ویزای مالتیپل کانادا

شاید اخیراً نام ویزای مالتیپل یا ویزای 5 ساله کانادا را زیاد شنیده باشید، موسسه حقوقی اصطهباناتی با سابقه درخشان در زمینه مشاوره مهاجرت و اقامت، همه راه های اخذ این ویزا را برای شما شرح و به صورت تضمینی این ویزا را برای متقاضیان اخذ می کند. لازم به ذکر است که این موسسه این ویزا را با حداقل مدارک و با مشاوره وکیل مهاجرت کانادا برای متقاضیان اخذ می نماید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط اخذ ویزای مالتیپل کانادا

در صدور ویزای 5 ساله، طبق برنامه جدید مهاجرتی کانادا می باشد، طبق این سیاست، به افراد طبق هر ملیت با توجه به اعتبار پاسپورت به آنها ویزای مالتیپل ارائه می دهند، یعنی چون حداکثر اعتبار پاسپورت ایرانیان 5 سال است، ویزا به اندازه 5 سال به ایشان می دهند.

اقامت در کانادا با ویزای مالتیپل

معمولاً طبق قوانین این کشور شخص می تواند حداکثر نصف مدت اعتبار ویزای مالتیپل اقامت در کانادا داشته باشد، البته نوع و میزان اقامت در برخی ویزاهای مالتیپل متفاوت است ولی این مسئله در ویزا مشخص شده است، یعنی پس از اخذ ویزا می توانید با مطالعه آن، مدت زمانی که میتوانید در این کشور اقامت داشته  باشید مشخص شده است.

ویزای مالتیپل کانادا

راه های اخذ ویزای مولتی کانادا

معمولاً 4 راه برای اخذ این ویزا وجود دارد؛ اول از طریق دعوتنامه فرزندان، یعنی والدین در صورتی که فرزندانشان در کانادا اقامت داشته باشد، می توانند برای والدین خود درخواست ویزا نمایند که معمولاً به آنها ویزای مالتی ارائه می شوند، معمولاً به این ویزا، سوپر ویزا نیز گفته می شود، دوم؛ از طریق شرکت در سمینار یا کنفرانس های علمی می باشد، در این روش که یکی از برترین روش های اخذ ویزای مالتیپل 5 ساله کانادا می باشد، شخص متقاضی باید در دوره سمینار 3 روزه یا بیشتر شرکت نماید، البته نگران پیدا کردن سمینار یا دعوت نامه نباشید، موسسه حقوقی اصطهباناتی این مسئله را برای متقاضیان حل نموده است و برای افراد مختلف با توجه به تخصص یا شغل مورد نظر سمینار های مختلفی را ثبت نام می کند و اخذ ویزا را به صورت تضمینی انجام می دهد. سوم؛ از طریق دعوتنامه بیزنس یا تجاری است، در این روش شخص متقاضی باید از شرکت یا محلی تجاری دعوتنامه جهت همکاری و غیره ارائه دهد، در این صورت نیز شخص می تواند ویزای مولتی دریافت کند. چهارم؛ از طریق ویزای توریستی می باشد، در این روش شخص از طریق شخصی یا با شرکت در تورهای مختلف کشور کانادا اقدام به اخذ ویزای مولتی می کند که با توجه به اطلاعات ما در این روش شانس اخذ ویزای مالتی نسبت به راه های دیگر چندان زیاد نیست.

اخذ اقامت کانادا از طریق ویزای 5 ساله

معمولاً اشخاص می توانند پس از اخذ مولتی ویزای کانادا و ورود به کانادا از طرق مختلف مثل پیدا کردن کار، سرمایه گذاری و یا تحصیل نسبت به دریاقت اقامت کانادا اقدام کنند. موسسه حقوقی اصطهباناتی با داشتن وکیل و مشاور رسمی مهاجرت کانادا شما را در اخذ اقامت این کشور یاری می دهد.

شرایط و مدارک مورد نیاز اخذ ویزا مولتی پل کانادا

اولین نکته اینکه بهتر است، شخص قبلاً ویزای شنگن داشته باشد، مسئله دیگر ارائه نامه تمکن مالی مناسب می باشد، نامه های شغلی، بیمه و هر چیز دیگری که وابستگی شخص را به ایران نشان دهد، از موارد نیاز اخذ این نوع ویزا می باشد. البته همانطور که ذکر شد، این موسسه ویزای مالتیپل کانادا تضمینی برای متقاضیان با حداقل مدارک اخذ می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همه راه های مهاجرتی و اقامتی کشور کانادا با مشاورین موسسه حقوقی اصطهباناتی در دفاتر شیراز، تهران و اصفهان تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در مورد ویزای مالتیپل کانادا

1- ویزای مالتیپل کانادا چیست؟

این ویزا یک ویزای 5 ساله است که طبق برنامه جدید مهاجرتی کانادا به افراد طبق هر ملیت با توجه به اعتبار پاسپورت ( اعتبار پاسپورت ایرانیان 5 سال) به آنها ویزای مالتیپل ارائه می¬دهند.

2- با اخذ ویزای مالتیپل کانادا چه مدت می توان در این کشور اقامت داشت؟

معمولاً طبق قوانین این کشور شخص می¬تواند حداکثر نصف مدت اعتبار ویزای مالتیپل اقامت در کانادا داشته باشد.

3- آیا فرزندان مقیم در کانادا می توانند برای والدین خود درخواست ویزای مالتیپل نمایند؟

بله، در صورتی که فرزندان در کانادا اقامت داشته باشد، می¬توانند برای والدین خود درخواست ویزا نمایند که معمولاً به آنها ویزای مالتی ارائه می¬شود.

4- آیا از از طریق شرکت در کنفرانس های علمی می توان ویزای مالتیپل کانادا را دریافت کرد؟

یکی از راه¬های اخذ ویزای مالتیپل از طریق شرکت در سمینار یا کنفرانس¬های علمی می¬باشد که شخص متقاضی باید در دوره سمینار 3 روزه یا بیشتر شرکت نماید.

5- چگونه از طریق دعوتنامه تجاری می توان ویزای مالتیپل کانادا را بگیریم؟

شخص متقاضی باید از شرکت یا محلی تجاری دعوتنامه جهت همکاری و غیره ارائه دهد، در این صورت شخص می¬تواند ویزای مولتی کانادا را دریافت کند.

6- آیا از طریق ویزای توریستی می توان ویزای مالتیپل کانادا را اخذ کرد؟

بله، شخص از طریق شخصی یا با شرکت در تورهای مختلف کشور کانادا اقدام به اخذ ویزای مولتی می کند که در این روش شانس اخذ ویزای مالتی نسبت به راه¬های دیگر چندان زیاد نیست.

7- آیا از طریق ویزای مالتیپل کانادا می توان اقامت این کشور را اخذ کرد؟

معمولاً اشخاص می¬توانند پس از اخذ مولتی ویزای کانادا و ورود به کانادا از طرق مختلف مثل پیدا کردن کار، سرمایه گذاری و یا تحصیل نسبت به دریاقت اقامت کانادا اقدام کنند.

8- برای اخذ ویزای مالتیپل کانادا نیاز به داشتن ویزای شنگن می باشد؟

بله، بهتر است، شخص قبلاً ویزای شنگن داشته باشد.

9- برای اخذ ویزای مالتیپل کانادا ارائه نامه تمکن مالی ضروری است؟

بله، یکی از شرایط اخذ ویزای مالتیپل کانادا ارائه نامه تمکن مالی مناسب می¬باشد.

10- داشتن بیمه برای اخذ ویزای مالتیپل کانادا ضروری است؟

نامه های شغلی، بیمه و هر چیز دیگری که وابستگی شخص را به ایران نشان دهد لازم است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

9 دیدگاه برای “ویزای مالتیپل کانادا

  1. رسول شیرمحمدی گفت:

    سلام. من متاهل هستم. ما میتونیم برای ویزای مالتیپل اقدام کنیم و در کانادا بچه دار بشیم و از طریق تولد فرزند در خاک کانادا اقامت دائم بگیریم؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، از طریق ویزای مالتیپل می توانید در این کشور زایمان کرده و اقامت را دریافت نمایید.

  2. جمال گفت:

    سلام وعرض ادب
    18 سال سابقه بیمه دارم . 7 سال مدیر عامل یه شرکت خصوصی مخابراتی معتبر میباشم که 40 درصد سهامش متعلق به من هست و عضو هیات مدیره میباشم . شرکت جزو شرکتهای دانش بنیان با بالاتین گرید میباشد .دارای همسر و دو فرزند 6 ساله پسر و 9 ساله دختر میباشم .زبان اگلیسی خودم ضعیف هست و علاقه ای برای کلاس رفتن ندارم ولی همسرم لیسانس مترجمی زبان انگلیسی داره . میخاستم جهت اخذ ویزای کانادا بدون زبان انگلیسی راهنماییم کنید . ممنون و سپاسگزارم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در صورت داشتن شرایط ویزای مالتیپل کانادا امکان اقدام وجود دارد. همچنین شما از طریق تحصیل مدارس فرزندان خود نیز می توانید اقدام نمایید. لطفا با ما در ارتباط باشید تا جزییات بیشتری را در رابطه با روش های ذکر شده در اختیار شما قرار دهیم.

  3. محمد رضا گفت:

    باسلام
    من ویرای مالتیپل دارن
    میخوام ببینم چه اقدامی باید انجام بدم تا در سفر اینده ام تبدیلش کنم به دایم
    لطفا ادرس دفترتهران را بفرمایید تا حصورا خدمت برسم

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      برای ارائه ی مشاوره ی بهتر، می بایست اطلاعاتی از قبیل موارد زیر را در اختیار ما قرار دهید:
      چه مدتیست ویزا را اخذ نموده اید ، وضعیت استطاعت مالی و سن.
      برای هماهنگی جهت معین نمودن زمان مشاوره حضوری خود، با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.
      موفق باشید.

  4. مشاور مهاجرت کاری گفت:

    با سلام
    توضیح کلی بابت ویزای مالتیپل 5 ساله کانادا اینکه، این ویزا را می توان از 3 طریق دریافت کرد، از روش توریستی، شرکت در سمینار و همچنین از طریق دعوتنامه تجاری. نوع ویزای دریافت شده در هر 3 نوع ویزا متفاوت است ولی در هر حالت متقاضی ویزای 5 ساله کانادا را دریافت می کند و می تواند از مزایای آن برخوردار شود.
    موسسه نسبت به وضعیت و شرایط کلی متقاضی، یکی از این 3 مدل ویزا را برای ایشان اقدام می کند.
    نام های ویزای سمیناری کانادا، ویزای مالتیپل، 5 ساله و غیره از نام های دیگر این ویزا می باشند.

  5. نیما گفت:

    سلام و خسته نباشید بابت سایت پرمحتوایی که دارید. در قسمت “هزینه ویزای اقامت چندمنظوره کانادا” به آیتم “افزایش برای حداکثر هرینه یک خانواده برای TRV” اشاره فرمودید که هزینه 100 دلاری داشت. لطفا در مورد TRV توضیح دهید. متشکرم

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      متشکرم، TVR در واقع برنامه اقامت کانادا می باشد، منظور از اقامت موقت همان روش هایی مثل ویزای مالتیپل است که شخص می تواند مدتی در کانادا بماند. البته این موسسه می تواند پس از ورود شخص به کانادا، این اقامت را به اقامت دائم از طریق کار یا تحصیل تبدیل کند.
      جهت کسب اطلاعات با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *