اعزام دانش آموز به انگلستان

موسسه (توسعه گران مهر) اعزام دانش آموز به انگلستان را برای شما دانشجویان به صورت تضمینی انجام خواهد داد. هزینه تحصیل در انگلستان در مدارس دولتی این کشور رایگان است، اما شما باید برای بعضی از موارد مانند سوارکاری، اقامت، غذا و نوشیدنی هزینه پرداخت کنید. شما ممکن است بتوانید تحصیلات خود را با بورس تحصیلی نیز تامین کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط اعزام دانش آموز به انگلستان

مدارس شبانه روزی بریتانیا به شما آموزش عالی را ارائه می دهند که به شما کمک می کند تا مهارت های خود را افزایش دهید و به سطح دانشگاهی پیشرفت کنید. همه مدارس شبانه روزی بریتانیا باید با استانداردهای سختگیرانه دولتی بر کیفیت آموزش، امکانات و مراقبت از دانش آموزان ارتقا پیدا کنند. بسیاری از مدارس شبانه روزی انگلستان ساختمان های زیبا را با قرن ها هنر در آمیخته اند تا با ترکیب کلاس های مدرن و معماری سنتی ترکیب تدریسی موفق را ارائه دهند. امکانات عالی کمک می کند تا زندگی و یادگیری یک تجربه عالی برای شما باشد و شما مهارت های انگلیسی خود را در حالی که مطالعه می کنید، را بهبود بخشد.

آموزش در مدارس شبانه روزی انگلستان

جهت تحصیل در انگلستان اکثر مدارس شبانه روزی این کشور، ترکیبی از دانش آموزان بین المللی و دانش آموزان محلی را آموزش می دهند. “مهاجران” دانش آموزانی هستند که در مدرسه های بومی مهمان شبانه روزی هستند، دانش آموزان روزانه با خانواده های خود زندگی می کنند و در پایان روز مدرسه به خانه می روند. این ترکیب باعث ایجاد فضای مناسب اجتماعی می شود. مدارس شبانه روزی معمولا برای تعطیلات تابستانی و کریسمس تعطیل هستند و دانش آموزان با والدین یا سرپرستانشان به خانه می روند. در بعضی مدارس دوره های زبان را اجرا می کنند، اما برای تعطیلات کوتاه مدت نیمه وقت برخی از مدارس باز می شوند. به طور معمول در تعطیلات، شما کلاس های عادی ندارید اما کارکنان تحت نظارت قرار می گیرند و می توانند در فعالیت ها و رویدادها شرکت کنند.

آموزش در مدارس شبانه روزی انگلستان

 

محل اقامت در انگلستان

در یک مدرسه شبانه روزی شما با دانش آموزان دیگر در یک خانواده شبانه روزی زندگی می کنید. دختران و پسران در محل اقامت جداگانه زندگی می کنند. همچنین حداقل یک والدین وجود دارد که در محل زندگی خوابگاه از شما مراقبت می کنند. برای تازه وارد ها احتمالا یک اتاق خواب یا خوابگاه با دانش آموزان دیگر به اشتراک گذاشته می شود. پناهندگان قدیمی تر معمولا دارای یک اتاق خواب خصوصی هستند و یا فقط یک دانش آموز دیگر را به اشتراک می گیرند. شما همچنین ممکن است حمام یا امکانات شستشو نیز داشته باشید. بسیاری از خوابگاه ها دارای مناطق راحت اجتماعی هستند که در آن شما می توانید با دانش آموزان همسایه خودتان با آرامش اجتماعی و تماشای تلویزیون وقت بگذرانید.

دوره های مدارس شبانه روزی انگلستان

مدرسه شبانه روزی انگلستان یک مدرسه مسکونی است که دانش آموزان در طول سال تحصیلی در آن زندگی و تحصیل می کنند. حدود 500 مدرسه شبانه روزی در سراسر انگلستان، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی وجود دارد. سیستم مدارس شبانه روزی UK به سه سطح زیر تقسیم می شود:

  • آموزش ابتدایی برای کودکان 4 تا 5 ساله و 11 تا 13 سال می باشد. شما ممکن است این را به عنوان مدرسه ابتدایی، مدرسه پیش دبستانی بشنوید.
  • آموزش متوسطه برای دانش آموزان سن 11 یا 13 تا 16 سالگی است. شما ممکن است آن را به عنوان دبیرستان یا مدرسه عالی بدانید.
  • در دو سال تحصیل در مدارس متوسطه (14 تا 16 ساله) اکثر دانش آموزان برای مدارک GCSE تحصیل می کنند.

بنابر موارد گفته شده شما می توانید با اطلاعاتی که مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به شما می دهند در جهت تحصیل در انگلستان اقدام کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *