بهترین کشور برای مهاجرت مهندس شیمی

مهندسی یک زمینه بسیار پر جنب و جوش است و آلمان جایی است که تقاضا در عرضه نیروی کار جهانی بیشتر می باشد. بنابراین بر خلاف بسیاری از حرفه های دیگر، شما این فرصت را دارید تا در هر جایی از جهان تجربه کار داشته باشید. بدون نیاز به اطلاعات بیشتر، شما را به لیستی از بهترین کشور برای مهاجرت مهندس شیمی در خارج از کشور می رسانیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط بهترین کشور برای مهاجرت مهندس شیمی

با توجه به ساختار فزاینده بین المللی صنعت شیمی، ممکن است جای تعجبی نباشد که مهندسان تازه وارد بیشتر در حال انتخاب شغل مهندسی هر ساله هستند. آیا به تازگی فارغ التحصیل شده یا در اواسط شغلی هستید و کار مهندسی در خارج از کشور می تواند فرصت شما برای کشف بخش جدیدی از جهان باشد؟ خود را در یک فرهنگ جدید غوطه ور کنید و مسافرت کنید که مهارت های خاص شما بیشترین ارزش را برای زندگی دارند.

کار مهندسی شیمی در کانادا

کانادا یک کشور باهوش است که دارای اقتصاد پیشرفته و دسترسی گسترده به منابع طبیعی مانند گاز و چوب می باشد. همچنین دارای مجلس قانون گذاری زیست محیطی و اجتماعی است که جای آن را برای مهندسانی که از این مسائل پرشور هستند، کار می کند.

کار مهندسی شیمی در کانادا

کسانی که به دنبال کار در کانادا در زمینه مهندسی نفت و یا مشاغل شیمیایی هستند، از اقتصاد غنی با منابع کانادا بهره مند خواهند شد. به منظور تمرین، شما مجبور به شرکت در یک انجمن مهندسی حرفه ای در کانادا می شوید، اما این فرد به همان اندازه به یکی از پویا ترین نیروی کار در جهان تبدیل خواهد شد.

مهندسی شیمی در نیوزیلند

پایین در نیم کره جنوبی، نیوزیلند نیز یک کشور عالی برای پیدا کردن شغل برای مهندسان شیمی در خارج از کشور است. مردم نیوزیلند یکی از پایدارترین اقتصادهای جهان را رقم زده اند و یک مقصد عالی برای مهندسین شهری که می خواهند در ایجاد یک محیط ساختاری مطمئن برای همه کاری از آن بهره ببرند، می باشد. نیوزیلند یک کشور بزرگ با بیش از 4 میلیون شهروند است، اما هنوز با کسری مهندسی در نیروی کار خود مواجه است، به این معنی که شغل برای مهندسان در نیوزیلند بسیار فراوان و متنوع می باشد.

کار در سوئیس

مهاجرت کاری به سوئیس می تواند یک مقصد به همان اندازه پرثمر برای جستجوی شغل های مهندسی شیمی در خارج از کشور باشد. این کشور کاملا بی طرف و یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و بخش کوچکی از آن به طور مستقیم از موفقیت آن در مهندسی نوآوری ناشی شده است. تحقیقات علمی و تولید هر دو از اجزای حیاتی اقتصاد سوئیس هستند، به همین دلیل مهندسان مکانیک و شیمیایی به دنبال مشاغل مورد نیاز در سوئیس می باشند.

کار مهندسی در آلمان

چند کشور در جهان با منابع غنی تاریخی در مهندسی مانند آلمان وجود دارد. مهندسی خودرو در آلمان و همچنین داروسازی در این کشور، بسیار پر سود است. همچنین آلمان خود را برای پیدا کردن شغل مهندسان در خارج از کشور، به خصوص در بخش های مکانیکی و زیست پزشکی حفظ کرده است. دانشگاه های آلمان یکی از بهترین دانشگاه های جهان برای تحقیقات علمی هستند و این روح نوآوری به بخش های حرفه ای آن منتهی می شود تا خود را مقصدی جذاب برای یافتن شغل در مهندسی کند.

شرایط تحصیل و کار مهندسی شیمی را می توانید از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید، مشاورین ما اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

1/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

26 دیدگاه برای “بهترین کشور برای مهاجرت مهندس شیمی

  1. سلام.وقت بخیر .
    در مورد بهترین کشور برای مهاجرت میشه راهنمایی بفرمایید؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      پیدا کردن بهترین کشور بستگی به شرایط شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد.

  2. ارمان گفت:

    سلام واسه مهاجرت فرقی نمیکنه دانشگاه آزاد باشه یا دولتی؟؟فقط نمرات مهمه؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      کاملا بستگی به کشور انتخابی شما دارد. هر کشور قوانین و شرایط مربوط به خود را دارد.

  3. سهیل گفت:

    باسلام و وقت بخیر مهندسی شیمی خوندم ویک سال سابقه کار در فولاد دارم قسمت کنترل آیا امکان دارد شرایط کاری در یک کشور دیکه داشته باشم واستخدام بشم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شرایط دریافت ویزای کاری هر کشور بستگی به شرایط سنی و تسلط زبانی شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  4. حیدری گفت:

    سلام من دانشجوی ترم اول مهندسی شیمی در دانشگاه امیرکبیر هستم.میتونم برای کانادا بورسیه برای مقطع کارشناسی یا ارشد بگیرم؟حداقل معدل لازم و نمره آیلتس برای دریافت بورسیه کانادا چنده؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      شرایط دریافت بورسیه تحصیلی کانادا بسته به رزومه علمی شما مانند رتبه کنکور، معدل و مدرک زبان آیلتس دارد. به این مسیله دقت نمایید که بیشتر بورسیه های تحصیلی کانادا برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا است.

  5. Z گفت:

    سلام میخواستم بدونم اگر کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه تهران با نمرات بالا کسب کرده باشم میتونم برای کار و ادامه تحصیل به کانادا اقدام کنم؟؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، بهترین راه برای شما قرار گیری در سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری می باشد.

  6. elnaz گفت:

    سلام من می‌خوام دانشگاه غیر انتفاعی مهندسی شیمی بخونم اگه نمراتم خوب باشه میتونم تو کشورهای دیگر بورسیه تحصیلی بشم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، با ارائه نمرات بالا شانس تحصیل در دانشگاه های رایگان دنیا وجود دارد.

  7. آرزو گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من ۲۴ سالمه میخوام تازه مهر امسال برای رشته ی مهندسی شیمی ثبت نام کنم که تا مدرکمو بگیرم شده ۲۸ سالم.اونوقت بخوام برای رفتن ازطریق تحصیل یا کار اقدام کنم شرط سن و اینا دارن؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در نظر داشته باشید که کشور هایی مانند آلمان، سوئیس، اتریش، کانادا و غیره گپ تحصیلی و شرایط سنی شما حائز اهمیت است.

      1. عسل گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        تحصیل در مقطع ارشد مهندسی شیمی در آمریکا کارآمد هست بازار کار داره؟

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام روزتون بخیر
          بله، بازار کار در آمریکا برای هر رشته ای که فرد استعداد و تخصص داشته باشد، مناسب است.

  8. امین اسماعیلی گفت:

    سلام بنده کارشناسی مهندسی شیمی صنایع غذایی از دانشگاه گیلان و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک تبدیل انرژی از دانشگاه صنعتی اصفهان دارم سال فارغ التحصیلی من برای مقطع لیسانس ۸۵ و فوق لیسانس
    ۸۸ و ۳ سال سابقه کار نفت و گاز دارم میخواستم بدونم که برای ارشد مجدد مهندسی شیمی میتونم اقدام کنم یا نه سنم ۳۶ سال

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      هر کشور الزامات مربوط به خود را دارد. شما در ابتدا می بایست کشور مقصد خود را انتخاب نمایید. کارشناسان ما در این زمینه می تواند به شما کمک نمایند.

  9. امير گفت:

    با سلام من 41 سال سن دارم و16سال سابقه كاري در پتروشيمي با مدرك مهندسي شيمي آيا ميتوانم در يكي از كشورهاي اروپايي پذيرش بگيرم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      منظور شما پذیرش از دانشگاه های کشور های اروپایی است و یا پذیرش کاری از این کشور ها است؟ برای دریافت پذیرش تحصیلی نیاز به بررسی دقیق مدارک تحصیلی شما می باشد. همچنین برای ویزای کاری کشور های دیگر می بایست قرارداد کاری خود را ارائه دهید.

  10. فرید گفت:

    سلام وقت بخیر من چندسال هست که لیسانس مهندسی شیمی از دانشگاه آزاد علوم تحقیقات دارم و در کاری غیر مرتبط مشغول هستم و کمی از کارم خسته شدم بدنبال راهی جهت ادامه تحصیل در مقاطع بالا و کار درکشوری هستم که منو پذیرش کنه بنده الان ۳۴سالمه بنظر شما آیا راهکاری برای بنده وجود داره باتشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شما می توانید روش های تحصیلی، کاری وسرمایه گذاری را انتخاب نمایید. هر کشور شرایط مربوط به خود را دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات در این رابطه با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

  11. مریم گفت:

    سلام. من الان 18 سالمه و رشته م تجربی بود. اگر من وارد دانشگاه آزاد ارومیه رشته مهندسی شیمی شم ولی نمرات دانشگاهم بالا باشه و برای ارشد یه رتبه خوب بیارم شانس مهاجرت به کانادا دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای مهاجرت تحصیلی به کانادا مدرک زبان، رزومه علمی و دانشگاه تحصیلی شما حائز اهمیت است.

  12. معصومه نمازی گفت:

    با سلام من 22 سالمه و در رشششته کارشناسی شیمی در حال تحصیل هستم ایا باذ نمرات عالی و داشتن مقاله میتوانم ارشد را در کشور المان ادامه دهم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، با داشتن مدرک زبان، شرایط سنی و رزومه علمی خوب می توانید برای تحصیل کارشناسی ارشد در /المان اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *