بهترین شهر آلمان برای زندگی ایرانیان

اگر می خواهید با انجمن مهاجراتی ایرانیان در آلمان برای اطلاع از شرایط زندگی در آلمان ارتباط برقرار کنید و به دنبال هموطنان ایرانی برای کمک به شما با سوالاتتان در مورد زندگی مهاجرتی هستید؛ موسسه حقوقی توسعه گران مهر هر آنچه را که ممکن است به عنوان مهاجرت نیاز داشته باشید، به شما ارائه می دهد. مقاله زیر را مطالعه کنید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بهترین شهر آلمان برای زندگی ایرانیان

شهر برلین به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مدرن ترین و شاد ترین محل اجتماع ها در جهان است. همانطور که بسیاری از شهر ها در جنگ جهانی دوم نابود شدند، خیابان ها ترکیبی از ساختمان های مدرن و هنر های خیابانی باور نکردنی است که این منطقه به آن شهرت دارد. به عنوان یک شهر محبوب برای انگلیسی ها دارای چندین دلیل برای مهاجرت است. به خصوص با توجه به طبیعت سرسبز چشم انداز های زیبا، با بیش از یک سوم از شهر که با دریاچه ها، جنگل های عظیم، رودخانه ها و پارک های پوشیده از چمن پوشش داده شده است

مهاجرت به دوسلدورف

این شهر نسبت به برلین محبوب کمتر شناخته شده است، دوسلدورف شهری است که در حال افزایش محبوبیت در میان مهاجران انگلیسی تبار میباشد. جالب توجه است که این شهر در واقع به عنوان رتبه ششم در دنیا برای کیفیت زندگی و سطح کلی زیرساخت ها قرار گرفته است. این شهر دارای بسیاری از مشاغل بوده که با صنعت بزرگ بانک ها، شرکت های رسانه ای، مراکز بزرگ شرکت های چند ملیتی HQs و رستوران ها که همه این ها فرصت های زیادی را جهت شغل ارائه می دهند. همچنین به دلیل فرهنگ و مسائل مربوط به آن، شامل طیف گسترده ای از بازارها، موزه ها و مکان هایی برای غذا، جذاب است.

زندگی در هامبورگ

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان است و گزینه ای مناسب برای مهاجران انگلیسی میباشد. اگر چه این یک شهر بسیار بزرگ است، با این حال ساکنان دارای کیفیت عالی زندگی و همچنین فضای زندگی بیشتر به ازای هر شخص نسبت به همه شهرهای بزرگ دیگر در سراسر جهان دارا میباشند. محیط اطراف نیز با رودخانه ها و کانال ها احاطه شده و در تقاطع ها با خیابان ها از روی آن ها بیش از 2000 پل برای عبور و مرور ساخته شده است.این منطقه دارای سطح بالایی از انواع مختلفی از مناطق مختلف است که تجربیات مختلفی از معماری خیره کننده تری نسبت به مناطق جدید و به روز ارائه می دهد که زندگی شبانه و مکان های اجتماعی جالبی را برای آنها فراهم می کند.

زندگی در مونیخ

یکی دیگر از مکان های بسیار محبوب که توسط مردم بریتانیا به خوبی اشغال شده است مونیخ میباشد. سطح این شهر را خراشیده و به آسانی می توانید ببینید که چرا این شهر انتخاب عالی برای یافتن یک خانه جدید در آلمان است. این شهر در رتبه چهارم برای کیفیت زندگی قرار گرفته و در رتبه دوم برای قرار گرفتن به عنوان زیرمجموعه نظر سنجی کیفیت زندگی Mercer میباشد.

مهاجرت به نورمبرگ

اگر شما به دنبال یک گزینه آرام تر در زمانی که به خانه جدید خود را در آلمان می آیید، هستید در این صورت نورمبرگ (در انگلستان به عنوان Nuremburg مشهور است) یک گزینه عالی است. در بایرن (Bavaria) واقع شده است، این منطقه غنی از تاریخ است و گزینه خوبی برای کسانی است که ابتدا میخواهند با سر به درون غذا ها و نوشیدنی آلمانی شیرجه بروند و به خصوص طعم نوشیدنی های فوق العاده را تجربه کنند.

بهترین شهر آلمان برای کار

آلمان دارای چهارمین تولید ناخالصی در دنیاست که آن را می توان یکی از قدرتمند ترین اقتصاد ها دانست. به طور سنتی نرخ بیکاری در آلمان کم است (حدود5 درصد) شهرهای آلمان دارای تعداد زیادی از شرکت های نوآورانه با تکنولوژی بالا و صنعتی شدن سریع آن هستند. بسیاری از افراد جهت پیدا کردن کار برای آینده ای بهتر به آلمان مهاجرت میکنند. اما بسیاری از شهرهای آلمان هر کدام دارای فرصت های کاری متنوعی با حقوق بالاتر هستند.

بهترین شهر آلمان برای کار

بهترین شهر آلمان برای کار

با استفاده از یک روش جامع و با توجه به عملکرد شهرهای آلمان در جنبه های حیاتی مربوط به کار، هزینه های زندگی و چشم انداز آینده، ما فهرستی از بهترین شهرهای آلمان را برای کار ارائه می دهیم. در اینجا 4 مورد از بهترین شهرها در آلمان برای کار ذکر شده اند:

برلین

برلین پایتخت آلمان، منزلگاه شرکت های بزرگ و شناخته شده جهانی است که در میان بزرگترین کارفرمایان جهان قرار دارند. برلین استخر بی پایانی از فرصت های شغلی و مسیرهای شغلی است، بنابراین تعداد مهاجران که برای یافتن شغل به این شهر می آیند همواره در حال افزایش است.

فرانکورت

فرانکفورت پنجمین شهر بزرگ آلمان است که دارای 717.624 نفر جمعیت است.با توجه به آخرین آمار ثبت شده این شهر از لحاظ پوشش مساحت بزرگترین شهر در ایالت هسن است. فرانکفورت مرکز مالی جهانی است.

مونیخ

مونیخ، بزرگترین شهر ایالت بایرن است که مکانی برای کارکنان آینده نگر است.این شهر دارای یک نمایه قوی بین المللی در بخش صنعتی است، به خصوص در مهندسی فناوری نوآورانه و صنایع بهداشتی. طبق آمار رسمی در سال 2013 در آن زمان بیش از 750.000 نفر در شهر مونیخ استخدام شدند، اغلب در حمل و نقل علمی ارتباطات تجاری مشغول به کار شدند. دولت و سرگرمی همچنین بخش قابل توجهی از کارکنان در صنعت شرکت میکنند.

612.441 نفر در اشتوتگارت زندگی میکنند که یکی از 10 شهر بزرگ آلمان از نظر جمعیت است، علاوه بر این اشتوتگارت یکی از قوی ترین مناطق شهری تجاری در آلمان است. واضح است که صنایع مهندسی خیلی بزرگی در این منطقه گسترده هستند و بسیاری از شرکت های بزرگ مثل دایملر، پورشه، بوش و غیره در پایتخت بادن ووتمبرگ واقع شده است. در رابطه با این، طیف گسترده ای از گزینه های شغلی موجود برای شما وجود دارد، بنابراین صرف نظر از تخصص شما در یک میدان خاص، قطعا شغلی پیدا خواهید کرد که برایتان مناسب است.

هامبورگ

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان است که به عنوان مرکز ملی تجارت شناخته می شود. بندرها همان چیزی است که اکثر مردم در آن مشغول به همکاری هستند اما بخش های اقتصادی دیگری نیز وجود دارد که در آن شهر بسیار زیبا است. بخش خدمات از جمله آموزش تجارت گردشگری و بهداشت، قوی ترین بخش اقتصاد در هامبورگ است، حقوق هامبورگ بالاتر از میانگین ملی است. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه ما در شیراز و تهران تماس بگیرید.

پرجمعیت ترین شهر های آلمان

آلمان به وضوح در تاریخ اخیر پیچیده تر از برخی از کشورهای اروپایی است. در قرن نوزدهم به عنوان مجموعه ای از میکرواستاتیک ها آغاز کرد و قرن بیستم را به عنوان یک امپراطوری آغاز کرد و آن را به عنوان یک ملت منسجم( اگر کوچکتر بود) به پایان رساند. در اواسط قرن سعی کرد زندگی را به عنوان یک جمهوری فاشیسم اشغال داشت توسط چهار کشور و سپس به عنوان جنگنده اصلی در بزرگترین جنگ جهانی پروکسی شد.

زمانیکه کشور به دو بخش مجزا تقسیم شد، یا آلمان غربی و آلمان شرقی، آلمان شرقی( برلین) در یک نقطه حساس باقی ماند. تقسیم شرق و غرب با دیواری که طرف غربی آن را پوشانده بود، آن را به عنوان نبرد اصلی برای جنگ های لتونی در قرن بیستم و ایدئولوژی بود. بنابراین، در حالیکه سایر پایتخت های اروپایی، پاریس و لندن پررونق بودند و سلطه کامل خود را نسبت به ملت هایشان متوقف می کردند، برلین در حال پیشرفت بود و تسلط کامل خود را بر ملت های خود حفظ کرد، برلین عقب ماند، نیمی از مردم پایتخت آلمان کمونیست بودند، ولی نیمی دیگر برای حفظ امید و آرزو با کارهای واقعی یک سرمایه گذار کنار گذاشته شد تا بر روی راین تاثیر بگذارد.

در حالیکه در حال نقل مکان به شهرهای یک مقام رسمی است، روشن خواهد بود که این یک راه عادلانه برای نزدیک شدن به نزدیکترین رقیب خود خواهد بود. اما نسبت به شهر پاریس و لندن کاملا 2 شهر دیگر در کشورهای خود آلمان از نظر جمعیت جزو شهرهای بسیار بزرگ محسوب میشود. در اینجا 10 شهر برتر آلمان از نظر جمعیت ذکر شده اند:

  • برلین:3.275.000 نفر
  • هامبورگ: 1.686.100 نفر
  • مونیخ:1.185.400 نفر
  • کلن:965.300 نفر
  • فرانکفورت:648.000 نفر
  • اسن:588.800 نفر
  • دورتموند:587.600 نفر
  • اشتوتگارت:581.100 نفر
  • دوسلدورف:568.900 نفر
  • برمن:527.900 نفر

ارزان ترین شهر های آلمان

بیلیفلد:

شهر بیلفیلد در شمال شرقی راین وستفالن قرار دارد و جمعیت آن حدود 350.000 شهروند می باشد. زندگی در اینجا مقرون به صرفه است. اجاره بالا مهم ترین نگرانی مالی شما است، اما در این شهر معامله بزرگی نیست. در حال حاضر آپارتمان یک خوابه در اجاره ماهانه برای یک اتاق خواب در مرکز شهر به طور متوسط 460 دلار =411.153 یورو هزینه دارد. با کمی شانس میتوانید در مناطق مرکز شهر با 400 دلار= 357.524 یورو در ماه خانه مورد نظر را پیدا کنید. به طور معمول در نواحی حاشیه ای می توانید به راحتی این آپارتمان ها را با قیمت اجاره پایین بین 200 دلار=178.762 یورو تا 450 دلار = 402.215 یورو. پیدا کنید.

فرانکفورت oder:

شهر فرانکفورت در ساحل رودخانه ( اودر) قرار دارد و در شرق آلمان در نزدیکی مرز لهستان واقع شده است. براساس آخرین آمار جمعیت شناسی، بیش از 60.000 نفر در یک منطقه حدود 150 کیلومتر مربع زندگی میکنند. هزینه زندگی در فرانکفورت( اودر) بسیار مقرون به صرفه است. اجاره یک آپارتمان در مرکز شهر به طور متوسط 460 دلار=411.153 یورو در ماه هزینه میکند در حالی که در مناطق دیگر به شما 325 دلار=290.488 یورو. هزینه خواهد رسید. اجاره برای آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر به طور متوسط هزینه 1250 دلار است=1.117.263 یورو

سایت های دیگر در حاشیه فرانکفورت( اودر) آپارتمان های سه خوابه مختلف را برای هزینه های مقرون به صرفه بین 400 دلار= 357.524 یورو و 1400دلار= 1.251.334 یورو ارائه میدهند. هزینه زندگی برلین در مقایسه با فرانکفورت (اودر) 40 درصد بیشتر است.

ارزان ترین شهر های آلمان

ارزان ترین شهر های آلمان

Halle:

هاله واقع در بخش مرکز آلمان است. هاله حدود 240.000نفر جمعیت دارد و مساحتی بالغ بر135 کیلومتر مربع می باشد. گذشته از این هاله یک شهر است که با دیدگاه منحصر به فرد رنساینس شما را شگفت زده خواهد کرد. هزینه زندگی در این منطقه کاملا مقرون به صرفه است. در این شهر فوق العاده شما میتوانید یک آپارتمان در منطقه مرکز شهر برای 350 دلار در ماه= 312.834 یورو به طور متوسط اجاره کنید. آپارتمان های مشابه در حومه شهر هاله حدود200 دلار=178.762 یورو است. آپارتمان های بزرگتر در مرکز شهر قرار دارند، قیمت این آپارتمان در برلین 130 درصد بیشتر است. آپارتمان های بزرگتر یک آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر هستند که میانگین آنها به طور متوسط 710 دلار=634.605 یورو است.

کرافلد:

کرافلد یک شهر در ایالت نوردراین وستفالن در نزدیکی شهر دوسلدورف است. براساس برخی آمارهای جمعیتی تقریبی، کورفلد جمعیتی بالغ بر 230.000 نفر و در حدود 137 کیلومتر مساحت دارد. کرافلد یک شهر مقرون به صرفه برای زندگی در آلمان است، اگر به دنبال یک اتاق خواب در مرکز شهر هستید هزینه تقریبا 450 دلار=402.215 یورو میباشد. هزینه اجاره آپارتمان در کرافلد که در حاشیه شهر واقع شده باشد حدود 400 دلار است.=357.524 یورو. اگر پول بیشتری داشته باشید و میخواهید یک آپارتمان بزرگتر اجاره کنید آماده باشید تا بیشتر پرداخت کنید. هزینه آپارتمان بین 400 دلار=357.524 یورو تا 1100 دلار =983.191 یورو می باشد.

گرانترین شهرهای آلمان برای زندگی

مونیخ:

مونیخ سومین شهر بزرگ آلمان است و همچنین یکی از گرانترین شهرها برای زندگی. این یک تناقض بزرگ است، هر دوشهر مانند استانی در حال ادغام شدن هستند و آن را برای دانشجویان بسیار جالب میکند،!! جدای از دانشگاه های عالی آن، یک جاذبه عالی دیگر فستیوال اکتبر است که میلیون ها بازدید کننده از سراسر جهان برای لذت بردن از نوشیدنی سرد و جشن ها در آلمان گرد هم می آیند.

فرانکفورت:

فرانکفورت پنجمین شهر بزرگ آلمان است. این شهر به عنوان پایتخت مالی آلمان و یکی از مراکز مالی در شهرهای آلمان و مرکز نمایشگاه های تجاری واقع شده است. دانشگاه های مشهور فرانکفورت تعداد زیادی از دانش آموزان را از سراسر جهان جذب میکنند.

هامبورگ:

هامبورگ یکی از شهرهای آلمان است که با استفاده از آب احاطه شده است. محل عالی برای تحصیل است و ارزانترین شهر آلمان نیست، اما با این حال، به طور خاصی بسیار جذاب به نظر میرسد بخاطر دانشگاه های شناخته شده و اهدا شده آن!!

دوسلدورف:

دوسلدورف به دلیل مدرن بودن و صحنه هنر به عنوان سرمایه مد شناخته شده است.هنر بسیار مهم است و در سراسر شهر هنر بسیار مورد تقدیر قرار گرفته است. دوسلدورف همچنین مرکز برگزاری آژانس های تبلیغاتی و دومین مرکز بانکی بعد از فرانکفورت می باشد.

بن:

پایتخت سابق آلمان است، بن به مرکز فنآوری اطلاعات و تحقیقات پزشکی به عنوان زادگاه بی نظیر بتهوون خانه اش به موزه تبدیل شده است. بن مکان بسیار جذابی برای بازدید است.

مشاورین برجسته ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) اطلاعات بیشتری را در زمینه بهترین شهر آلمان برای زندگی ایرانیان و همچنین مزایا و معایب زندگی آلمان در اختیار شما قرار می دهند

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “بهترین شهر آلمان برای زندگی ایرانیان

  1. لیلا گفت:

    با سلام
    چندین بار سوالات خودم رو فرستادم ولی متاسفانه پاسخی نگرفتم و
    من 47 سال سن دارم با مدرک لیسانس برنامه ریزی علوم اجتماعی با 24 سال سابقه وزارتخانه و 24 سال سابقه بیمه دارای دو فرزند دختر8 ساله و پسر2 ساله می باشم همسرم هم 42 سال سن 17 سال سابقه کنترل پروژه و لیسانس صنایع هستند زبان آلمانی نمی دانیم می خواهیم شروع کنیم آیا امکان مهاجرت هست ؟؟ ایا زندگی برای بچه ها در طول مهاجرت در کشور آلمان مشکلات زیادی بهمراه داره بیشتر نگران بچه ها هستم لطفا راهنمایی کنید

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      پاسخ سوالاتی که در پایان مقالات دیگر مطرح فرمودید داده شده است، لطفا دقیق تر چک بفرمایید.برای شما امکان مهاجرت از طریق مهاجرت کاری میسر نیست، چراکه سن شما برای مهاجرت کاری، مطلوب نمی باشد.می بایست از راه های دیگر؛ مثل تمکن مالی و سرمایه گذاری، اقدام نمایید و یا کشور مقصد خود را تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *