مهاجرت به گرجستان

کشور زیبای گرجستان که در مرز اروپای شرقی و آسیای غربی قرار دارد، در سال های اخیر مورد توجه متقاضیان ایرانی قرار گرفته است. بر این اساس در این مقاله به بررسی روش های مهاجرت به این کشور اروپایی می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

چرا مهاجرت به گرجستان؟

کشور گرجستان یکی از کشورهای در حال رشد از لحاظ اقتصادی و آموزشی است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از متقاضیان تحصیل و سرمایه گذاری قرار گرفته است. پایین بودن هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور، امکان اخذ اقامت گرجستان پس از فارغ تحصیلی و برخورداری از مزایای اخذ اقامت، بالا بودن کیفیت آموزشی دانشگاه ها و بالا بودن سطح علمی دانشگاه های این کشور اروپایی از جمله دلایل مهاجرت به این کشور محسوب می شود.امکان سرمایه گذاری و کار و اشتغال و همچنین تحصیل به زبان انگلیسی، پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی، بالا بودن کیفیت آموزشی، هم راستا بودن سیستم آموزشی با سیستم آموزشی کشورهای اروپایی و امکان اخذ اقامت این کشور با تحصیل و اشتغال و سرمایه گذاری از عوامل دخیل در مهاجرت متقاضیان به این کشور محسوب می شود. دانشگاه های کشور گرجستان در میان دانشگاه های کشورهای اروپایی دارای اعتبار و ارزش می باشند. نزدیکی جغرافیایی به کشور ایران و همچنین عدم نیاز به اخذ ویزا را می توان از مهم ترین دلایل انتخاب این کشور از نظر متقاضیان ایرانی ذکر کرد.

در همین راستا مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله به بررسی چگونگی مهاجرت به گرجستان پرداخته اند. اگر قصد مهاجرت به گرجستان را دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

مهاجرت به گرجستان از طریق تحصیل

آموزش و تحصیلات در کشور گرجستان اهمیت فراوانی دارد. نظام آموزشی این کشور بر اساس سه دوره دبستان، راهنمایی و دبیرستان می باشد. تحصیل در مدارس گرجستان به طور رایگان و به زبان گرجی می باشد. کودکان از ۶ تا ۱۲ سالگی در دبستان و از ۱۲ تا ۱۵سالگی در راهنمایی به طور اجباری تحصیل می کنند. مدت تحصیل ۳ ساله دبیرستان به صورت اختیاری است. پس از گذراندن دوره دبیرستان متقاضیان می توانند وارد دانشگاه های این کشور شوند.طول مدت تحصیل در مقطع کارشناسی گرجستان در حدود ۳ تا ۴ سال می باشد. زبان تحصیل در این مقطع در دانشگاه های دولتی گرجی است. متقاضیان برای تحصیل در این مقطع نیازمند مدرک دیپلم متوسطه می باشند. مدت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد گرجستان در حدود ۲ سال می باشد. متقاضی برای تحصیل در این مقطع باید دارای مدرک دیپلم متوسطه و مدرک کارشناسی باشد.متقاضیان تحصیل در دوره دکترا گرجستان باید دارای مدرک کارشناسی ارشد و رزومه تحصیلی علمی قوی باشند. دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی و اخذ پذیرش از استاد راهنما برای اخذ پذیرش در مقطه دکترا گرجستان الزامی می باشد.
مدت زمان تحصیل در دوره دکترا این کشور در حدود ۳ سال می باشد. دانشجویان برای تحصیل در گرجستان ملزم به پرداخت هزینه زیادی برای تحصیل و شهریه نمی باشند و به طور کلی متقاضی باید سالانه در حدود ۲۵۰۰ یورو تا ۶۰۰۰ یورو برای تحصیل در دانشگاه های این کشور پرداخت کند. دانشجویان با کار دانشجویی تا ۲۰ ساعت در هفته و اخذ بورسیه های دانشجویی می توانند هزینه های تحصیل در گرجستان و زندگی خود در این کشور را تامین کنند.متقاضی با تمام شدن دوره تحصیلی می تواند با یافتن کار مناسب ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کند. در این روش متقاضی پس از فارغ تحصیلی در فرصت ۶ ماه تا یک سال می تواند در مهلت جست و جوی کار در این کشور کار مورد نظر خود را پیدا کند و با یافتن کار ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کند.

مهاجرت به گرجستان از طریق کار

کشور گرجستان نیازمند متخصصان حرفه ای و شغلی مجرب و ماهر می باشد و بر این اساس متقاضی دریافت ویزای کار گرجستان باید دارای تخصص حرفه ای و کاری باشد. متقاضیان کار و اشتغال در هر کشور باید بر اساس شغل های مورد نیاز آن کشور برای اخذ ویزای کار اقدام کنند. البته با توجه به نرخ بیکاری ۱۴.۴ درصد این کشور بهتر است متقاضیان مهاجرت به این کشور روش های دیگر مهاجرت به گرجستان را امتحان کنند. کارفرمایان گرجی بر اساس قوانین کار این کشور باید در ابتدا نیروی کار گرجی و اروپایی را مد نظر قرار گیرند. اما با این وجود متقاضیانی که دارای تخصص کاری ویژه و مهارت خاص در حوزه شغلی خود می باشند، شانس بیشتری برای استخدام دارند.متقاضی می تواند با روش ویزای کار گرجستان از طریق پیشنهاد کارJob Offer و با یافتن کارفرمای گرجستانی و دارا بودن دعوتنامه کاری از طرف کارفرمای گرجستانی و امضای قرارداد با این کارفرما ویزای کار گرجستان را اخذ کند. البته کارفرماهای گرجستانی در وهله اول و دوم متقاضیان بومی گرجستانی و یا اروپایی را برای استخدام مد نظر دارند و سپس در صورت عدم وجود نیروی کار گرجستانی و یا اروپایی با متقاضی خارجی قرارداد امضا می کنند. متقاضی به منظور اخذ ویزای کار گرجستان باید رزومه کاری و حرفه ای و مدارک تحصیلی خود را ارائه دهد. ویزای کار گرجستان در ابتدا برای مدت یک سال صادر می شود که متقاضی می تواند آن را تمدید کند.

مهاجرت به گرجستان از طریق کار

مهاجرت به گرجستان از طریق کار

مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری

متقاضیان مهاجرت به کشور گرجستان می توانند از روش های سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کنند. کشور تازه استقلال یافته گرجستان به منظور رشد و توسعه اقتصادی نیازمند سرمایه گذاری متقاضیان خارجی می باشد. به طور کلی سرمایه گذار در کشور گرجستان می تواند از ۳ روش اقدام به سرمایه گذاری کند: ثبت شرکت، خرید ملک و خرید اوراق قراضه. در ادامه به بررسی هر یک از این روش ها می پردازیم:

سرمایه گذاری در گرجستان از طریق ثبت شرکت

متقاضی سرمایه گذاری و مهاجرت به گرجستان می تواند با ثبت شرکت در گرجستان اقامت این کشور را اخذ کند. متقاضی بدین منظور باید محل مناسبی برای شرکت تجاری فراهم کند. متقاضی باید طرح تجاری و اقتصادی برای شرکت ارائه دهد که دارای توجیه اقتصادی باشد. متقاضی برای ثبت شرکت در گرجستان باید در حدود ۲۰۰۰ یورو تا ۴۰۰۰ یورو سرمایه گذاری کند. متقاضی با این سرمایه گذاری و ثبت شرکت می تواند مجوز اقامت گرجستان را برای خود و همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال دریافت کند.

سرمایه گذاری در گرجستان از طریق خرید خانه و ملک

متقاضی سرمایه گذاری در گرجستان می تواند از طریق خرید خانه و ملک اقامت این کشور را اخذ کند و به این کشور مهاجرت کند. متقاضی با خرید خانه و ملک می تواند مجوز اقامت یک ساله این کشور را اخذ کند و این مجوز را هر سال تمدید کند. متقاضی پس از ۵ سال اقامت و زندگی با مجوز اقامت سرمایه گذاری از طریق خرید خانه در گرجستان می تواند برای اخذ مجوز اقامت دائم گرجستان اقدام کند. بدین منظور سرمایه گذار باید برای خرید خانه و ملک در این کشور در حدود ۳۵۰۰۰ یورو سرمایه گذاری کند.

سرمایه گذاری گرجستان از طریق خرید خانه و ملک

سرمایه گذاری گرجستان از طریق خرید خانه و ملک

سرمایه گذاری در گرجستان از طریق خرید اوراق قراضه

متقاضی سرمایه گذاری در کشور گرجستان می تواند از طریق خرید اوراق قراضه دولتی اقامت این کشور را اخذ کند. بدین منظور متقاضی سرمایه گذاری باید سرمایه خود را به کشور گرجستان انتقال دهد و اقدام به خرید اوراق قراضه دولتی کند. متقاضی باید در حدود ۳۰.۰۰۰ یورو تا ۵۰.۰۰۰ یورو را برای خرید اوراق قراضه دولتی در گرجستان هزینه کند. با این نوع سرمایه گذاری متقاضی می تواند برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود مجوز اقامت گرجستان را اخذ کند.

مهاجرت به گرجستان از طریق ازدواج

متقاضی مهاجرت به کشور گرجستان می تواند از طریق ازدواج با تبعه و شهروند گرجستان اقامت این کشور را اخذ کند. ویزای ازدواج گرجستان از راحت ترین روش های اخذ اقامت این کشور می باشد. متقاضی ازدواج باید با ارائه گواهی و اسناد مالی اثبات کند که توانایی تامین هزینه های زندگی خود و همسر خود در طی زندگی مشترک در کشور گرجستان را دارا می باشد. متقاضی و طرف دوم ازدواج باید قبل از ازدواج برای مدتی یکدیگر را دیده و شناخته باشند و با ارائه مدارک مانند فیلم ها و عکس های نامزدی و دوستی این آشنایی را اثبات کنند.ازدواج متقاضی خارجی و تبعه گرجستان باید به صورت واقعی و رسمی باشد و برای اخذ اقامت این کشور انجام نگرفته باشد. اگر به طریقی مشخص شود که این ازدواج فقط برای اخذ اقامت و مهاجرت به گرجستان انجام گرفته است، متقاضی نمی تواند برای اخذ اقامت این کشور اقدام کند. در صورتی که در طی ۳ سال هر دو طرف ازدواج با هم و در کشور گرجستان زندگی کرده باشند و این ازدواج در این مدت به طلاق منجر نشده باشد، متقاضی می تواند برای اخذ اقامت دائم گرجستان اقدام کند.

مهاجرت به گرجستان از طریق تولد

به طور کلی کشورهای جهان به منظور اعطای تابعیت بر اساس دو قانون خون و خاک عمل می کنند. بر اساس قانون خون اگر کودکی در یک کشور مشخص از پدر و مادری متولد شود که دارای تابعیت آن کشور باشند، آن کودک نیز تابعیت آن کشور را اخذ می کند. بر اساس قانون خاک اگر کودکی در خاک یک کشور مشخص متولد شود، صرف نظر از تابعیت پدر و مادر، این کودک تابعیت آن کشور را بر اساس تولد در خاک آن کشور اخذ می کند. کشور گرجستان از این لحاظ بر اساس قانون خون عمل می کند.کشورهای کانادا، آمریکا، پرتغال و برزیل بر اساس قانون خاک عمل می کنند. بر طبق قوانین اعطای تابعیت گرجستان، اگر کودکی که دارای پدر و مادر گرجی است در این کشور متولد شود، این کودک تابعیت گرجستان را دریافت خواهد کرد. بر اساس قانون خون کودکی که در خاک گرجستان متولد شود بر اساس تابعیت پدر و مادرش می تواند تابعیت این کشور را دریافت کند.

مهاجرت به گرجستان از طریق پناهندگی

متقاضی مهاجرت و اخذ اقامت دائم گرجستان از طریق پناهندگی می تواند اقامت این کشور را اخذ کند. البته موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی به هیچ عنوان گزینه پناهندگی را به متقاضیان مهاجرت به کشورهای جهان پیشنهاد نمی دهند و ذکر این مطلب در این مقاله صرفا در جهت آگاهی و اطلاع متقاضیان از روش های اخذ اقامت دائم این کشور می باشد و هدف دیگری ندارد.بر اساس کنوانسیون ژنو پناهندی فردی است که بنا به داشتن عقاید مذهبی، اجتماعی، سیاسی و قومی متفاوت در کشور خود امنیت جانی ندارد و در صورت برگشت به کشور خود مورد آسیب و تهدید و حتی مرگ قرار می گیرد.به طور کلی شرایط زندگی و اقامت پناهجویان در کشور گرجستان شرایط مناسب و مساعدی نمی باشد. اما اگر متقاضی قصد پناهندگی به این کشور را داشته باشد، دولت گرجستان مدارک و دلایل متقاضی پناهندگی را بررسی می کند و در صورت تائید دلایل متقاضی به وی مجوز اقامت اعطا می شود. اگر درخواست پناهندگی متقاضی پذیرفته نشود، متقاضی باید این کشور را سریع ترک کند. به طور کلی گزینه پناهندگی گزینه مناسبی برای مهاجرت و اخذ اقامت کشور گرجستان نمی باشد و متقاضیان بهتر است روش های دیگر مهاجرت به این کشور را امتحان کنند.

اخذ تابعیت گرجستان از طریق مهاجرت

متقاضی به منظور اخذ تابعیت و شهروندی گرجستان می تواند از روش های گوناگون تابعیت این کشور را دریافت کند. متقاضی بر اساس روش های ذکر شده در این مقاله می تواند به کشور گرجستان مهاجرت کند. متقاضیان سرمایه گذاری با سرمایه گذاری و خرید خانه و ثبت شرکت می توانند برای اخذ اقامت دائم خود اقدام کنند. دانشجویان نیز با یافتن کار پس از فارغ تحصیلی می توانند با اخذ ویزای کاری و اشتغال اقامت دائم این کشور را اخذ کنند.متقاضی که با اخذ ویزای یک ساله کار در گرجستان مشغول کار و اشتغال می شود، پس از ۵ سال کار و اشتغال و زندگی می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت کند. متقاضی با سرمایه گذاری در این کشور می تواند با اخذ ویزای یک ساله و تمدید این ویزا تا ۵ سال برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کند.متقاضیانی که قصد اخذ تابعیت و شهروندی گرجستان را دارند، باید واجد شرایطی باشند. یکی از مهم ترین شرایط اخذ تابعیت و شهروندی گرجستان دارا بودن اقامت دائم این کشور می باشد. برخی از مهم ترین شرایط اخذ تابعیت گرجستان عبارت است از:

  • عدم سوپیشینه و عدم ارتکاب جرم و جنایت در مدت زندگی در گرجستان
  • دارا بودن اقامت دائم گرجستان
  • تسلط و مهارت به زبان گرجی
  • زندگی و کار و اشتغال به مدت ۵ سال در گرجستان
  • پرداخت منظم و به موقع مالیات ها
اخذ تابعیت گرجستان از طریق مهاجرت

اخذ تابعیت گرجستان از طریق مهاجرت

هزینه های اقامت و زندگی در گرجستان

هزینه های زندگی و اقامت گرجستان در مقایسه با دیگر کشورهای اروپای شرقی پایین تر است. هزینه های زندگی هر فرد در هر جای جهان بر اساس الگوی مصرف و سبک زندگی زندگی وی می باشد. هزینه های زندگی در کشور گرجستان بر طبق شهر محل سکونت متفاوت است. هزینه های زندگی در شهر تفلیس پایتخت این کشور عبارت است از:

  • هزینه اجاره بهای یک آپارتمان یک خوابه: در حدود ۲۰۰ دلار تا ۳۰۰ دلار
  • هزینه حمل و نقل عمومی: ماهانه در حدود ۱۱ دلار
  • هزینه یک وعده غذایی: روزانه در حدود ۴ دلار تا ۵ دلار
هزینه های اقامت و زندگی در گرجستان

هزینه های اقامت و زندگی در گرجستان

مزایای مهاجرت به گرجستان

متقاضیانی که با روش های مختلف به کشور گرجستان مهاجرت می کنند، با اقامت و زندگی در گرجستان از مزایایی برخوردار می شوند. از مهم ترین این مزایا موارد زیر را می توان برشمرد:

  • پایین بودن هزینه های زندگی
  • قرابت و نزدیکی جغرافیایی با ایران
  • برخورداری دانشجویان از کمک هزینه های تحصیلی
  • عدم نیاز به ارائه مدرک مهارت زبان تافل و یا آیلتس برای تحصیل
  • وجود خوابگاه های مناسب دانشجویی
  • عدم نیاز به شرکت در آزمون ورودی دانشگاه ها
  • زندگی در کشوری با سطح امنیت اجتماعی بالا
  • پایین بودن سطح جرم و جنایت
  • عدم نیاز به اخذ ویزا برای متقاضیان ایرانی
  • فضای امن برای سرمایه گذاری
  • امکان عضویت گرجستان در کشورهای اتحادیه اروپا و مزیت های بی شمار این عضویت
مزایای مهاجرت به گرجستان

مزایای مهاجرت به گرجستان

معایب مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به هر کشور در کنار موارد مثبت و مزیت های فراوان دارای معایبی نیز می باشد که ذکر آن ها در جهت اتخاذ تصمیم درست برای متقاضیان حائز اهمیت فراوانی است. از معایب تحصیل در گرجستان می توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • مورد تائید نبودن دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی گرجستان از نظر وزارت بهداشت ایران
  • عدم تسلط مردم به زبان انگلیسی
  • اقتصاد ضعیف گرجستان
  • عدم عضویت در کشورهای اتحادیه اروپا
  • عدم سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی در این کشور
  • عدم مطابقت با کیفیت و استانداردهای زندگی در اروپا
  • بالا بودن نرخ بیکاری
  • پایین بودن نرخ تولید ناخالص داخلی

سخن آخر

در این مقاله مهاجرت به گرجستان مورد بررسی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده در این مقاله می توان نتیجه گیری کرد که متقاضی از طریق روش های گوناگون سرمایه گذاری، خرید ملک و خانه، خرید اوراق قراضه و تولد و ازدواج می تواند به کشور گرجستان مهاجرت کند. پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی و قدم نهادن در مسیر پیشرفت را از مهم ترین دلایل مهاجرت به گرجستان می توان ذکر کرد. در صورتی که برای مهاجرت به گرجستان مردد می باشید، می توانید از مشاوره های مشاوران موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برای انتخاب بهترین گزینه مهاجرت بهره مند شوید.

این مقاله به بررسی چگونگی مهاجرت به گرجستان پرداخت. اگر پایین بودن هزینه های زندگی در کشور مورد نظر و قرابت و نزدیکی جغرافیایی با کشور ایران برای شما مهم است، اگر می خواهید بدون نیاز به ارائه مدرک مهارت زبان تافل و یا آیلتس تحصیل کنید، اگر زندگی با سطح بالای امنیت اجتماعی و پایین بودن سطح جرم و جنایت برای شما اهمیت دارد، اگر نیازمند یک فضای امن برای سرمایه گذاری می باشید، ما مهاجرت به کشور گرجستان را به شما پیشنهاد می دهیم.

اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به گرجستان می باشد، می توانید از مشاوره های مهاجرتی مشاوران و کارشناسان برجسته و زبده موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد برخوردار شوید که با آگاهی از به روزترین قوانین حقوقی و مهاجرتی و بر اساس شرایط زندگی، تحصیلات، سن و بودجه بهترین گزینه مهاجرتی را به شما ارائه می دهند.

سوالات متداول در مورد مهاجرت به گرجستان

1- روش مهاجرت به گرجستان از طریق کار چیست؟

از طریق پیشنهاد کارJob Offer و یافتن کارفرمای گرجستانی

2- آیا دانشگاه های پزشکی گرجستان مورد تائید ایران است؟

خیر. علی رغم اعتبار و ارزش مدرک پزشکی و دندانپزشکی گرجستان این مدارک از نظر وزارت بهداشت ایران مورد تائید نمی باشد.

3- روش های مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری کدامند؟

ثبت شرکت تجاریخرید خانه و ملکخرید اوراق قراضه دولتی

4- تمکن مالی مهاجرت به گرجستان از طریق ثبت شرکت چقدر است؟

در حدود ۲۰۰۰ یورو تا ۴۰۰۰ یورو

5- تمکن مالی مهاجرت به گرجستان از طریق خرید خانه و ملک چقدر است؟

در حدود ۳۵۰۰۰ یورو

6- تابعیت گرجستان از طریق تولد بر طبق کدام قانون است؟

قانون خون

7- شرط مهاجرت به گرجستان از طریق ازدواج چیست؟

ازدواج با تبعه و شهروند گرجستان

8- شرایط اخذ تابعیت گرجستان از طریق مهاجرت چیست؟

عدم سوپیشینهدارا بودن اقامت دائم گرجستانتسلط و مهارت به زبان گرجیزندگی و کار و اشتغال به مدت ۵ سال در گرجستانپرداخت منظم و به موقع مالیات ها

9- معایب مهاجرت به گرجستان چیست؟

عدم تسلط مردم به زبان انگلیسیاقتصاد ضعیف گرجستانعدم عضویت در کشورهای اتحادیه اروپاعدم سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی در این کشور

10- تمکن مالی برای سرمایه گذاری در گرجستان با خرید اوراق قراضه چقدر است؟

در حدود ۳۰.۰۰۰ یورو تا ۵۰.۰۰۰ یورو

11- مهم ترین مزیت های مهاجرت به گرجستان چیست؟

تحصیل به زبان انگلیسی، پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی، امکان اخذ اقامت

4.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

4 دیدگاه برای “مهاجرت به گرجستان

  1. حمیدرضا اکرمی زاده گفت:

    سلام وفت بخیر

    بنده فارغ التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه آزاد اراک با معدل 14 هستم.
    تسلط کامل برنرم افزارهای اتوکد وآفیس ونرم افزارهایی مثل ایتبس را درحد متوسط تسلط دارم.
    آشنایی متوسط به زبان انگلیسی ولی مدرک زبان ندارم.
    وضعیت مالی هم درحد متوسط روبه بالا است.
    خوالستم ببینم شرایط مهاجرت به کدام کشور میتوانم داشته باشتم؟؟ تحصیلی؟؟ یا کاری؟؟
    مهاجرت به گرجستان شرایطش دارم؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      می توانید مدارک خود را + ریز نمرات آخرین سال تحصیلی برای ما ارسال کنید تا امکان سنجی های لازم برای تحصیل بررسی شده و به شما اطلاع دهیم.
      اگر نیز می خواهید برای هدف کاری مهاجرت کنید، مسئله ای متفاوت نیست و می توانید هر دو هدف را بهم متصل نمایید و به موفقیت دست پیدا کنید.

  2. اسد کروشاتی گفت:

    سلام . مایل به اقامت در اروپا یا گرجستان هستم گرجستان چون ظاهرا اسانتر گفتم لطفا راهنمایی بفرماید .مرسی کروشاتی هستم

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      اخیرا اکثر راه های اخذ اقامت گرجستان، از طرف دولت شان، برای ایرانیان مسدود شده است.
      شما می توانید از طریق خرید ملک، با حداقل قیمت 35000 دلار و یا از طریق تحصیل اقدام نمایید.
      برای بهره مندی از مشاوره های عمومی و رایگان تلفنی نیز می توانید با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *