بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل

برای دانش آموزان، سویا جایگزین مناسبی از جهت هزینه و مخارج در مقایسه با شهرستانهایی مانند مادرید و بارسلونا است، این شهر نقطه عطفی را در لیست بهترین سفرهای Lonely Planet در سال 2018 به دست آورده است. این فهرست از بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل در خارج از کشور می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط بهترین شهرهای تحصیلی اسپانیا

شهر بارسلونا پایتخت منطقه کاتالونیا است. آنتونیو گوادوی افسانه ای، به طور عمده در این شهر ساخته شده است. با توجه به گردشگری، بارسلونا یک جذب بسیار بالا برای مردم است، بنابراین دانش آموزان می توانند ترکیبی جالب از فرهنگ ها را در این شهر پیش بینی کنند. اما لزوما این شهر برای مهارت های اسپانیایی مناسب نیست. اکثر مردم محلی در بارسلونا به شکل کاتالان صحبت می کنند که کاملا متفاوت از Castilian است. برنامه های مطالعه محبوب در بارسلونا مستلزم موارد زیر است:

  • مطالعه هنر و تجارت لیبرال در بارسلونا با IES
  • گذراندن یک دوره نیمه علمی یا تحصیل در اسپانیا
  • مطالعات پیشرفته لیبرال هنر در بارسلونا با CIEE

تحصیل در مادرید

مادرید یکی از محبوب ترین مناطق تحصیلی نه فقط در اسپانیا، بلکه در جهان است و این شهر به لطف دانشگاه های شناخته شده در سطح جهان و دسترسی به کلی از تسهیلات دانشجویی در بین عموم کاملا شناخته شده است.

تحصیل در مادرید

مادرید به دانشجویان خدمات خاصی را ارائه می دهد که شامل سیستم مترو آسان جهت رفت و آمد، غذا در تمام ساعات روز و شب و حمل و نقل راحت برای سفر به جاهای دیگر در کشور است. تنها ناکامی های این شهر این است که بسیار گران و به دلیل تورم گردشگران، مردم محلی به زحمت شاهد سنت های خود هستند. برنامه تحصیل رایگان در مادرید مستلزم موارد زیر است:

  • مطالعات زبان و منطقه در مادرید با IES
  • دوره های زبان در خارج از کشور با EF
  • مطالعه در خارج از کشور در مادرید با USAC

شرایط تحصیل در والنسیا

والنسیا برای داشتن دانشگاه ها و مدارس تجاری بسیار شگفت انگیز، شناخته شده است. آنچه که مردم را به گرداب زیبایی Valencia جذب نموده است، شاید جشنواره ها و سواحل آن باشد. مثلا فستیوال فاسو یک جشنواره عظیم است که هر ماه مارچ، اروپایی ها را در سرتاسر قاره ها به این ناحیه می کشاند. سواحل ویژه ای در نزدیکی پارک Albufera وجود دارد که یک تالاب با دریاچه و مسیرهای پیاده روی است که بسیار محبوب و مورد استقبال گردشگران می باشد. برنامه تحصیل رایگان در دانشگاه والنسیا اسپانیا مستلزم موارد زیر است:

  • تحصیل در خارج از کشور در والنسیا با ISA
  • برنامه اسپانیایی و فرهنگی با EUROACE
  • برنامه درسی گسترده در والنسیا با تحصیل

تحصیل رایگان در گرانادا

تاریخ کوهستانی گرانادا واقع در حومه کوه سیرا نوادا در دیوارهای معماری قرون وسطایی که به اشغال سرزمین مورخ و درخاک باغ های Generalife پنهان شده است جای گرفته است. ارنست همینگوی می گوید: “اگر شما فقط یک شهر در اسپانیا را دیدید، این باید گرانادا باشد.” دانشگاه گرانادا جزء پرجمعیت ترین دانشگاه های شناخته شده جهان است که به برخی از دانشگاه های برتر دنیا محول می شود و دارای رتبه منحصر به فردی در بین دانشگاه های شناخته شده جهان از جمله دانشگاه کینگ قرار گرفته است. برنامه تحصیل رایگان در گرانادا مستلزم موارد زیر است:

  • تحصیل در خارج از کشور در گرانادا با تحصیلات تکمیلی
  • یک سال تحصیلی یا نیمسال تحصیلی در گرانادا
  • تحصیل در دانشگاه گرانادا با API

در نهایت مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما در راستای اطلاع از هزینه تحصیل در اسپانیا می باشد، پس با ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *