اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان

کشور گرجستان یکی از کشورهای در حال رشد از لحاظ اقتصادی و آموزشی است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از متقاضیان کار و اشتغال قرار گرفته است. پایین بودن هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور، امکان اخذ اقامت گرجستان پس از فارغ تحصیلی و نزدیکی جغرافیایی به کشور ایران و همچنین عدم نیاز به اخذ ویزا را می توان از مهم ترین دلایل انتخاب این کشور از نظر متقاضیان ایرانی ذکر کرد. در این مقاله به شرح جزئیات لازم در مورد شرایط کار در گرجستان می پردازیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و ویزای کار

کشور گرجستان نیازمند متخصصان حرفه ای و شغلی مجرب و ماهر می باشد و بر این اساس متقاضی دریافت ویزای کار گرجستان باید دارای تخصص حرفه ای و کاری باشد. متقاضیان کار و اشتغال در هر کشور باید بر اساس شغل های مورد نیاز آن کشور برای اخذ ویزای کار اقدام کنند. متقاضی یک سال پس از اخذ ویزای کار گرجستان می تواند برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کند.زبان رایج در این کشور زبان گرجی و زبان دوم مردم زبان روسی می باشد. متقاضیانی که به هریک از این دو زبان تسلط داشته باشند، روند اخذ ویزای کار و اشتغال در این کشور راحت تر خواهد بود.البته با توجه به نرخ بیکاری 12% این کشور بهتر است متقاضیان مهاجرت به این کشور روش های دیگر مهاجرت به گرجستان را امتحان کنند. کارفرمایان گرجی بر اساس قوانین کار این کشور باید در ابتدا نیروی کار گرجی و اروپایی را مد نظر قرار گیرند.اما با این وجود متقاضیانی که دارای تخصص کاری ویژه و مهارت خاص در حوزه شغلی خود می باشند، شانس بیشتری برای استخدام دارند.

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و اخذ ویزای کار

متقاضی می تواند با روش ویزای کار گرجستان از طریق پیشنهاد کارJob Offer از طریق کارفرمای گرجستانی و دارا بودن دعوتنامه کاری از طرف کارفرمای گرجستانی و امضای قرارداد با این کارفرما ویزای کار گرجستان را اخذ کند.البته کارفرماهای گرجستانی در وهله اول و دوم متقاضیان بومی گرجستانی و یا اروپایی را برای استخدام مد نظر دارند و سپس در صورت عدم وجود نیروی کار گرجستانی و یا اروپایی با متقاضی خارجی قرارداد امضا می کنند.متقاضی به منظور اخذ ویزای کار گرجستان باید رزومه کاری و حرفه ای و مدارک تحصیلی خود را ارائه دهد. ویزای کار گرجستان در ابتدا برای مدت یک سال صادر می شود که متقاضی می تواند آن را تمدید کند.

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و ویزای کار

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و ویزای کار

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و مدارک اخذ ویزای کار

متقاضیان برای اخذ ویزای کار گرجستان و اشتغال در این کشور باید مدارک لازم را ارائه دهند. از مدارک لازم اخذ ویزای کار گرجستان موارد زیر را می توان نام برد:

  • گواهی تمکن مالی کافی در حدود 1700 دلار برای ورود به کشور گرجستان
  • رسید پرداخت هزینه های صدور ویزا در حدود 100 لاری گرجستان
  • دعوتنامه کاری از طرف کارفرمای گرجستانی
  • فرم تکمیل شده اخذ ویزای کار گرجستان
  • پاسپورت متقاضی با 6 ماه اعتبار
  • بیمعه معتبر مسافرتی

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و مشاغل مورد نیاز

متقاضیان با اخذ مجوز کار گرجستان می توانند در این کشور مشغول کار و اشتغال شوند. متقاضیان با دارا بودن مدرک مهارت زبان گرجی شانس بالاتری برای یافتن کار مناسب در این کشور دارند. از آن جا که کشور گرجستان کشور توریستی می باشد، فرصت های شغلی در مشاغل مربوط به صنعت گردشگری و توریسم در این کشور کارآیی فراوانی دارند.متقاضیان به منظور اطلاع از شغل های مورد نیاز در گرجستان می توانند به سایت www.worknet.gov.ge مراجعه کنند. از جمله مشاغل مورد نیاز گرجستان موارد زیر را می توان نام برد:

  • راهنمای تور گردشگری
  • مدیریت گردشگری
  • مدیریت هتلداری
  • مدیریت رستوران
  • خدمات امنیتی
  • خدمات تولیدی
  • خدمات نظافتی
  • جوشکاری
  • حسابداری و حسابرسی
  • خدمات فنی و برقی ساختمان
  • خدمات تاسیسات ساختمان

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و مشاغل پردرآمد

اگر متقاضی قصد اخذ ویزای کار و اقامت گرجستان را دارد، می تواند با دارا بودن تخصص کافی در زمینه شغلی مورد نظر درآمد مناسب را در این کشور کسب کند. در فهرست زیر 10 شغل پردرآمد گرجستان ارائه شده است:

  • پزشکی با حقوق ماهانه 14000 دلار از پردرآمدترین مشاغل در گرجستان می باشند.
  • مدیر اجرایی در رتبه دوم مشاغل پردرآمد در گرجستان است.
  • دندانپزشکان با حقوق ماهانه 10600 دلار در رتبه سوم مشاغل پردرآمد گرجستان قرار دارند.
  • متخصص در زمینه داده های کامپیوتری
  • داروسازی از رشته های پردرآمد در گرجستان است.
  • معماری از پردرآمدترین مشاغل در سال 2019 در گرجستان می باشد.
  • مدیر تولید با حقوق ماهانه 70800 دلار دارای رتبه هفتم در میان مشاغل پردرآمد گرجستان است.
  • مدیر فناوری اطلاعات با حقوق ماهانه 6800 دلار در گرجستان بالاترین درآمد را در رشته کامپیوتر دریافت می کند.
  • مدیر مالی با حقوق ماهانه 6800 دلار در گرجستان از مشاغل پردرآمد می باشد.
  • مهندسی شیمی با حقوق ماهانه 6400 دلار در گرجستان در رتبه دهمین شغل پردرآمد می باشد.

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و مشاغل پردرآمد

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و مشاغل پردرآمد

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و روش های کاریابی

متقاضیان با دریافت ویزای کار گرجستان می توانند کار مناسب را در این کشور پیدا کرده و به اشتغال در گرجستان بپردازند. متقاضیان از روش های مختلف می توانند کار مورد نظر خود را پیدا کنند. از جمله مهم ترین روش های جستجوی کار درگرجستان جستجو در سایت های کاریابی، مراجعه به موسسه های کاریابی و جستجو در صفحه های کاریابی مجلات و روزنامه های گرجستان را می توان نام برد.

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و سایت های کاریابی

یافتن شغل مورد نظر از طریق مراجعه به سایت های کاریابی در هر کشور از کم هزینه ترین روش های کاریابی می باشد. از مهم ترین وب سایت های کاریابی در گرجستان وب سایت های زیر را می توان نام برد:

  • www.jobs.ge
  • www.cv.ge
  • www.hr.ge
  • www.myjobs.ge

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و موسسه های کاریابی

متقاضی با دارا بودن ویزای کار و اقامت در گرجستان می تواند به موسسه های کاریابی در این کشور مراجعه کرده و شغل مناسب خود را انتخاب کند. از مهم ترین موسسه های کاریابی گرجستان موسسه های معتبر زیر را می توان نام برد:

  1. SABA
  2. JOBLINK
  3. STAR ACAD
  4. NEW SERVICE
  5. INSOURCE
  6. IMMIGRANTS EMPLOYMENT CENTEREMY
  7. INTERNSHIP IN CIVIL SERVICE
  8. EMPLOYMENT CENTRE ERTOBA
  9. BALTIC GROUP INTERNATIONAL GEORGIA

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و حقوق و درآمد

متقاضیانی که با اخذ ویزای کار گرجستان در این کشور مشغول کار می شوند، باید بر اساس میزان حقوق و درآمد خود در حدود 20% را به عنوان مالیات بر درآمد پرداخت کنند. متقاضی برای کار در این کشور باید از قوانین کار گرجستان و شرایط جبران خسارت در کار آگاهی داشته باشد.متوسط حقوق و درآمد مردان در سال 2019 در این کشور ماهانه در حدود 400 دلار و میزان درآمد و حقوق زنان نیز ماهانه در حدود 300 دلار بوده است. میزان حقوق و درآمد در پایتخت این کشور شهر تفلیس از دیگر شهرها بالاتر است.

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و حقوق و درآمد

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و حقوق و درآمد

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و اخذ اقامت

متقاضیان با اخذ ویزای کار گرجستان و اشتغال در این کشور می توانند اقامت گرجستان را دریافت کنند. اخذ اقامت گرجستان برای متقاضیان بین المللی به دو روش انجام می شود. در روش اول متقاضیان بین المللی با ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر می توانند مجوز اقامت دائم را اخذ کنند.در روش دوم متقاضیان پس از تمام شدن دوره تحصیلی وارد بازار کار این کشور می شوند و از این طریق موفق به اخذ مجوز اقامت دائم می شوند. با اخذ مجوز اقامت دائم گرجستان، متقاضی از همه امتیازها و حق و حقوق شهروندی مانند همه شهروندان گرجی برخوردار می شود. از جمله حقوق شهروندی می توان به کار، تحصیل رایگان، بیمه و سرمایه گذاری اشاره کرد.پس از تمام شدن دوره تحصیلی متقاضی می تواند با استفاده از ویزای جستجوی کار تا یک سال به دنبال کار مورد نظر خود باشد. فارغ تحصیل دانشگاه های گرجستان به منظور اشتغال در این کشور می تواند در مهلت یک ساله جست و جوی کار شغل مرتبط با رشته تحصیلی خود را پیدا کرده و در این کشور مشغول کار شود.دولت گرجستان در راستای اشتغال افراد متخصص و تحصیل کرده فرصت یک ساله جست و جوی کار پس از فارغ تحصیلی را به متقاضیان ارائه می دهد.از آن جا که متقاضیان صرفا با تحصیل نمی توانند اقامت گرجستان را دریافت کنند، می توانند از طریق یافتن کار و تبدیل ویزای کاری خود به ویزای تحصیلی مقدمات اخذ اقامت این کشور را اخذ کنند.با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری گرجستان امکان کار پس از تحصیل برای متقاضیان کمتر وجود دارد و بر این اساس متقاضی می تواند از طریق دیگر مانند خرید خانه و ملک، سرمایه گذاری و یا ازدواج برای اخذ اقامت خود در این کشور اقدام کند.

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و اخذ تابعیت

متقاضیان با کار و اشتغال در گرجستان می توانند برای اخذ تابعیت این کشور اقدام کنند. اخذ تابعیت و شهروندی گرجستان از روش های گوناگون امکان پذیر است. دانشجویان با یافتن کار پس از فارغ تحصیلی می توانند با اخذ ویزای کاری و اشتغال اقامت دائم این کشور را اخذ کنند.متقاضی که با اخذ ویزای یک ساله کار در گرجستان مشغول کار و اشتغال می شود، پس از ۵ سال کار و اشتغال و زندگی می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت کند. متقاضی با سرمایه گذاری در این کشور می تواند با اخذ ویزای یک ساله و تمدید این ویزا تا ۵ سال برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کند.متقاضیانی که قصد اخذ تابعیت و شهروندی گرجستان را دارند، باید واجد شرایط باشند. یکی از مهم ترین شرایط اخذ تابعیت و شهروندی گرجستان دارا بودن اقامت دائم این کشور می باشد. برخی از مهم ترین شرایط اخذ تابعیت گرجستان عبارت است از:

  • عدم سوپیشینه
  • عدم ارتکاب جرم و جنایت در مدت زندگی در گرجستان
  • دارا بودن اقامت دائم گرجستان
  • تسلط و مهارت به زبان گرجی
  • زندگی و کار و اشتغال به مدت ۵ سال در گرجستان
  • پرداخت منظم و به موقع مالیات ها
اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و اخذ تابعیت

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و اخذ تابعیت

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و خدمات موسسه اصطهباناتی

از مهم ترین موارد در اخذ ویزای کار در گرجستان و مهاجرت شغلی مشاوره با وکلای مجرب و باسابقه می باشد. متقاضیان به منظور مهاجرت شغلی خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود. در واقع کار و اشتغال در گرجستان و یا هر کشور دیگر جهان اقدامی ساده نیست که هر متقاضی بتواند خود به تنهایی از پس آن برآید.وکلا و متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی با آگاهی از چگونگی اخذ ویزای کار و اقامت و شرایط کار در این کشور جزئیات و اطلاعات لازم و تخصصی را به متقاضیان ارائه می دهند.در واقع کارشناسان و وکلای برجسته این موسسه با آگاهی از آخرین قوانین حقوقی و مهاجرتی اطلاعات لازم در مورد چگونگی اخذ اقامت، شرایط کار و تحصیل، شرایط اخذ اقامت و موضوعات مربوط به مهاجرت را در اختیار متقاضیان می گذارند.موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با برخورداری از وکلا و مشاوران برجسته و مجرب همه موارد مهم در مورد کار و اشتغال در گرجستان و چگونگی شرایط اقامت در این کشور، چگونگی اخذ ویزای همراه و شرایط اخذ تابعیت و اقامت دائم گرجستان را به متقاضیان ارائه می دهند.نحوه ارائه مدارک و اسناد مالی به اداره مهاجرت و یا سفارت نیازمند همکاری مشاوران و وکلای مجرب می باشد که متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی در طی سال ها تجربه کاری به خوبی از پس آن برآمده اند.موسسه اصطهباناتی با همکاری با وکلای متبحر و مشاوران ارشد بین المللی در جهت جلب اعتماد موکلان و مهاجران تاکنون به موفقیت های فراوانی نائل شده است. افتتاح شعب متعدد در داخل و خارج از کشور، موفقیت در پرونده های مهاجرت تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری و اعتماد و اطمینان موکلان به این موسسه تنها گوشه هایی از موفقیت این موسسه برتر در سطح کشور می باشد. علاوه بر این متقاضیان می توانند با مطالعه سلسله مقاله های علمی و مستند این موسسه در سایت های جهانی در مورد شرایط و چگونگی مهاجرت به کشورهای برتر جهان اطلاعات لازم را کسب کنند.

اطلاعات کامل مزایای کار در گرجستان

متقاضیانی که موفق به اخذ ویزای کار و اقامت در گرجستان می شوند، از مزیت های فراوان کار و اشتغال و اقامت و زندگی در این کشور برخوردار می شوند. از جمله مزایای کار در این کشور اروپایی موارد زیر را می توان نام برد:

  1. زندگی در کشوری با سطح امنیت اجتماعی بالا و زندگی در کشور اروپایی در حال رشد
  2. پایین بودن سطح جرم و جنایت و عدم نیاز به اخذ ویزا برای متقاضیان ایرانی
  3. فضای امن برای سرمایه گذاری خارجی
  4. امکان عضویت گرجستان در کشورهای اتحادیه اروپا
  5. برخورداری از مزیت های بی شمار عضویت در کشورهای اتحادیه اروپا
  6. بالا بودن کیفیت آموزشی مدارس و دانشگاه های گرجستان
  7. هم راستا بودن نظام آموزشی مدارس با نظام آموزشی اروپا
  8. تحصیل به زبان انگلیسی
  9. پایین بودن هزینه های زندگی
  10. قرابت و نزدیکی جغرافیایی با ایران
  11. برخورداری دانشجویان از کمک هزینه های تحصیلی
  12. عدم نیاز به ارائه مدرک مهارت زبان تافل و یا آیلتس برای تحصیل
  13. وجود خوابگاه های مناسب دانشجویی
  14. عدم نیاز به شرکت در آزمون ورودی دانشگاه ها

اطلاعات کامل معایب کار در گرجستان

کار و اشتغال و اخذ ویزای کار در هر کشور در کنار موارد مثبت و مزیت های فراوان دارای معایبی نیز می باشد که ذکر آن ها در جهت اتخاذ تصمیم درست برای متقاضیان حائز اهمیت فراوانی است. از معایب اخذ ویزای کار در گرجستان می توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • عدم عضویت گرجستان در کشورهای اتحادیه اروپا
  • عدم برخورداری از مزیت های فراوان عضویت اتحادیه اروپا
  • عدم سرمایه گذاری خارجی در گرجستان
  • عدم مطابقت با کیفیت و استانداردهای زندگی در اروپا
  • بالا بودن نرخ بیکاری
  • پایین بودن نرخ تولید ناخالص داخلی
  • مورد تائید نبودن دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی گرجستان از نظر وزارت بهداشت ایران
  • عدم تسلط مردم به زبان انگلیسی
  • اقتصاد ضعیف گرجستان

اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان و هزینه های زندگی

هزینه های زندگی و اقامت در گرجستان در مقایسه با دیگر کشورهای اروپای شرقی پایین تر است. هزینه های زندگی هر فرد در هر جای جهان بر اساس الگوی مصرف و سبک زندگی زندگی وی می باشد. هزینه های زندگی در کشور گرجستان بر طبق شهر محل سکونت متفاوت است. هزینه های زندگی در شهر تفلیس پایتخت این کشور عبارت است از:

  • هزینه اجاره بهای یک آپارتمان یک خوابه در حدود ۲۰۰ دلار تا ۳۰۰ دلار می باشد.
  • هزینه حمل و نقل عمومی ماهانه در حدود ۱۱ دلار می باشد.
  • هزینه یک وعده غذایی روزانه در حدود ۴ دلار تا ۵ دلار می باشد.

سخن آخر

در این مقاله اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان مورد بررسی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده در این مقاله می توان نتیجه گیری کرد که متقاضی از با اخذ ویزای کار و دریافت دعوتنامه از کارفرمای گرجستانی می تواند در کشور گرجستان به کار و اشتغال مشغول شود. پایین بودن هزینه های زندگی و تحصیل، زندگی در کشوری با سطح امنیت اجتماعی بالا و زندگی در کشور اروپایی در حال رشد، پایین بودن سطح جرم و جنایت و عدم نیاز به اخذ ویزا برای متقاضیان ایرانی، فضای امن برای سرمایه گذاری خارجی و امکان عضویت گرجستان در کشورهای اتحادیه اروپا را می توان از مهم ترین دلایل مهاجرت به گرجستان ذکر کرد. اگر برای اخذ ویزای کار گرجستان نیازمند اطلاعات بیشتر می باشید، می توانید از مشاوره های مشاوران موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برای انتخاب بهترین گزینه مهاجرت بهره مند شوید.این مقاله به بررسی چگونگی اخذ ویزای کار در گرجستان پرداخت. اگر پایین بودن هزینه های زندگی در کشور مورد نظر و قرابت و نزدیکی جغرافیایی با کشور ایران برای شما مهم است، اگر می خواهید بدون نیاز به ارائه مدرک مهارت زبان تافل و یا آیلتس تحصیل کنید، اگر زندگی با سطح بالای امنیت اجتماعی و پایین بودن سطح جرم و جنایت برای شما اهمیت دارد، اگر نیازمند یک فضای امن برای کار و اشتغال می باشید، کار و اشتغال در کشور گرجستان را به شما پیشنهاد می دهیم.اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای کار گرجستان می باشد، می توانید از مشاوره های مهاجرتی مشاوران و کارشناسان برجسته و زبده موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد برخوردار شوید که با آگاهی از به روزترین قوانین حقوقی و مهاجرتی و بر اساس شرایط زندگی، تحصیلات، سن و بودجه بهترین گزینه مهاجرتی را به شما ارائه می دهند.

سوالات متداول در مورد اطلاعات کامل شرایط کار در گرجستان

1- روش اخذ اقامت گرجستان از طریق کار چیست؟

از طریق پیشنهاد کارJob Offer و یافتن کارفرمای گرجستانی

2- مدارک اخذ ویزای کار گرجستان کدامند؟

گواهی تمکن مالی کافی در حدود 1700 دلار برای ورود به کشور گرجستان رسید پرداخت هزینه های صدور ویزا در حدود 100 لاری گرجستان دعوتنامه کاری از طرف کارفرمای گرجستانی فرم تکمیل شده اخذ ویزای کار گرجستان

3- مشاغل مورد نیاز گرجستان با اخذ ویزای کار کدامند؟

راهنمای تور گردشگری مدیریت گردشگری مدیریت هتلداری مدیریت رستوران خدمات امنیتی خدمات تولیدی خدمات نظافتی جوشکاری

4- سایت های کاریابی گرجستان برای یافتن کار مناسب کدامند؟

www.jobs.ge www.cv.ge www.hr.ge www.myjobs.ge

5- متوسط حقوق و درآمد در گرجستان چقدر است؟

متوسط حقوق و درآمد مردان در سال 2019 در این کشور ماهانه در حدود 400 دلار و میزان درآمد و حقوق زنان نیز ماهانه در حدود 300 دلار بوده است. میزان حقوق و درآمد در پایتخت این کشور شهر تفلیس از دیگر شهرها بالاتر است.

6- آیا اخذ اقامت گرجستان با اخذ ویزای کار امکان پذیر است؟

متقاضی که با اخذ ویزای یک ساله کار در گرجستان مشغول کار و اشتغال می شود، پس از ۵ سال کار و اشتغال و زندگی می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت کند. متقاضی با سرمایه گذاری در این کشور می تواند با اخذ ویزای یک ساله و تمدید این ویزا تا ۵ سال برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کند.

7- هزینه های زندگی در شهر تفلیس با اخذ ویزای کار چقدر است؟

هزینه اجاره بهای یک آپارتمان یک خوابه در حدود ۲۰۰ دلار تا ۳۰۰ دلار می باشد. هزینه حمل و نقل عمومی ماهانه در حدود ۱۱ دلار می باشد.

8- شرایط اخذ تابعیت گرجستان از طریق اخذ ویزای کار چیست؟

عدم سوپیشینه دارا بودن اقامت دائم گرجستان تسلط و مهارت به زبان گرجی زندگی و کار و اشتغال به مدت ۵ سال در گرجستان پرداخت منظم و به موقع مالیات ها

9- معایب کار و اشتغال در گرجستان چیست؟

عدم تسلط مردم به زبان انگلیسی اقتصاد ضعیف گرجستان عدم عضویت در کشورهای اتحادیه اروپا عدم سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی در این کشور

10- آیا برای اخذ ویزای کار گرجستان می توان به تنهایی اقدام کرد؟

متقاضیان به منظور مهاجرت شغلی خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود. در واقع کار و اشتغال در گرجستان و یا هر کشور دیگر جهان اقدامی ساده نیست که هر متقاضی بتواند خود به تنهایی از پس آن برآید.

11- مهم ترین مزیت های کار و اشتغال در گرجستان چیست؟

تحصیل به زبان انگلیسی، پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی، امکان اخذ اقامت

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *