود 3000 تا 250000 تا 2500 یورو متفاوت است.

زبان تحصیل در فرانسه

معمولا برنامه های کارشناسی ارشد جهت مهاجرت تحصیلی به فرانسه به زبان فرانسه آموزش داده می شود، اما بسیاری از برنامه های کسب و کار و مدیریت ارائه شده توسط مدارس تجاری به طور خاص دارای دوره های انگلیسی می باشند.

زبان تحصیل در فرانسه

انواع مختلفی از کارشناسی ارشد مرتبط با مدیریت و کسب و کار ارائه شده توسط دانشگاه های فرانسوی و مدارس کسب و کار (écoles de management) وجود دارد. طبق گفته پردیس فرانسه، 230 مدرسه کسب و کار در فرانسه وجود دارد و 40 نفر از اعضای کنگره های کنسول های بزرگ (CGE) هستند.

دوره کارشناسی ارشد مدیریت در فرانسه

اگر شما می خواهید رهبر افراد و پول باشید، مدیریت برای شما مناسب است. شما می توانید یک رویکرد کلی را با کارشناسی ارشد در مدیریت یا رشته دیگری را تخصصی تر انتخاب کنید. مدیریت مد و لاکچری، می تواند یکی از گزینه های انتخابی باشد. اگر به دنبال کارشناسی ارشد تخصصی تری باشید، شما یک انتخاب عالی خواهید یافت. اگر به صنعت رویدادها علاقه مند هستید، می توانید مدیریت رویدادها را برگزینید. اگر شما به دنبال حرفه ای در توسعه کسب و کار و فروش هستید، مدیریت زنجیره تامین با تمرکز بر تدارکات، بازاریابی صنعتی، خرید و مدیریت عملیات را انتخاب کنید و یا حتی مدیریت و مذاکره که به شما در زمینه مهارت های توسعه کمک می کند.

برنامه های تحصیلی کارشناسی ارشد بر روی جنبه های عملی یادگیری تمرکز می کنند و دانشجویان باید در طول تحصیل خود دوره های کارآموزی را بگذرانند. اگر می خواهید از شرایط تحصیل رایگان در فرانسه اطلاعاتی را کسب کنید، به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مراجعه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “تحصیل در رشته مدیریت در فرانسه

  1. الیاس نظری گفت:

    با سلام و تشکر از ارائه مطالب بسیار مفیدتون.
    کدام راه برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد بهتر می باشد: از طریق دعوتنامه خویشاوندی یا دعوتنامه تحصیلی؟ ( البته تسلطی بر زبان فرانسه ندارم.)

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      اخذ پذیرش تحصیل در کشور فرانسه بهترین راه برای مهاجرت تحصیلی به این کشور است.
      بهتر است مدارک خود را به مشاورین ما ارسال کنید تا بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *