ارزانترین کشور اروپایی برای زندگی

اگر به دنبال جابجایی و زندگی راحت با بودجه بسیار پایین هستید، در ادامه مقاله به ارزانترین کشور اروپایی برای زندگی اشاره شده است. این ها نه تنها ارزانترین کشورها برای زندگی در اروپا هستند، بلکه بیشتر کشور های متعادلی می باشند. استانداردهای زندگی در کشورهای زیر بسیار مناسب است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بهترین و ارزانترین کشور اروپایی برای زندگی

اتحادیه اروپا دارای 28 کشور و اروپا به عنوان یک قاره دارای 50 کشور است. ممکن است فکر کنیم که آن ها اغلب کشورهای گران قیمت هستند، در حالی که قیمت ها عادی است. با این حال، واقعیت کشورهای اروپایی کاملا متفاوت است، برخی از کشورها واقعا گران هستند. ما تعدادی از دلایل را برای تعیین کشورهای ارزان قیمت برای زندگی در اروپا در نظر می گیریم. در حالی که برخی از کشورها در اروپا بسیار ارزان هستند، استانداردهای زندگی آن ها ممکن است خیلی جذاب نباشد.

هزینه زندگی در اروپا

هزینه های زندگی، مراقبت های بهداشتی، ایمنی و سرگرمی بعضی از گزینه های اصلی برای انتخاب کشورها در لیست زیر است. اگر شما عاشق طبیعت هستید، مونته نگرو یکی از بهترین مکان ها برای بازنشستگی در جهان است. این کشو به خاطر ساحل های زیبا و شگفت انگیز معروف است. مونته نگرو در حال حاضر مقصد تابستانی اروپایی بسیار محبوب است و تنها 2 ساعت پرواز از کشورهایی مانند آلمان، سوئیس یا ایتالیا فاصله دارد. این کشور از ارز یورو استفاده می کند، حتی اگر بخشی از اتحادیه اروپا نباشد.

هزینه زندگی در اروپا

زندگی در بلغارستان و رومانی

درست مانند مونته نگرو، ترکیبی کامل از دره ساحلی جذاب و کوه های زیبا در بلغارستان است. بلغارستان عضو کامل شهروندی اتحادیه اروپا و در سال های اخیر بسیار بهبود یافته است. رومانی یکی دیگر از کشورهای غیر وابسته در اروپای شرقی است که فرصت های عالی برای مهاجران ارائه می دهد.

کشور دارای غذای خوشمزه، هزینه بسیار ارزان قیمت و زیبایی طبیعی بی نظییری دارد. بودجه برای یک فرد جهت اقامت بلند مدت رومانی از 600 یورو شروع می شود تا تمام هزینه هایش را پوشش دهد. این به شدت بستگی به محل زندگی شما و شهر انتخاب شما دارد. بخارست پایتخت، گرانترین شهر آن است. مناطق در شمال کشور به طور چشمگیری زیبا و ارزان هستند.

شرایط زندگی در مجارستان

مجارستان قطعا یکی از بهترین کشورها برای زندگی در اروپا است. حتی اگر در مجارستان هزینه ها ارزان نباشد، من هنوز هم آن را یکی از بهترین کشورها برای زندگی در اروپا می دانم. هزینه زندگی در مجارستان به ویژه بوداپست نیز بسیار مقرون به صرفه است. بودجه ماهانه هر فرد در بوداپست از 700 یورو در هر ماه برای پوشش تمام هزینه ها شروع می شود. قیمت های املاک و مستغلات در ولسوالی های مرکزی بوداپست مناسب است و بودجه 1000 یورو به اندازه کافی برای زندگی در یکی از این مناطق کافی است.

کشور پرتغال

پرتغال احتمالا در فهرست ارزانترین کشورهای اروپایی است. با این حال، تعدادی از عوامل و همچنین هزینه زندگی در پرتغال بسیار مقرون به صرفه است. این کشور به خاطر ساحلی منحصر به فرد آن در اقیانوس اطلس، غذاهای دریایی خوشمزه و فضایی آرام معروف است. لیسبون و پورتو از لحاظ املاک و مستغلات بسیار گران هستند، اما شهرهای دیگر فرصتی عالی برای زندگی با قیمت مناسب ارائه می دهند. ارزانترین راه مهاجرت به اروپا را مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در اختیار شما قرار خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *