اولین دانشگاه علوم پزشکی مسکو
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

I.M.Sechenov به عنوان اولین دانشگاه علوم پزشکی مسکو (MSMU 1) و یا به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین مؤسسه آموزش عالی ملی در فدراسیون روسیه در نظر گرفته می شود. این دانشگاه برای بیش از 250 سال است که قدمت دارد IM Séchenov First University of Medical Sciences. بیاد داشته باشید که نام قبلی آن IM Sechenov بود که به عنوان اولین موسسه پزشکی مسکو (قبل از 1990) و IM Sechenov Academy Academy of Medicine 1990 تا 2010 نیز در نظر گرفته شد ، این دانشگاه نقش اصلی و اساسی مهمی در توسعه پزشکی؛ علم و آموزش پرسنل پزشکی و علمی خواهد داشت.

اولین دانشگاه علوم پزشکی مسکو

تحصیل در اولین دانشگاه علوم پزشکی مسکو

امروزه این آکادمی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزشی در نظر گرفته می شود. در این راستا صدور گواهینامه و ارتقاء پرسنل پزشکی و داروسازان نیز از اهمیت والایی برخوردار است. این در حالیست که مطالعات علمی با تحقیقات بنیادی و کاربردی، ارائه مراقبت های پزشکی و … نیز در ارتباط است.

این آکادمی در راستای انجمن علمی و روش شناسی موسسات پزشکی روسیه نیز می باشد.
این 20 ساختمان به مواردی نظیر: مطالعات، کلاس ها و سالن های سخنرانی، مرکز بالینی با 17 کلینیک مختلف برای 3000 بیمار، مرکز تحقیقات، کتابخانه اصلی، بخش انتشارات، بخش عکس های ویدئویی، آزمایشگاه ها، باغ گیاه شناسی و چندین خوابگاه دانشجویی نیز اختصاص داده شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در روسیه با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید.

امکانات دانشگاه پزشکی مسکو

دانشکده های زیر با 177 صندلی در این آکادمی قرار گرفته اند که به مواردی نظیر: پزشکی، پیشگیری از بیماری، داروسازی (دوره های روز و عصر)، دندانپزشکی، آموزش پرستاران (دوره های روز و عصر)، تحصیلات خارجی در مقطع کارشناسی و دانشکده های خارجی، آموزش حرفه ای مستمر؛ آموزش مداوم پیشگیری از بیماری، ارتقاء داروسازی، مدیریت خدمات بهداشتی، آموزش علمی و آموزش پیش دبستانی (در مجتمع های مدرسه ای و دانشگاهی) نیز اختصاص داده شده است. درباره دانشگاه های روسیه بیشتر بخوانید.

حدود 9000 دانشجو از روسیه و کشورهای خارجی در این آکادمی به عنوان اولین دانشگاه علوم پزشکی مسکو تحصیل می نماید. این آکادمی به موضوعات ذکر شده در ذیل اختصاص داده شده است:

  • پزشکی عمومی (در محیط روسی و انگلیسی)
  • داروسازی (رسانه روسی و فرانسوی)
  • پزشکی پیشگیری
  • دندانپزشکی (دندانپزشکی)
  • پرستاری
  • دانشکده برای تحقیق و آموزش کارکنان آموزشی

هزینه تحصیل در روسیه

MSMU دانشجویان را در جهت پرداخت هزینه های تحصیل در روسیه و سایر کشورها نیز یاری خواهد کرد. تعدادی از کلینیک های دانشگاهی هزینه های عمده ای را برای دانشجویان و بیماران در نظر گرفته اند چرا که بیمه های داوطلبانه متعددی تحت عنوان بیمه درمانی به آنان تعلق خواهد گرفت. بیاد داشته باشید که حدود 1500 فارغ التحصیل در دوره های کارشناسی ارشد می باشند که دوره هایی را تحت عنوان کارآموزی (تخصص اولیه)، کارآموزی بالینی (اقامت) خواهند گذراند. این دوره ها شامل دوره های بالینی و یا دوره های کارشناسی ارشد نیز خواهد شد. این آکادمی حدود 2 هزار عضو از هیئت علمی، همکاران پژوهشی و پزشکان؛ استاد و بیش از 1000 دکترا را در خود جای داده است. دستاوردهای این دانشمندان در خصوص آکادمی پزشکی آی.M.Sechenov Moscow Medical Sciences می باشد که به طور گسترده ای در روسیه و خارج از کشور شناخته می شود. شما همچنین میتوانید درباره تحصیل رایگان در روسیه نیز اقدام کنید.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”/telegram/telegarm-medical-channel/” target=”yes” position=”ta_center”]کانال تلگرام تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور[/button]
[button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”https://www.estahbanaty.org/study/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC/” position=”ta_center”]شرایط تحصیل در کشورهای دیگر[/button]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”medical-dental-education”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *