تحصيل در رشته حقوق در استراليا

انواع مختلفی از دوره های حقوق در کشور استرالیا وجود دارد. مطالعات قانونی می تواند عمومی و یا تخصصی باشد. دانشجویان سال اول می توانند دوره کارشناسی را بین سه تا چهار سال و یا دوره کارشناسی ترکیبی را در پنج سال بگذرانند. برای یک وکیل حرفه ای شدن، شما همچنین باید آموزش حقوق عملی ببینید. در وبسایت موسسه حقوقی توسعه گران مهر می توانید درباره شرایط مهاجرت به استرالیا بیشتر بخوانید و پذیرش تحصيل در رشته حقوق در استراليا را پیگیری کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل رشته حقوق در استرالیا

جای تعجب نیست که بسیاری از دانشجویان بین المللی به سبب سطح بالای دانشکده حقوق در استرالیا علاقه مند به تحصیل در این رشته می باشند. اما تحصیل در رشته حقوق شامل چه چیز هایی می شود؟ و چه انتظاری می توان از کشور و دوره های تحصیلی داشت؟ ما در مقاله زیر به هر آنچه شما در این باب نیازمند هستید پرداخته ایم. لطفا مطالعه فرمایید.

الزامات

جهت پرداختن به تحصیل در رشته حقوق کشور استرالیا، می بایست امتحانات مرتبط با صلاحیت استرالیا را با موفقیت پشت سر گذارید. این امتحانات در 6 مرحله برگزار می گردند. چنانچه مایل به تحصیل در زمینه های تخصصی تر این رشته باشید می بایست امتحانات اولیه را با موفقیت پشت سر بگذارید. به علاوه، می بایست تخصص خود را در زبان انگلیسی در سطح قابل پذیرش نشان دهید. تمامی دانشگاه های استرالیا قوانین پذیرش مرتبط با خود را دارند. بنابراین بهتر است که پیش از اقدام برای هر دانشگاه قوانین پذیرشی آنان را به دقت مطالعه فرمایید.

دوره های درسی:

  • دوره های تحصیلی متفاوت جهت تحصیل در رشته حقوق کشور استرالیا وجود دارد.

مدرک صلاحیت آکادمیک:

مدارک صلاحیت آکادمیک متفاوتی وجود دارند که با توجه به انتخاب دانشجو به وی اعطا می گردد.

  • لیسانس حقوق
  • لیسانس حقوق ترکیبی
  • فورس دکترا
  • آموزش قانون عمومی
  • برای آنکه حقوقدان شوید، می بایست مدرک آموزش قانون عمومی خود را دریافت نمایید.
  • دیپلم قانون عمومی
  • فوق لیسانس حقوق
  • آموزش نظارت محیط کاری
  • مدارک پیشرفته

تمامی افراد می توانند جهت دریافت مدرک پیشرفته به سبب افزایش علم مرتبط با قانون اقدام نمایند.

گواهی فارغ التحصیلی رشته حقوق

  • فوق لیسانس حقوق به واسطه تجربه کاری
  • فوق لیسانس حقوق به واسطه تحقیقات
  • دکترای فلسفه در زمینه های قانونی

فرصت های کاری:

با توجه به طبیعت موضوع، استخدام در این زمینه بسیار رقابت برانگیز است. اما، می توانید جهت افزایش شانس خود برای استخدام به عنوان وکیل قانون به کسب تجربه کاری اقدام نمایید. چنانچه قصد ماندن و کار کردن در استرالیا را دارید می بایست جهت اخذ ویزای کاری اقدام نمایید. اما، نباید فکر کنید استرالیا تنها جایی است که می توانید در آن مشغول به کار گردید. مدارک دانشگاهی استرالیا در تمامی نقاط جهان مورد پذیرش همگان است و فرصت های شغلی مناسبی را می طلبد.

دانشجویان بین المللی در استرالیا

کشور استرالیا با آغوش باز پذیرای دانشجویان بین المللی می باشد. این کشور دانشجویان بین المللی را پلی برای پیشرفت کشور می داند. در سال های اخیر، سیستم آموزشی استرالیا به سبب افزایش تعداد دانشجویان بین المللی با این موضوع سازگار تر شده است.

شرایط اخذ پذیرش رشته حقوق از دانشگاه های استرالیا

قواعد مدرک تحصیلی حقوق در استرالیا بسیار زیاد می باشد. مطالعات قانون می تواند به طور عمومی یا تخصصی باشد. دانشجویان دانشگاه اولین بار می توانند یک لیسانس حقوق (3-4 سال) یا مدرک ترکیبی لیسانس حقوق (5 ساله) را انجام دهند. شما باید یک وکیل حرفه ای باشید. همچنین باید آموزش های حقوق عملی را انجام دهید. کارشناسی ارشد دانشگاه غیر حقوق، می توانند بین لیسانس حقوق و یا دکترای قوه قضاییه ( هر دو 3 سال) یکی را انتخاب کنند. مدرک کارشناسی ارشد برای گسترش تخصص در دسترس است. این ها معمولا برای وکلا می باشند، اما شما می توانید اگر یک محقق قانونی هستید و یا به طور حرفه ای با مسائل حقوقی برخورد می کنید (مانند کسب و کار، توسعه سیاست و انطباق قانونی) آنها را انجام دهید.

شرایط اخذ پذیرش رشته حقوق از دانشگاه های استرالیا

شرایط اخذ پذیرش رشته حقوق از دانشگاه های استرالیا

دوره های کارشناسی ارشد حقوق:

بسیاری از افرادی که مشغول تحصیل در کارشناسی ارشد حقوق هستند، یک کار قانونی از طریق مدرک حقوق خود دریافت می کنند، اگرچه این تنها دلیل آن نیست. مقطع کارشناسی ارشد حقوق (LLM) برای دستیابی به یک مزیت رقابتی مهم است. در برخی موارد از حقوق، از جمله اموال معنوی و مالیات، تحصیلات کارشناسی ارشد پیشرفته تقریبا یک پیش نیاز است. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آموزش از راه دور یک روش مناسب برای کسب مدارک با ارزش است.

وکلای واجد شرایط می توانند از طریق انجام کارشناسی ارشد آنلاین، دوره های کوتاه و رشته های پژوهشی، چشم اندازهای حرفه ای را افزایش دهند. البته دوره کارشناسی ارشد آموزش فراگیر را برای توسعه و تجزیه و تحلیل انتقادی فراهم می کند. دانشجویان کارشناسی ارشد حقوق، معنای کلمات و مفاهیم انتزاعی را تفسیر می کنند، و کمک به تجزیه و تحلیل داده های کیفی پیچیده می کنند.

  • ورودی عمومی
  • انتخاب بر اساس عملکرد در دو حوزه است: عملکرد علمی در تمام تحصیلات قبلی بالینی، وآزمون پذیرش دانشگاه حقوق (LSAT) و مقاله.
  • الزامات زبان انگلیسی برای مدارک دیپلم و دیپلم های پیشرفته.
  • شما نیاز دارید مدرکی را فراهم کنید که در یکی از سطوح متوالی زبان انگلیسی، به دست آورده باشید:
  • IELTS (مدرک آکادمیک): نمره کلی 5.5 (بدون نمره کمتر از 5.0 )
  • TOEFL Internet : نمره کلی 55. نمرات هر قسمت کمتر از:
  1. گوش دادن: 9
  2. صحبت کردن: 16
  3. خواندن: 10
  4. نوشتن: 18 نباشد.
  • آزمون انگلیسی پیرسون (PTE) : نمره کلی 42-49 (نمره بخش کمتر از 40 نباشد )
  • دانشگاه کمبریج – پیشرفته (CAD) : نمره کلی 162. هیچ نمره فردی کمتر از 154 نباشد.
  • VU انگلیسی : زبان انگلیسی برای اهداف علمی (EAP) (سطح 4) به دست آورده شده است.
  • IELTS، TOEFL، PTE و CAE : این آزمون ها باید بیش از دو سال قبل از شروع دوره شما انجام شود.

بهترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل رشته حقوق

سیستم آموزش کارآمد، دانشگاه های عالی و کیفیت بالای تحصیلات در استرالیا بعضی از دلایل محبوبیت آن است. استرالیا حدود 12000 فارغ التحصیل حقوق را در سال تولید می کند. این یک شگفت انگیز است. وکلا در میان 10 رتبه برتر برای حقوق فارغ التحصیلان قرار دارند. آمادگی متخصصین در سطح دانشجویان (LLB) پذیرفته شده است و بنابراین افراد با تجربه دارای مهارت و توانایی بسیار بالایی هستند. لیست زیر شامل بهترین مدارس قانون در استرالیا می باشد:

دانشکده حقوق دانشگاه ملبورن

دانشکده حقوق ملبورن (MLS) یکی از دانشکده های حقوق پیشرو در استرالیا است. همچنین یک دانشکده عالی کارشناسی از دانشگاه ملبورن است. MLS استرالیا قدیمی ترین مدرسه حقوق است که در کارلتون، ویکتوریا واقع شده است. دانشکده حقوق دانشگاه ملبورن دارای رتبه هفتم در جهان است. دانشگاه در رتبه اول در استرالیا قرار دارد. دانشکده حقوق ملبورن موفق به ارائه نوعی آموزش شده است که دنیای فرصت های شغلی را برای دانشجویان خود آماده می کند. به طوری که فارغ التحصیلان امکان دستیابی به موفقیت در هر بخش را دارند.

دانشکده حقوق سیدنی دانشگاه سیدنی

دانشکده جدید حقوق در محوطه دانشگاه سیدنی است که در محوطه کاپردوون در سیدنی، نیو ساوت ولز استرالیا واقع شده است. دانشکده حقوق جدید به طور رسمی آغاز شد و در 30 آوریل 2009 فعالیت خود را آغاز کرد.

کمک هزینه تحصیلی به:

  • دانشجویان کارشناسی حقوق
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی (از جمله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای حقوق و دستمزد)
  • دانشجوی کارشناسی ارشد تحقیقاتی

دانشگاه حقوق نیو ساوت ولز (استرالیا) UNSW حقوق

دانشگاه نیو ساوت ولز در سیدنی استرالیا واقع شده است. این یکی از مدارس عالی استرالیا است. این دانشگاه همچنین برنامه های مبادله ای دانشجویان را در بیش از 60 دانشگاه ارائه می دهد.

TC دانشکده حقوق بیرن در دانشگاه کوئینزلند

مدرسه حقوقی TC بیرن در دانشگاه کوئینزلند قدیمی ترین مدرسه حقوق در ایالت کوئینزلند است که در سال 1936 در استان کوئینزلند استرالیا تاسیس شد. استرالیا دارای 32 مدرسه حقوقی است که این دانشگاه ساله رتبه ششم در میان دانشکده های حقوق قدیمی را دارد.

دانشکده حقوق دانشگاه موناش

در حال حاضر دانشکده حقوق دانشگاه موناش حدود 3500 دانشجوی کارشناسی دارد. در اینجا فارغ التحصیلان می توانند درباره یک منطقه یا حوزه قانون خاصی که بیشتر دانش خود را گسترش می دهند متخصص شوند و بیشتر یاد بگیرند.

دانشگاه غرب استرالیا (UWA)

دانشگاه غرب استرالیا در سال 1927 تاسیس شد، دانشکده حقوق UWA برای کمال علمی شناخته شده است. برنامه LLM ارائه شده توسط این کالج بسیار قابل توجه است، که برای درک بسیار قابل انطباق است و حرکت خود را از قانون برای رسیدگی به مشکلات محیط کار پویا است. فارغ التحصیلان می توانند یادگیری خاصی در یک موضوع خاص داشته باشند که می تواند درک آن در این زمینه خاص گسترش یابد و به سوی تبدیل شدن به متخصصین در آن بپردازد. دانشجویان کارشناسی می توانند از مجموعه ای از موضوعات مختلف از جمله قانون کسب و کار، جهت دولت، قانون دارایی و محدوده قانون جهانی باز و خصوصی انتخاب کنید.

رتبه و رنکینگ دانشگاه های استرالیا برای تحصیل رشته حقوق

در استرالیا 36 دانشکده حقوق معتبر وجود دارد. بنابراین گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. از 36 دانشگاه، 7 دانشگاه در بین 50 دانشگاه برتر رتبه بندی دانشگاه های جهان QS قرار دارند.

  1. دانشگاه MELBORNE ( ملبورن) 8
  2. دانشگاه SYDNEY( سیدنی) 11
  3. دانشگاه NEW SOUTH WALES ( نیو ساوت ولز) 13
  4. دانشگاه AUSTRIAN NATION ( ملی استرالیا) 15
  5. دانشگاه MONASH( مانش) 23
  6. دانشگاه TECHNOLOGY SYDNEY ( تکنولوژی سیدنی) 41
  7. دانشگاه QUEENSLAND ( کوئینزلند) 45

خیلی از دانشگاه های حقوق در استرالیا در بین 100 دانشگاه برتر حقوق جهان قرار دارند.

رتبه و رنکینگ دانشگاه های استرالیا برای تحصیل رشته حقوق

رتبه و رنکینگ دانشگاه های استرالیا برای تحصیل رشته حقوق

هزینه تحصیل رشته حقوق در استرالیا

هزینه تحصیل برای برخی از موسسات در استرالیا برای بین المللی و داخلی و در دیگر مدارس قانون هزینه های تحصیل برای همه دانش آموزان یکسان است. دانشجویان بین المللی می توانند هزینه تحصیل را از 20575 تا 44500 دلار برای LLM در نظر بگیرند.

  • دانشگاه ملبورن 44500 دلار
  • دانشگاه سیدنی 44500 دلار
  • دانشگاه ملی استرالیا 42960 دلار
  • دانشگاه نیو ساوت ولز 41520 دلار
  • دانشگاه موناش 41400 دلار
  • دانشگاه آدلاید 38500 دلار
  • دانشگاه کوئینزلند 38160 دلار
  • دانشگاه غرب استرالیا 37300 دلار
  • دانشگاه صنعتی کوئینزلند 33600 دلار
  • دانشگاه گریفیتس 23500 دلار
  • دانشگاه فناوری سیدنی 20575 دلار

هزینه تحصیلی پاره وقت LLM آنلاین

دانش جویان نیمه وقت معمولا می توانند برنامه تحصیلی LLM را بیش از پنج سال مطالعه کنند. دانشجویان با استفاده از این ماژول می توانند پرداخت کنند که به شش واحد معادل است و هزینه تحصیل در دانشگاه موناش 3962.50 دلار برای هر شش واحد برای دانشجویان بومی و 5175 دلار برای هر شش واحد برای دانش آموزان بین المللی است. در دانشگاه نیو ساوت ولز (قانون UNSW)، هزینه 4170 برای هر شش واحد برای دانش آموزان داخلی و 5190 دلار برای هر شش واحد برای دانشجویان بین المللی هزینه می شود. برای کسب مدرک لیسانس LLM در هر دو موسسه هشت مدول یا 48 واحد طول می کشد. هزینه های دوره آنلاین به طوری کمی پایین تر است، به عنوان مثال LLM آنلاین در حقوق بین المللی در دانشگاه گریفیث 23500 دلار برای همه دانشجویان است.

هزینه های متفرقه

مدارس دولتی استرالیا معمولا هزینه تحصیل در حدود 125 دلار در هر سال تحصیلی دارند. هزینه های دانشجویی و هزینه انجمن دانشجویان نیز هر ساله پرداخت می شود، و دانشجویان باید انتظار داشته باشند که این مبلغ در هر سال حدود 300 دلار باشد. اگر شما دانشجوی بین المللی هستید پس درخواست ویزا شما هر بار که درخواست می کنید هزینه 560 دلار می شود.

دیگر هزینه ها

اکثر موسسه ها از دانشجویان LLM انتظار دارند که حداقل 1000 دلار دیگر در سال برای کتاب های درسی صرف می کنند. و هزینه های جابجایی را فراموش نکنید و بودجه ای را برای خرید موارد مانند لپ تاپ های جدید و لوازم التحریر تنظیم کنید. شما همچنین هزینه ای را برای هرگونه تجربه کاری مرتبط یا کارآموزی که در طول تعطیلات دانشگاه می گذرانید، خواهید داشت. به هزینه ها می توانند افزایش یابند چرا که باید انتظار داشت که 40 دلار در هفته برای رفت و آمد صرف شود. دانشجویان بین المللی نیز باید پوشش بهداشتی در خارج از کشور را داشته باشند، که در هر سال حداقل به مبلغ 50000 دلار برای هر نفر هزینه می شود.

شما همچنین باید هزینه های زندگی را تامین کنید و دولت استرالیا به دانشجویان بین المللی نیاز دارد تا در بودجه های تحصیلی خود، حدود 19000 دلار هزینه داشته باشد. اقامت می تواند هزینه هر چیزی را از 90 تا 600 دلار هر هفته می رسد و بسته به محل و همچنین شامل غذا باشد یا نه دارد. شما به پول اضافی برای اقلامی نظیر لباس نیاز خواهید داشت و باید هر ماه حداقل 200 دلار در نظر بگیرید. جهت اطلاع از شرایط دقیق تحصیل در استرالیا با مشاوران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *