تحصیل در رشته عکاسی در ایتالیا

موسسه ی عکاسی ایتالیا (IIF) کلاس های حرفه ای شبانه و آخر هفته تحصیل در رشته عکاسی در ایتالیا را اجرا می کنند. این دوره های فشرده بر کار میدانی بیشتر از سایر روش های یادگیری تاکید دارند. این کار دانشجو را به طور مستقیم به سمت یادگیری می کشد و آن ها را برای محیط حرفه ای آماده می کنند. این ها دوره هایی برای هر سطح یادگیری، از مبتدی تا پیشرفته می باشند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل رشته عکاسی در ایتالیا

عکاسان جهت تحصیل در ایتالیا باید فعال و آگاه از جهان معاصر باشند. به همین دلیل است که سخنرانی ها در حول یک رویکرد آموزشی مادام العمر ایجاد می شوند. استادان ما در کارشان ماهر هستند, این امر اطمینان میدهد که دانشجویان ما آموزش های عالی را دریافت میکنند که در آنها امکان پیدا کردن جایگاه حرفه ای در زمینه های مختلف تولید بصری ارتباطات و تصویر هم در ایتالیا و هم در سطح بین المللی در زمینه تبلیغات و میادین شرکت استقبال خواهند کرد. عکاسی به معنای ارائه یک مدل مفید و جالب از جهان است.

یک عکاس دیگر آن عکاس حرفه ای نیست و  فن آوری دیجیتال او را وادار میکند تا علاقه خود را به این روش به نفع یک طرز فکر که به طور فزاینده ای به توانایی دیدن, تصویر و روایت مربوط می شود, برطرف نماید. در کنار همکاری با حرفه ای هایی که در بازار امروز کار میکنند, دانشجویان ما به طور کامل از رویکردهای جدید برای طراحی هویت. کمپین تبلیغاتی و ارتباطات شرکتی بهره مند می شوند. این کارشناسی ارشد بر روی تجربه ملموس با تکالیف واقعی پیشنهاد شده توسط شرکت ها و موسسات تمرکز میکند.

بخش مهمی از برنامه آموزشی به این موضوع اختصاص دارد که چگونه بازار برای جمع آوری آثار هنری و چاپ مناسب است. این کار با جمع آوری نمونه کارهای شخصی.. اولین گام برای ایجاد روابط با گالری های بین المللی و موزه داران انجام می شود. موضوعات عکاسی:

  • زمینه ایتالیایی و بین المللی عکاسی
  • جمع آوری و هنرهای زیبا
  • خلاقیت و فرایند طراحی در عکاسی
  • تبلیغات و ارتباطات شرکت
  • زیبایی و پرتره
  • چشم انداز و معماری
  • تمرکز بر داستان نویسی
  • سازماندهی و تعبیه نمایشگاه ها و رویدادها
  • جمع آوری نمونه کارها
  • فن آوری دیجیتال برای خلاقیت

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس حاصل فرمایید.

شرایط اخذ پذیرش رشته عکاسی از دانشگاه های ایتالیا

کاندید ها در دو مرحله انتخاب می شوند. اولین مرحله انتخاب یک نمایش بر اساس مستندات دریافت شده از دانشجو است, اگر برنامه مطابق با الزامات باشد, مصاحبه فردی با رهبر دوره برگذار می شود. ارزیابی کاندید ها بر اساس تمام فعالیت های فردی در نظر گرفته می شود: نمونه کارها, دانش قبلی,فعالیت های کاری و فعالیت های فوق برنامه و نامه های ارائه شده. مدارک برای پذیرش:

  • رزومه کاری
  • نمونه کارهای هنری و حرفه ای
  • نامه ی انگیزشی
  • لیستی از دانش قبلی
  • مدارک مربوط به دوره ها و حضور در کارگاه های آموزشی
  • گواهی مدرک مهارت در زبان انگلیسی
  • پاسپورت یا کارت شناسایی برای دانشجویان ایتالیایی یا دیگر کشورهای عضو شهروندی اتحادیه اروپا
  • دریافت پرداخت هزینه جهت درخواست اخذ پذیرش
  • بسته به اسناد و مدارک بیشتر ممکن است درخواست شود.

شرایط اخذ پذیرش رشته عکاسی از دانشگاه های ایتالیا

بهترین دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل رشته عکاسی

RM میلان: دانشکده بین المللی مد و طراحی (RM Milan – international fashion and design school)، دانشکده RM میلان در ابتدا در این شهر وجود نداشت، اما مدت های طولانی بود که شرکت های مد و طراحی تقاضای ساخت چنین دانشکده ای را داشتند؛ این دانشکده از هر دو منظر عملی و نظری بسیار قوی است.

همه پروژه های این دانشکده، یک زمینه، سرمایه ای از منابع، پیش زمینه ای از تجارب قبلی، مجموعه ای از دلایل درمورد اینکه تجارب قبلی چرا اتفاق افتادند و البته، مجموعه ای از دیوارها (محدودیت ها) که باید شکسته شوند را دارا می باشند. رشته های تحصیلی این دانشکده به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

دانشکده مد فراری (Ferrari Fashion School)، کلاس های درس با تجهیزات کامل و همواره مطابق آخرین پیشرفت های علمی ارائه می شوند؛ بهره مندی از این کلاس ها برای دانشجویان دانشکده کاملا امکان پذیر می باشد و بدین ترتیب، به آنها امکان استفاده از ابزار و موادی که آنها در دنیای کاری آینده خویش با آن مواجه خواهند شد را می دهد.

کلاس های این دانشکده چندان معمول نیستند و در عوض، یک محیط چندمنظوره را فراهم می کنند: دفتر استایل که سبک شناسان و طراحان در آنجا، مجموعه کارهای خود را توسعه داده و خلاقیت های خود را نشان می دهند؛ این دفتر با اتاق مدلینگ و خیاطی که طراحی و تولید تمام مجموعه ها در آنجا اتفاق می افتد، ارتباط دارد. رشته های این دانشکده به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

موسسه مد و طراحی RM میلان (RM Istituto Moda e Design Milano)، یک دانشکده مد و طراحی جدید در میلان؟ بله! نام این دانشکده، موسسه مد و طراحی RM میلان می باشد. این دانشکده از یک روحیه و متد غیرسنتی برخوردار است و برای افرادی طراحی شده است که می خواهند هم اکنون با چشم های خود به آینده نگاه کنند. مهمتر از همه این ها، این دانشکده یک تیم بسیار قوی از اساتید را گرد هم آورده که هر یک از آنها، نام برجسته ای در صحنه بین المللی سبک و طراحی می باشند. رشته های این دانشکده به زبان ایتالیایی تدریس می شوند.

دانشکده عکاسی ایتالیا (Istituto Italiano Fotografia)، دانشکده عکاسی ایتالیا، به مدت 20 سال است که یک موسسه پیشگام در حوزه آموزش حرفه ای در ایتالیا است. آموزش در دانشکده عکاسی ایتالیا (IIF)، با کامل بودن و رویکرد عملی و حرفه ای که در زمره مهم ترین بخش های عکاسی در جهان است مشخص می گردد.

آکادمی فیلم رم (Roma Film Academy)، هدف این آکادمی، تبدیل اشتیاق و علاقه دانشجویان به یک حرفه است: این نتیجه تنها از طریق یک طرح درسی که به تفصیل و با جزئیات نگاشته شده و به گونه ای طراحی شده باشد که ابزارهای ضروری جهت یادگیری پایه های فنی و تئوری دروس و سایر بخش های مجموعه را در اختیار هر یک از دانشجویان قرار دهد به دست می آید. بدین ترتیب، یک فرد متخصص به تنهایی قادر به برقراری ارتباط و کار هماهنگ با همکاران سایر بخش ها می شود. دروس به زبان ایتالیایی ارائه می شوند، البته استثنا برخی واحدهای معین به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

آکادمی مد به روز (Update Fashion Academy)، در دنیای مد و مطالعات زیبایی پیشگام است. این دانشکده بر اساس یک مفهوم جدید که ترکیبی از خلاقیت، تخصص و پژوهش مد می باشد بنا شده است. آکادمی مد به روز در قلب میلان، پایتخت مد جهان، واقع شده است؛ این آکادمی در سال 2001 با ماموریت ارائه بالاترین سطوح دانش مد و آموزش آن، برای راهنمایی متخصصین نوظهور به دنیای مد و زیبایی تاسیس شد.

دانشگاه مد میلان (Milan Fashion Campus) هدف این دانشگاه، مشاهده برتری دانشجویان است و بدین منظور، به آنها چگونگی گردآوری یک مجموعه کار، خلق پارچه و شرح رنگ ها، پژوهش درمورد جزئیات پوشاک که می تواند آنها را به سوی خلق یک پارچه منحصر به فرد هدایت کند، چگونگی تکمیل وجه خلاقیت با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری و چگونگی کار بر روی یک مهارت و نوآوری در هنگام خلق یک کالکشن مد، از اندیشه کلی تا برنامه ریزی و اجرا را تدریس می کند.

تحصیل رشته عکاسی در ایتالیا به زبان انگلیسی

عکاسی مد همانطور که در زبان ایتالیایی آموزش داده می شود، به زبان انگلیسی هم نیز در دسترس می باشد. برنامه درسی معمولا شامل کلاس های فنی، که شامل چندین کلاس عکاسی( تاریخچه عکاسی, مطالعه نام های بزرگ از عکاسی مد زنانه و مردانه, عکاسی از لوازم آرایشی، عکاسی لباس عروس, عکاسی مد و عکاسی از شیوه ی زندگی) عکاسی در استودیو  با حمایت از عکاسان حرفه ای با تحقق عکسبرداری واقعی عکس با استفاده از تجهیزات حرفه ای برای ایجاد یک آلبوم شخصی برای استفاده ی بین المللی. دوره های زبان انگلیسی به منظور ایجاد حرفه ای خلاق, و در عین حال دانش و مهارت های فنی است که درخواست های مشتریان و بازارهای دنیای مد را از طریق یک روش  و روش های بسیار حرفه ای بین المللی برآورده می کند.

تحصیل رشته عکاسی در ایتالیا به زبان انگلیسی

بازار کار رشته عکاسی در ایتالیا

عکاسان جهت مهاجرت تحصیلی به ایتالیا به طور معمول عکاسان آزاد هستند، بنابراین علاوه بر خوب بودن در ساختن عکس ها شما هم باید در فروش آنها خوب باشید، عکاسی یک سرگرمی عالی است، اما همچنین میتواند یک مسیر شغلی هیجان انگیز نیز باشد. گزینه های شغلی زیادی برای دانشجویان برنامه های عکاسی وجود دارد. فقط چند مورد از آنها که  شامل:

  • عکاس خبری
  • تصویربردار دیجیتال یا روتوش کار عکس
  • عکاس مد, یا عکاس رویداد های خبری
  • عکاس آزاد

در آمد در صنعت عکاسی بسته به موقعیت کاری متغیر خواهد بود. در آمد حرفه ی عکاسی ازتقریبا 30000 یورو در سال شروع می شوند. که میتواند بیشتر از این مبلغ نیز شوند( در صورت داشتن تجربه ی کاری) . برای کار آزاد و قراردادی به طور معمول دستمزد ساعتی پرداخت می شود. با دستمزد ها که از ساعتی 30 یورو شروع می شود و با داشتن تجربه ی کاری بیشتر مبلغ دستمزد بالاتر میرود.

رتبه و رنکینگ دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل رشته عکاسی

دانشگاه IED در 6 شهر ایتالیا شعبه دارد (: میلان، فلورانس ، رم، ونیز، تورین و کگلیاری ) و چندین دوره همچون عکاسی، ارتباط تصویری و مدیریت برگزار می کنند.این دانشگاه بی شک از بهترین مدارس عکاسی ایتالیا می باشد. پلیمدا یکی از شناخته شده ترین مدارس عکاسی ایتالیا در سطح بین المللی می باشد.مدرسه مد پلیمدا در فلورانس جای گرفته است و به واسطه ی آنچه که در این قطب مد یاد می گیرید شگفت زده خواهید شد. بنابر این اگر در نظر دارید که به فلورانس بروید ، پلیمدا را در نظر داشته باشید.

مارانگنی از دیگر مدارس بسیار با اهمیت است. تفاوت اصلی این مدرسه با مدرسه ی پلیمدا در موفقیت بین المللی آن است.HQ این مدرسه در میلان است اما در مکان های بسیار دیگر در سطح جهان همچون پاریس، لندن، شانگای، شنژن، مومبای، میامی و فلورانس نیز شعبه دارد. این مدرسه همچنین یکی از بهترین مدارس طراحی جواهرات در ایتالیا و یکی از بهترین مدارس مد در جهان است. موسسه ی مارانگُنی بی شک همان چیزی است که باید به آن توجه کنید.

آکادمی هنر های زیبای Belle در فلورانس، این آکادمی در سال 1563 توسط Cosimo I de’ Medici تاسیس شد. آکادمی delle Belle Arti di Firenze  خواستگاه و  تعلیم دهنده ی بسیاری از هنرمندان بوده است از میکلانژ گرفته تا واساری، از برُنزینو تا کاافمن. محل امروزی این آکادمی در مرکز سان مارکو می باشد . اما گالری آکادمی دوید در ویا ریکاسُلی قرار دارد.تحصیل عکاسی داخلی در فلورانس بسیار عالیست.

آکادمی ایتالیا، بی شک این دانشکده یکی از بهترین مدارس عکاسی داخلی در ایتالیا می باشد. این مدرسه تعدادی از بهترین دوره ها را برگزار می کند: طراحی مد، طراحی گرافیک، طراحی داخلی و تولیدات، طراحی جواهرات، عکاسی، و رسانه های جدید. بنابر این هر آنچه که در زمینه ی هنر لازم دارید بخوانید در این آکادمی تدریس می شود.در نظر داشته باید که این آکادی در فلورانس و رم شعبه دارد و امکاناتش نا محدود است.

یکی از جدید ترین موسسات که به دنیای آکادمی ها اضافه شده است، موسسه ی طراحی بین المللی و عکاسی  فلورانس می باشد. این موسسه در سال 2008 تاسیس شد و اکنون 11 ساله است. در آنجا می توانید در دوره هایی مانند طراحی داخلی، طراحی گرافیک، تاریخ هنرو معماری تحصیل کنید. موسسه ی طراحی بین المللی محلی عالی برای تحصیل معماری در کشور ایتالیا به عنوان دانشجویی بین المللی می باشد. اگر شرایط مهاجرت به ایتالیا را دارید با مشاوران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس گرفته و برای مهجرت اقدام کنید.

سوالات متداول در مورد تحصیل در رشته عکاسی در ایتالیا

1- برای پذیرش رشته عکاسی از دانشگاه های ایتالیا به چه مدارکی نیاز است ؟

  • رزومه کاری
  • نمونه کارهای هنری و حرفه ای
  • نامه ی انگیزشی
  • لیستی از دانش قبلی
  • مدارک مربوط به دوره ها و حضور در کارگاه های آموزشی
  • گواهی مدرک مهارت در زبان انگلیسی
  • پاسپورت یا کارت شناسایی برای دانشجویان ایتالیایی یا دیگر کشورهای عضو شهروندی اتحادیه اروپا
  • دریافت پرداخت هزینه جهت درخواست اخذ پذیرش

2- رشته عکاسی در دانشکده بین المللی مد و طراحی میلان به چه زبانی تدریس می شود؟

رشته های تحصیلی این دانشکده به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

3- بهترین دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل رشته عکاسی کدامند؟

  • دانشکده بین المللی مد و طراحی ، دانشکده مد فراری ، موسسه مد و طراحی RM میلان ، دانشکده عکاسی ایتالیا ، آکادمی فیلم رم
  • آکادمی مد به روز ، دانشگاه مد میلان

4- رشته عکاسی در دانشکده مد فراری به چه زبانی آموزش داده می شود؟

رشته های این دانشکده به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

5- رشته عکاسی در موسسه مد و طراحی RM میلان به چه زبانی تدریس می شود ؟

رشته های این دانشکده به زبان ایتالیایی تدریس می شوند.

6- کیفیت آموزش در دانشکده عکاسی ایتالیا چگونه است؟

آموزش در دانشکده عکاسی ایتالیا (IIF)، با کامل بودن و رویکرد عملی و حرفه ای که در زمره مهم ترین بخش های عکاسی در جهان است مشخص می گردد.

7- آیا می توانم رشته عکاسی را در آکادمی فیلم رم به زبان انگلیسی یاد بگیرم ؟

دروس به زبان ایتالیایی ارائه می شوند، البته استثنا برخی واحدهای معین به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

8- آکادمی مد به روز در کدام شهر ایتالیا واقع است؟

آکادمی مد به روز در قلب میلان، پایتخت مد جهان، واقع شده است .

9- برنامه درسی رشته عکاسی در ایتالیا شامل چه دروسی است؟

تاریخچه عکاسی, مطالعه نام های بزرگ از عکاسی مد زنانه و مردانه, عکاسی از لوازم آرایشی، عکاسی لباس عروس, عکاسی مد و عکاسی از شیوه ی زندگی

10- هدف از تدریس عکاسی در ایتالیا به زبان انگلیسی چیست؟

دوره های زبان انگلیسی به منظور ایجاد حرفه ای خلاق, و در عین حال دانش و مهارت های فنی است که درخواست های مشتریان و بازارهای دنیای مد را از طریق یک روش و روش های بسیار حرفه ای بین المللی برآورده می کند

11- چه گزینه های شغلی برای دانشجویان برنامه های عکاسی درایتالیا وجود دارد؟

  • عکاس خبری
  • تصویربردار دیجیتال یا روتوش کار عکس
  • عکاس مد, یا عکاس رویداد های خبری
  • عکاس آزاد
2/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *