پذیرش از دانشگاه استراسبورگ

دانشگاه استراسبورگ یک موسسه غیرانتفاعی عمومی است که به طور رسمی مورد تایید وزارت آموزش عالی و تحقیقاتی فرانسه قرار گرفته است. پذیرش از دانشگاه استراسبورگ دوره های درسی و برنامه های آموزشی را برای رسیدن به سطح رسمی تحصیلات عالی مانند مدرک لیسانس در زمینه های مختلف ارائه می دهد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط پذیرش از دانشگاه استراسبورگ

دانشجویان بین المللی 20 درصد از دانشجویان دانشگاه استراسبورگ را تشکیل می دهند. هر ساله دانشجویان از 150 کشور دنیا برای تحصیل به این دانشگاه ملحق می شوند و باعث می شود استراسبورگ یکی از شهرهای برتر فرانسه برای دانشجویان بین المللی باشد. آیا مایل به تحصیل در استراسبورگ به عنوان یک دانشجوی معمولی یا مبادله ای هستید؟ اگر قبلا دوره مورد نظرتان را پیدا کرده اید، شرایط ورودی را بررسی کنید. شرایط پذیرش به سطح تحصیلات و موقعیت شما بستگی دارد. اطمینان حاصل کنید که معیارها را برآورده کرده اید، و سپس به صورت آنلاین درخواست کنید.

دوره های دانشگاه استراسبورگ

یکی از دانشگاه های برتر فرانسه، دانشگاه استراسبورگ می باشد که ارائه دهنده برنامه های متنوعی شامل تمامی زمینه های آموزش و پرورش (هنر، ادبیات، زبان، حقوق، اقتصاد، مدیریت، علوم سیاسی و اجتماعی، علوم اجتماعی و علوم انسانی، علوم و فن آوری، بهداشت و درمان) است. الزامات پذیرش بستگی به سال تحصیلی دارد که برای آن درخواست می کنید (سال اول لیسانس یا سطح بالاتر) و همچنین ملیت و اقامت فعلی شما، برخی از بخش ها دارای مجوز پذیرشخود هستند. هنگامی که شما می دانید کدام روش پذیرش به وضعیت شما بستگی دارد، می توانید شروع به درخواست کنید.

دوره های دانشگاه استراسبورگ

 

ویزای دانشجویی استراسبورگ

شرایط ورود به فرانسه برای تحصیلات طولانی مدت تنظیم و متفاوت از سفرهای تفریحی است. اگر مراحل پذیرش را تکمیل کرده اید و پاسخ مثبت دریافت کرده اید، می توانید برای ویزای دانشجویی درخواست کنید. ثبت نام اداری در هنگام ورود شما و وضعیت دانشجویی را گزارش می دهد، کارت دانشجویی و گواهی ثبت نام به شما داده می شود و می توانید برای بیمه تامین اجتماعی ثبت نام کنید. ثبت نام اداری شما باید توسط ثبت نام تحصیلی تکمیل شود، که مشارکت شما را در سخنرانی ها، آموزش ها، کارهای عملی و امتحانات و انتخاب های رایگان دوره ها یا زبان ها تأیید می کند. چند هفته قبل از شروع کلاس ها، در اداره دپارتمان خود یا وب سایت آن ثبت نام کنید.

اقامت دانشجویی در استراسبورگ

شما زمانی می توانید برای مجوز اقامت فرانسه جهت دانشجویان درخواست کنید، که ثبت نام اداری شما تایید شده باشد. به شما توصیه می شود که این روند را به محض رسیدن به استراسبورگ آغاز کنید. برای پذیرش در سال اول مجوز (L1)، شما باید دیپلم فارغ التحصیلی دبیرستان را ارائه دهید. شما می توانید درخواست کنید، حتی اگر در حال حاضر این دیپلم را تهیه می کنید. متقاضیان سال اول تحصیل در مقطع کارشناسی باید یک درخواست پذیرش اولیه (DAP) تکمیل کنند. اگر شما فرانسوی نیستید، اما در حال حاضر در فرانسه زندگی می کنید، فرمی با عنوان پوشه سبز را پر کنید و آن را همراه با مدارک مورد نیاز به دانشگاه انتخابی ارسال کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد مراحل پذیرش و تحصیل در فرانسه را می توانید در وب سایت (توسعه گران مهر) یا به صورت حضوری و مشاوره با کارشناسان ارشد ما از تمام مراحل آشنا شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *