پاتفک دانشگاه نووسیبریسک

دانشجویان در انتهای دوره پاتفک دانشگاه نووسیبریسک در امتحان نهایی شرکت می کنند.  تا بتوانند در دوره 6 ساله پزشکی شرکت کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

پاتفک دانشگاه نووسیبریسک

در دانشگاه تکنولوژی ایالتی نوویسیبریسک  هرگروه شامل 20 دانشجو می شود. دانشجویان در انتهای دوره در امتحان نهایی شرکت می کنند. پس از گذراندن این امتحان، به دانشجو توصیه می شود که در دوره ی 6 ساله ی پزشکی و تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی شرکت کند تا بتواند مدرک تخصصی خود را بگیرد.

  • قیمت دوره 3500 دلار
  • هزینه ی ثبت نام 130 دلار
  • هزینه ی اقامت و زندگی برای هر ماه 18 دلار
  • دروس: فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ریاضیات و زبان روسی: مجموع 960 ساعت دوره به زبان انگلیسی
  • دوره های آمادگی رشته ی پزشکی – انگلیسی پزشکی عمومی 8 ماه در انیستیتوی پزشکی و روان شناسی

پاتفک دانشگاه نووسیبریسک

دانشگاه تکنولوژی ایالتی نوویسیبریک

مرکز NSU برای دوره های آموزشی بین المللی ارائه می کند. دوره های تحصیل در روسیه زبان روسی برای افرادی که:

  • تمایل به شرکت در دانشگاه های روسیه را دارند،
  • در دپارتمان متفاوتی از NSU برای دوره های پیش از لیسانس، لیسانس و فوق لیسانس مشغول تحصیلند
  • نیاز به آموزش زبان روسی دارند
  • به زبان و فرهنگ روسی علاقه مندند
  • تصمیم به تجارت در کشور روسیه دارند.

مرکز دوره های آموزشی بین المللی (CIEP) بخشی از موسسه ی علوم انسانی NSU است. CIEP اولین دوره ی خود را برای زبان روسی به عنوان یک زبان خارجی در سال 1989 برگزار کرد. از سال 1999، CIEP همیشه بخشی از دپارتمان زبان های خارجی بود. در سال 2016 انیستیتوی علوم انسانی تاسیس شد و CIEP بخشی از آن گردید.

برگزاری دوره ای به زبانی غیر از روسی: ندارد

دوره های آموزشی پاتفک دانشگاه نووسیبریسک

  • دوره های آموزشی آمادگی پزشکی: آناتومی، زیست شناسی، روسی، شیمی
  • مدت زمان دوره: 1 سال (از 1.09)
  • هزینه ی دوره: 48000 روبل
  • خدمات اضافی ارائه شده: دوره های آموزش زبان روسی (1 سال): 36000 روبل

تمام دوره های لیسانس و فوق لیسانس به زبان روسی تدریس می شوند. اما شما می توانید برای دوره درخواست ثبت نام کنید و ابتدا یک سال دوره ی آمادگی را بگذرانید و زبان روسی را از ابتدا بیاموزید.

دوره ی آمادگی کلاس های آموزش زبان فشرده ای را برای دانشجویان بین المللی برگزار می کند (دستورزبان، مکالمه، زبان روسی برای استفاده ی حرفه ای برطبق رشته ی انتخابی داوطلب). این دوره ها 1 سال طول می کشند و برای بالابردن مهارت شما در زبان روسی پیش از شروع آموزش رسمی تان به شدت توصیه می شوند. به این ترتیب می توانید به راحتی در کلاس ها شرکت کنید و بدون مشکل در درک مفاهیم، آموزش خود را پیش ببرید و همچنین در زندگی روزمره در روسیه راحت باشید.

جزییات بیشتر درباره ی دروس تدریس شده  روسیه در دوره را می توانید در بخش “دوره های زبان” سایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) پیدا کنید.

مدارک لازم ثبت نام دوره پاتفک نووسیبرسک روسیه

برای ثبت نام، شما باید مدارک زیر را بفرستید:

  1. یک کپی از پاسپورت
  2. فرم های ثبت نام
  3. کپی مدارک تحصیلی (این مدارک باید به زبان روسی ترجمه و به صورت رسمی تایید شده باشند)
  4. گواهی پزشکی (تست HIV، تست ضد توبرکلوزیس (سل)، آزمایش خون). زمان انجام آزمایش ها نباید قدیمی تر از 2 ماه پیش از ورود به یاکتوسک باشد.
  5. آخرین زمان ثبت نام: 06.2017 برای سال تحصیلی 2017-2018

پس از دریافت تمام مدارک لازم، دفتر روابط بین الملل نامه ی حمایت از ویزای رسمی صادر شده به وسیله ی دفتر مهاجرت روسیه را دریافت می کند و آن را به آدرس ذکر شده در فرم ثبت نام شما می فرستد.

پذیرش در دانشگاه شرط اصلی این قرارداد و همچنین از شرایط مهاجرت به روسیه است. اگر شما برای گرفتن ویزا در سفارت روسیه به قرارداد خود احتیاج دارید، لطفا به ما خبر دهید. اگر شما به این قرارداد نیازی ندارید، می توان فرم قرارداد را پس از رسیدن به روسیه پرینت کرد. توافق نامه فقط شامل هزینه ی شهریه (مطابق برنامه ی آموزشی و رشته ای که انتخاب کرده اید) می شود.

هزینه دوره آموزشی پاتفک نووسیبرسک

هزینه دوره آموزشی پاتفک نووسیبرسک

در این توافق نامه از هزینه های اقامت و زندگی دانشجویی، بیمه ی درمانی و هزینه ی نام نویسی صحبتی نشده است. دانشجو باید تا 3 روز پس از رسیدن به روسیه تمام هزینه های مربوط به شهریه، اقامت، نام نویسی و بیمه ی درمانی خود را بپردازد.

اگر تصمیم گرفته اید در دوره ی آمادگی یک ساله ثبت نام کنید، می توانید اطلاعات بیشتر را در وقت مشاوره با مشاورین ارشد و وکلای مجرب موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در میان بگذارید  و روش مناسب جهت اقدام را بدست آورید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *