بهترین سرمایه گذاری ها در اروپا

کشورهای مختلف اروپا همواره مقصد رویایی برای بسیاری از افراد از نقاط مختلف دنیا بوده است. سرمایه گذاری در اروپا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای مهاجرت باشد که روش های متفاوی داشته و مطابق با قوانین هر کشور متغیر است. در ادامه به بررسی بهترین سرمایه گذاری ها در اروپا می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بهترین بیزنس ها و سرمایه گذاری ها دراروپا

10 شرکت بزرگ و برتر سرمایه گذاری اروپا : (تمام آمار و ارقام از لیست Forbes Global 2000 “بزرگترین شرکت های دولتی جهان” گرفته شده است.) Industrivärden AB یک شرکت سرمایه گذاری در سوئد است که در سرمایه گذاری های دراز مدت و مالکیت سهام به طور تخصصی فعالیت می کند. این شرکت در سال 2017 درآمد خالص 1.96 میلیارد دلار را داشته است که نشان دهنده افزایش فروش بیش از 130٪ نسبت به سال پیش بوده است.این شرکت با تنها 23 کارمند، کوچکترین شرکت در این فهرست است.

Eurazeo SA یک شرکت سهام در پاریس، فرانسه با سرمایه گذاری در بخش های سهام خصوصی، شرکت های لیست شده، املاک و دارایی های شرکت های ثالث است. درآمد خالص این شرکت در پایان سال 2017 مبلغ 3.35 میلیارد دلار گزارش شده است که نشان دهنده کاهش فروش سالانه 1 میلیارد دلاری است. با این حال”با وجود رشد منفی در مقایسه با سال قبل، به طور میانگین سود Eurazeo در حال افزایش است”.

Investec PLC، بریتانیا دارای بالاترین تعداد شرکت های سرمایه گذاری در این فهرست است. درآمد خالص این شرکت در لندن 4.84 میلیارد دلار در سال 2017 گزارش شده است. Investec متخصص در ارائه محصولات و سرویس های گوناگون مالی به مشتریان می باشد. این شرکت به سه بخش تقسیم می شود: مدیریت دارایی، ثروت و سرمایه گذاری و بانکداری تخصصی. Wüstenrot & Württembergische نوپاترین شرکت سرمایه گذاری در آلمان، استوگارت است که در سال 1999 تاسیس شده است. (W&W) به عنوان یک گروه خدمات مالی مستقل فعالیت می کند و خدمات بانکی و بیمه را به مشتریان ارائه می دهد. درآمد خالص این شرکت 7.12 میلیارد دلار در سال 2017 گزارش شده است .

شرکت سرمایه گذاری سوئدی، Investor AB، مستقر در استکهلم درآمد خالص 7.27 میلیارد دلار در سال 2017 داشته است. این شرکت سرمایه گذاری های خود را به دو دسته تقسیم کرده است: سرمایه گذاری های اصلی و سرمایه گذاری های مالی. HAL Trust NV یک شرکت سرمایه گذاری در هلند است که اعتماد سرمایه گذاران سهام را در زمینه های خرده فروشی، املاک و اوراق بهادار نقد به خود جلب کرده است. درآمد خالص HAL Trust در سال 2017 مبلغ 8.89 میلیارد دلار گزارش شده است.

شرکت سرمایه گذاری پاریسی Wendel SA، قدیمی ترین شرکت در بین این 10 شرکت است و در سال 1704 تاسیس شده است. این شرکت متخصص در سرمایه گذاری دراز مدت در زمینه های صنعت، رسانه و خدمات شرکت ها و با سرمایه های کمتر در بخش های انرژی، املاک، بیوتکنولوژی، بخش رسانه و تبلیغات می باشد. درآمد خالص این شرکت 9.16 میلیارد دلار در سال 2017 گزارش شده است. شرکت St James’s Place مستقر در لندن، بر ارائه خدمات مالی و مدیریتی دارایی به افراد، سرپرستان و کسب و کارها متمرکز است و تخصص آن تامین خدمات سفارشی مشتریان می باشد. درآمد خالص این شرکت 15.32 میلیارد دلار در سال 2017 گزارش شده است.

Old Mutual PLC یک شرکت پس انداز، حفاظت دراز مدت و سرمایه گذاری در انگلستان است. این شرکت محصولات و خدمات سرمایه گذاری را در داخل کشور و همچنین در سراسر اروپا، آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین و همچنین خدمات بیمه سراسری جهانی را از طریق Nedbank و شعبه های خود عرضه می کند. درآمد خالص این شرکت 22.09 میلیارد دلار در سال 2017 گزارش شده است.

دفتر مرکزی EXOR SpA در تورین ایتالیا، بزرگترین سازمان سرمایه گذاری اروپا است. این شرکت متعلق به گروه فیات، گروه صنعتی فیات، گروه C & W، گروه آلپیتور و یوونتوس است. تنوع کار از تولید و فروش خودرو تا سرگرمی های ورزشی در این شرکت دیده می شود و دارای بیشترین تعداد کارمند (بیش از 300،000 نفر) در بین این 10 شرکت است. درآمد خالص این شرکت 152.56 میلیارد دلار در سال 2017 گزارش شده است.

سرمایه گذاری های مناسب در اروپا برای مهاجرین

گزینه های سرمایه گذاری در سه دسته عمده قرار دارد: سرمایه گذاری ملک و مستقلات، سرمایه گذاری تجاری یا سرمایه گذاری دولتی. سرمایه گذاری های تجاری می توانند به سرمایه گذاری غیر پویا– تزریق سرمایه به شرکت است که سرمایه گذار آن را اجرا نمی کند و سرمایه گذاری پویا تقسیم گردد. این نوع سرمایه گذاری ها عمدتا نیازمند تجارب قبل در مورد تجارت و تبدیل شدن به یک سرمایه گذاری پویا هستند.

کشورهای خاصی ممکن است این پیشنهاد را بپذیرند که بستگی به مبلغ سرمایه دارد. بعنوان مثال، برای سرمایه گذاری در کشور پرتغال نیاز به حداقل 500000 یورو برای سرمایه گذاری در بخش ملک و مستغلات و دریافت اقامت این کشور دارد، در حالیکه اقامت کشور انگلیس، نیازمند حداقل 2 میلیون یورو سرمایه گذاری در بخش سهام دولتی می باشد. از سوی دیگر کشور مالتا دریافت ویزا شهروندی با سرمایه گذاری در بخش سهام دولتی و املاک و سهام غیرقابل استرداد را پیشنهاد می دهد. در برخی از کشورها کسانی که اقامت دائم یک کشور را بدست می آورند نیز به سرعت می توانند شهروند این کشورها بشوند.

سرمایه گذاری های مناسب در اروپا برای مهاجرین

به عنوان مثال اسپانیا ابتدا ویزا اقامت موقت را ارائه می دهد و پس از گذشت پنج سال اقامت در این کشور به فرد سرمایه گذار ویزا طلایی می دهد. با داشتن این ویزا، شهروندان سرمایه گذار می توانند تجارت خود را بدون محدودیت و بصورت آزاد انجام دهند و ئضعیت اقامت خود را حفظ کنند. نمونه هایی از مناسب ترین سرمایه گذاری ها در کشورهای اروپایی، کشور قبرس:

  • شهروندی از طریق سرمایه گذاری
  • سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات
  • حداقل سرمایه مورد نیاز 2000000 یورو
  • سرمایه گذاری 100٪ در املاک و مستغلات
  • پاسپورت اروپایی
  • حفظ سرمایه گذاری برای 3 سال
  • بدون نیاز به داشتن اقامت
  • پاسپورت ظرف 3-4 ماه

کشور پرتغال:

  • حداقل سرمایه گذاری در پرتغال: 350000 یورو
  • سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات قابل دریافت
  • حداقل اقامت 7 روز در هر سال
  • دریافت گذرنامه پرتغال (اتحادیه اروپا) پس از 6 سال
  • امکان دریافت اقامت اروپا برای خانواده
  • PR پس از 5 سال اقامت
  • سفر بدون ویزا به مناطق Schengen اتحادیه اروپا

آنتیگوا و باربودا:

  • حداقل سرمایه مورد نیاز: 100،000 دلار
  • شهروندی با کمک مالی
  • گزینه سرمایه گذاری املاک و مستغلات
  • گذرنامه کارائیب برای خانواده
  • بدون نیاز به داشتن اقامت
  • سفر بدون ویزا به 140 کشور دنیا

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اروپا یکی از چند روش ورود به کشورهای گفته شده می باشد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند در تمام زمینه های مهاجرتی به شما عزیزان کمک نموده و مانع از به هدر رفتن سرمایه و زمان شما شوند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *