کالج پزشکی ویل کرنل در قطر

کالج ویل کرنر قطر (WCMC-Q) توسعه خاورمیانه ای کالج پزشکی ویل کرنل در نیویورک است. کالج پزشکی ویل کرنل در قطر یک برنامه مشابه با همتای نیویورک خود ارائه می دهد، اما با مزایای افزوده ای که در قطر واقع شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در کالج پزشکی ویل کرنل در قطر

دانشگاه WCMC-Q جهت تحصیل در قطر دو برنامه درسی را ارائه می دهد، یک برنامه پیش پزشکی دو ساله و یک برنامه چهار ساله پزشکی. بیشتر دانشجویان WCMC-Q دو برنامه تحصیلی را برای مجموع 6 سال، پیاپی می گذرانند. از آنجا که WCMC-Q یک کالج خصوصی است، این کالج دانشجویان از سراسر جهان را می پذیرد.

با این حال الزامات این گونه هستند که آنهایی که تحصیلات دبیرستان در آمریکا دارند، ترجیح داده می شوند. سرمایه گذاری سخاوتمندانه از سوی دولت قطر، تضمین می کند که حدود یک چهارم کلاس از قطر هستند. کل کادر آموزشی در WCMC-Q، هیات علمی دانشگاه کورنل هستند. تمام دستیاران آموزشی، فارغ التحصیلان اخیر دانشگاه ها در ایالات متحده می باشند.

پذیرش در کالج پزشکی ویل کرنل در قطر

الزامات و حداقل نمره های GPA و MCAT جهت مهاجرت به قطر برای تحصیل چه چیزهایی هستند؟ به خاطر موقعیت جغرافیایی قطر، WCMC-Q بسیاری از متقاضیان را از سراسر منطقه پذیرش می کند. به این ترتیب، پذیرش برنامه پیش پزشکی WCMC-Q صرفا بر اساس امتیاز GPA یا MCAT نیست. در عوض پذیرش توسط یک سری مصاحبه ها و توصیه نامه ها تصمیم گیری می شود.

WCMC-Q بر این باور است که این سیستم پذیرش فضایی برای متقاضیانی ایجاد می کند، که دسترسی به منابع آموزشی در کودکی نداشته اند. سیستم پذیرش برنامه پزشکی WCMC-Q مشابه برنامه پیش پزشکی آن است، اما با نیاز به نمرات MCAT. اگرچه این مدرسه نمره خاصی را برای نتایج MCAT منتشر نمی کند، میانگین کلاس در سال 2010، 34.8 بوده است.

تحصیل در کالج پزشکی ویل کرنل در قطر

تحصیل در کالج پزشکی ویل کرنل در قطر

تحصیل در کالج پزشکی ویل کرنل در قطر

آیا عنوان مدرک من ” کالج پزشکی ویل کرنر قطر” خواهد بود؟ از آنجا که برنامه پزشکی برنامه کالج پزشکی ویل کرنل در نیویورک مشابه با WCMC-Q است، این مدرک در عنوان ثبت نمی شود. هنگامی که من مدرک MD را از WCMC-Q دریافت کردم، آیا بلافاصله واجد شرایط نوشتن USMLE در آمریکا یا LMCC در کانادا هستم یا اول اعتبارنامه من باید مورد ارزیابی قرار گیرد؟
از انجا که درجه WCMC-Q به عنوان آمریکایی طبقه بندی می شود، شما واجد شرایط نوشتن USMLE یا LMCC هستید.

پزشکی در کالج ویل کرنل در قطر

قوانین مربوط به درخواست برای WCMC-Q مشابه به درخواست کالج پزشکی در نیویورک است. اول، شما بطور مستقیم از طریق سرویس برنامه دانشگاه های آمریکایی در قطر (AMLAS) درخواست می کنید. دوم، هنگامیکه از شما خواسته شد این کار را انجام دهید، شما باید فرم درخواست نامه WCMC-Q را پر کنید. سوم، شما باید نمره های MCAT خود را ارائه کنید و در نهایت، متقاضیان موفق باید در یک مصاحبه در دوحه، پایتخت قطر، شرکت کنند. تحصیل در کالج پزشکی ویل کرنل در قطر مورد تایید وزارت علوم ایران نیست. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *