بیزنس های پردرآمد در لهستان

کشور صنعتی لهستان که در قلب اروپا قرار دارد در حال حاضر بسیار مورد توجه متقاضیان ایرانی قرار گرفته است که قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به اروپا را دارند. بر این اساس در این مقاله در مورد بیزینس های پردرآمد در لهستان توضیحاتی را ارائه می دهیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت سرمایه گذاری در لهستان
  • مشاغل مورد تقاضای لهستان
  • 10 شغل پردرآمد در لهستان
  • کسب و کار و بیزینس های مورد تقاضای لهستان
  • 10 کسب و کار و بیزینس پردرآمد در لهستان
  • راه اندازی رستوران یا فست فود در لهستان
  • بیزینس در حوزه پوشاک و مد و فشن در لهستان
  • برنامه نویسی کامپیوتری در لهستان
  • فناوری کامپیوتری در لهستان
  • راه اندازی فروشگاه های آنلاین در لهستان
  • خدمات مراقبت های روزانه در لهستان
  • تعمیر و مرمت وسایل خانه در لهستان
  • فروشگاه های مد برای نوجوانان در لهستان
  • سازمان دهنده رویدادها و مراسم ها در لهستان
  • خدمات مشاوره ای برای راه اندازی بیزینس در لهستان
  • مدارک لازم اخذ ویزای کسب و کار لهستان
  • شرایط ویزای کسب و کار در لهستان
  • شرایط ویزای کسب و کار در لهستان
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد بیزینس های پردرآمد در لهستان

اهمیت سرمایه گذاری در لهستان

کشور لهستان که در حال حاضر به عنوان پنجمین مقصد برای سرمایه گذاری در اروپا محسوب می شود، ششمین عضو مهم کشورهای اتحادیه اروپا می باشد. کشور لهستان با پیشرفت در حوزه توریسم و گردشگری به عنوان ششمین کشور پربازدید از لحاظ توریسم محسوب می شود. کشور لهستان در ۱۰ سال گذشته از لحاظ اقتصادی در حال پیشرفت بوده است و در طی این مدت وضعیت اقتصادی این کشور به ارزش منفی نرسیده است.نرخ بیکاری در این کشور در سال ۲۰۱۹ در حدود ۳.۳ درصد بوده است که کمترین نرخ بیکاری در قاره اروپا می باشد. کشور لهستان در گذشته دارای اقتصاد ضعیف و ناپایداری بود اما در طی سال های اخیر با رشد قابل توجه اقتصاد به دومین کشور قدرتمند اروپا از لحاظ اقتصادی تبدیل شده است.کشور لهستان هر سال با انتشار فهرست مشاغل مورد نیاز این کشور راه را برای مهاجران شغلی و کاری باز می کند. این کشور در سال های اخیر بنا به بالا بودن استانداردها و کیفیت زندگی، بالا بودن سطح درآمد و وجود بازار فعال و ثبات اقتصادی بسیار مورد توجه متقاضیان در سرتاسر جهان به ویژه مهاجران ایرانی می باشد.

در این راستا مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی به تهیه این مقاله پرداخته اند تا موارد مهم در مورد بیزینس های پردرآمد در لهستان را شرح و توضیح دهند. اگر قصد سرمایه گذاری در بیزینس های مطرح در این کشور را دارید، این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

مشاغل مورد تقاضای لهستان

کشور لهستان در سال های اخیر در میان 10 کشور برتر اروپا از لحاظ اقتصادی می باشد و بر این اساس مشاغل مورد تقاضای این کشور همواره در حال افزایش درآمد می باشند. مشاغل مورد تقاضای لهستان در حوزه های صنایع و مهندسی و ساخت و تولید و مشاغل صنعتی، ساخت و ساز و ساختمان، شغل های فنی و نمایندگی های فروش محصولات می باشند.متقاضیانی که دارای مدارک حرفه ای کاری و تخصص در مشاغل مورد تقاضای لهستان می باشند می توانند در این کشور مشغول کار و اشتغال شوند. از جمله مشاغل بیشتر مورد تقاضای لهستان موارد زیر را می توان نام برد:

  • مهندسی خودرو و مهندسی مکانیک
  • تولید انرژی
  • حمل و نقل و تولید مواد غذایی
  • نساجی و تولید پوشاک
  • صنایع هواپیمایی
  • صنایع غذایی
  • صنایع الکترونیک
  • امور مالی
  • فناوری اطلاعات

10 شغل پردرآمد در لهستان

مشاغل پردرآمد در لهستان از جمله مشاغل تخصصی محسوب می شوند که هر چه میزان تجربه کاری و تخصص حرفه ای متقاضی بیشتر باشد قاعدتا میزان درآمد و حقوق وی بیشتر خواهد شد. از جمله مشاغل پردرآمد در لهستان موارد زیر را می توان نام برد:

  1. پزشک و جراح با میانگین درآمد ماهانه 28.100 زلوتی
  2. قاضی با میانگین درآمد ماهانه 23.600 زلوتی
  3. وکیل با میانگین درآمد ماهانه 19.100 زلوتی
  4. مدیر بانک با میانگین درآمد ماهانه 18.000 زلوتی
  5. مدیر اجرایی با میانگین درآمد ماهانه 19.900 زلوتی
  6. مدیر امور مالی با میانگین درآمد ماهانه 15.800 زلوتی
  7. دندانپزشک با میانگین درآمد ماهانه 15.200 زلوتی
  8. استاد دانشگاه با میانگین درآمد ماهانه 13.500 زلوتی
  9. خلبان با میانگین درآمد ماهانه 11.300 زلوتی
  10. مدیر بازرگانی با میانگین ماهانه 10.100 زلوتی

کسب و کار و بیزینس های مورد تقاضای لهستان

در کشور لهستان همانند دیگر کشورهای اروپایی بسیاری از مشاغل در بالای فهرست مشاغل مورد نیاز قرار دارند. به طور کلی کشور لهستان نیازمند متقاضیان ماهر و مجرب می باشد که دارای تحصیلات حرفه ای و تخصص کاری در رشته تحصیلی خود می باشند. از کسب و کارها و بیزینس های مورد تقاضای لهستان موارد زیر را می توان نام برد:

  • مهندسی کامپیوتر( نرم افزار و برنامه نویسی و شبکه های کامپیوتری و IT)
  • مهندسی ساختمان( ساخت و ساز و عمران و معماری)
  • مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT
  • پزشکی( پزشک عمومی و متخصص و دندانپزشک)
  • مدیریت( مدیر پروژه و مدیر بازرگانی و مدیر تولید و مدیر اداری)
  • علوم تکنولوژی و مهندسی و ریاضیات
کسب و کار مورد تقاضای لهستان

کسب و کار مورد تقاضای لهستان

10 کسب و کار و بیزینس پردرآمد در لهستان

کشور لهستان یکی از کشورهای برتر اروپا برای سرمایه گذاری خارجی در کسب و کار و بیزینس می باشد. متقاضیان می توانند با راه اندازی کسب و کار بیزینس خود در لهستان نه تنها به سوددهی برسند بلکه مقدمات اخذ اقامت لهستان ، این کشور اروپایی را فراهم کنند. از برترین و بهترین کسب و کارها در لهستان موارد زیر را می توان برشمرد:

راه اندازی رستوران یا فست فود در لهستان

متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در صنایع غذایی و راه اندازی رستوران در لهستان را دارند می توانند با اخذ مجوزهای لازم اقدام به تاسیس رستوران یا فست فود در این کشور کنند. راه اندازی یک رستوران یک کسب و کار پردرآمد در لهستان محسوب می شود چون موجب جذب توریسم ها و جهانگردان می شود.کسب و کار در حوزه صنایع غذایی از بهترین بیزینس ها درلهستان محسوب می شود زیرا مردم لهستان علاقه بسیاری به صرف غذا در رستوران ها و فست فودها دارند.راه اندازی رستوران و یا فست فود و یا حتی کامیون های مخصوص برای تهیه و صرف غذا در لهستان نه تنها موجب سوددهی و کسب درآمد عالی می شود بلکه منتهی به اخذ اقامت لهستان و کشورهای اروپایی می شود.

راه اندازی رستوران یا فست فود در لهستان

راه اندازی رستوران یا فست فود در لهستان

بیزینس در حوزه پوشاک و مد و فشن در لهستان

خرید و فروش لباس و یا جواهرات متفاوت و دست ساز و یا کیف و کفش های چرمی و دست ساز یکی از کسب و کارهای مورد تقاضا در کشور لهستان می باشد. خرید و فروش صنایع دستی لهستان و ظروف نقاشی شده و جعبه های چوبی و ملزومات مد روز در این کشور طرفداران خاصی دارد.زنان لهستانی در مقایسه با زنان دیگر کشورهای اروپایی بیشتر به دنبال مد و فشن و زیبایی می باشند و از این رو بیزینس در این صنعت در لهستان می تواند بیزینس پرسودی باشد. بسیاری از متقاضیان از کشورهای آسیایی مانند هند و تایلند به منظور اخذ اقامت اروپا و همچنین کسب و کار سودآور اقدام به بیزینس های حوزه پوشاک و مد و فشن در لهستان می کنند.

برنامه نویسی کامپیوتری در لهستان

کشور لهستان همانند کشور آلمان نیازمند متقاضیان بامهارت و تجربه و دارای تخصصی کاری در حوزه برنامه نویسی می باشد. برنامه نویسی یکی از مشاغل پردرآمد در لهستان محسوب می شود که در سال های اخیر بسیار پررونق است. متقاضیان از طریق برنامه نویسی کامپیوتری در لهستان می توانند اقامت اروپا را اخذ کنند.

فناوری کامپیوتری در لهستان

مشاغل مربوط به حوزه های فناوری کامپیوتر و نرم افزار در کشور پیشرفته و صنعتی لهستان بسیار پردرآمد می باشد. نیاز روزافزون دنیای مدرن و پیشرفته به وسایل و فناوری های کامپیوتری موجب شده است تا بسیاری از متقاضیان متبحر و بامهارت کسب و کارهای مربوط به این گونه مهارت ها را راه اندازی کنند.

راه اندازی فروشگاه های آنلاین در لهستان

مردم کشور لهستان علاقه فراوانی به خریدهای اینترنتی دارند. متقاضیان با کم ترین هزینه و دارا بودن دانش و علم کسب و کارهای اینترنتی می توانند از طریق راه اندازی این فروشگاه ها نه تنها به سوددهی برسند بلکه اقامت اروپا را اخذ کنند.لهستان کشور مدرن و پیشرفته ای است که اهمیت فراوانی برای کشورهای اتحادیه اروپا دارد. بیزینس محصولات و کالاهای جدید و خدمات ارائه دهنده این نوع کالاها در این کشور بسیار موفق می باشند.در واقع سرمایه گذاران جدید و مدرن در پی فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری بر این محصولات و کالاها می باشند. علاوه بر این فضای امن و مطمئن اقتصادی کشور لهستان موجب ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این بخش می شود. خدمات و تحقیق و توسعه و حوزه IT از جذاب ترین حوزه های سرمایه گذاری و کسب و کار در لهستان محسوب می شوند.

خدمات مراقبت های روزانه در لهستان

متقاضی می تواند با راه اندازی آژانس های خدمات مراقبت های روزانه به عنوان یک واسطه میان مشتری و کارگر عمل کند و بدون انجام هیچ کار خاصی کسب درآمد کند. در ابتدا می توانید کار خود را از یک محل کار اجاره ای و با یک شماره تلفن شروع کنید. در واقع با کمترین امکانات و هزینه می توانید آژانس خدمات مراقبت های روزانه را در لهستان راه اندازی کنید و از این طریق درآمد عالی کسب کنید.

تعمیر و مرمت وسایل خانه در لهستان

متقاضیانی که دارای استعداد و نوآوری و خلاقیت می باشند می توانند از این خلاقیت در جهت کسب درآمد در لهستان استفاده کنند. با کمی خلاقیت و ایده های جدید متقاضیان می توانند وسایل دورافتاده و مستعمل را به وسایل جدید و خاص تبدیل کنند. کسب و کار تبدیل وسایل قدیمی به وسایل جدید و متفاوت در لهستان بسیار پردرآمد می باشد.

فروشگاه های مد برای نوجوانان در لهستان

در کشور لهستان نوجوانان چند فرهنگی بسیاری وجود دارد. همه این نوجوانان می خواهند لباس های خاص و متفاوت بپوشند تا به نوعی ابراز وجود کنند. بیزینس متقاضی در راه اندازی این نوع فروشگاه ها می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد. البته این موفقیت نیازمند آگاهی متقاضی از نیازهای نوجوانان می باشد.متقاضی برای راه اندازی این نوع کسب و کار باید از شهرهای بزرگ شروع کند چرا که در شهرهای کوچک به دلیل عدم رقابت دیگر فروشگاه ها رشد و رونق این نوع کسب و کارها با کندی مواجه می شود.

سازمان دهنده رویدادها و مراسم ها در لهستان

کشور توریستی لهستان هر روز با صدها و هزاران توریست از سرتاسر جهان مواجه می شود که قصد دیدن همه جذابیت های این کشور را دارند. این توریست های مشتاق علاقمند به دیدن مراسم ها و رویدادهای فرهنگی و تاریخی این کشور کهن می باشند.متقاضی با راه اندازی کسب و کار خاص این افراد می تواند با دریافت دستمزدهای عالی آن ها را در مشاهده جذابیت های لهستان کمک کند. اگر توریست ها دارای کودک باشند نیز هزینه نگهداری از این کودکان به هزینه های دیگر اضافه می شود.

خدمات مشاوره ای برای راه اندازی بیزینس در لهستان

بسیاری از متقاضیان راه اندازی کسب و کار و بیزینس در لهستان قواعد و اصول کسب و کار در این کشور را نمی دانند. خدمات مشاوره ای به متقاضیان کمک می کند تا بر طبق قوانین کار در کشور لهستان به پیش بروند و برای راه اندازی بیزینس خود و یافتن بازار مناسب بر اساس خدمات مشاوره ای تجاری برنامه ریزی کنند.

خدمات مشاوره ای برای راه اندازی بیزینس در لهستان

خدمات مشاوره ای برای راه اندازی بیزینس در لهستان

مدارک لازم اخذ ویزای کسب و کار لهستان

متقاضی برای اخذ ویزای کسب و کار لهستان باید ویزای اقامت موقت این کشور را اخذ کند. در واقع متقاضیانی که قصد اقامت بیشتر از ۳ ماه در لهستان را دارند، باید ویزای اقامت این کشور را اخذ کنند. متقاضیان می توانند در صورت اخذ ویزای کارلهستان و اشتغال در این کشور این مجوز اقامت ۳ ماهه را تا ۳ سال تمدید کنند. مدارک مورد نیاز به منظور اخذ اقامت موقت لهستان عبارت است از:

  • گواهی تمکن مالی مبنی بر توانایی تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در لهستان
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای اقامت لهستان
  • رسید پرداخت هزینه درخواست ویزای اقامت در حدود ۳۴۰ زلوتی
  • گواهی بیمه سلامت
  • کپی مدارک مسافرتی
  • ۴ قطعه عکس رنگی

شرایط ویزای کسب و کار در لهستان

متقاضیانی که ویزای کسب و کار و ویزای اقامت موقت لهستان را اخذ کرده اند، می توانند از طرف کارفرمای لهستانی کار و اشتغال در لهستان را شروع کنند.

  • شرایط اخذ ویزای کاری و مجوز اقامت موقت لهستان به فرصت کاری، حداقل حقوق دریافتی متقاضی، ساعت های کاری و نوع قرارداد بستگی دارد.
  • اگر متقاضی قصد کار و فعالیت برای چند کارفرمای لهستانی را داشته باشد، شرایط و قوانین کاری و نوع قرارداد باید به طور مشخص برای هر یک از کارفرماها مشخص شود.
  • اگر متقاضی قصد کار برای کارفرمای لهستانی را نداشته باشد، باید در مدت ۱۵ روز کاری این موضوع را به اطلاع اداره کار لهستان برساند.
  • درآمد و حقوق متقاضی خارجی نباید کمتر از درآمد و حقوق شهروند لهستانی در همین موقعیت شغلی باشد.
  • مجوز اقامت و مجوز کار لهستان برای حداکثر ۳ سال اعطا می شود اما مدت زمان اعتبار مجوز کار و ویزای کار بستگی به نوع مدارک متقاضی دارد. اما اگر کارفرمای لهستانی با متقاضی کار در این کشور قرارداد ۲ ساله منعقد و امضا کرده باشد، مدت اعتبار مجوز کار و ویزای کار نیز باید با اعتبار ۲ سال صادر شود.
  • اگر متقاضی قصد تغییر کارفرمای لهستانی خود را داشته باشد، در صورت درخواست متقاضی، مجوز کار و مجوز اقامت وی توسط افراد ذی صلاح تغییر می کند.

مزایای کسب و کار و بیزینس در لهستان

متقاضی با راه اندازی کسب و کار و بیزینس خود در کشور لهستان می تواند از مزیت های کار و زندگی در این کشور برخوردار شود. در صورتی که متقاضی بتواند با راه اندازی کسب و کار به اشتغال در این کشور بپردازد پس از چند سال می تواند اقامت لهستان را اخذ کند و با اخذ اقامت این کشور از حقوق شهروندی مانند دیگر شهروندان این کشور برخوردار شود.امکان استفاده از تسهیلات بانکی یکی از این امتیازهای شهروندی لهستان می باشد. از مهم ترین مزیت های کسب و کار و بیزینس در لهستان موارد زیر را می توان نام برد:

  • امکان اخذ اقامت کشور لهستان و کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن
  • امکان کار در کشورهای عضو اتحادیه اروپا
  • امکان کار و تحصیل و اقامت متقاضیان در کشورهای اتحادیه اروپا با اخذ ویزای کار و کارت اقامت دائم
  • پایین بودن هزینه های زندگی در کشور لهستان و بالا بودن درآمدها و پایین بودن نرخ بیکاری
  • بالا بودن اعتبار مدارک تحصیلی کشور لهستان در کشورهای اروپایی
  • دارا بودن حق شهروندی ضمنی اتحادیه اروپا
  • بالا بودن سطح رفاه و امنیت اجتماعی
  • برخورداری لهستان از ثبات اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و امنیت بالا
  • امکان استفاده از تسهیلات بانکی کشور لهستان
  • بالا بودن کیفیت زندگی و استانداردهای کلی زندگی در اروپا
  • بالا بودن امنیت اجتماعی و ثبات اقتصادی لهستان

سخن آخر

در این مقاله به بررسی بیزینس های پردرآمد در لهستان پرداختیم. از مجموع موارد شرح داده شده در این مقاله می توان این نتیجه را گرفت که راه اندازی کسب و کار و بیزینس های مختلف در لهستان به دلیل بالا بودن سطح درآمدها و پایین بودن نرخ بیکاری یک گزینه مناسب برای کار در اروپا و اخذ اقامت این کشور می باشد.امکان اخذ اقامت کشور لهستان و کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن، امکان کار در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، امکان کار و تحصیل و اقامت متقاضیان در کشورهای اتحادیه اروپا با اخذ ویزای کار و کارت اقامت دائم و پایین بودن هزینه های زندگی در کشور لهستان و بالا بودن درآمدها و پایین بودن نرخ بیکاری و همچنین بالا بودن اعتبار مدارک تحصیلی کشور لهستان در کشورهای اروپایی را می توان از مهم ترین مزیت های راه اندازی کسب و کار و بیزینس در لهستان نام برد.

اگر قصد راه اندازی کسب و کار جدید در لهستان را دارید و نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید از خدمات مشاوره ای مهاجرت تحصیلی موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی بهره مند شوید. کارشناسان موسسه ما در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز همه تلاش خود را به کار می بندند تا گزینه مناسب مهاجرت شغلی را به شما ارائه دهند. این وکلا و کارشناسان برجسته و مجرب موسسه برتر کشور با آگاهی از به روزترین قوانین حقوقی و مهاجرتی و اطلاع از شرایط مهاجرت سرمایه گذاری و شغلی به شما کمک می کنند تا بر اساس شرایط زندگی، تحصیلات، سن و بودجه بهترین گزینه مهاجرتی را به شما ارائه دهند.این مقاله به بررسی بیزینس های پردرآمد در لهستان پرداخت. اگر قصد سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی را دارید، اگر می خواهید با کسب و کار و بیزینس اقامت این کشور اروپایی را اخذ کنید، اگر قصد تحصیل و کار و اشتغال در اروپا را دارید، اگر می خواهید در کشورهای اتحادیه اروپا کار و تحصیل و اقامت کنید، کسب و کار و بیزینس در لهستان را انتخاب کنید. از مهم ترین مزیت های کسب و کار در لهستان امکان کار و تحصیل و اقامت متقاضیان در کشورهای اتحادیه اروپا با اخذ ویزای کار و کارت اقامت دائم و پایین بودن هزینه های زندگی را می توان نام برد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید ازمشاوره های مهاجرتی مشاوران و کارشناسان برجسته و زبده موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید که بهترین گزینه مهاجرت تحصیلی را برای شما انتخاب می کنند. این وکلا و کارشناسان مجرب موسسه برتر کشور با آگاهی از به روزترین قوانین حقوقی و مهاجرتی و بر اساس شرایط زندگی، تحصیلات، سن و بودجه بهترین گزینه مهاجرتی را به شما ارائه دهند.

سوالات متداول در مورد بیزینس های پردرآمد در لهستان

1- مشاغل بیشتر مورد تقاضای لهستان کدامند؟

مهندسی خودرو و مهندسی مکانیک تولید انرژی حمل و نقل و تولید مواد غذایی نساجی و تولید پوشاک صنایع هواپیمایی صنایع غذایی صنایع الکترونیک امور مالی فناوری اطلاعات

2- مشاغل پردرآمد در لهستان همراه با درآمد و حقوق کدامند؟

پزشک و جراح با میانگین درآمد ماهانه 28.100 زلوتیقاضی با میانگین درآمد ماهانه 23.600 زلوتیوکیل با میانگین درآمد ماهانه 19.100 زلوتیمدیر بانک با میانگین درآمد ماهانه 18.000 زلوتیمدیر اجرایی با میانگین درآمد ماهانه 19.900 زلوتی

3- مدارک مورد نیاز به منظور اخذ اقامت موقت لهستان کدامند؟

گواهی تمکن مالی مبنی بر توانایی تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در لهستانفرم تکمیل شده درخواست ویزای اقامت لهستانرسید پرداخت هزینه درخواست ویزای اقامت در حدود ۳۴۰ زلوتیگواهی بیمه سلامت

4- کسب و کار و بیزینس های مورد تقاضای لهستان کدامند؟

مهندسی کامپیوتر( نرم افزار و برنامه نویسی و شبکه های کامپیوتری و IT)مهندسی ساختمان( ساخت و ساز و عمران و معماری)مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات ICTپزشکی( پزشک عمومی و متخصص و دندانپزشک)مدیریت( مدیر پروژه و مدیر بازرگانی و مدیر تولید و مدیر اداری)

5- اهمیت راه اندازی رستوران یا فست فود در لهستان چیست؟

راه اندازی رستوران و یا فست فود و یا حتی کامیون های مخصوص برای تهیه و صرف غذا در لهستان نه تنها موجب سوددهی و کسب درآمد عالی می شود بلکه منتهی به اخذ اقامت لهستان و کشورهای اروپایی می شود.

6- مدت اعتبار مجوز اقامت و مجوز کسب و کار لهستان چقدر است؟

برای حداکثر ۳ سال اگر کارفرمای لهستانی با متقاضی کار در این کشور قرارداد ۲ ساله منعقد و امضا کرده باشد، مدت اعتبار مجوز کار و ویزای کار نیز باید با اعتبار ۲ سال صادر شود.

7- اهمیت بیزینس در حوزه پوشاک و مد و فشن در لهستان چیست؟

زنان لهستانی در مقایسه با زنان دیگر کشورهای اروپایی بیشتر به دنبال مد و فشن و زیبایی می باشند و از این رو بیزینس در این صنعت در لهستان می تواند سودآوری باشد. بسیاری از متقاضیان از هند و تایلند به منظور اخذ اقامت اروپا و همچنین کسب و کار سودآور در پوشاک و مد و فشن در لهستان می کنند.

8- آیا امکان اخذ اقامت لهستان با کسب و کار وجود دارد؟

در صورتی که متقاضی بتواند با راه اندازی کسب و کار به اشتغال در این کشور بپردازد پس از چند سال می تواند اقامت لهستان را اخذ کند و با اخذ اقامت این کشور از حقوق شهروندی مانند دیگر شهروندان این کشور برخوردار شود.

9- اهمیت راه اندازی فروشگاه های آنلاین در لهستان چیست؟

مردم کشور لهستان علاقه فراوانی به خریدهای اینترنتی دارند. متقاضیان با کم ترین هزینه و دارا بودن دانش و علم کسب و کارهای اینترنتی می توانند از طریق راه اندازی این فروشگاه ها نه تنها به سوددهی برسند بلکه اقامت اروپا را اخذ کنند.

10- مهم ترین مزایای کسب و کار در لهستان چیست؟

امکان اخذ اقامت کشور لهستان و کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگنامکان کار در کشورهای عضو اتحادیه اروپا امکان کار و تحصیل و اقامت متقاضیان در کشورهای اتحادیه اروپا با اخذ ویزای کار و کارت اقامت دائم پایین بودن هزینه های زندگی در کشور لهستان و بالا بودن درآمدها و پایین بودن نرخ بیکاری

11- اهمیت کسب و کار برنامه نویسی کامپیوتری در لهستان چیست؟

کشور لهستان همانند کشور آلمان نیازمند متقاضیان بامهارت و تجربه و دارای تخصصی کاری در حوزه برنامه نویسی می باشد. متقاضیان از طریق برنامه نویسی کامپیوتری در لهستان می توانند اقامت اروپا را اخذ کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *