اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه استانی منیتوبا

از روش های اخذ اقامت کانادا برنامه های جدید مهاجرتی استانی این کشور پهناور می باشد. بر این اساس در این مقاله به بررسی شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه استانی منیتوبا می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت استان منیتوبا کانادا
  • برنامه مهاجرت کارگران ماهر و متخصصSkilled Worker منیتوبا
  • برنامه تجربه کاریManitoba Work Experience Pathway منیتوبا
  • برنامه استخدام مستقیم از طریق کارفرمای کاناداییEmployer Direct Recruitment
  • برنامه مهاجرت کارگران ماهر و متخصصSkilled Worker در خارج از کشور
  • برنامه اکسپرس اینتری Express Entry منیتوبا
  • برنامه سرمایه انسانی Human Capital منیتوبا
  • برنامه مهاجرت سرمایه گذاری تجاری Business Investor منیتوبا
  • برنامه سرمایه گذاری کشاورزیFarm Investor منیتوبا
  • برنامه کارآفرینی Entrepreneur منیتوبا
  • برنامه مهاجرت به منطقه موردن استان منیتوبا
  • برنامه مهاجرت آموزش بین المللی International Education منیتوبا
  • برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ویژه کارآفرینان
  • معیارهای اخذ امتیاز لازم برای مهاجرت استانی منیتوبا
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه استانی منیتوبا

اهمیت استان منیتوبا کانادا

استان منیتوبا کانادا که در میان استان های انتاریو و ساسکاچوان قرار دارد، یکی از مراکز اقتصادی کانادا محسوب می شود. این استان که به عنوان پلی به غرب کشور کانادا به شمار می آید، منبع اصلی اقتصاد و ثروت مردم کانادا می باشد. اقتصاد این استان بر پایه کشاورزی و منابع طبیعی است. جذابیت های طبیعی و بکر این استان، اقتصاد پررونق و بازار کار با ثبات و مردم متحد و یکپارچه از دلایل اهمیت و ارزش این استان در کشور کانادا محسوب می شود. دولت این استان با ارائه برنامه های جدید مهاجرت استانی موجب جذب مهاجران متخصص و حرفه ای و رونق کسب و کار و رشد اقتصادی این استان شده اند.

این مقاله کامل به بررسی چگونگی اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه استانی منیتوبا می پردازد. در این مقاله مشاوران و متخصصان مهاجرت موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی به سوال های رایج متقاضیان پاسخ می دهند و به ذکر جزئیات بیشتر در مورد برنامه های مهاجرتی این استان کانادا می پردازند.

برنامه مهاجرت کارگران ماهر و متخصصSkilled Worker منیتوبا

متقاضیانی که دارای مهارت کاری و حرفه ای می باشند، می توانند از طریق برنامه کارگران ماهر مقدمات لازم در جهت اخذ اقامت این استان غربی کانادا را فراهم کنند. این برنامه از طریق سیستم علاقمندی متقاضیان انجام می شود. متقاضیان به طور آنلاین به سوال ها پاسخ می دهند. در این روش متقاضیان بر اساس پاسخ های ارائه شده امتیازهای لازم را کسب می کنند. معیارها و شاخص های اخذ امتیاز متفاوت می باشند. در این برنامه متقاضیان نیاز به ارائه مدارک لازم تا قبل از ارائه پروفایل خود در بانک اطلاعاتی ندارند. از مزیت های این برنامه عدم محدودیت در تعداد و زمان درخواست برای اخذ ویزای کار استان منیتوبا می باشد. متقاضیانی که واجد شرایط ارائه درخواست برنامه استانی برای کار متخصصان حرفه ای می باشند، عبارت است از:

  • متقاضیانی که از دانشگاه های کانادا فارغ تحصیل شده اند و در این استان مشغول کار می باشند.
  • متقاضیانی که به صورت موقت و با دارا بودن همه شرایط در این استان مشغول کار می باشند.
  • متقاضیانی که از طرف کارفرمایان استان منیتوبا پیشنهاد شغلی کار دائم و تمام وقت دریافت کرده اند.

بر این اساس برنامه مهاجرتی کارگران و نیروهای ماهر و متخصص در استان منیتوبا شامل دو برنامه، برنامه تجربه کاری و استخدام کارفرما می باشد:

برنامه تجربه کاریManitoba Work Experience Pathway منیتوبا

بر اساس این برنامه متقاضیانی که از کالج ها و دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور کانادا فارغ تحصیل شده اند و در با اخذ مجوز کار موقت در استان منیتوبا مشغول کار و فعالیت می باشند، می توانند بر اساس دارا بودن تجربه و مهارت کاری و طبق برنامه تجربه کاری در منیتوبا مجوز کار دائم و اقامت این کشور را دریافت کنند.

برنامه تجربه کاریManitoba Work Experience Pathway منیتوبا

برنامه تجربه کاریManitoba Work Experience Pathway منیتوبا

برنامه استخدام مستقیم از طریق کارفرمای کاناداییEmployer Direct Recruitment

متقاضیانی که قصد کار و اشتغال در استان منیتوبا کانادا بر اساس قرارداد کاری با کارفرمای کانادایی را دارند، می توانند از طریق برنامه استخدام مستقیم از طریق کارفرمای کانادایی اقدام کنند. بر این اساس متقاضیان باید در مصاحبه های کاری که توسط مقامات برنامه استانی منیتوبا و کارفرمایان انجام می شود، امتیازهای لازم را کسب کند. متقاضیان باید قبل از ارائه درخواست مهاجرت کاری به کانادا از برنامه مهاجرت استانی منیتوبا دعوتنامه کاری دریافت کنند.

برنامه مهاجرت کارگران ماهر و متخصصSkilled Worker در خارج از کشور

مقامات اجرای برنامه نیرو و کارگر متخصص و ماهر برای استان منیتوبا از طریق این برنامه به شناسایی افراد متخصص حرفه ای در خارج از کشور کانادا می پردازد. متقاضیان برای اقدام از طریق این برنامه باید امتیازهای لازم را کسب کنند. شاخص ها و ملاک های لازم برای کسب امتیازهای لازم دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس، دارا بودن سوابق کاری و رزومه حرفه ای، سن و آموزش می باشد. متقاضیان می توانند برای این برنامه از طریق دوستان، خانواده، سابقه کار در استان منیتوبا و برنامه مهاجرت استانی معرفی شوند تا امتیازهای لازم را کسب کنند. برنامه مهاجرتی کارگران ماهر و متخصص در خارج از کشور شامل دو برنامه می باشد:

برنامه اکسپرس اینتری Express Entry منیتوبا

برنامه اکسپری اینتری منیتوبا مختص نیروهای متخصص و حرفه ای است که دارای شرایط خاص برنامه استانی مهاجرتی منیتوبا می باشند. متقاضیان باید برای این برنامه دارای شرایط مشخصی باشند. علاوه بر این پروفایل فعالی داشته باشند. دارا بودن سوابق و تجربه کاری در استان منیتوبا و وجود خانواده و یا بستگان در این استان اهمیت فراوانی دارد.

برنامه سرمایه انسانی Human Capital منیتوبا

این برنامه که از زیر مجموعه برنامه کارگران ماهر در خارج از کشور کانادا می باشد، مختص متقاضیانی است که دارای تجربه و مهارت کاری و تخصص حرفه ای در مشاغل مورد نیاز استان منیتوبا می باشند. متقاضیان باید توانایی های خود در رونق بازار کسب و کار استان منیتوبا از طریق تخصص حرفه ای و کاری را اثبات کنند.

برنامه مهاجرت سرمایه گذاری تجاری Business Investor منیتوبا

متقاضیانی که دارای تمکن مالی کافی می باشند و قصد اخذ اقامت کانادا را دارند، می توانند از طریق سرمایه گذاری تجاری در استان منیتوبا اقامت این کشور را اخذ کنند. این برنامه از طریق سیستم علاقمندی انجام می شود و متقاضیان با ارائه درخواست خود و با دارا بودن شرایط مشخص این برنامه می توانند دعوتنامه سرمایه گذاری در این استان را دریافت کنند. این برنامه مشتمل بر ۲ برنامه مهاجرت سرمایه گذاری دیگر می باشد:

برنامه مهاجرت سرمایه گذاری تجاری Business Investor منیتوبا

برنامه مهاجرت سرمایه گذاری تجاری Business Investor منیتوبا

برنامه سرمایه گذاری کشاورزیFarm Investor منیتوبا

این برنامه که از زیر مجموعه برنامه سرمایه گذاری در منیتوبا است، مختص متقاضیانی است که دارای تمکن مالی کافی برای سرمایه گذاری در بخش مزرعه داری و کشاورزی و همچنین تجربه و سوابق کاری حرفه ای در مدیریت کشاورزی و مزرعه داری می باشند. متقاضیان واجد شرایط ذکر شده می توانند با سرمایه گذاری در بخش کشاورزی اقامت کانادا را اخذ کنند.

برنامه کارآفرینی Entrepreneur منیتوبا

متقاضیانی که قصد اخذ اقامت کانادا را دارند و دارای تمکن مالی کافی می باشند، می توانند بر اساس برنامه کارآفرینی در استان منیتوبا کسب و کار تجاری خود را راه اندازی کنند. متقاضیان علاوه بر راه اندازی کسب و کار خود در این استان می توانند طرح تجاری و کسب و کار موجود در این استان را خریداری کنند. متقاضیان با سرمایه گذاری در اشتغال زایی و کارآفرینی می توانند ویزای ۲ ساله اقامت در استان منیتوبا را دریافت کنند و به اجرای کسب و کار خود بپردازند.

برنامه مهاجرت به منطقه موردن استان منیتوبا

شهر موردن در حدود ۱۰۰ کیلومتری جنوب غربی شهر وینیپگ قرار دارد. مقامات اداره مهاجرت کانادا در اقدام جدید برنامه مهاجرت به منطقه موردن را به برنامه های مهاجرت به استان منیتوبا اضافه کردند. شهر موردن استان منیتوبا در راستای هدف توسعه و گسترش و رونق بازار کسب و کار شرایط لازم را برای متقاضیان ماهر و با تجربه حرفه ای و با تخصص کاری فراهم کرده است.

برنامه مهاجرت آموزش بین المللی International Education منیتوبا

متقاضیانی که از در دانشگاه های استان منیتوبا تحصیل کرده اند و از این دانشگاه ها فارغ تحصیل شده اند، می توانند با توجه به نیازهای شغلی استان به کار و فعالیت بپردازند. برنامه مهاجرت از طریق آموزش بین المللی شامل ۳ برنامه می باشد:

  • برنامه کارورزی و کارآموزی برای فارغ تحصیلان مقطع کارشناسی ارشد
  • برنامه کارآفرینی و اشتغال زایی در دوره دانشجویی
  • برنامه اشتغال حرفه ای و کاری

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ویژه کارآفرینان

برنامه های مهاجرتی استان منیتوبا ویژه کارآفرینان از کم هزینه ترین و مناسب ترین برنامه های مهاجرت و اخذ اقامت کانادا برای کارآفرینان می باشد. اداره مهاجرت استان منیتوبا برنامه جدیدی را مختص کارآفرینان اجرا کرده است که در مقایسه با برنامه پیشین موارد مثبت بسیاری را دارا می باشد. از جمله تقاوت های برنامه جدید مهاجرتی این استان در مقایسه با برنامه پیشین موارد زیر را می توان نام برد:

برنامه پیشین مهاجرت استانی منیتوبا ویژه کارآفرینانبرنامه جدید مهاجرت استانی منیتوبا ویژه کارآفرینان
 نیاز به کسب امتیاز بالاعدم نیاز به کسب امتیاز بالا
دارا بودن مدرک مهارت زبان آیلتس ۴دارا بودن مدرک مهارت زبان آیلتس ۵
دارا بودن تمکن مالی ۳۵۰.۰۰۰ دلاردارا بودن تمکن مالی ۵۰۰.۰۰۰ دلار
پرداخت سپرده ۱۰۰.۰۰۰ دلاریعدم نیاز به پرداخت سپرده ۱۰۰.۰۰۰ دلاری
عدم اخذ ویزای کار/محدودیت سنیاخذ ویزای کار ۲ ساله/محدودیت سنی کمتر
سرمایه گذاری در استان منیتوبا حداقل ۱۵۰.۰۰۰ دلارسرمایه گذاری در استان منیتوبا یا شهر وینیپگ حداقل ۲۵۰.۰۰۰ دلار و در خارج از شهر وینیپگ در حدود ۱۵۰.۰۰۰ دلار

معیارهای اخذ امتیاز لازم برای مهاجرت استانی منیتوبا

برنامه های مهاجرتی استان منیتوبا کانادا بر اساس معیارها و شاخص های خاصی امتیاز لازم را به متقاضیان ارائه می دهد. متقاضیان به طور کلی باید از مجموع ۱۰۰ امتیاز در حدود ۶۰ امتیاز را کسب کنند. یکی از مهم ترین موارد در برنامه مهاجرتی منیتوبا وجود بستگان و خانواده نزدیک متقاضی در این استان می باشد. معیارهای لازم برای اخذ امتیاز مهاجرت به استان منیتوبا شامل موارد زیر می باشد:

  • دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی تا ۲۰ امتیاز
  • دارا بودن سن مناسب تا ۱۰ امتیاز
  • دارا بودن سوابق کاری حرفه ای تا ۱۵ امتیاز
  • دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی تا ۲۵ امتیاز
  • دارا بودن فاکتورهای سازگاری و انطباق پذیری( دارا بودن خویشاوند نزدیک در استان منیتوبا، دارا بودن سوابق کاری در استان منیتوبا، تحصیل در کانادا استان منیتوبا، دریافت دعوتنامه کاری از استان منیتوبا، دارا بودن دوست یا خویشاوند دور در مانیتوبا و سابقه بازدید از استان مانیتوبا) تا ۲۰ امتیاز
  • محل اقامت و زندگی در استان منیتوبا تا ۵ امتیاز
معیارهای اخذ امتیاز لازم برای مهاجرت استانی منیتوبا

معیارهای اخذ امتیاز لازم برای مهاجرت استانی منیتوبا

سخن آخر

در این مقاله اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه استانی منیتوبا مورد بررسی مستند و علمی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که متقاضی با دارا بودن سابقه کاری و حرفه ای و امتیازهایی چون دارا بودن مهارت زبان انگلیسی، سوابق کاری حرفه ای، دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و سن مناسب و یا حتی وجود خویشاوندان نزدیک در استان منیتوبا می تواند از طریق برنامه های گوناگون اقامت کانادا را اخذ کند.

اگر قصد اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه های مهاجرتی استان های مختلف این کشور را دارید، می توانید از خدمات مشاوره مهاجرتی موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی بهره مند شوید. مشاوران برجسته و مجرب موسسه ما در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی همه تلاش خود را به کار می بندند تا بهترین گزینه مهاجرت را به متقاضیان ارائه دهند. با مشاوره با مشاوران برجسته موسسه ما در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید.در این مقاله به چگونگی اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه استانی منیتوبا پرداختیم. وجود جذابیت های طبیعی و بکر، اقتصاد پررونق و بازار کار با ثبات و مردم متحد و یکپارچه از دلایل اهمیت و ارزش استان منیتوبا در کشور کانادا محسوب می شود. برای مهاجرت به این استان می توانید از طریق برنامه های کارگر ماهر و برنامه های خوداشتغالی و کارآفرینی اقدام کنید. مهم ترین شرط مهاجرت به استان منیتوبا کانادا دارا بودن مهارت زبان انگلیسی، سوابق کار حرفه ای و تخصص کاری و همچنین تحصیلات مرتبط با شغل مورد نظر می باشد. برخورداری از خدمات درمانی رایگان، بالا بودن کیفیت سیستم آموزشی، معتبر بودنپاسپورت کانادا در میان برترین کشورهای جهان و برخورداری از آزادی های فردی و اجتماعی را می توان از مهم ترین دلایل مهاجرت به استان های مختلف کانادا ذکر کرد.اگر برای مهاجرت به کانادا نیاز به مشاوره با متخصصان مهاجرت دارید، می توانید از خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه استانی منیتوبا

1- برنامه تجربه کاری در منیتوبا مختص چه متقاضیانی است؟

مختص متقاضیانی که از کالج ها و دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور کانادا فارغ تحصیل شده اند و در با اخذ مجوز کار موقت در استان منیتوبا مشغول کار و فعالیت می باشند.

2- اهمیت ایالت منیتوبا کانادا از چه لحاظ است؟

استان منیتوبا یکی از مراکز اقتصادی کانادا محسوب می شود. این استان که به عنوان پلی به غرب کشور کانادا به شمار می آید، منبع اصلی اقتصاد و ثروت مردم کانادا می باشد.

3- شاخص های برنامه مهاجرت کارگران ماهر در خارج از کشورکانادا چیست؟

شاخص ها و ملاک های لازم برای کسب امتیازهای لازم دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس، دارا بودن سوابق کاری و رزومه حرفه ای، سن و آموزش می باشد.

4- برنامه اکسپرس اینتری منیتوبا مختص چه متقاضیانی است؟

مختص نیروهای متخصص است که دارای شرایط خاص برنامه استانی مهاجرتی باشند. دارا بودن سوابق و تجربه کاری در استان منیتوبا و وجود خانواده و یا بستگان در این استان اهمیت دارد.

5- برنامه سرمایه انسانی منیتوبا مختص چه متقاضیانی است؟

مختص متقاضیانی است که دارای تجربه و مهارت کاری و تخصص در مشاغل مورد نیاز استان منیتوبا می باشند. متقاضیان باید توانایی های خود در رونق بازار کسب و کار را اثبات کنند.

6- شرایط برنامه سرمایه گذاری کشاورزی منیتوبا چیست؟

مختص متقاضیانی است که دارای تمکن مالی کافی برای سرمایه گذاری در بخش مزرعه داری و کشاورزی و همچنین تجربه و سوابق کاری حرفه ای در مدیریت کشاورزی و مزرعه داری می باشند.

7- برنامه کارآفرینی منیتوبا مختص چه متقاضیانی است؟

متقاضیانی که قصد اخذ اقامت کانادا را دارند و دارای تمکن مالی کافی می باشند، می توانند بر اساس برنامه کارآفرینی در استان منیتوبا کسب و کار تجاری خود را راه اندازی کنند.

8- برنامه مهاجرت به منطقه موردن استان منیتوبا چگونه است؟

شهر موردن استان منیتوبا در راستای هدف توسعه و گسترش و رونق بازار کسب و کار شرایط لازم را برای متقاضیان ماهر و با تجربه حرفه ای و با تخصص کاری فراهم کرده است.

9- برنامه مهاجرت آموزش بین المللی منیتوبا کدامند؟

برنامه کارورزی و کارآموزی برای فارغ تحصیلان مقطع کارشناسی ارشدبرنامه کارآفرینی و اشتغال زایی در دوره دانشجوییبرنامه اشتغال حرفه ای و کاری

10- معیارهای اخذ امتیاز لازم برای مهاجرت استانی منیتوبا کدامند؟

دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی تا ۲۰ امتیازدارا بودن سن مناسب تا ۱۰ امتیازدارا بودن سوابق کاری حرفه ای تا ۱۵ امتیازدارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی تا ۲۵ امتیاز

11- مهم ترین مزایای مهاجرت به کشور کانادا چیست؟

برخورداری از خدمات درمانی رایگان بالا بودن کیفیت سیستم آموزشیمعتبر بودن پاسپورت کانادا در میان برترین کشورهای جهانبرخورداری از آزادی های فردی و اجتماعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه استانی منیتوبا

  1. حمید رضاهیزمی گفت:

    سلام نیاز به مشاوره دارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شما می توانید برای اخذ مشاوره به صورت حضوری به دفاتر ما تشریف بیاورید و یا به صورت تلفنی با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *