اخذ اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

در سال 2014، برنامه اخذ اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری برای خانواده ها، با سطح بالایی از منظر اقتصادی، که شهروندانی از سراسر دنیا و از جمله اروپا می باشند، ارائه گردید. مالتا در سال 2004 عضو اتحادیه اروپا گردیده است. از شرایط بسیار مناسبی در سیاست و اقتصاد برخوردار است همچنین چندین بانک معتبر جهانی را در خود جای داده است.

این برنامه اولین برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری می باشد که اتحادیه اروپا آن را به رسمیت شناخته است. پروسه شهروندی از این روش، بسیار کارآمد می باشد و دولت این کشور متعهد می باشد که بالاترین استانداردها و ارزیابی ها را برای شناسایی متقاضیان مستقل و مورد اعتماد، اجرا نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مالتا با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید.

اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری

شرایط اخذ اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری

متقاضیان که با سرمایه گذاری آن ها موافقت شده است، اخذ شهروندی آنها تضمین شده است همچنین خانواده این افراد نیز می توانند شهروندی این کشور را دریافت نمایند. اگر فردی شهروند یکی از کشورهای اروپایی باشد، حق زندگی و تاسیس کسب و کار در 28 کشور اروپا و سوئیس را خواهد داشت. این افراد  می توانند با داشتن گذرنامه مالتا، به 160 کشور از جمله آمریکا ، بدون نیاز به ویزا سفر نمایند. درباره ویزای کار مالتا بیشتر بخوانید.

 طبق اصلاحیه ای که در سال 2013 به فصل 188 قانون شهروندی مالتا اعطا شد و نیز تصویب اعلامیه حقوقی ln47 در سال 2014 به طور قانونی افراد واجد شرایط برای شهروندی اروپا از طریق سرمایه گذاری باید شرایط زیر را دارا باشند.

نتایج آزمون های شایستگی اقامت مالتا

برنامه های اخذ شهروندی از طریق ویزای سرمایه گذاری مالت، بسیار سختگیرانه می باشد و علت آن شناسایی افراد مناسب جهت این امر می باشد.  به عنوان بخشی از برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری، متقاضیان باید از هر گونه جرم و جنایتی مبرا باشند و هیچ گونه سو پیشینه قضایی نداشته باشند. دولت مالت، از طریق پلیس بین الملل، دادگاه بین المللی و سایر منابع متفاوت سوابق افراد متقاضی را بررسی می نمایند.

سلامت و بهداشت در مالتا

متقاضیان برای دریافت شهروندی مالت از طریق سرمایه گذاری، نباید هیچ گونه بیماری مسری داشته باشند. همچنین تمام متقاضیان باید تحت پوشش یک بیمه درمانی بین المللی قرار داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مالتا با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مره تماس بگیرید.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *