بهترین شهر اسپانیا برای زندگی

شروع جدید در بهترین شهر اسپانیا برای زندگی یک رویا برای بسیاری از مردم است. شرایط زندگی در اسپانیا در شهرهای بزرگ مادرید و بارسلونا ممکن است بهترین انتخاب ها باشند، آنها به طور مرتب به عنوان دو شهر مطلوب اروپایی برای غذا، فرهنگ و تاریخ خود رتبه بندی می شوند. اما وقتی به هزینه و کیفیت زندگی می پردازیم، گزینه های بهتر برای بررسی وجود دارد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط بهترین شهرهای اسپانیا برای زندگی

والنسیا سومین شهر اسپانیا دارای فرهنگ، مراکز خرید و زندگی عالی و یک سواحل شنی عظیم، بدون اجاره بالا و جمعیت توریستی است. این شهر قدیمی خیره کننده دارای انواع غذاهای مختلف است. حمل و نقل عمومی عالی است و مدارس عالی محلی و بین المللی وجود دارد. این شهر دارای فرودگاه بین المللی شخصی است.

مالاگا محل خوبی برای زندگی است و گاهی اوقات در رتبه برتر کیفیت زندگی قرار می گیرد. علاوه بر آفتاب، دریا و سنگریزه های معروف، در اینجا شما یک صحنه هنری پر جنب و جوش، شهر قدیمی جذاب و موزه عالی، همچنین دانشگاه مالاگا و مدارس خوب و حمل و نقل عمومی خواهید یافت. قیمت ملک مقرون به صرفه است و مالاگا پروازهای زیادی را از سراسر اروپا در تمام طول سال انجام می دهد.

زندگی در سگویا و گرانادا

در شمال مادرید شهر کوچک زیبای Segovia، شیوه زندگی رویایی را در مرکز اسپانیا ارائه می دهد. اغلب توسط گردشگران بازدید می شود زیرا دارای معماری خیره کننده است و همچنین برای غذای آن، مخصوصا دسر معروف است. سگویا با حومه شهر احاطه شده است، نیم ساعت از کوه پیمایی و اسکی در زمستان و در فاصله یک رانندگی کوتاه تا مادرید است.

زندگی در سگویا و گرانادا

گرانادا برای کاخ الحمبره و باغ های Generalife در سراسر جهان شناخته شده است. غذا در این شهر قدیمی بسیار عالی و در سطح جهانی است و بافت قدیمی شهر به خوبی حفظ شده است. اما این فقط یک مکان زیبا برای بازدید نیست قیمت خانه منطقی است و همه چیزهایی که برای زندگی مدرن نیاز دارید، را می توانید در این شهر پیدا کنید.

شرایط زندگی در بیلبائو و آندلسی

بیلبائو، واقع در ساحل شمالی سبز اسپانیا، یکی از بهترین شهرهای اروپا برای سکونت است. در 20 سال گذشته، بیلبائو از یک شهر بندر صنعتی به یک مکان مدرن برای زندگی و یک شهر گردشگری برای بازدیدکنندگان تبدیل شده است. بافت قدیمی شهر به خوبی حفظ شده است و کیلومتر ها پارک سبز در قلب شهر، پیاده روی و دوچرخه سواری محبوب هستند و کمبود مکان هایی برای کودکان وجود ندارد.

اگر محل زندگی شما در هوای گرم است، شهر آندلسی مناسب شما است. کوردوبا یک مقصد توریستی بزرگ شناخته شده برای Mezquita آن و خانه های سفید کاری است و تبدیل به تصویری کارت پستالی از اسپانیا شده است. لهجه محلی در ابتدا کمی مشکل است، اما در این شهر واقعا می توانید شیوه زندگی سنتی اسپانیا را تجربه کنید.

زندگی در سویل و سن سباستین

مکان دیگری که تصویر سنتی اسپانیا را نشان می دهد، Seville می باشد. سویل برای ساحل خیره کننده با لباس های رنگارنگ، اسب های سفید، Feria و غذا معروف است. هزینه زندگی در سویل معقول و محل خوبی برای تماس با منزل می باشد، اگر بتوانید گرما و خلق و خوی محلی را تحمل کنید.

شهر سن سباستین مشهور به شیک در سواحل شمالی، برای منحنی های آن از شن و ماسه طلایی، بلوار های وسیع و معماری معاصر معروف می باشد. آپارتمان هایی با قیمت مناسب در دسترس هستند، هزینه زندگی در مقایسه با سایر نقاط منطقه قابل مقایسه است. دمای هوا در تمام طول سال ملایم است.

برای کسب اطلاعات در زمینه هزینه زندگی در اسپانیا و شهرهای این کشور بهتر است، که با مشاورین تلفنی موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به صورت رایگان در تماس باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *