بهترین کالج مجارستان

گرچه هنوز در نقشه مقاصد اروپا برای ادامه تحصیل کشورهایی مانند انگلستان، آلمان و یا  فرانسه به طور قطعی قرار نگرفته، مجارستان مقصدی مشخص و مناسب برای تحصیلات تکمیلی شده است. بهترین کالج مجارستان مشتاق برای تعداد رو به افزایش دانشجویان بین المللی هستند، هم در دوره های انتقالی و هم برای مدارک کامل، و به طور گسترده ای دوره هایی را ارائه می دهند که به زبان مجاری نیست، و به طور معمول انگلیسی است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بهترین کالج مجارستان

تحصیل در بهترین کالج مجارستان

همراستا با پروسه Bologna، که هدف آن فراهم کردن سیستم آموزش تکمیلی در سرتاسر اروپا بود، دانشگاه های مجارستان سه مدرک را ارائه می دهدن: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری. دوره های کارشناسی بطور معمول سه تا چهار سال بطول می انجامد، دوره های کارشناسی ارشد یک تا دو سال و دوره های دکتری سه سال طول می کشد. در برخی از رشته ها، همچنین تکمیل پنج تا شش سال تحصیلی ممکن است که شامل دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در مجارستان با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

پذیرش در بهترین کالج مجارستان

شش دانشگاه در مجارستان در رتبه بندی QS جهانی سال 2016 و 2017 حاضر بودند، در حالیکه در کل هشت تا از آن ها در رتبه بندی دانشگاهی مطرح شدند. درباره دانشگاه های مجارستان بیشتر بخوانید .

دانشگاه Szeged

دانشگاه سطح بالای مجارستان، دانشگاه Szeged در حال حاضر در رتبه 550-501 در سطح جهانی قرار گرفته و در اروپای توسعه یافته و آسیای مرکزی در رده پانزدهم قرار دارد. این دانشگاه از دانشجویان بین المللی دعوت می کند، این دانشگاه در برنامه های انتقالی Erasmus شرکت دارد و بورسیه های تحصیلی آن برای دانشجویان بین المللی در تمامی رشته های تحصیلی موجود است. بیشتر دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شود و برخی از مدارک کارشناسی شامل دوره پیش نیاز به زبان انگلیسی است. دانشگاه Szeged همچنین بخاطر هفت تا از رشته های خود در رده بالاتر از 400 در سطح جهانی است، شامل مکان هایی که در بالاتر از رتبه 200 برای رشته های زبان شناسی و داروسازی است. برای اطلاع از شرایط مهاجرت به مجارستان با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *