تجربه زندگی در عمان

یکی از بزرگترین عجایب طبیعی عمان، Wadis است که در سراسر کشور یافت می شود. به عنوان یک قاعده داخلی شخصی وادی عشو شیوایمیه، یکی از جذاب ترین هاست. هماهنگی رنگ ها و شکل ها طبیعت باعث می شود که شما احساس کنید که یک واقعیت متفاوتی را تجربه می کنید. در ادامه مقاله به تجربه زندگی در عمان و مناطق دیدنی این کشور پرداخته ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و تجربه زندگی در عمان

شرایط زندگی در عمان و رفتن به بخشی از کوه های غربی حجار، به اصطلاح “کوه سبز” بهترین راه برای علاقه مندان به کوهنوردی است. روستاهای محروم، کانین های عمیق و هتل های عالی در اطراف این کوه اقامت مناسب و مقرون به صرفه ای را در عمان برای شما تضمین می کند. در ماه آوریل، زمانی که رزهای معروف و زیبا درحال شکوفه زدن هستند، می توانید شاهد تقطیر آب گل رز باشید و با عطر و طعم و مزه ای که در اطراف شما قرار دارد مجذوب این طبیعت زیبا شوید.

مسجد سلطان قابوس در عمان

مسجد جامع مسلمان نه تنها شاهکار معماری بلکه یکی از جاذبه های اصلی منطقه سرمایه ای عمان می باشد. مسجد سلطان Qaboos عجیب و غریب و زیبا ساخته شده است و بازدید کنندگان آن را stuns و یک وادی در میان زندگی شهری نامیده اند که دارای روح می باشد و بسیار زنده و پر از تللو است.

مسجد سلطان قابوس در عمان

مشهور به روستای مورد علاقه سلطان قابوس، زیبا مسیح الآبیه، محل خوبی برای تجربه زندگی عامیانه سنتی است. قدم زدن در کنار فالاج باعث می شود شما احساس کنید که فقط از یک ماشین زمان خارج شده اید و در دنیای شگفت آوری در حال جست و خیز می باشید و خاطرات فراموش نشدنی برای شما به وجود خواهد آورد.

بازدید از عمان

فصل خیرف در سالالیا، این یکی از بزرگترین پدیده های طبیعی شبه جزیره عربستان است. از ماه ژوئن تا سپتامبر موسوم به “خیرف” منطقه ظفار را به رنگ سراسر سبز تبدیل می کند و این تجربه خوب را هرگز فراموش نخواهید کرد. بازدید از یکی از قلعه های متعدد در عمان، در ماه جون هیجان انگیزترین مورد در تاریخ این کشور است و نباید آنرا از دست بدهید. سایت های تاریخی قرن ها آنها را در بر می گیرند و برای حفاظت از آنها ساخته شده اند. برخی از آنها برای بازدیدکنندگان (قلعه جابرین، بها فورت، و غیره) باز هستند و از منظر زیبای دریاچه عمان مشرف به دیدن مناظر خواهید شد و بسیار برای شما لذت بخش و شگفت انگیز خواهد بود.

بازارهای عمان

هر جمعه صبح، Capitol Nizwa سابق، تبدیل به یک بازار بزرگ شده است. گوسفند، بز، گاو و شتر در روش سنتی فروخته می شود و مورد معامله قرار می گیرد و شما را به یاد سال های بسیار دور معاملات تجاری می اندازد. اگر شما به دنبال خرید حیوانات نیستید، Mutrah Souq در مسقط آدرس مناسب برای تجربه خرید حیوانات به صورت معتبر است. در اینجا شما می توانید با مردم محلی در مورد لباس، صنایع دستی، جواهرات و frankinsence با haggle صحبت کاملی داشته باشید.

فرهنگ و رفتار مردم عمان

احتمالا جاذبه اصلی کشور عمان مردم آن است. مردمانی بسیار مهربان و خود جوش که فرقی بین مردم بومی و غریبه در کشور خود نمی گذراند و بسیار مهمان دوست و مهمان نواز هستند و به بهترین شکل ممکن آداب و رسوم را برای مهمان های خود به جا می آورند. عمانی ها بعضی از دوست داشتنی ترین افراد هستند که تا به حال با آنها دیدار داشته اید. مردمان عمان از بهترین خوراکی ها و تفریحات برای مهمان های خود دریغ نمی کنند گویی سالها در قلب آنها جا گرفته اید و با شما آشنایی دیرینه ای داشته باشند.

با تمام این تفاسیر کشوری است که از نظر بعد اقتصادی جایگاه به روز و مدرنیته ای را به دنبال داشته و طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده است. برای کار در عمان بهتر است که ویزای کار عمان را دریافت کنید، در راستای دریافت این ویزا بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *