تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان

کشور انگلستان که از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرت تحصیلی جهان محسوب می شود، شرایطی را برای تحصیل بدون ارائه مدرک مهارت زبان ارائه کرده است. بر این اساس این مقاله به شرح و بررسی چگونگی تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان می پردازد. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت مدرک زبان برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان
  • دوره های آمادگی زبان انگلیسی در موسسه های زبان انگلستان
  • دوره های آمادگی آکادمیک زبان انگلیسی در دانشگاه های انگلستان
  • کورس ها و دوره های آمادگی زبان Pre Sessional انگلستان
  • کورس ها و دوره های آمادگی زبان Pathway انگلستان
  • پذیرش مشروط دانشگاه های انگلستان بدون مدرک زبان
  • شرایط تحصیل در کالج های انگلستان بدون مدرک زبان
  • تحصیل در دانشگاه های انگلستان بدون مدرک زبان
  • تحصیل در مقطع کارشناسی انگلستان بدون مدرک زبان
  • تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انگلستان بدون مدرک زبان
  • تحصیل در مقطع دکترا انگلستان بدون مدرک زبان
  • دلایل تحصیل در انگلستان
  • اخذ ویزای تحصیلی انگلستان بدون مدرک زبان
  • مزایای تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان

اهمیت مدرک زبان برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان

یکی از شرایط مهم در اخذ پذیرش دانشگاه های انگلستان دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی است. مهارت و تسلط در زبان مورد نظر دانشگاه ها به عنوان معیار صلاحیت دانشجو و ارزیابی سطح علمی و زبان دانشجو از لحاظ مهارت های نوشتاری، مهارت های کلامی و مهارت های خوانداری محسوب می شود. اگر متقاضی تحصیل در دانشگاه های انگلستان دارای مدرک مهارت زبان باشد، احتمال اخذ پذیرش این متقاضی بیشتر خواهد بود. حتی دانشگاه هایی که این شرط مدرک مهارت زبان را ندارند، داشتن مدرک های مهارت های زبان و دیگر مدارک علمی مهم مانندIELTS TOFEL,GRE,GMAT و SAT را به عنوان یک امتیاز عالی در نظر می گیرند. وجود این مدارک نقش موثری در روند اخذ پذیرش دانشگاه ها دارد.متقاضیانی که فاقد مدرک زبان انگلیسی برای اخذ پذیرش دانشگاه ها می باشند، می توانند در دوره های آمادگی زبان در کشور خود شرکت کنند و این مدرک را اخذ نمایند. برای به دست آوردن مهارت لازم و کسب نمره لازم در آزمون زبان، متقاضی باید متحمل هزینه های زیادی برای شرکت در دوره های آموزش زبان شود. از همه این ها گذشته فراگیری زبان انگلیسی در محیط و فضای غیر انگلیسی تا حدی سخت و دشوار است.

بر همین اساس مشاوران و وکلای برجسته و مجرب موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی به منظور بررسی شرایط تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان به تهیه این مقاله پرداختند تا سوالات بی شمار در مورد این موضوع را پاسخ دهند و ابهامات موجود را رفع کنند.

دوره های آمادگی زبان انگلیسی در موسسه های زبان انگلستان

کشور انگلستان برای تحصیل در دوره های زبان انگلیسی این کشور برای متقاضیان ویزا صادر می کند. این دوره ها و کورس های زبان انگلیسی برای متقاضیانی است که خواهان فراگیری زبان انگلیسی در محیط انگلیسی زبان می باشند. برای شرکت در این دوره های آمادگی زبان انگلیسی هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد. کشور انگلستان برای تحصیل در دوره های زبان انگلیسی در این کشور ویزای توریستی صادر می کند. مهم ترین شرط در اخذ ویزای توریستی برای شرکت در دوره های زبان انگلیسی در انگلستان اثبات ترک کشور انگلستان پس از تحصیل می باشد. کالج ها و موسسه های آموزش زبان انگلیسی در همه شهرهای انگلستان وجود دارد و متقاضیان با فراگیری زبان انگلیسی عمومی مهارت به این زبان بین المللی را در کشوری انگلیسی زبان فرا می گیرند.

دوره های آمادگی آکادمیک زبان انگلیسی در دانشگاه های انگلستان

متقاضیان و دانشجویانی که قصد تحصیل در مقاطع و رشته های مختلف دانشگاه های انگلستان را دارند، به منظور اخذ پذیرش از این دانشگاه ها باید یا دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی مورد تائید دانشگاه باشند و یا این که در کشور انگلستان در دوره های آمادگی زبان انگلیسی شرکت کنند. بدین منظور دانشجویان فاقد مدرک زبان با شرکت در این دوره های آمادگی زبان و کسب نمره لازم می توانند تحصیل در رشته منتخب خود در دانشگاه را آغاز کنند. هدف از ارائه این دوره ها و کورس های آمادگی زبان، افزایش دانش زبان انگلیسی دانشجو و کسب نمره لازم برای اخذ پذیرش دانشگاه می باشد. در واقع دوره های آکادمیک زبان انگلیسی در انگلستان مختص افرادی است که قصد تحصیل در دانشگاه های انگلستان را دارند.بر همین اساس دانشگاه های انگلستان با موسسه های آموزشی زبان انگلیسی قراردادی را مبنی بر آموزش و صدور مدرک معتبر مهارت زبان امضا می کنند. دانشجویان با شرکت در این دوره های آمادگی زبان پیش دانشگاهی فرصت تعامل اجتماعی با دیگر دانشجویان بین المللی را پیدا خواهند کرد. در واقع ارتباط و تعامل با دانشجویان از کشورهای مختلف زمینه ساز کسب آمادگی لازم برای ورود به دانشگاه خواهد بود.دانشجویان با شرکت در این دوره های آمادگی زبان ضمن برخورداری از امکانات مشابه دانشگاه، دانش لازم زبان انگلیسی را نیز کسب می کنند. متقاضی پس از فراگیری مهارت های چندگانه زبان انگلیسی آیلتس می توانند به کشور خود بازگردد و برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان درخواست دهد. از آن جا که متقاضی دوره زبان انگلیسی را در کشور انگلستان گذرانده است، احتمال صدور ویزای تحصیلی برای وی بیشتر می باشد.

کورس ها و دوره های آمادگی زبان Pre Sessional انگلستان

دوره ها و کورس های زبان Per Sessional دوره هایی است که متقاضیان می توانند قبل از شروع تحصیل در دانشگاه های انگلستان در آن شرکت کنند و تا شروع تحصیل به مهارت زبانی لازم دست پیدا کنند. به طور معمول متقاضیانی که نیازمند گذراندن یک دوره زبانی قبل از تحصیل در دانشگاه می باشند، باید در این دوره های آمادگی قبل از شروع تحصیل در دانشگاه های انگلستان شرکت کنند.

کورس ها و دوره های آمادگی زبان Pathway انگلستان

دوره ها و کورس های زبانی Pathway مختص متقاضیانی است که قصد تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا دانشگاه های انگلستان را دارند اما نمره زبان انگلیسی آن ها از نمره مورد نیاز دانشگاه کمتر می باشد. بدین منظور متقاضیان می توانند از Pathway های آن دانشگاه برای کسب مهارت لازم زبان انگلیسی استفاده کنند تا نمره و مهارت لازم را کسب کنند. Pathway های مختلف برای مقاطع مختلف تحصیلی می باشد، مثلا اگر متقاضی دارای نمره های پایین زبان انگلیسی برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد باشد، باید در دوره Pathway ، Pre Master شرکت کند.

پذیرش مشروط دانشگاه های انگلستان بدون مدرک زبان

متقاضی که قصد تحصیل در دانشگاه های انگلستان را دارد و فاقد نمره لازم برای تحصیل در رشته و دانشگاه مورد نظر می باشد، می تواند با پذیرش مشروط در دانشگاه های انگلستان تحصیل کند. مثلا اگر متقاضی دارای نمره آیلتس ۵ باشد و برای تحصیل در دانشگاه و رشته مورد نظر در انگلستان نیازمند نمره ۶.۵ باشد، می تواند از دانشگاه مورد نظر پذیرش تحصیلی را اخذ کند و سپس در دوره های زبان انگلیسی شرکت کند و با کسب نمره و مهارت لازم زبان انگلیسی تحصیل در آن دانشگاه را شروع کند.

پذیرش مشروط دانشگاه های انگلستان بدون مدرک زبان

پذیرش مشروط دانشگاه های انگلستان بدون مدرک زبان

شرایط تحصیل در کالج های انگلستان بدون مدرک زبان

متقاضیانی که زیر ۱۷ سال دارند و قصد تحصیل در انگلستان در کالج های این کشور را دارند و فاقد مدرک مهارت زبان انگلیسی می باشند، می توانند با اخذ ویزای Child Tier4 Visa در کالج های انگلستان تحصیل کنند. متقاضی به منظور اخذ این ویزا نیازمند مدرک مهارت زبان انگلیسی نمی باشد و فقط آشنایی با زبان انگلیسی کافی است.

تحصیل در دانشگاه های انگلستان بدون مدرک زبان

دانشگاه های کشور انگلستان از کیفیت آموزشی بسیار بالایی برخوردار هستند و در رتبه بندی و رنکینگ های جهانی دارای رتبه های زیر ۱۰ و ۱۰۰ جهانی می باشند. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های انگلستان بدون ارائه مدرک مهارت زبان را دارند، باید از طریق دیگر مهارت زبانی خود را اثبات کنند و یا از قوانین موجود دانشگاه های انگلستان به منظور اخذ پذیرش در دانشگاه های این کشور تبعیت کنند.

تحصیل در مقطع کارشناسی انگلستان بدون مدرک زبان

مدت تحصیل در مقطع کارشناسی و لیسانس دانشگاه های کشور انگلستان در حدود۳ تا ۴ سال می باشد. متقاضی تحصیل کارشناسی در دانشگاه های انگلستان باید دارای دیپلم دبیرستان و مدرک مهارت زبان آیلتس ۶ باشد. متقاضی که فاقد مدرک زبان انگلیسی آیلتس ۶ است، می تواند برای رساندن نمره زبان آیلتس خود در دوره های Pre Sessional شرکت کند و با کسب نمره و مهارت لازم تحصیل در دانشگاه های انگلستان را شروع کند. هزینه تحصیل در دوره کارشناسی انگلستان سالانه درحدود ۱۰.۰۰۰ تا ۱۵.۰۰۰ پوند می باشد.

تحصیل در مقطع کارشناسی انگلستان بدون مدرک زبان

تحصیل در مقطع کارشناسی انگلستان بدون مدرک زبان

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انگلستان بدون مدرک زبان

متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و فوق لیسانس دانشگاه های انگلستان بدون مدرک زبان می توانند پس از تمام شدن دوره تحصیلی کارشناسی برای ثبت نام اقدام کنند. طول مدت تحصیل در این مقطع در کشور انگلستان در حدود یک سال است. متقاضی برای اخذ پذیرش مقطع کارشناسی ارشد انگلستان باید دارای مدرک کارشناسی و مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس ۶.۵ باشد. اگر متقاضی فاقد نمره لازم آیلتس برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انگلستان باشد، می تواند در دوره های Pre Master شرکت کند و با کسب نمره و مهارت لازم زبان انگلیسی تحصیل در دانشگاه و رشته مورد نظر را شروع کند. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انگلستان سالانه در حدود ۶۰۰۰ تا ۱۰.۰۰۰ پوند است.

تحصیل در مقطع دکترا انگلستان بدون مدرک زبان

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا دانشگاه های انگلستان را دارند، باید رزومه علمی تحصیلی خود را برای یک استاد راهنما و سوپروایزر در دانشگاه مورد نظر در انگلستان ارسال کند. سوپروایزر پس از تائید رزومه علمی دانشجو و بر اساس شرایطی زمینه لازم برای پذیرش دانشجو در مقطع دکترا را فراهم می کند.دانشجویان مقطع دکترا دانشگاه های انگلستان می توانند هفته ای ۳۰ ساعت کار کنند. دانشجویان به منظور پذیرش در مقطع دکترا دانشگاه های انگلستان نیازمند ارائه مدرک مهارت زبان آیلتس با نمره ۶.۵ می باشند. اما دانشجویانی که فاقد این مدرک زبان می باشند و قصد ادامه تحصیل در دوره دکترا دانشگاه انگلستان بدون مدرک زبان را دارند، باید در دوره ها و کورس های آمادگی زبان انگلیسی Pre PhD شرکت کنند که دانشگاه ها برای ورود به دوره دکترا برگزار می کنند.دانشجویان در مدت دوره آمادگی Per PhD نمی توانند برای همراهی همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود اقدام کنند اما پس از تحصیل در دانشگاه می توانند ویزای همراه را برای آن ها دریافت کنند.

دلایل تحصیل در انگلستان

کشور انگلستان به دلایلی چون بالا بودن کیفیت آموزشی، بالا بودن سطح امکانات رفاهی، قدرتمند بودن اقتصاد و رونق و ثبات اقتصادی، امنیت اجتماعی و سیاسی و حمایت دولت انگلستان از مهاجران یکی از برترین کشورهای جهان برای مهاجرت تحصیلی محسوب می شود.این کشور در رتبه بندی اقتصادی جهان در رتبه ششم و در بین کشورهای اروپایی در رتبه سوم قرار دارد. نظام تحصیلی انگلستان یکی از بهترین نظام ها و سیستم های تحصیلی و از معتبرترین مدارک تحصیلی در همه کشورهای جهان می باشد. وجود دانشگاه های برتر و معتبر جهانی، اشتغال با حقوق مکفی و مناسب و زندگی در آرامش و صلح در یک کشور پیشرفته از مهم ترین دلایل تحصیل در انگلستان می باشد. تحصیل در دانشگاه های برتر جهان با رتبه بندی و رنکینگ های بالا، امکان تحصیل در برترین دانشگاه های جهان، امکان تحصیل به زبان انگلیسی، امکان برخورداری ۹۰ درصد از دانشجویان از بورسیه و یا کمک هزینه های تحصیلی و قرابت و نزدیکی جغرافیایی به ایران در مقایسه با کشورهای کانادا و آمریکا و استرالیا را می توان از مزیت های تحصیل در این کشور برتر اروپایی محسوب کرد.

اخذ ویزای تحصیلی انگلستان بدون مدرک زبان

به طور کلی ویزای تحصیلی انگلستان بر اساس سیستم امتیازبندی(Point Based System) محاسبه می شود. به منظور اخذ ویزای تحصیلی متقاضی باید بالاترین امتیاز را کسب کند. معمولا امتیازها بر اساس موارد زیر می باشد:

  • ارائه گواهی تمکن مالی، ۱۰ امتیاز: به طور کلی گواهی تمکن مالی برای متقاضیان زیر ۱۷ سال به نام قیم این متقاضی و برای افراد بالای ۱۷ سال به نام خود متقاضی باید ارائه شود. قیم متقاضی و یا خود متقاضی باید گواهی را ارائه دهد که در حدود ۱۲۸۰ پوند را به طور ماهانه برای ۹ ماه در حساب متقاضی نشان دهد. در صورتی که به همراه متقاضی یک همراه نیز به کشور انگلستان سفر می کند، باید علاوه بر این مبلغ ماهانه در حدود ۱۰۰۰ پوند نیز برای همراه در حساب بانکی موجود باشد.
  • ارائه مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس، ۱۰ امتیاز: در صورتی که متقاضی دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس باشد، ۱۰ امتیاز مدرک زبان را کسب می کند. متقاضیان زیر ۱۷ سال نیازی به ارائه این مدرک زبان ندارند. در صورتی که متقاضی فاقد این مدرک باشد، رسید ثبت نام در دوره های آمادگی زبان این کشور الزامی می باشد.
  • ارائه نامه پذیرش از دانشگاه، ۲۰ امتیاز: نامه پذیرش از دانشگاه (Case Letter) بر اساس مدارک ارائه شده توسط متقاضی به دانشگاه تعیین می شود. این مدارک شامل مدارک تحصیلی و دانشگاهی متقاضی و ریزنمره های آن ها، انگیزه نامه تحصیلی متقاضی و توصیه نامه های اساتید دانشگاه متقاضی می باشد.
اخذ ویزای تحصیلی انگلستان بدون مدرک زبان

اخذ ویزای تحصیلی انگلستان بدون مدرک زبان

مزایای تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان

دانشجویانی که در حال تحصیل و زندگی در انگلستان می باشند، از مزایای شگفت تحصیل و اقامت در این کشور بهره مند می شوند. به طور کلی برخی از مهم ترین مزایای تحصیل در انگلستان عبارت است از:

  1. تحصیل در دانشگاه های برتر جهان با رتبه بندی و رنکینگ های بالا
  2. امکان تحصیل در برترین دانشگاه های جهان و امکان تحصیل به زبان انگلیسی
  3. امکان برخورداری ۹۰ درصد از دانشجویان از بورسیه و یا کمک هزینه های تحصیلی
  4. بالا بودن استانداردهای زندگی در انگلستان و امکان اخذ اقامت دائم پس از تمام شدن دوره تحصیلی
  5. قرابت و نزدیکی جغرافیایی به ایران در مقایسه با کشورهای کانادا و آمریکا و استرالیا
  6. برخورداری از بیمه دانشجویی ۶ ماه پس از شروع تحصیل و معتبر بودن مدارک دانشگاهی
  7. تنوع فرهنگی موجود در انگلستان و آشنایی با فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف
  8. امکان زندگی در هر شهر و محل این کشور با اخذ اقامت دائم پس از فارغ تحصیلی و اشتغال
  9. امکان تحصیل رایگان در انگلستان برای فرزندان زیر ۱۸ سال و امکان برخورداری از بیمه و خدمات پزشکی رایگان
  10. بالا بودن کیفیت آموزشی و بالا بودن سطح امکانات رفاهی
  11. قدرتمند بودن اقتصاد و رونق و ثبات اقتصادی و پایین بودن نرخ بیکاری
  12. زندگی در یک کشور ایده آل و پیشرفته و امنیت اجتماعی و سیاسی
  13. حمایت دولت انگلستان از مهاجران و وجود فرصت های شغلی مختلف برای مهاجران
  14. وجود جاذبه های تاریخی و تلفیق سنت و مدرنیته در انگلستان
  15. زندگی در یک کشور پیشگام در زمینه علمی و صنعتی
  16. ثبات مالی و اقتصادی انگلستان علی رغم بحران های مالی در کشورهای اروپایی
  17. وجود ۵ دانشگاه انگلستان در میان ۲۰ دانشگاه برتر جهان
مزایای تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان

مزایای تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان

سخن آخر

در این مقاله چگونگی تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان مورد بررسی دقیق و علمی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که اگر متقاضی تحصیل در دانشگاه های انگلستان فاقد مدرک مهارت زبان باشد، می تواند با شرکت در دوره های آمادگی زبان انگلیسی در موسسه های زبان، دوره های آکادمیک زبان انگلیسی، کورس ها و دوره های زبان Pre Sessional ، کورس ها و دوره های زبان Pathway انگلستان و یا پذیرش مشروط در دانشگاه های انگلستان تحصیل کند.

اگر نیازمند اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل بدون ارائه مدرک زبان انگلیسی در انگلستان می باشید، می توانید از خدمات مشاوره مهاجرتی موسسه حقوقی و مهاجرتی وکیل مهاجرتی انگلستان اصطهباناتی بهره مند شوید. مشاوران برجسته و مجرب موسسه ما در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی بهترین گزینه مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهند و از ابتدای تشکیل پرونده مهاجرت تحصیلی تا رسیدن به مقصد در کنار آن ها خواهند بود تا این مسیر دشوار و پیچیده را با راهنمایی ها و مشاوره های مفید هموار سازند.این مقاله به توضیح چگونگی تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان پرداخت. یکی از مهم ترین و بزرگترین مزیت های تحصیل در انگلستان اعتبار و ارزش علمی مدرک دانشگاه های این کشور می باشد. اگر فاقد مدرک مهارت زبان انگلیسی می باشید و قصد تحصیل در دانشگاه های مطرح و برتر در سطح جهان را دارید، این مقاله را مطالعه کنید تا از روش های تحصیل در انگلستان بدون ارائه مدرک زبان آگاه شوید. شرکت در دوره های آمادگی زبان انگلیسی در موسسه های زبان، دوره های آکادمیک زبان انگلیسی، کورس ها و دوره های زبان Pre Sessional ، کورس ها و دوره های زبان Pathway انگلستان و یا پذیرش مشروط در دانشگاه های انگلستان از روش های تحصیل در انگلستان بدون ارائه مدرک زبان می باشد. اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کشورهای اروپایی را دارید و از تمکن مالی کافی برخوردار نمی باشید و یا فاقد مدرک زبان می باشید، مقاله های موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی را دنبال کنید و بدون پرداخت هزینه از خدمات مشاوره ای این موسسه برتر برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان

1- برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان، مدرک زبان چند امتیاز دارد؟

ارائه مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس، ۱۰ امتیاز: در صورتی که متقاضی دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس باشد، ۱۰ امتیاز مدرک زبان را کسب می کند.

2- مهم ترین شرط اخذ ویزای توریستی برای دوره زبان چیست؟

مهم ترین شرط در اخذ ویزای توریستی برای شرکت در دوره های زبان انگلیسی در انگلستان اثبات ترک کشور انگلستان پس از تحصیل می باشد.

3- کورس ها و دوره های زبان Pre Sessional انگلستان چیست؟

متقاضیانی که نیازمند گذراندن یک دوره زبانی قبل از تحصیل در دانشگاه می باشند، باید در این دوره های آمادگی قبل از شروع تحصیل در دانشگاه های انگلستان شرکت کنند.

4- کورس ها و دوره های زبان Pathway انگلستان مختص چه متقاضیانی است؟

مختص متقاضیانی است که قصد تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا دانشگاه های انگلستان را دارند اما نمره زبان انگلیسی آن ها از نمره مورد نیاز دانشگاه کمتر می باشد.

5- پذیرش مشروط دانشگاه های انگلستان بدون مدرک زبان چیست؟

متقاضی که قصد تحصیل در دانشگاه های انگلستان را دارد و فاقد نمره لازم برای تحصیل در رشته و دانشگاه مورد نظر می باشد، می تواند با پذیرش مشروط در دانشگاه های انگلستان تحصیل کند.

6- شرایط تحصیل در کالج های انگلستان بدون مدرک زبان چیست؟

اخذ ویزای Child Tier4 Visa

7- شرط تحصیل در مقطع کارشناسی انگلستان بدون مدرک زبان چیست؟

شرکت در دوره های Pre Sessional

8- شرط تحصیل در مقطع دکترا انگلستان بدون مدرک زبان چیست؟

شرکت در دوره ها و کورس های آمادگی زبان انگلیسی Pre PhD

9- مهم ترین مزایای تحصیل در انگلستان کدامند؟

تحصیل در برترین دانشگاه های جهانتحصیل به زبان انگلیسی برخورداری ۹۰ درصد از دانشجویان از بورسیه و یا کمک هزینه ها

10- اخذ ویزای تحصیلی انگلستان بدون مدرک زبان بر اساس چه سیستمی است؟

سیستم امتیازبندی(Point Based System)

11- آیا دانشجوی دکترا انگلستان می تواند ویزای همراه دریافت کند؟

پس از تحصیل در دانشگاه می توانند ویزای همراه را برای همسر و فرزندان خود دریافت کنند.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان

  1. پریسا گفت:

    سلام من 26 سالمه و مدرک زبان ندارم مدرک کارشناسی ژئومورفولوژی دارم ولی قصد دارم تو یه رشته هنر و مدیریت رسانه تحصیل کنم میخواستم بدونم میتونم برای ویزای تحصیلی اقدام کنم؟و این که میتونم از طریق کار کردن هزینه تحصیل رو بپردازم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در انگلستان ارائه مدرک زبان الزامی است. میزان درآمد شما بسته به شغل دریافتی و پوزیشن شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *