اکسپرس اینتری مهاجرت به منیتوبا

برنامه ی  اکسپرس کانادا متداوما با  MPNP سال ۲۰۱۷ مشغول به کار است.  طی این برنامه مهاجران میتوانند بر اساس معیارهای دولت کانادا وارد کشور شده و با اخذ تابعیت و اقامت درکانادا به کار یا تحصیل مشغول شوند. برنامه اکسپرس اینتری مهاجرت به منیتوبا به شرح در ادامه آورده شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

برنامه اکسپرس اینتری مهاجرت به منیتوبا

سه سناریوی اصلی وجود دارد که ورود اکسپرس MPNP را در بر می گیرد. کهبه شرح زیر می باشد:

  1. متقاضیان میتوانند از طریق برنامه ی ورود اکسپرس نیروی کار متخصص درخواست خود را بفرستند. بعد از آن، استان مانیتوبا می تواند متقاضیان مناسب را از بین این جمعیت انتخاب کند.
  2. متقاضیان می توانند به طور مستقیم از طریق برنامه ی نامزدهای مانیتوبا اقدام به درخواست کنند. بعد از آن استان مانیتوبا کاندید ها را انتخاب میکند و از آنها می خواهد که به جمله افراد ورود اکسپرس بپیوندند.
  3. متقاضیان می توانند به طور مستقيم از طريق طبقه بندی های شغلی و نیروی کار متخصص  MPNP نامزد شوند. در عوض آن، پس از اثبات شدن توسط مانیتوبا آنها یک تقاضانامه ی جداگانه برای اقامت دائمی از طریق CIC (شهروندی و مهاجرت کانادا) ثبت می کنند. لطفا توجه داشته باشید که زمان های فرآیند متقاضیان PR که درخواستشان خارج از ورود اکسپرس ثبت شده است، به طور قابل ملاحظه ای بیشتر به طول خواهد انجامید.

اکسپرس اینتری مهاجرت به منیتوبا

استان منیتوبا کانادا آماده دریافت مهاجر از طریق برنامه اکسپرس اینتری

استان مانیتوبا در کل ۵۵۰۰ نفر نامزد برای اعطای ساکن جدید بالقوه دارد. وقتی یک مهاجر از درون برنامه ی ورود اکسپرس از جانب مانیتوبا نامزد شد، متقاضی می تواند ۶۰۰  نمره ی مازاد تحت سیستم جامع رتبه بندی ورود اکسپرس دریافت کند. این نتایج یک دعوت نامه برای درخواست اقامت دائمی محسوب می شوند. در این موارد،  CIC زمان های فرآیند را شش ماه و کمتر معین کرده است.

با این که برنامه ی ورود اکسپرس یک روش حائز اهمیت و موثر در تاسیس اقامت دائم کانادا می باشد، جزئیات MPNP برای افرادی که به دنبال مهاجرت مخصوصا به استان منیتوبا هستند، اهمیت بیشتری خواهد داشت.

اغلب، تکمیل MPNP مانیتو به صورت آنلاين به متقاضی از طریق فرآیند ورود اکسپرس کمک خواهد کرد. کاندید های نامزدی  مانیتوبا برای کاندیداتوری اقامت دائم از طریق ورود اکسپرس، نسبت به آنهایی که نامزدی استانی یا پیشنهاد کاری ندارند، بسیار زودتر انتخاب خواهند شد.

برنامه اکسپرس اینتری منیتوبا افراد خارجی و دانش آموزان بین الملل

ملیت های خارجی که در حال حاضر در استان مانیتوبا زندگی می کنند و یا مشغول به کار هستند، شرایط لازم برای درخواست اقامت دائمی را دارا می باشند. متقاضیان باید شش ماه در منیتوبا به عنوان یک کارگر موقت کار کرده باشند.

از جمله افراد واجد الشرایط دیگر، دانش آموزان بین المللی فارق التحصيل شده و یا در حال تحصیل هستند که در منیتوبا به مدت شش ماه یا بیشتر کار کرده اند. و میتوانند از این طریق نیز به تحصیل رایگان در کانادا فکرکنند.

روند اجرایی برنامه اکسپرس اینتری منیتوبا

کاندید های بالقوه ی مهاجرت سال  ۲۰۱۷ منیتوبا کاربران انگیزه ی خود را براي نامزدی برنامه ی استانی منیتوبا ثبت می کنند، می توانند به صورت ذخیره ای از طریق سریال های ترسیم های EOI انتخاب شوند.

MPNP در طول سال چندبار ترسیم EOI دارد که در طول آن نیروهای کار واجدالشرایط و دارای بالاترین نمرات که به استان متصل هستند دعوت به ثبت تقاضای PNP مانیتوبا شده اند.

متقاضیانی که با موفقیت از جانب استان نامزد شده اند، پس از آن قادرند که برای ویلاهای دائمی شهروندی از دولت فدرال کانادا برای خود و خانواده شان درخواست کنند. ورود اکسپرس MPNP سال ۲۰۱۷  این فرآیند را بسیار سریع می سازد، اغلب در زمان کمتر از شش ماه.

شرایط مطلوب منیتوبا جهت اخذ اقامت

مهاجرت مانیتوبا به شدت بین مهاجران معاشرت ایجاد می کند و این استان در طول ده سال گذشته بالغ بر  ۱۲۵.۰۰۰ مهاجر را جذب خود کرده است. اگر شما به دنبال یک مکان بسیار خوب برای تشکیل خانواده هستید، رفتن به شهر وینیپگ و یا دیگر اجتماع های امن بسیار سخت است. و از جمله هزینه زندگی درکانادا یا شهرهای آن بسیار حائز اهمیت می باشد

برنامه ی استانی نامزدی منیتوبا به طور منظم جریان های خود را براي هم سطح بودن با تحول اقتصادی و نیازهای مهاجران استان به روز می کند. برای به روز ماندن با تغییرات مهاجرت  ۲۰۱۷ مانیتوبا و اخبار PNP ،لطفا مکررا از صفحه ی ما بازدید فرمایید.

درباره مهاجرت منیتوبا و MPNP بیشتر بدانید!؟

MPNP بسیار تخصصی و کارآمد می باشد و فرایند دریافت نامزدی استانی را براي افراد واجد الشرایط علاقه مند به مهاجرت به منیتوبا را بسیار آسان می سازد. MPNP اغلب ماموریت هايي در خارج از کشور انجام می دهد، پس این امکان وجود دارد که مقامات مهاجرت منیتوبا را قبل از فرستادن EOI بدون نیاز به سفر به آن استان ملاقات کرد.

برنامه ی نامزدی مهاجرت منیتوبا در فواصل معین آماری مربوط به برنامه ی مهاجرتشان را منتشر می کند. مانند مانند میانگین نمره ی EOI و پایین ترین نمره ی EOI قبول شده ی اخیر. این نمرات می توانند به افراد علاقه مند ایده ی حد رقابتی بودن اظهار انگیزه ی EOI شان را در مقایسه با دیگر متقاضیان آینده نگر بدهد.

مهاجران بالقوه ای که EOi آنها توسط MPNP سال  ۲۰۱۷ انتخاب شده است، دعوت نامه ای برای درخواست نامه های ITA دریافت می کنند که آنها را تشویق به ثبت یک تقاضانامه ی آنلاین رسمی برای برنامه نامزدی استانی مانیتوبا می کند.

وقتی یک نامزدی  فراهم شد، فایل مهاجرت نیازمند به پردازش به صورت فدرال می باشد که در طول آن شهروند و مهاجرت کانادا ( CIC )  واجدالشرایط بودن فرد را براي مهاجرت کانادا به انضمام ارزیابی کامل جنایتکاری، امنیت، و سلامت می سنجد.

مهاجرت وینیپگ منیتوبا

مهاجرت وینیپگ منیتوبا

بیشتر از نصف جمعیت منیتوبا در وینیپگ زندگی می کنند، و متعاقبا معمولا برخی اوقات برنامه ی نامزدی منیتوبا به ” وینیپگ   ” باز می گردد. به این دلیل که بسیاری از متقاضیان به طور خاص خواستار مهاجرت به وینیپگ می باشند. به هرحال MPNP قوانین جدیدی برای مهاجرین سرتاسر استان مقرر کرده است، و امکانات بیشتر از مهاجرت به وینیپگ و براندون می باشد.

برای در جریان بودن اخبار مهاجرت منیتوبا به صورت مکرر به وبسایت ما سربزنید.ما مکررا محتوای این صفحه را به روز می کنیم تا از به اشتراک گذاری هرچه سریع تر تمامی تغییرات ایجاد شده در چک لیست، فرم خود آزمایی ورودی اکسپرس، قوانین و یا آیین نامه ها،  MPNP سال ۲۰۱۷ با بازدید کننده های ما اطمینان حاصل شود.محبوبیت مهاجرت به وینیپگ در حال رشد است، و اخبار هیجان انگیز جدیدی در مورد MPNP به طور منظم در این صفحه گزارش خواهد شد. و همچنین شمامی توانید اطلاعات لازم را از طریق مشاوره با کارشناسان ارشد موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بدست آورید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *