چندین شهر امن برای دانشجویان

تورنتو اخیرا به عنوان یک شهر مطلوب برای دانشجویان در میان سه شهر کانادایی قابل توجه به شمار می رود. این شهر جذاب است و شگفت انگیز است که 6.5 درصد از دانشجویان برای تحصیلات تکمیلی در کانادا از خارج از کشور می آیند. با فرهنگ پر جنب و جوش، محیط طبیعی خیره کننده برای دیدن دانشجویان، کانادا را جز چندین شهر امن برای دانشجویان رتبه بندی می کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

معرفی چندین شهر امن برای دانشجویان

پاریس به طور مرتب در فهرست بهترین شهرها برای دانشجویان قرار دارد. هزینه پایین تحصیل برای دانشجویان بین المللی یکی از عواملی است که برای تحصیل به فرانسه مهاجرت می کنند در حالی که بسیاری از دوره های کارشناسی در فرانسه انجام می شود، تحصیلات تکمیلی اغلب به زبان انگلیسی در دسترس است. مدارس کسب و کار فرانسوی نیز به خاطر سبک آموزش و استعداد و ویژگی های منحصر به فرد آنها مورد تحسین قرار می گیرند و اگر شما علاقه مند به تخصص در مد هستید، باید موسسات و دانشگاه های فرانسوی را جدی بگیرید.

تحصیل در آلمان

آلمان به عنوان یکی از نیروهای اقتصادی اروپا شناخته شده است. تحصیل در آلمان به عنوان یکی از بهترین مکان های اروپایی در دانشگاه ملی (یا تقریبا رایگان) شناخته شده است. اما برای دانشگاه های خصوصی دانشجویان بین المللی باید هزینه پرداخت کنند. دانشگاه های آلمان به خاطر عملکرد تحصیلی، امکانات دانشجویی مدرن و میزان اشتغال بالا فارغ التحصیلان مشهور هستند.

تحصیل در آلمان

آلمان دارای برخی از بالاترین رتبه های دانشگاه در سراسر جهان از نظر آموزش عالی و همچنین رضایت دانشجویان است. علاوه بر این، یک عامل مهم که موجب محبوبیت آلمان در میان دانشجویان بین المللی می شود، دانشجویان برای دانشگاه های دولتی آلمان هزینه ای پرداخت نمی کنند.

تحصیل در استرالیا و ایتالیا

تحصیل در استرالیا یکی از محبوب ترین مکان های جهان برای دانشجویان بین المللی است. دانشگاه های استرالیا از دانشجویان بین المللی استقبال می کند و به خوبی آماده هستند تا از تازه واردان حمایت کنند. اگر می خواهید در یکی از امن ترین کشورهای جهان زندگی و یا تحصیل کنید و همچنین استفاده از ترکیب منحصر به فرد فرهنگ های آلمانی، ایتالیایی و مجارستانی استفاده کنید، استرالیا انتخاب خوبی است.

ایتالیا یکی از مهمترین مراکز اروپایی است که هر ساله هزاران دانش آموز و دانشجوی خارجی را می پذیرد. اگر شما علاقه مند به هنر، معماری و تاریخ جهان هستید، تحصیل در ایتالیا قطعا نقطه ایده آل برای شما خواهد بود. دلایل بسیاری برای انتخاب ایتالیا برای ادامه تحصیل در خارج از کشور وجود دارد.

زندگی دانشجویی در لهستان

لهستان یک کشور اروپایی برتر از لحاظ میزان سواد است، تعداد افرادی که در موسسات آموزشی ثبت نام کرده اند بیش از 1،5 میلیون نفر است. دانشگاه های لهستان دارای سابقه طولانی هستند و شهرت از نظر کیفیت آموزش و پرورش و به ویژه پزشکی، مهندسی، معماری و فارغ التحصیلان فن آوری اطلاعات از کارفرمایان در سراسر جهان بسیار قدردانی می کنند. از هر کجا که به لهستان می روید، می توانید به راحتی با بودجه کمتری زندگی کنید. با زندگی و تحصیل در لهستان، شما یک فرهنگ شگفت انگیزی را در بر می گیرید. شهرهای مشهور لهستان کراکوف و ورشو دانشجویان بین المللی زیاد هستند.

زندگی دانشجویی در دانمارک

اگر از کشورهای عضو شهروندی اتحادیه اروپا / ایاالت متحده یا سوئیس هستید، ممکن است واجد شرایط تحصیل رایگان دانشگاهی در دانمارک باشید. اگر قصد دارید که مقطع دکترا را دنبال کنید، حتی فرصت تحصیل در حالی که حقوق و دستمزد را می گیرید، دانمارک برای مطالعه در سطح بالاتری به طور کامل تامین می شود.

هزینه های زندگی غیرقابل پیش بینی بالا است، اما دانمارک یک پایگاه شگفت انگیز برای کشف اروپا است و فرهنگ نوردی را در بهترین حالت خود تجربه می کند. نمایش کنجکاوی، مهارت های سازمانی و جاه طلبی برای ترتیب دوره تحصیل در خارج از کشور، یک نقطه فروش عالی است. اگر اطلاعات این مقاله برای شما عزیزان کامل و مفید واقع نشده، بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *