اخذ اقامت از طریق خرید ملک

راه هایی زیادی جهت دریافت شهروندی و اقامت کشور های مختلف از جمله اروپا و آسیا وجود دارد، اما یکی از کم ریسک ترین و راحت ترین راه ها، اخذ اقامت از طریق خرید ملک، سرمایه گذاری و خرید مستغلات می باشد. برخی از کشورها، دارای املاک با ارزش بسیار پایین می باشند و همین موضوع به شما اجازه میدهد تا در زمینه اخذ پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری که در اینجا هدف ما املاک است، اقدام کنید. جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی تماس بگیرید و یا سایر مطالب موجود در همین وبسایت را بخوانید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

خرید ملک و سرمایه گذاری در خارج از کشور برای اقامت

نظرسنجی ثانویه شهروندی سال 2017 از شرکای جهانی CS اعلام نمود که 89 درصد مردم علاقه مند به داشتن پاسپورت دوم می باشند و بیش از 34 درصد گفته اند که علاقه مند به داشتن حق شهروندی در کشوری غیر از کشور خود هستند. حتی مهم تر از آن این که نزدیک به 80 درصد مردم مشتاق به سرمایه گذاری و یا اهدا 5 درصد از درآمد سالانه خود جهت اخذ شهروندی دوم می باشند.

خوشبختانه، تعدادی از کشور ها به واسطه سرمایه گذاری-معمولا در زمینه خرید ملک-امتیاز شهروندی خود را به سرمایه گذاران به همراه پاسپورت دوم و سایر امتیازات دیگری که با کسب این امتیاز همراه است، اهداء می نمایند.

برای افرادی که در صدد اخذ اقامت دائم در کشوری خارجی هستند، بسیار خوب است که بتوانند حق امتیاز شهروندی آن کشور را دریافت نمایند تا بتوانند به راحتی حساب بانکی باز کنند و به خرید ملک اقدام نمایند. بعضی از افراد ممکن است مایل به اخذ امتیاز شهروندی دوگانه باشند و پاسپورت دوم خود را دریافت نمایند اما این در حالی است که عده ای مایل به سلب امتیاز شهروندی کشور خود و اخذ امتیاز شهروندی کشور جدید هستند.

شما می توانید انرژی خود را بر شهروندی کامل و یا اخذ مجوز اقامت دائم صرف نمایید. 23 کشور هستند که می توانید با در دست داشتن پول کافی و خرید ملک، امتیاز شهروندی آنان را به دست آورید که از ارزانترین به گرانترین تقسیم بندی شده اند.

اخذ اقامت کشورهای اروپایی از طریق خرید ملک

  • پرتغال: سرمایه گذاری در بخش املاک به مبلغ 500000
  • بدون نیاز به اقامت
  • اقامت دائم پس از پنج و اعطای حق شهروندی پس از شش سال

ویزاهای طلایی پرتغال به دلیل مطلوب بودن پرتغال برای اقامت و همچنین انعطاف پذیری و مزایای طرح ویزای طلایی، یکی از محبوب ترین ها در نوع خود هستند. افرادی که مبلغی بیش از 500000 را در بخش املاک و مستغلات پرتغال سرمایه گذاری می نمایند شرایط اقدام برای این ویزا را دارند. دیگر سرمایه گذاری هایی که فرد را واحد شرایط کسب این ویزا می کنند عبارت اند از انتقال سرمایه تجاری بیش از یک میلیون، بازسازی املاک به مبلغ 350000 یا بیشتر، به علاوه برخی طرح های سرمایه گذاری دیگر. طرح ویزای طلایی پرتغال در سال 2012 آغاز شد تا به اهالی کشورهای خارج از اتحادیه اروپا امکان برقراری ارتباط تجاری در محدوده شینگن را بدهد.

اخذ اقامت کشورهای اروپایی از طریق خرید ملک

اخذ اقامت کشورهای اروپایی از طریق خرید ملک

ویژگی ای که این طرح اعطای ویزا را به شکلی خاص جذاب می نمایاند عبارت است از عدم نیاز به اقامت در کشور؛ دارندگان این ویزا در سال اول تنها می بایست 7 روز در این کشور اقامت داشته باشند و برای دو سال بعد از آن این مدت به 2 هفته می رسد. همچنین حق اقامت به تمامی اعضای خانواده (شامل فرزندان وابسته) اعطا می شود و هیچ مصاحبه زبانی ای مورد نیاز نیست. یک مزیت مهم دیگر این طرح این است که حق اقامت دائم پس از 5 و حق شهروندی پس از 6 سال اعطا می شود.

قبرس

  • برای اقامت دائم: سرمایه گذاری مبلغ 300000
  • فرایند آسان و سریع
  • ورود به کشور هر دو سال یک بار به منظور حفظ حق اقامت
  • اقامت کامل اعضای خانواده (پدربزرگ و مادربزرگ، پدر و مادر، فرزندان وابسته)
  • سرمایه گذاری تنها در املاک جدید
  • سفر به تمام اروپا
  • برای حق شهروندی سرمایه گذاری مبلغ 2 میلیون
  • بدون نیاز به داشتن اقامت

دو راه برای گرفتن ویزای طلایی قبرس وجود دارد. برای گرفتن حق اقامت دائم باید در یک ملک نوساز مبلغ حداقل 300000 را سرمایه گذاری نمایید. این روش یکی از سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه های کسب ویزای طلایی است. حق اقامت، که تنها ظرف مدت چند ماه صادر می شود، شامل اعضای خانواده و وابستگان زیر 25 سال نیز می شود. زمانی که این ویزا به دست شما رسید، برای حفظ اعتبار آن هر دو سال یک بار باید یک مرتبه به این کشور سفر نمایید.

اسپانیا

  • سرمایه گذاری در بخش املاک به مبلغ 500000
  • بدون نیاز به اقامت برای کسب ویزا
  • اقامت کامل اعضای خانواده

زمانی که اسپانیا این طرح ویزا را در سال 2013 ارائه کرد، مبلغ بالایی که برای آن در نظر گرفته بود نا امید کننده بود، این ویزا در اصل به مبلغ 160000 مطرح شده بود. این روند رو به رشد به آهستگی آغاز شد اما رشد آن از سال 2015 سرعت گرفت، با این وجود، امروزه چینی ها و روس ها اکثریت سرمایه گذاران را تشکیل می دهند. با نزدیک تر شدن خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و سیاست های ترامپ این احتمال وجود دارد که خریداران بین المللی بیشتری جذب آب و هوا، سبک زندگی، در دسترس بودن و همچنین متخصصان خرید و فروش املاک انگلیسی زبان این کشور شوند. اخیرا اطلاعات بازار نشان می دهند علی رغم این که قیمت ملک در اسپانیا به سرعت در حال بالا رفتن است، هنوز هم امکان بیشتر شدن و جذب سرمایه در آینده نزدیک را دارد.

یونان

  • شکوه مدیترانه شرقی و در عین حال بسیار مقرون به صرفه
  • سرمایه گذاری در بخش املاک حداقل 250000
  • بدون نیاز به اقامت
  • سفر آسان در محدوده شینگن
  • اقامت دائم آنی

طرح ویزای طلایی یونان که در سال 2013 آغاز شد پایین ترین هزینه اقامت در اتحادیه اروپا را ارائه داده است اما فرایند قانونی آن به دلیل ناکارآمدی بوروکراسی اداری در تنگنا قرار گرفته است. با وجود امکان سرمایه گذاری 250000 در بخش املاک ( که پس از کسر مالیات ملکی تقریبا 300000 می شود)، کسب حق اقامت از طریق ویزای طلایی در یونان نسبت به دیگر کشورها مقرون به صرفه تر است. زمان بررسی درخواست، در حالت تئوری، تنها اندکی بیشتر از یک ماه است اما در عمل معمولا بسیار بیشتر طول می کشد و سپس حق اقامت دائم اعطا می شود. این حق اقامت شامل اعضای خانواده و کودکان با حداکثر 21 سال سن نیز می شود.

مالتا

  • سرمایه گذاری در بخش املاک به مبلغ حداقل 350000
  • به علاوه دیگر سرمایه گذاری ها به مبلغ حداقل 800000
  • به علاوه دیگر سرمایه گذاری ها به مبلغ حداقل 25000 به ازای هر فرد خانواده
  • ارائه حق شهروندی و پاسپورت ظرف مدت یک سال

طرح سرمایه گذاری انفرادی (IIP) مالتا که پس از یک سال اقامت به کسب حق شهروندی منتهی می شود، گران ترین مورد در کل اروپاست. در ابتدا به کمک مالی به مبلغ 650000 به صندوق توسعه دولتی نیاز است و پس از آن می بایست مبلغ 150000 را در یک دستگاه مورد تایید سرمایه گذاری کرد. علاوه بر این هر فرد خانواده باید مبلغ 25000 کمک نماید. سرمایه گذاری در بخش املاک به مبلغ 350000 یا قولنامه اجاره خانه در مالتا به مدت پنج سال هم مورد نیاز است. زمانی که این پیش شرط ها آماده شد، متقاضیان می توانند حق شهروندی را ظرف مدت یک سال به دست آورند. پس از حق شهروندی هیچ نیازی نیست تا در این کشور بمانید و نیاز به پرداخت مالیات هم ندارید مگر اینکه به لحاظ مالیاتی مقیم این کشور محسوب شوید. کسب حق شهروندی مالتا به شما حق شهروندی اتحادیه اروپا و همچنین حق بهره مندی از بسیاری توافقات دو جانبه در سراسر جهان را می دهد. تنها متقاضیان بسیار ارزشمند، ماهر و بسیار محترم تحت طرح IIP به مالتا وارد می شود.

لاتویا

  • سرمایه گذاری مبلغ 250000 در بخش املاک
  • حق اقامت کامل خانواده
  • اقامت دائم پس از پنج سال (دارای شرط اقامت)

طرح ویزای طلایی لاتویا که در سال 2010 ارائه شده به شکل خارق العاده ای موفقیت آمیز بوده است و تا کنون 15000 ویزا تحت این طرح صادر شده است (که در مقایسه با ارقام کمتری نظیر 500 عدد در سال برای یونان، که قیمت های مشابهی دارد، رقم بالایی است). این ویزا به سرمایه گذاران امکان گرفتن حق اقامت را در ازای سرمایه گذاری 250000 در بخش املاک می دهد. متقاضیان می توانند پس از پنج سال برای گرفتن حق اقامت دائم اقدام نمایند اما برای این کار این شرط وجود دارد که فرد بیشتر این مدت زمان را در داخل کشور سپری کرده باشد. تحت طرح ویزای طلایی لاتویا اقامت کامل اعضای خانواده اعطا می شود و همچنین لاتویا یکی از اعضای محدوده شینگن به شمار می رود.

ارزانترین کشورها جهت اقامت از طریق خرید ملک

آلبانی

سرمایه گذارانی که ملکی مسکونی برای مصرف شخصی خود در آلبانی خریداری کنند، می توانند اقامت موقت این کشور را کسب کنند. خبر خوب این است که در سواحل مرکزی و جنوبی آلبانی آپارتمان های بسیار زیادی وجود دارد که قیمت آنها از 20000 یورو شروع می شود.

برزیل: حداقل مبلغ سرمایه گذاری: 160000 دلار

شایعاتی درباره اخذ تابعیت برزیل از طریق سرمایه گذاری “economic citizenship program ” وجود دارد. “تابعیت اقتصادی “بدان معناست که بلافاصله پس از سرمایه گذاری، تابعیت این کشور را کسب خواهید کرد. در واقع باید گفت که این واقعا یک سرمایه گذاری نامطلوب است. در برزیل چنین برنامه ای وجود ندارد، زیرا برای کسب تابعیت به یک الی پنج سال زمان نیاز است. با این حال می توان با سرمایه گذاری در املاک به ارزش حداقل 160000 دلار، اقامت دائم این کشور را دریافت کرد. این پروسه شامل تاسیس یک شرکت در برزیل، تزریق پول به آن و سرمایه گذاری مطلوب خود می باشد. باید گفت این امر یکی از بروکراتیک ترین برنامه های جهان است. گفته می شود، برزیل کشور بزرگی است که کمبود ملک متناسب با سبک زندگی یا نیازهای تجاری شما در آن وجود ندارد.

کلمبیا: حداقل مبلغ سرمایه گذاری: 23000 دلار

آمریکای جنوبی یکی از بهترین کشورهای استقبال کننده از سرمایه گذاران خارجی است. کلمبیا یکی از جواهرات پنهان دنیاست و بسیاری از مجلات مهاجرتی و خبرنامه ها درباره خرید ملک مخصوصا املاک مدلین بحث کرده اند.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای اخذ اقامت کلمبیا 23000 دلار است. با این حال اگر تمایل دارید در کلمبیا با این مبلغ اندک سرمایه گذاری کنید، باید بخشی از سهام دیگران را خریداری کنید و متاسفانه بسیاری از این سرمایه گذاران در نهایت اقدام به انجام سرمایه گذاری های مضحک می کنند که املاک را به قیمت بالاتر و یا امتیاز سهام را می فروشند. اگر قصد اخذ پاسپورت دوم را با این مبلغ دارید، باید گفت که مدت زمان کسب تابعیت به جای پنج سال به ده سال خواهد رسید.

ارزانترین کشورها جهت اقامت از طریق خرید ملک

ارزانترین کشورها جهت اقامت از طریق خرید ملک

گرجستان: حداقل مبلغ سرمایه گذاری: 100000 دلار

کسب اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری یکی از ساده ترین برنامه های موجود در جهان می باشد، اما باید گفت که از سال 2017 تغییراتی در آن بوجود است. حداقل سرمایه مورد نیاز طی دو سال اخیر سه برابر شده و از 35000 دلار به 100000 دلار رسیده است. با این مبلغ می توانید در املاک سرمایه گذاری و سود قابل توجهی دریافت نمایید. به عنوان مثال فردی دارای 8 ملک در گرجستان است و در حال حاضر حدود 13.3% سود از اجاره املاک خود بدست آورده است.

مالزی: حداقل مبلغ سرمایه گذاری: 70000 دلار

مالزی یکی از کشورهای محبوب آسیایی است و هنوز بازار ملک آن اشباع نشده است و چون رینگیت مالزی ارزش زیادی ندارد، این کشور مقصد خوبی برای سرمایه گذاری خواهد بود. با سرمایه گذاری در املاک مالزی نمی توان اقامت یا تابعیت این کشور را کسب کرد، اما راه حل های دیگری وجود دارد.

برنامه MM2H مالزی به تمام افراد در هر سنی این امکان را می دهد تا در این کشور بازنشسته شوند و با واریز 70000 دلار در یک حساب جاری ویزای بلند مدت 10 ساله را دریافت کنند. ( برای افراد بالای 50 سال این مبلغ نصف می شود.) این مبلغ تا زمانی که مجوز اقامت اعتبار داشته باشد، قابل برداشت نیست، اما می توانید از نیمی از آن را پس از یک سال برای خرید مسکن استفاده کنید. این بدان معناست که افراد زیر 50 سال باید در حساب بانکی خود 35000 دلار موجودی داشته باشند و 35000 دلار دیگر را برای خرید ملک برداشت کنند.

مونته نگرو

انجام معاملات در مونته نگرو نسبتا ساده است، اما باید توجه و دقت لازم داشت. این کشور یکی از کشورهای محبوب سرمایه گذاران در اروپاست، اما باید گفت که داشتن پشتیبانی مناسب در مونته نگرو یا هر کشور دیگر ضروری است.

نیکاراگوئه: حداقل مبلغ سرمایه گذاری: 30000 دلار

نیکاراگوئه مانند بسیاری از همسایگان آمریکای لاتین خود، مجوز اقامت را برای خارجیانی که قصد سرمایه گذاری در بیزینس های محلی یا املاک را دارند، صادر می کند و این کشور به عنوان یکی از امن ترین و مقرون به صرفه ترین کشورهای آمریکای مرکزی به شمار می رود. همین امر سبب شده که برنامه اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در این کشور در میان مهاجرین محبوب شود.

پاناما

  • 5000 دلار ( ویزای Friendly Nations)
  • 60000 تا 80000 دلار ( سایر برنامه های اقامتی)

اگر در جستجوی کسب اقامت کشور دیگری هستید، پاناما گزینه بسیار مناسبی است. سیستم مالیاتی این کشور کوچک آمریکای لاتین، گزینه های بانکی برون مرزی و هزینه کم زندگی، این کشور را به مکانی فوق العاده برای اخذ اقامت دوم تبدیل کرده است و برای حفظ کارت اقامت، تنها کافی است چند روز در سال در این کشور اقامت داشته باشید.

صربستان

اخذ اقامت صربستان ساده است: با خرید ملک، کارت اقامت را دریافت کنید. اخذ مجوز اقامت صربستان طی 27 مرحله از خرید کارت بیمه تا دریافت مجوز انجام می شود، اما اگر از مراحل آگاهی داشته باشید،این پروسه سریع تر پیش خواهد رفت. خارجیان چون قصد دارند برای مدت زمان زیادی در این کشور زندگی کنند، ترجیح می دهند در شهرهای بزرگ مانند بلگراد اقامت داشته باشند. در بلگراد، قیمت یک ملک مناسب از 50000 دلار شروع می شود و حداقل قیمت ملک مطلوب 100000 دلار است.

تایلند: حداقل مبلغ سرمایه گذاری: 300000 دلار

گرچه مبلغ برنامه سرمایه گذاری تایلند در میان کشورهای موجود در این لیست از همه بیشتر است، اما این کشور از محبوبیت خاصی برخوردار است. همچنین باید گفت که برنامه اخذ اقامت از طریق خرید ملک تایلند یکی از آسان ترین برنامه ها در آسیاست منطقه ای که به دلیل مشکلات خرید ملک در میان خارجیان شناخته شده است.

برای اخذ مجوز اقامت تایلند، باید حداقل 300000 دلار در املاک سرمایه گذاری کرد. همچنین می توانید برای اخذ اقامت این کشور از راه های دیگری همچون حساب بانکی یا اوراق قرضه دولتی اقدام کنید، اما اگر بخواهید سودی به سرمایه شما تعلق بگیرد، خرید آپارتمان بهترین گزینه خواهد بود.

ترکیه: حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای اخذ شهروندی: 300000 دلار

ترکیه برای مدت طولانی محل سرمایه گذاری سرمایه گذاران ثروتمند خاورمیانه بوده است،زیرا این کشور را به عنوان پناهگاه امن سکولار مسلمانان می دیده اند. علیرغم حملات تروریستی، ارزش لیر ترکیه چندان کاهش پیدا نکرد و قیمت ملک ثابت ماند. این وضع برای همیشه ثابت نخواهد ماند،لیر ترکیه به پایین ترین میزان خود رسیده و قیمت ملک ثابت مانده است.

دولت ترکیه، تابعیت این کشور را با معرفی برنامه سرمایه گذاری به شهروندان خارجی اعطا می کند و کسانی که یک میلیون دلار برای حداقل سه سال در املاک سرمایه گذاری کنند، بلافاصله می توانند تابعیت این کشور را کسب کنند. طبق مجله پروازهای هواپیمایی ترکیه، می توانید آپارتمانی در سی پرل استانبول خریداری کنند و به سادگی پاسپورت ترکیه را دریافت نمایید.

مزایای اخذ اقامت از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری در املاک خارجی روش خوبی برای بین المللی کردن نمونه کارها و شروع زندگی جدید است و علاوه بر تنوع در دارایی ها، مزایای زیادی نیز دارد. خرید ملک در خارج از کشور علاوه بر حفظ سرمایه، این امکان را می دهد تا سود بیشتری کسب کنید و در برخی از کشورها نیز می توانید اقامت دوم و یا پاسپورت آن کشور را دریافت نمایید.

برخی از مزایای خرید و سرمایه گذاری در املاک در خارج از کشور:

کسب سود بیشتر یکی از دلایل سرمایه گذاری در املاک کسب سود بیشتر است. در بیشتر کشورهای توسعه یافته، سود زیادی از سرمایه گذاری در املاک وجود ندارد. به عنوان مثال،فردی با سرمایه گذاری در املاک، سالیانه تنها 2% سود دریافت می کند. 

این نوع بازارها نیز تا حدودی چرخه ای هستند. به عنوان مثال،اگر قصد خرید آپارتمانی در نیویورک یا لندن را داشته باشید، کل سرمایه خود را از دست نخواهید داد و ممکن است مجبور باشد تا رشد و به چرخه افتادن مجدد بازار مدت بیشتری را صبر کنید.

فردی که ملکی در کامبوج خریداری می کند، سود بیشتر کسب خواهد کرد. او به ازای اجاره بها، حدود 7 – 10 % سود دریافت می کند و ملک وی سالیانه 7-10 % رشد قیمت دارد.

سود این فرد بیش از مقیاس کلی است، اما نسبت به آمار کشورهایی مانند استرالیا و لس آنجلس بسیار ناچیز است. بازار املاک کامبوج طی یک دهه گذشته شاهد رشد بی سابقه ای بوده و این امر باعث شده تا بازار نوظهور عالی برای سرمایه گذاری بوجود آید.

بر خلاف بازارهای پایدارتر، بازارهای نوظهور مانند کامبوج و گرجستان طی ده یا بیست سال گذشته به طور مداوم در حال رشد بوده اند و احتمالا به رشد خود نیز ادامه خواهند داد. بنابراین با سرمایه گذاری در املاک، سود بیشتری کسب خواهید کرد و ارزش ملک روز به روز بیشتر می شود. 

  • سرمایه گذاری در املاک بین المللی باعث حفظ دارایی می شود. 
  • با سرمایه گذاری در املاک بین المللی از استراتژی های مالیاتی بهره مند می شوید.
  • مالیاتی برای املاک خارجی به عنوان اقامت اولیه تعلق نمی گیرد.
  • 1031 تبادل بر املاک “LIKE KIND”
  • مالک املاک برون مرزی خواهید شد
  • سود وام مسکن با مالیات
  • مالیات پایین تر بر درآمدهای خارجی برای افراد غیر آمریکایی در نظر گرفته می شود
  • سرمایه گذاری در املاک می تواند زندگی را متنوع کند.

حداقل سرمایه گذاری جهت اخذ اقامت از طریق خرید ملک

نام کشورنوع اقامتحداقل سرمایه مورد نیاز
تایلنداقامت نخبگان15253 دلار
لاتویامجوز اقامت74973 دلار
سنت لوسیااخذ شهروندی100000 دلار
دومینیکاسرمایه گذاری در املاک 200000 دلار
آنتیگوا و باربودااخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در املاک400000 دلار
سنت کیتس و نویساخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در املاک؛ املاک خریداری شده  به ارزش 200000 دلار را تا حداقل 7 سال و ملک خریداری شده به ارزش حداقل 400000 دلار را تا 5 سال نمی توان به فروش رساند .200000 دلار
گرنادااخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در املاک350000 دلار + هزینه های اضافی
وانواتواخذ شهروندی155000 دلار
یوناناخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در املاک با خرید ملکی به ارزش حداقل 500000 یورو یا خرید ملکی برای بازسازی با قدمت 30 سال به ارزش حداقل 350000 یورو  یا باز سازی بافت شهری500000 یورو
اسپانیاگلدن ویزا500000 یورو
ترکیهاخذ شهروندی از طریق خرید ملک300000 دلار

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ اقامت از طریق خرید ملک و ثبت شرکت در اروپا با مشاوران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی تماس بگیرید.

سوالات متداول در مورد اخذ اقامت از طریق خرید ملک

1- شرایط اخذ اقامت کشور پرتغال از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری چیست؟

میزان سرمایه گذاری در بخش املاک 500000 یورو می¬باشد، بدون نیاز به اقامت و هیچ مصاحبه زبانی، اقامت دائم پس از پنج و اعطای حق شهروندی پس از شش سال، حق اقامت به همه اعضای خانواده اعطا می¬شود.

2- میزان سرمایه لازم برای اقامت دائم در قبرس چقدر است؟

برای گرفتن حق اقامت دائم باید در یک ملک نوساز مبلغ حداقل 300000 را سرمایه گذاری نمایید.

3- اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری چه شرایطی دارد؟

سرمایه گذاری در بخش املاک به مبلغ 500000 یورو نیاز دارد، بدون نیاز به اقامت برای کسب ویزا و اقامت کامل اعضای خانواده.

4- سرمایه گذاری در یونان چه مزایایی دارد؟

کشوری بسیار مقرون به صرفه، سرمایه گذاری در بخش املاک حداقل 250000، بدون نیاز به اقامت، سفر آسان در محدوده شینگن و اقامت دائم آنی.

5- برای سرمایه گذاری در بخش املاک مالتا چه مقدار هزینه لازم داریم؟

برای سرمایه گذاری در بخش املاک مالتا به مبلغ حداقل 350000 نیاز می¬باشد.

6- اخذ اقامت لاتویا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری چه شرایطی دارد؟

نیاز به سرمایه گذاری مبلغ 250000 در بخش املاک، حق اقامت کامل خانواده، اقامت دائم پس از پنج سال (دارای شرط اقامت).

7- کدام کشورها جهت اقامت از طریق خرید ملک ارزانتر هستند؟

آلبانی، برزیل، کلمبیا، گرجستان، مالزی، مونته نگرو، نیکاراگوئه، پانامه، صربستان، تایلند، ترکیه.

8- اخذ اقامت صربستان از طریق خرید ملک آسان است؟

بله، اخذ اقامت صربستان ساده است و شما می¬توانید با خرید ملک، کارت اقامت را دریافت کنید. در شهرهای بزرگ آن مانند بلگراد، قیمت یک ملک مناسب از 50000 دلار شروع می¬شود.

9- برای خرید ملک و اقامت در تایلند به چه میزان سرمایه نیاز داریم؟

برای اخذ مجوز اقامت تایلند، باید حداقل 300000 دلار در املاک سرمایه گذاری کرد.

10- برای اخذ شهروندی ترکیه به چه میزان سرمایه نیاز داریم؟

حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای اخذ شهروندی، 300000 دلار است.

11- سرمایه گذاری در کشورهای خارجی از طریق خرید ملک چه مزایایی دارد؟

باعث حفظ دارایی و بهره¬مندی از استراتژی¬های مالیاتی می¬شود، مالیاتی برای املاک خارجی به عنوان اقامت اولیه تعلق نمی¬گیرد، مالک املاک برون مرزی خواهید شد، سود وام مسکن با مالیات و …

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *