اخذ اقامت صربستان از طریق خرید ملک

اقامت صربستان ساده است: یک ملک بخرید، یک کارت اقامت بگیرید. این فرآیند شامل حدود 27 مرحله از خرید بیمه درمانی برای به دست آوردن نوع مناسب عنوان است، اما اگر شما می دانید که برای اخذ اقامت صربستان از طریق خرید ملک چه کاری انجام می دهید، کل فرایند نسبتا سریع است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط اخذ اقامت صربستان از طریق خرید ملک

تحت شرایط خاصی، افراد خارجی می توانند خانه ها، آپارتمان ها، محل های تجاری را در صربستان خریداری کنند اما نمی توانند زمین های کشاورزی را در صربستان خریداری کنند. زمین های کشاورزی دارای قوانین خاصی است و زمین های کشاورزی برای فروش در صربستان برای شهروندان صرب محفوظ است. علاوه بر این، توجه داشته باشید که این قانون بین افرادی که فعالیت تجاری در صربستان را انجام می دهند و افرادی که هیچ گونه فعالیتی در صربستان انجام نمی دهند، زمانی که به کسب اموال می رسد، تمایز قائل می شود.

سرمایه گذاری در صربستان

از لحاظ فنی، حداقل سرمایه گذاری برای اقامت و کار در صربستان وجود ندارد. شما می توانید به اندازه 1000 دلار در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید و تأییدیه اقامت دریافت کنید. با این وجود، شما می توانید با داشتن چندین معافیت در ملک حداقل یک ماه زندگی کنید، در حالی که پلیس حضور شما را در آنجا بررسی می کند.

سرمایه گذاری در صربستان

در حالی که از لحاظ فنی امکان خرید خانه ها در شمال صربستان از 5000 تا 10،000 دلار وجود دارد، شما باید وقت کافی برای همسایگان خود برای شناسایی شما، که ممکن است ایده آل نیست، صرف کنید. املاک و مستغلات مناسب در بلگراد از 50،000 دلار شروع می شود و املاک مطلوب از حدود 100،000 دلار شروع می شود.

شرایط خرید ملک در صربستان

مساله دیگر این است که در حالی که شما ممکن است پس از پنج سال مالکیت املاک و مستغلات، شهروندی صربستان را بدست آورید، این فرض وجود دارد که بیشتر آن زمان را در صربستان زندگی کرده باشید. خرید ملک در صربستان شامل مراحل ساده ای می شود که در توافقنامه فروش که توسط طرفین امضا شده است، یافت می شود. پیشنهاد می شود جنبه های زیر را در خصوص خرید ملک تجاری در صربستان و همچنین ملک در نظر بگیرید:

  • قرارداد خرید مقدماتی اسناد رسمی در مقابل مقامات مسئول
  • عنوان وکالت توسط وکیل صرب تایید شده است.
  • سپس توافق نهایی برای ثبت نام در جلوی دفتر اسناد رسمی آماده می شود.
  • اداره درآمد داخلی، اگر ارزش دارایی مطابق با قیمت ارائه شده، حل و فصل شود.
  • خریدار باید 5٪ از قیمت خرید را پرداخت کند.
  • اموال پس از ثبت نام در املاک رجیستر شده ثبت می شود.

شرایط خرید زمین در صربستان را می توانید از مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید، مشاورین ما در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *