آیا زندگی در آلمان خوب است

قدرت اقتصادی آلمان هنوز ثابت می کند که این کشور مناسب مهاجران است، یک از هر هشت نفر (13٪) پیدا کردن شغل در کشور را به عنوان دلیل اصلی مهاجرت شان بیان می کنند. آیا زندگی در آلمان خوب است چشم انداز فرصت های شغلی و امنیت شغلی به آلمان کمک می کند، تا از رتبه 65 کشور در فهرست کار به رتبه هفتم برسد، پس می توان گفت که آلمان برای زندگی و کار جای مناسبی است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

از نظر اقتصادی آیا زندگی در آلمان خوب است

آلمان با توجه به تعادل کار و زندگی مناسب است. فقط اقتصاد آلمان نیست که پایدار است. آلمان با وجود تنش های شدید در سراسر اروپا، به شدت از امنیت برخوردار است. هنگامی که خواسته شد که کشور را از لحاظ ایمنی شخصی ارزیابی کند، فقط 2٪ از شرایط مهاجرت به آلمان پاسخ منفی داشتند، در مقایسه با میانگین جهانی 11٪. مهاجرانی که در این کشور زندگی می کنند، همچنان به لحاظ سیاسی بسیار پایدار هستند و تقریبا 9 در ده امتیاز مثبت (88 درصد) داده اند و 46 درصد حتی گفته اند که عالی است.

زندگی در آلمان

آب و هوا جهت اقامت آلمان رتبه بندی این کشور را در شاخص کیفیت زندگی پایین می آورد، 61٪ در سراسر جهان می گویند که با آب و هوای کشور های میزبان خود راضی هستند، تنها 42٪ برای آلمان چنین می گویند. حتی اگر آب و هوا عملکرد آلمان را کاهش دهد، محیط عمومی هنوز هم توسط مهاجران بسیار رتبه بندی شده است. حکومت های آلمان دارای سیاست سبز هستند، کشور دارای یک برنامه بازیافت گسترده است و تقریبا یک سوم انرژی خود را از منابع تجدید پذیر تولید می کند.

زندگی در آلمان

تحصیل در آلمان

نظر مهاجران با کودکان در مورد آلمان به طور کلی مثبت است، رتبه بندی 22 از 45 کشور در شاخص زندگی خانوادگی. والدین مهاجر تحصیل در آلمان را بسیار مقرون به صرفه توصیف می کنند (32٪ در مقابل 16٪ در سراسر جهان). این احتمالا به این دلیل است که بیش از دو پنجم والدین مهاجر فرزندان خود را به مدرسه دولتی محلی و رایگان (43٪)، نه یک مدرسه خصوصی یا بین المللی می فرستند. کودکان می توانند با دوچرخه، پیاده روی و یا حمل و نقل عمومی به فعالیت های خود برسند.

مهاجرت به آلمان

فعالیت های اوقات فراغت برای کودکان نیز به عنوان یک امتیاز مثبت برای آلمان است، که 81٪ از والدین مهاجر آنها را مثبت ارزیابی می کنند. با این حال، با وجود رتبه بندی خوب در بسیاری از زمینه های مربوط به پرورش کودکان، آلمانی ها دیدگاه سردی نسبت به مهاجران با خانواده دارند. در کل، آلمان کشوری دوستانه نیست و در شاخص Settling در رتبه 10 قرار گرفته است. بعضی از مهاجران شکایت می کنند که مردم محلی همیشه به زبان های غیر آلمانی ارتباط برقرار نمی کنند. اگر می خواهید از مزایا و معایب زندگی در آلمان اطلاعاتی را کسب کنید، بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به گفت و گو بنشینید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *