مهاجرت پزشکان متخصص به استرالیا

بسیاری از فارغ التحصیلان بین المللی پزشکی (IMG)، دوست دارند در استرالیا کار کنند. مهاجرت پزشکان متخصص به استرالیا به عنوان مقصد انتخابی در عرصه پزشکی جهانی حساب می شود. با این حال، اگر شما یک غیر ساکن هستید و برای گرفتن ثبت نام پزشکی در استرالیا واجد شرایط نیستید، ممکن است گرفتن کار پزشکی در استرالیا و ثبت نام برای ویزای پزشکی مورد نیاز مشکل باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط مهاجرت پزشکان متخصص به استرالیا

بعد از تحصیل در استرالیا در مقطع پزشکی(IMG) برای کار در این کشور به عنوان یک پزشک سه مرحله کلیدی، به دست آوردن ارزیابی مهارت های موفق، ثبت نام در انجمن پزشکی استرالیا (AMB) و دریافت ویزا وجود دارد. برای ثبت نام در AMB، شما به پیشنهاد شغلی نیاز داید، مگر اینکه در ثبت نام به عنوان متخصص موفق شوید. متخصصان آموزش دیده در خارج از کشور برای ارزیابی قابلیت مقایسه پذیری با استاندارد یک متخصص در استرالیا به رسمیت شناخته می شوند، همچنین متخصصان تحصیل کرده در خارج از کشور برای یک حوزه مورد نیاز به سطح تخصصی در استرالیا (حوزه مورد نیاز) نیاز دارند.

تخصص پزشکی در استرالیا

IMG هایی که یک مدرک اولیه در پزشکی و جراحی اعطا شده توسط موسسه آموزشی دارند و کسانی که تمام شرایط تخصص پزشکی در استرالیا برای کار کردن را دارند، می توانند برای مسیر ارزیابی درخواست کنند.

تخصص پزشکی در استرالیا

IMG هایی که برای مسیر تخصصی درخواست می کنند، باید مستقیما به کالج تخصصی پزشکی برای ارزیابی درخواست کنند. قبل از درخواست برای مسیر تخصصی، IMG ها باید به شورای پزشکی استرالیا (AMC) برای تأیید منبع اولیه مدارک تحصیلی خود اقدام کنند. AMC مدارک تحصیلی را از طریق کمیته آموزشی فارغ التحصیلان پزشکی خارجی (ECFMG) نمونه کارهای الکترونیکی مجوزهای بین المللی (EPIC) را بررسی می کند. دو راه در مسیر تخصصی وجود دارد:

  • مسیر تخصصی، شناخت متخصص
  • مسیر تخصصی، منطقه مورد نیاز

درخواست مسیر تخصصی در استرالیا

IMG به طور مستقیم به کالج پزشکی ویژه برای مسیر متخصص درخواست می کنند. فرم درخواست برای مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص در وب سایت (توسعه گران مهر) موجود است. آموزش کوتاه مدت در یک مسیر تخصصی پزشکی، این مسیر آموزشی برای IMG هایی است که متخصصین آموزش دیده در خارج از کشور یا متخصصین در آموزش هستند، که مایل به انجام دوره کوتاه (معمولا تا 24 ماه) آموزش تخصصی یا پیشرفته در استرالیا می باشند. این مسیر منجر به ثبت نام به عنوان یک متخصص در استرالیا نمی شود. اگر می خواهید تحصیل رایگان در اسپانیا را تجربه کنید، بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

4 دیدگاه برای “مهاجرت پزشکان متخصص به استرالیا

  1. behrouz گفت:

    سلام معادل سازی به چه شکل هست/؟امتحان؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای معادل سازی مدرک تحصیلی پزشکی خود در ابتدا باید در ازمون ورودی استرالیا قبول شوید.

  2. رهی گفت:

    استرالیا مدرک تخصص پزشکی از ایران رو قبول داره؟؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام، وقت بخیر
      مدرک گروه درمان نیاز به معادلسازی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *