بازار کار گرافیک در کانادا

حرفه ی طراحی گرافیک بسیار محبوب است. کمبود دانشجویان در برنامه های طراحی گرافیک ناشی از تقاضای زیاد برای طرح های گرافیکی در بسیاری از زمینه های مختلف، است. بازار کار گرافیک در کانادا نه تنها در بازاریابی، بلکه در زمینه تولید، تبلیغات، چاپ و نشر و سایر صنایع خدمات طراحی تخصصی نیز فعال است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

وضعیت بازار کار گرافیک در کانادا

یک طراح گرافیک مهارت های هنری و تکنولوژی را برای ایجاد تصاویر، وب سایت ها، طرح های چاپی، آرم ها و بسیاری از عناصر گرافیکی دیگر می آموزد. همانند بسیاری از موقعیت های مبتنی بر فناوری، انعطاف پذیری زیادی در زمینه موقعیت های موجود و نوع کار ارائه شده برای گرافیست ها وجود دارد.وضعیت بازار کار گرافیک در کانادا

​​حقوق طراح گرافیک در کانادا

اطلاعات زیر برای همه طراحان گرافیک و تصویرگر (NOC 5241) که در جستجوی کار در کانادا هستند، در دسترس است اما باید در نظر داشته باشید که طراحان گرافیک می توانند انتظار داشته باشند که برای کار با شرکت های کانادایی حقوق خوبی دریافت می کنند. متوسط ​​حقوق و دستمزد طراح گرافیک بیش از 40،000 دلار در سال است. حقوق و دستمزد یک طراح گرافیک بدون تجربه بین 32،000 تا 35،000 دلار، است و طراحانی که تجربه کاری خوبی دارند 75،000 دلار در سال، دریافت می کنند. با تخصص در یک نطقه خاص، و یا با کار به عنوان یک طراح گرافیک آزاد، فرصتی بوجود می آید تا پول بیشتری کسب کنید.

کار طراح گرافیک در کانادا

طراحان گرافیک می توانند در زمینه های مختلف کار کنند. آنها می توانند برای شرکت های بزرگ، کسب و کارهای کوچک، آژانس های بازاریابی و تبلیغات و یا به عنوان مترجمان آزاد کار کنند. با توجه به نیازهای کارفرما، می توانید به صورت کامل و تمام وقت یا نیمه وقت کار کنید. بعضی از شرکت ها نیز ساعت های کاری انعطاف پذیری را ارائه می دهند که به شما این امکان را می دهد هرزمان خواستید سر کار بروید.

یافتن حقایق و ارقام کلیدی در مورد کار به عنوان یک تصویرگر و طراح گرافیک در کانادا:طراحان گرافیک در ساخت و تولید گرافیک و مواد بصری برای مؤثر بودن اطلاعات برای انتشار، تبلیغات، فیلم، بسته بندی، پوستر، نشانه ها و رسانه های تعاملی کار می کنند.طبق نظر سنجی ملی خانوار (2011) در کانادا، زنان 45 درصد از طراحان گرافیک را شامل می شوند.

اگر مایل به اشتغال در زمینه گرافیک هستید، مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بهترین اطلاعات را در زمینه تحصیل در کانادا و یا مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی در اختیار شما قرار میدهند.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *