اعزام دانش آموز به گرجستان

آکادمی پیشرفته جورجیا واقع در Carrolton به دانش آموزان اجازه می دهد تا در دوره های سطح دبیرستان شرکت کنند. مدرسه امکانات عالی دانشگاهی را فراهم می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد اعزام دانش آموز به گرجستان بهتر است که به وب سایت توسعه گران مهر مراجعه کنید. در این مقاله ما خلاصه ای از آنچه که هر مدرسه در گرجستان ارائه می دهد را آورده ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط اعزام دانش آموز به گرجستان

براندون هال یک مدرسه مستقل جهت تحصیل در گرجستان است که مدرسه روزانه و شبانه روزی را برای دانش آموزان ارائه می دهد، این مدرسه هم برای پسران و هم برای دختران می باشد. آموزش در این مدرسه کیفیت بالایی دارد چون تعداد افراد در هر کلاس یک معلم و چهار یا پنج دانش آموز است. این مدرسه بیش از 50 سال به نتایج عالی تحصیلی دست یافته است. دانش آموزان در سالن براندون حدود 50000 دلار در سال برای اعضای هیات علمی و دانشگاهی هزینه می کنند. اگر دانش آموزان تصمیم به شرکت در مدرسه روزانه بگیرند، هزینه تحصیل تقریبا نصف این مبلغ می شود.

دوره های تحصیل در گرجستان

SHA دانشگاه جورجیا گرجستان بسیار مورد معتبر است. تمام دوره ها در این دانشگاه قابل انتقال و مطابق با الزامات دولت گرجستان می باشند، بنابراین تمام واحد های درسی نیز به سایر ایالت ها و کالج ها انتقال می یابد. دوره ها مبتنی بر استاندارد جهانی هستند و در وب سایت گرجستان وزارت آموزش و پرورش فهرست شده اند. SHA همچنین مدرسه مجازی گرجستان را پشتیبانی می کند که فرصت های فراوانی را برای دانش آموزان در کلاس های AP، دوره های پیش دانشگاهی، دوره های حرفه ای و فنی و سایر امکانات برای پیشرفت تجربه یادگیری فراهم می کند.

دوره های تحصیل در گرجستان

 

تحصیل در دانشکده خصوصی GA در گرجستان

هیچ چیز بهتر از کمک شما برای تحصیل فرزندانتان در بهترین مدارس گرجستان نیست. در دانشکده های شبانه روزی خصوصی GA موزه، نمایشگاه هنر، کتابخانه به گسترش دیدگاه افراد کمک خواهد کرد. یکی از بهترین کارهایی که می توانید به عنوان یک والد انجام دهید، آن ها را به مدرسه آمادگی پذیرش و یا کالج بفرستید. مجموعه ای از شش مدارس سوپراستار و کالج که عبارتند از: آکادمی پیشرفته جورجیا، مدرسه برلند هال، دانشکده دارلینگتون، آکادمی رابن گاپ ناکوشی، آکادمی نظامی ریورساید، دانشکده Tallulah Falls در گرجستان وجود دارد.

مدارس کشور گرجستان

جهت تحصیل مدارس زیادی در کشور گرجستان وجود دارد، در ادامه به تعدادی از این مدارس که در رتبه بندی خوبی قرار دارند را به شما معرفی کرده ایم:

  • دانشگاه براندون هال دارای یک کنسرت موسیقی برای دانش آموزان دارد. در این مدرسه سه خانه مجلل برای دختران و پسران توسط سرپرست خانوار تمام وقت مدیریت می شود.
  • مدرسه Darlington واقع در رم می باشد، این دانشگاه در دهه  1950 تاسیس شده است. تجربیات یادگیری در فضای باز برای دوره های علوم زیست محیطی فراهم است.
  • مدرسه Rabun Gap-Nacoochee در Rabun Gap واقع شده و در سال 1903 تأسیس شده است. این مدرسه به دانش آموزان 5 تا 12 سال پذیرش می دهد.
  • آکادمی نظامی Riverside واقع در Gainesville دارای کلاس های کوچک است. در این مدرسه سنت 100 ساله آموزش و پرورش دریایی ایالات متحده آمریکا بازنشسته و تحصیلات علمی، هنری و نظامی ارائه می شود.
  • مدرسه آبشار Tallulah در سال 1909 تاسیس شده است این مدرسه در نزدیکی حومه تالولا و پارک دولتی گوره Tallulah قرار دارد.

 اگر شما مایل به ادامه تحصیل و همچنین اخذ اقامت گرجستان از طریق تحصیل هستید با ما تماس بگیرید. وکلا و کارشناسان برجسته ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) این امکان را برای شما فراهم نموده اند تا بتوانند در بهترین دانشگاه های این کشور به ادامه تحصیل بپردازند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *