کشور سوئد برای زندگی
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

افرادی که کشور سوئد برای زندگی انتخاب می کنند باید این نکته را در نظر داشته باشند که هزینه های زندگی در کشور سوئد بسیار بالاست همچنین قیمت های آپارتمان در منطقه های شیک این کشور بسیار گران است اکثر افرا به خاطر گرانی به اطراف شهر سوئد روی می آورند زیرا هزینه ها در اطراف شهر بسیار مناسب تر است.

مهاجرت به کشور سوئد برای زندگی

هزینه زندگی در سوئد بسیار بالا است و زندگی در پایتخت آن یعنی استکهلم، گران تر از سایر شهرها است. متوسط ​​درآمد ماهیانه در سوئد حدود 30000 کرون است، اما در اغلب موارد، حقوق در استکهلم بالاتر از سایر نقاط کشور است. در عین حال بسیاری از کالاها و هزینه ها به خصوص هزینه مسکن بالاست.بخش عمده ای از حقوق مهاجرین در سوئد صرف مسکن می شود. به خوبی پیش بینی می شود که این هزینه حدود 30 درصد باشد.

مسکن در سوئد

نکته مثبت این است که اکثر مهاجران در استکهلم هم عقیده هستند که حقوقشان در آنجا نسبت به کشورهای خودشان بالاتر است. اگر کمپانی در جابجایی از آنها حمایت کند، ممکن است کمک زیادی در تامین امنیت مسکن دریافت کنند. در غیر این صورت، یافتن مسکن امن بسیار دشوار و گران خواهد بود. زندگی در حومه استکهلم آسانتر و ارزانتر از داخل شهر است، پس از آنجا که سطح زندگی در هر دو منطقه بسیار بالا است، حومه ها گزینه خوبی هستند.مسکن در سوئد

 

هزینه مسکن و آب و برق در سوئد

اقامت در سوئد بسیار پر هزینه است. هزینه یک ماه آپارتمان سه خوابه در منطقه گران قیمت و شیک در استکهلم احتمالا بین 18000 تا 30000 کرون است، به غیر از آب و برق. با این حال، هزینه زندگی در خارج از محدوده این شهر، به شدت کاهش می یابد.بعد از مسکن، بخش زیادی از هزینه های مهاجرین صرف اقلامی نظیر غذا و پوشاک می شود. مشروبات الکلی و خدماتی مثل اصلاح مو، حتی در مقایسه با بقیه شهرهای این کشور نیز در استکهلم بسیار گران تر است.

اگر می خواهید از شرایط مهاجرت به سوئد با خبر شوید می توانید به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)مراجعه کرده و از تمام جزئیات آن باخیر شوید.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *