ارزان ترین شهر انگلستان برای زندگی

از نظر دانشجویان در ارزان ترین شهر انگلستان برای زندگی ، 50% هزینه کمتری برای کرایه نسبت به میانگین ملی انگلستان پرداخت می شود. ما در این مقاله به بررسی این مکان ها می پردازیم. بر اساس مقیاس جهانی، نیویورک، بوستون و لندن گران ترین شهرها در دنیا برای دانشجویان هستند. اما در انگلستان، جدای از لندن، مکان های مقرون به صرفه ای نیز وجود دارد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

ارزان ترین شهر انگلستان برای زندگی و کار

نوک نولان موسس و مدیرعامل سایت Student.com می گوید:” این امری بدیهی است که مراکز بزرگ شهری در سراسر دنیا برای دانشجویان داخلی و خارجی بسیار جذاب هستند. به طور متوسط، دانشجویان برای زندگی در این شهرها پول بیشتری صرف می کنند، اما به این معنی نیست که گزینه های ارزان تری وجود ندارد.” اینها برخی از شهرهای ارزان از لحاظ هزینه زندگی در انگلستان برای مسکن دانشجویی هستند، که با سیر نزولی بر اساس کرایه هفتگی رتبه بندی شده اند.

شهرهای ارزان قیمت انگلیس

  • دورهام-هفته ای 139 پوند

شهر تاریخی دورهام، خانه دانشگاه دورهام است که اخیرا به عنوان چهارمین دانشگاه برتر انگلستان معرفی شده است.

  • سنت ادواردزهفته ای 138 پوند

سومین دانشگاه برتر در انگلستان، سنت ادواردز است.

  • لستر-هفته ای 137 پوند

تحصیل در موسسه تحقیقاتی دانشگاه لستر، باعث هزینه اجاره هفته ای 137 پوند برای دانشجویان می شود.

  • لیدز-هفته ای 136 پوند

شهر دانشجویی معروف، در شهر لیدز 4 دانشگاه وجود دارد.

  • چستر-137پوند در هفته

شهر مستحکم چستر، مکانی عالی برای تحصیل است، با هزینه اجاره حدود 137 پوند در هفته.

ارزان ترین شهر انگلستان برای زندگی مهاجرین

ما بهترین و بدترین مکان ها را برای زندگی در نظر میگیریم، زمانی که می خواهید پول بیشتری کسب کنید. آیا می توانید حدس بزنید که کدام مناطق در بالای صفحه قرار گرفته اند و کدام یک از آنها برای جلوگیری از آن چه بود؟

ارزان ترین شهر انگلستان برای زندگی مهاجرین

ارزان ترین شهر انگلستان برای زندگی مهاجرین

این مسئله که در این شهر هزینه زندگی بالا است سوپرایز بزرگی نیست و عادی می باشد و البته، مناطق خاصی وجود دارد که از لحاظ مالی بسیار دور از دسترس شماست. اما افراد دوست داشتنی در Silverdoor تصمیم گرفتند به ما کمک کنند و مکان های ارزان تر را برای زندگی در حالی که بر اساس بودجه محاسبه کرده اند، محاسبه کنیم. آنها همچنین مکان های تخلیه بیشتر را طراحی کرده اند، بنابراین می توانید از آنها اجتناب کنید.

ارزان ترین مکان برای زندگی در انگلستان در سال 2018

لیورپول

آه بله، خانه مورد علاقه The Beatles. لیورپول در جایگاه سوم معتبر حضور دارد. در حالی که در حال حرکت به شمال بیشتر افزایش قابل توجهی از باران وجود دارد، هیچ ابر تاریک در اطراف توازن بانک شما وجود دارد.

بلفاست

پایتخت ایرلند شمالی قطعا یک انتخاب عالی در جستجوی محل مقرون به صرفه برای زندگی است و برنده جایزه دوم جایگاه است.

دربی(Derby)

مرکزی ترین شهر انگلیس و مرکز رولز رویس، اما در حالی که برخی از برتری های بالا وجود دارد، برخی از پایین ترین سطح نیز در اینجا وجود دارد. سه شهر بعدی هیچ دوستی به کیف پول ندارند و فقط مبلغی را برای شما میفرستند.

ارزان ترین شهر انگلستان برای تحصیل

شهرهای انگلستان برای دانشجویان مقرون به صرفه است. با توجه به  رتبه بندی کیو اس….شهرهای انگلستان بهترین شهرهای دانشجویی در جهان در سال جاری  شناخته شده اند و طیف گسترده ای از دانشگاه های برتر مستقر در پایتخت انگلستان ( لندن) است. خوشبختانه بسیاری از شهرهای دانشجویی نسبتا ارزانتر در بریتانیا وجود دارند که به همان اندازه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. مقرون به صرفه ترین شهرهای دانشجویی انگلستان را در اینجا با هم مرور میکنیم.

لندن یکی از شهرهای بزرگ انگلستان و به عنوان شهر شماره ی یک جهان برای دانشجویان رتبه بندی شده است  همچنین رتبه ی 82 را به عنوان مقرون به صرفه ترین شهر انگلستان کسب کرده است. لندن یک شهر تاریخی است که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. لندن معروف ترین و ارزانترین شهر برای زندگی و ادامه ی تحصیل نیست.

هزینه ی زندگی 1 نفر در لندن به طور میانگین 1005 دلار در ماه می باشد. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در پایتخت انگلستان را دارند می توانند شهریه ی دانشگاه را به مبلغ 21200 دلار در هر سال بپردازند. شما متوجه خواهید شد که زندگی در لندن به مراتب بسیار ارزانتر از شهرهای بزرگ رقیب منند نیویورک است که اجاره ی آن تقریبا 32 درصد بالاتر از اجاره ی منزل  دانشجویی در لندن است. لندن 17 دانشگاه بین المللی دارد. UCL (دانشگاه کالج لندن) با بالاترین رتبه ی موسسه خود در رتبه بندی جهانی( QS) در سال 2019 در رتبه ی دهم جهان قراردارد.

برایتون

بخاطر شرایط جوی آرام و آفتابی اش شناخته شده است.از لندن تا برایتون با قطار فقط 1 ساعت راه است. رتبه ی 80 م مقرون به صرفه ترین شهر جهان را دارد. با توجه به قیمت اجاره منازل دانشجویی شهر ساحلی برایتون  بیش از62 درصد کمتر از لندن است. هزینه زندگی به طور کلی ماهانه حدود 1400 دلار ارزانتر است(ازجمله اجاره)

برایتون دو دانشگاه بین المللی دارد. دانشگاه ساسکس در حال حاضر رتبه ی 27 را در جهان دارد. هزینه های تحصیلی در این دانشگاه بسیار ارزانتر از دانشگاه لندن است و  انتظار می رود دانشجویان مقطع لیسانس چیزی حدود 20,000 دلار امریکا در سال هزینه ی تحصیل دانشگاه دهند.

ارزان ترین شهر انگلستان برای تحصیل

ارزان ترین شهر انگلستان برای تحصیل

کوانتری

واقع شده در غرب میدلندز در انگلستان,کوانتری یک شهر قرون وسطی جذاب است که بعد ها بخشی از شهر وارکویکشیر شد. دومین شهر بزرگ در منطقه پس از(بیرمنگام) و نهمین شهر بزرگ انگلستان می باشد. کوانتری همچنین رتبه ی 71 را برای بهترین شهر دانشجویی انگلستان کسب کرده است.  دانشگاه وارویک رتبه ی 54 در جهان را دارد. هزینه های دانشجویی برای دانشجویان بین المللی در شهر کوانتری به طور معمول 24300 دلار در سال می باشد.

ادینبورگ

پایتخت خیره کننده سرزمین اسکاتلند ادینبورگ. مکان فیلم برداری را برای بسیاری از فیلم های محبوب هری پاتر بود. مناظر زیبا, قلعه های قدیمی قرون وسطی و معماری گرجستان مشهور است. این شهر شانزدهمین شهر دانشجویی در جهان است و رتبه ی 66 را در مقیاس سالیانه مقرون به صرفه ترین شهر  انگلستان کسب کرده است. معتبرترین دانشگاه های دنیا را ادینبورگ دارد. در حال حاضر دارای رتبه ی هشتم در جهان است.

پایتخت اسکاتلند دارای سه موسسه رتبه بندی شده ی بین المللی است که هزینه ی آن برای دانشجویان بین المللی به طور میانگین 28000 دلار در سال می باشد. اجاره در ادینبورگ بیش از 51 درصد ارزان ترین از لندن است(همانطور که توسط NUMBOتخمین زده شده است) و بر اساس وب سایت رسمی دانشگاه ادینبورگ , متقاضیان بین المللی سال 2018-2019 برآورد می کنند که حداقل هزینه زندگی(شامل اجاره) حدود 891 دلار در ماه می باشد.

بیرمنگام

به عنوان بزرگترین شهر در منطقه غرب مید لندز انگلستان.. بیرمنگام یک مرکز تجاری بزرگ است که نشانگر نشانه های الهام بخش قرن هجدهم است که از لحاظ تاریخی به دوران انقلاب صنعتی افتخار می کند. به عنوان بهترین شهر دانشجویی در رتبه ی 51 در جهان قرار گرفته.

بیرمنگام یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان را دارد و در این زمینه رتبه ی 79 را کسب کرده است و همچنین دانشگاه آستون معتبر می باشد که میانگین هزینه های بین المللی حدود 21400 دلار در هرسال هزینه های هر دو دانشگاه می باشد. دانشجویان با توجه به نامبو متوجه خواهند شد که هزینه های زندگی در بیرمنگام تقریبا 22 درصد کمتر از لندن است.

گلاسگو

در ناحیه غربی اسکاتلند, شهر بندر گلاسگو واقع شده است. بخاطر معماری کلاسیک هنر نو و معماری ثروتمند که در قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم تجارت و کشتی سازی در این شهر آغاز شده است. امروزه گلاسگو یک مرکز فرهنگی است که شامل برخی موزه ها و موسسات تحسین برانگیز کشور اسکاتلند,اپرا اسکاتلند… اسکاتلند باله و تئاتر ملی اسکاتلند می شود.

گلاسگو در رتبه ی هفتاد و نهم برای مقرون به صرفه ترین شهر دانشجویی قراردارد. گلاسگو نیز دارای دو دانشگاه است که در رتبه ی 300 قرار دارند. هزینه تحصیل در هر دو دانشگاه به ترتیب 23800 دلار در سال می باشد , در حالیکه هزینه ی زندگی در گلاسگو تنها کمی کمتر از ادینبورگ است(هشت درصد کمتر)گلاسگو 38 درصد ارزانتر از لندن است.

ناتینگهام

در قلب انگلستان به وبی با عنوان ملکه میدلندز شناخته شده است و بخاطر وابستگی معروفش به داستان افسانه ای رابین هود مشهور است. با شهرت تاریخی برج ناتینگهام و همچنین گالری هنری معاصر ناتینگهام شناخته شده است. ناتینگهام  از لحاظ مقرون به صرفه ترین شهر دانشجویی رتبه ی 47 در جهان را دارد.

ناتینگهام دو دانشگاه بین المللی دارد. هزینه ی تحصیل برای دانشجویان مقطع کارشناسی به طور میانگین 18900 دلار در سال میباشد. دانشگاه ناتینگهام ارزان ترین دانشگاه ذکر شده تا کنون است. علاوه بر این تلگراف به تازگی دانشگاه ناتینگهام را به عنوان ارزان ترین دانشگاه انگلستان نامگذاری کرده است و میانگین هزینه هفتگی آن در حدود 235 دلار در ماه است.

نیوکاسل

شهر نیوکاسل بر روی رودخانه تاین در ناحیه شمال شرقی انگلستان قرار دارد. در حال حاضر مرکز عمده ای برای ساخت و ساز کشتی سازی و تولید در طول انقلاب صنعتی است که در حال حاضر مرکز علوم , تجارت و هنر می باشد. دانشگاه نیو کاسل در رتبه ی 56 در جهان از لحاظ مقرون به صرفه بودن قرار دارد.

زندگی دانشجویی در نیوکاسل اغلب به دلیل فضای دوستانه ی شهر شناخته شده و هزینه های زندگی نسبتا ارزان است. با اینکه هزینه های تحصیل در اینجا ارزان نیست..هزینه های زندگی به طور میانگین 22100 دلار در سال است.. هزینه ی زندگی 39 درصد ارزان تر از لندن است.

منچستر

منچستر دومین شهر بزرگ انگلیس است و همچنین دومین شهر مقرون به صرفه در انگلستان برای دانشجویان است و رتبه ی 51 را کسب کرده است. منچستر یک شهر بزرگ در شمال غربی انگلیس با یک میراث گسترده ی صنعتی است. منچستر همچنین یکی از بزرگترین استادیوم های فوتبال در جهان را دارد.

دانشجویانی که مایل به تحصیل در هریک از دانشگاه های رتبه بندی شده ی منچستر هستند دانشگاه عالی رتبه ی منچستر در رتبه ی 29 در جهان قرار دارد می توانند انتظار داشته باشند هزینه های تحصیل را فقط 1600 دلار در سال پرداخت نمایند. هزینه زندگی برآورد شده تقریبا به 1137 دلار امریکا در هر ماه می رسد.

آبردین

شهر ایالت گرانیت پس از ساختمان های قدیمی دیوار های خاکستری آن به نام شهر آبردین واقع در شمال شرقی اسکاتلند است. مهمترین شهرت برجسته ی این شهر کالج ماریچال یک ساختار ویکتوریا است که از سال 2011 به عنوان مرکز شورای شهر فعالیت می کند.

آبردین در رتبه ی پنجاه و پنجم از لحاظ مقرون به صرفه ترین شهر دانشجویی جهان قرار دارد. این شهر یکی از مقرون به صرفه ترین برای دانشجویان محسوب می شود و هزینه ی زندگی ماهانه آن بیش از 3215 یورو ارزان تر از لندن است. ابردین دو دانشگاه بین المللی دارد. هزینه های تحصیلی به طور میانگین ایالت متحده 17900 دلار است که از ارزان ترین دانشگاه های انگلیس می باشد. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

شهرهای انگلستان از لحاظ شرایط زندگی که در فوق گفته شد، مناسب افرادی هستند که متقاضی مهاجرت به خارج از کشور می باشند. شما نیز میتوانید از طریق کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) به کلیه ی این شرایط مهاجرت به انگلستان اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

سوالات متداول در مورد ارزان ترین شهر انگلستان برای زندگی

1- هزینه اجاره هفته ای در شهر دورهام انگلستان برای دانشجویان چقدر است؟

دورهام-هفته ای 139 پوند

2- هزینه اجاره هفته ای در شهر سنت ادواردزانگلستان برای دانشجویان چقدر است؟

سنت ادواردزهفته ای 138 پوند

3- هزینه اجاره هفته ای در شهر لسترانگلستان برای دانشجویان چقدر است؟

هفته ای 137 پوند

4- هزینه اجاره هفته ای در شهر لیدزانگلستان برای دانشجویان چقدر است؟

هفته ای 136 پوند

5- هزینه اجاره هفته ای در شهر چستر انگلستان برای دانشجویان چقدر است؟

137پوند در هفته

6- ارزان ترین مکان برای زندگی در انگلستان برای مهاجران کدام شهرها است؟

لیورپول ، بلفاست ، دربی

7- ارزان ترین شهر انگلستان برای تحصیل کدام است؟

لندن ، برایتون ، کوانتری ، ادینبورگ ، بیرمنگام ، گلاسگو ، ناتینگهام ،

8- هزینه ی زندگی ماهانه در شهر آبردین انگلستان چقدر است؟

این شهر یکی از مقرون به صرفه ترین برای دانشجویان محسوب می شود و هزینه ی زندگی ماهانه آن بیش از 3215 یورو ارزان تر از لندن است.

9- هزینه تحصیل در شهر منچستر انگلستان چقدر است؟

هزینه های تحصیل را فقط 1600 دلار در سال پرداخت نمایند.

10- هزینه زندگی در شهر منچستر انگلستان چقدر است؟

هزینه زندگی برآورد شده تقریبا به 1137 دلار امریکا در هر ماه می رسد.

11- هزینه زندگی در شهر نیوکاسل انگلستان چقدر است ؟

هزینه های زندگی به طور میانگین 22100 دلار در سال است.. هزینه ی زندگی 39 درصد ارزان تر از لندن است.

3.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *