مدرک فنی حرفه ای در کانادا

برنامه های فنی حرفه ای کانادایی به دانش آموزان کمک میکند تا بتوانند مدرک فنی حرفه ای در کانادا را در زمینه های متنوعی اخذ نمایند. در برخی موراد، این مدارک در صورت موفقیت دانش آموزان در آزمون های پایان دوره تحصیل در کانادا به آنها اعطا می گردد تا وارد بازار کار شوند. این موضوع را در مقاله از به قلم کارشناس موسسه حقوقی توسعه گران مهر بخوانید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

مدرک فنی حرفه ای در کانادا

کالج ها و انجمن های حرفه ای کانادایی مسیرهای صدور مدرک فنی حرفه ای را در زمینه های مختلفی از حسابداری تا آموزش و پرورش، برنامه ریزی مالی، مراقبت های بهداشتی، فناوری اطلاعات، مدیریت قانونی، مدیریت پروژه و غیره ارائه می دهند.

مزایای صدور مدرک فنی حرفه ای در کانادا

صدور مدرک در کانادا به شما دانش، حمایت و اعتبار عملی شما را برای ارتقای حرفه ای خود در کانادا و خارج از کشور می دهد. این یک راه مهم برای اشتغال است که شما را بیش از همسالان خود قرار می دهد، کسی که ممکن است مدرک نداشته باشند. مدرک فنی حرفه ای تخصص شما را تایید می کند و اغلب حقوق و دستمزد بالاتر را تولید می کند. هزینه صدور گواهینامه حرفه ای در کانادا، شما می توانید برنامه های صدور گواهینامه حرفه ای را که بصورت شخصی و آنلاین در اختیار شما قرار می گیرد، پیدا کنید.

شرایط پذیرش:

هر برنامه حرفه ای یا مدرک فنی حرفه ای در کانادا سیاست و الزامات خاص خود را برای پذیرش دارد. برای تکمیل مدرک خود در کانادا، باید مدارک زبان انگلیسی یا فرانسوی خود را ارائه دهید. موسسه زبان انگلیسی ممکن است از شما بخواهد تا درباره تافل (TOEFL)، آیلتس (IELTS)، و یا (CAEI) بنویسید. موسسه زبان فرانسه به صورت فردی ارزیابی می کند. برای یادگیری در مورد یک موسسه خاص نیاز است، با کالج یا انجمن مسئول صدور مدرک بررسی کنید.

هزینه اخذ مدارک فنی حرفه ای در کانادا

مهندسی

پرستاری

  • شهریه سال اول ( 2017 -2018 دانشگاه تورنتو ) : 9100 دلار
  • شهریه سال اول ( 2017 -2018 دانشگاه بریتیش کلمبیا ): 5399.10 دلار
  • شهریه سال اول ( 2017 -2018 دانشگاه مک گیل ): 7632 دلار

بازرگانی

  • شهریه سال اول ( 2017 -2018 دانشگاه تورنتو ) : 6780 دلار
  • شهریه سال اول ( 2017 -2018 دانشگاه بریتیش کلمبیا ): 5399.10دلار
  • شهریه سال اول ( 2017 -2018 دانشگاه مک گیل ): 7632 دلار ( BCom )

برنامه نویسی

  • شهریه سال اول ( 2017 -2018 دانشگاه تورنتو ) : 15760 دلار ( CE )
  • شهریه سال اول ( 2017 -2018 دانشگاه بریتیش کلمبیا ): 6298.95 دلار( SE )
  • شهریه سال اول ( 2017 -2018 دانشگاه مک گیل ): 7632 دلار ( CE )

مالی

  • شهریه سال اول ( 2017 -2018 دانشگاه تورنتو ) : 6780 دلار
  • شهریه سال اول ( 2017 -2018 دانشگاه بریتیش کلمبیا ): 5399.10 دلار
  • شهریه سال اول ( 2017 -2018 دانشگاه مک گیل ): 7632 دلار
هزینه اخذ مدارک فنی حرفه ای در کانادا

هزینه اخذ مدارک فنی حرفه ای در کانادا

بهترین رشته ها برای اخذ مدرک فنی حرفه ای در کانادا

ماساژ درمانی

گرفتن دستمزد در ازای کمک به افراد همیشه لذت بخش است. برای آنکه به ماساژور درمان تبدیل شوید، بیشتر ایالت ها، گواهی یا لیسانسی از دوره ای معتبر از شما می خواهند. اساسا لازم است که شما 500 ساعت تحصیل و آموزش را تکمیل کنید. حقوق ماساژور های درمانی به طور متوسط از 30000 دلار شروع می شود و زمینه پیشرفت پیشبینی شده بسیار عالی دارند.

گزارشگر دادگاه

داخل باشید و مواردی که در زندگی واقعی اتفاق می افتد را گزارش دهید.گزارشگر های دادگاه این روز ها بسیار مورد نیاز هستند و حقوق آن ها بیش از 40000 دلار در سال می باشد. بسیار از کالج های ارتباطی، موسسات فنی و مدارس آنلاین، دوره های مربوط به این شغل را برگزار می کنند. با یادگیری تکنیک های مربوط به افراد لال یا کم شنوا، قدرت شنیداریتان را می توانید افزایش دهید.

مومیایی کردن

برای بعضی این رشته ممکن است وحشتناک باشد اما برای بعضی دیگر کمک به مردم در جهت کنار آمدن با مرگ، کاری پرمعنا است. این افراد حدود 38000 دلار در سال درآمد دارند.

رونویس پزشکی

رونویس پزشکی، صدای ضبط شده پزشکان، پرستاران و دیگر کارکنان درمانی را می گیرد و آن ها را به صورت گزارشی نوشته شده درمی آورد. این کار، بخشی نادیده گرفته شده اما ضروری در یک سیستم سازمان بندی شده مراقبت های درمانی می باشد.در سال 2015 متوسط پرداختی برای این کار زیر 35000 دلار در سال بود. با این حال فرد تبدیل کننده، آموزشاتی در زمینه پزشکی دریافت می کند و به صورت مستقل کار خواهد کرد.

پرستاری

  • گواهینامه ای سریع با دستمزد بالا

پرستاران ثبت شده در بین جامعه پرستاران بسیار زیاد هستند. با این حال بخش های لیسانس و فنی و حرفه ای پرستاری کاربردی، قسمتی در حال توسعه در این رشته می باشند و گرفتن گواهی در این بخش ها آسان تر است.متوسط حقوق این شغل حدود 40000 دلاردر سال است و با افزایش چشمگیر توانمندی ها، افراد متخصص و تایید شده حقوق بیشتری دریافت خواهند کرد.LPN و LVN ها جهت ارائه خدمات رفاهی درمانی گسترده پایه به بیماران مستقیما با پرستاران ثبت شده و دکتر ها کار می کنند.

رادیولوژیست

  • گواهینامه ای با دستمزد خوب

علوم رادیولوژی زمینه ای در حال پیشرفت و گسترده به همراه صفی از تخصص های مختلف می باشد.این شغل نیز بسیار متقاضی دارد. گواهی نامه مربوطه را می توان در طی یک سال تا 4 سال دریافت کرد.حقوق تکنسین رادیولوژی با توجه به نوع تخصصش، تجربه کاری و اینکه چه مدرک یا گواهی ای دریافت کرده است، سالانه بین 54000 تا 96000 دلار می باشد.

مربی تناسب اندام

  • بهترین دوره ارائه دهنده گواهی نامه

اگر همواره از ورزش کردن بیش از مدرسه و تجارت لذت می برید، ممکن است این کار شغل مناسبی برایتان باشد.بسیاری از مردم جهان به دنبال کمکی برای کم کردن وزن یا داشتن اندامی عضله ای تر هستند.دوره های انلاین ارائه دهنده گواهینامه بسیار وجود دارند که معتبر هستند و گواهی مربی گری به شما می دهند.این دوره ها اساسا یک سال یا کمتر زمان می برند.

microsoft certified IT

  • دوره ارائه دهنده گواهینامه در زمان کوتاه با دستمزدی عالی

این شغلِ بسیار محدود، متقاضیان بسیاری دارد. شما می توانید به عنوان متخصصی ضروری سالانه بیش از 100000 دلار درآمد داشته باشید. دریافت گواهینامه کمی سخت است. برای آنکه متخصص microsoft certified IT شوید (MCITP ) باید 5 آزمون سخت را پشت سر بگذارید. مطالعه برای این آزمون ها با توجه به تعهد و تواناییتان ماه ها یا سال ها زمان می برد.

حسابداری

  • سودآورترین شغل

هر سازمانی به حفظ اطلاعات مالی و در نتیجه به حسابداری که این کار را انجام دهد، نیاز دارد. از گواهینامه ای ساده گرفته تا مدرک لیسانس و ارشد، تمام علایق و احتیاجاتتان ازطریق دوره های آن لاین فراهم خواهد شد.متوسط دستمزد برای این شغل بالای 60000 دلار می باشد و به این بستگی دارد که با چه کسی و کجا کار کنید.

پیمانکار عمومی

  • گواهینامه ای با حقوق بالا

ای گواهینامه برای شما فرصت های بسیاری فراهم می کند. شما می توانید مدیر ساختاری یا پیمانکار کلی شوید. مهم نیست که چه کاری انجام دهید، شما درکی عمیق از تخمین زنی، طراحی، مصالح ساختمانی و روش های ساختمان سازی به دست خواهید آورد.این شغل حقوق های متنوعی دارد، از 30000 تا 120000 در سال و درآمدتان به شخصی که برایش کار می کنید و طول مدت قراردادتان بستگی دارد.

شرایط اخذ مدرک فنی حرفه ای در کانادا

شرایط پذیرش با توجه به کالج و دوره متفاوت است اما در بیشتر موارد به گواهی فارغ التحصیلی از دبیرستان (OSSD ) یا مدرکی معادل نیاز است. برای ورود به دوره ه به گواهینامه پیش کالج یا پیش دانشگاهی، مدرک یا دیپلم، احتیاج می باشد. همچنین ممکن است کالج ها برای دوره های خاص شرایط مخصوصی تعیین کنن. برای آگاهی بیشتر از شرایط هر کالج به وب سایت آن کالج مراجعه کنید.

متقاضیان لازم است که نشان دهند معیار های آکادمیک را دارند و تمام شرایط پیش نیاز جهت پذیرش ( از قبیل دوره های خاص، مقاله، فرم های پزشکی یا آزمون ها) را فراهم نمایند.این موارد به عنوان شرایط پذیرش در تقویم آموزشی هر کالج ذکر شده است.در صورتی که شرایط مورد نیاز پذیرش تغییر کند و در نشریه جدید کالج یا وب سایت کالج ذکر نشده باشد، به متقاضیان اطلاع داده خواهد شد.

ارزیابی و تشخیص آموخته های گذشته (PLAR )

ارزیابی و تشخیص آموخته های گذشته وسیله ای برای ارزیابی مهارت ها و دانش کسب شده چه از طریق تحصیلات پیوسته و چه خارج از کلاس درس، به واسطه تجربه کاری، کار های داوطلبانه، تجربه زندگی و خیلی راه های دیگر، می باشد. نتایج این سنجش را می توان در راستای ارزیابی اعتبار دانشگاه برای کسانی که می خواهند تحصیلاتشان را در کالج های آنتاریو پس از خدمت اجباری به روز، تجدید یا دنبال کنند، استفاده کرد.

اگرچه استانداردی برای PLAR در اُنتاریو وجود ندارد، بسیاری از کالج ها روند سنجش آموخته های پیشین مخصوص به خود را دارند که به کارکنانی که در رشته خود دانش کافی را دارند، در زمینه عدم تکرار یادگیری مطالبی که بلد هستند، کمک می کند.ارزیابی ها معمولا از طریق مصاحبه انجامی گیرد.

شرایط اخذ مدرک فنی حرفه ای در کانادا

شرایط اخذ مدرک فنی حرفه ای در کانادا

موسسات برگزار کننده دوره های فنی حرفه ای در کانادا

  1. آکادمی A SPA FOR YOU INC O/A ESTHETIC
  2. آکادمی A-ONE DRIVING ACADEMY LTD
  3. آکادمی ALLIANCE
  4. آکادمی BEAUTE,COIFFURE ET DESIGN DE SHERBROOKE INC
  5. آکادمی ACADEMIE CANDDIENNE DE CAO INC
  6. آکادمی ACADEMIE D’HYPNOSE TRANSE-FORMATION
  7. آکادمی ACADEMIE DE COACHING TRANFORMATIONNEL
  8. آکادمی ACADEMIE DES PROFESSIONNELS EN THERAPIE ALTENATIVR DE LESTRIE
  9. آکادمی ACCOMPLISHMENT COACHING CANADA
  10. مدرسه AD TRUCK DRIVING SCHOOL
  11. مدرسه IST CLASS DRIVING SCHOOL LTD
  12. آکادمیNORTH HEICOPTER TRAINING LTD
  13. آکادمی A COMPLISHMENT COACHING CANADA
  14. آکادمی ADVANCED FIRST AID TRAINING AND SERVICE INC
  15. آکادمی AET PARAMEDIC ACADEMY INC
  16. آکادمی AIT HART AVIATION
  17. آکادمی AJNA YOGA
  18. آکادمی ALBION DRIVER TRAINING LTD
  19. آکادمی ALIVE ACADEMY OF NATURAL HEALTH
  20. موسسه ALL BODY LASER CROP
  21. آکادمی ACADEMY OF COSMETOLOGY INC
  22. آکادمی ALLIANCE FRANCAISE HALIFAX DARTMOUTH
  23. مرکز ATLANTIC CHRISTIAN TRSINING CENTRE
  24. مرکز O/A TATAMAGOVCHE CENTRE
  25. آکادمی ATLANTIC FLIGHY ATTENDENT ACADEMY LTD
  26. مرکز BUSINESS CULTURE CENTRE OF CANADA
  27. کالج CANADIAN LANGUAGE LERNING COLLEGE(CLLC)HALIFAX/DUKEST
  28. مدرسه CANADIAN SCHOLL OF NATURAL NUTRITION-DARTMOUTH
  29. کالج CARPENTER MILLWRIGHT COLLEGE
  30. کالج CBBC CAREER COLLEGE INC

شما قادرید تا از اطلاعات و تجربیات مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در مورد شرایط مهاجرت به کانادا بهره ببرید تا در زمینه مهاجرت به این کشور اطلاعات خود را تکمیل کنید و دست به اقدام بزنید. بدین صورت می توانید از طریق مشاوره رایگان تلفنی ما نیز بهره ببرید.

سوالات متداول در مورد مدرک فنی حرفه ای در کانادا

1- آیا برای پذیرش فنی و حرفه ای کانادا نیاز به مدرک زبان است؟

باید مدارک زبان انگلیسی یا فرانسوی خود را ارائه دهید.

2- هزینه اخذ مدرک مهندسی از دانشگاه تورنتو کانادا چقدر است ؟

15760 دلار

3- هزینه اخذ مدرک مهندسی دانشگاه بریتیش کلمبیا چقدر است؟

6298.95 دلار

4- هزینه اخذ مدرک مهندسی دانشگاه مک گیل کانادا چقدر است؟

7632 دلار

5- بهترین رشته ها برای اخذ مدرک فنی حرفه ای در کانادا کدامند؟

ماساژ درمانی ، گزارشگر دادگاه ، مومیایی کردن ، رونویس پزشکی ، پرستاری ،رادیولوژیست ، مربی تناسب اندام ، حسابداری ، پیمانکار عمومی

6- موسسات برگزار کننده دوره های فنی حرفه ای در کانادا کدامند؟

  • آکادمی A SPA FOR YOU INC O/A ESTHETIC
  • آکادمی A-ONE DRIVING ACADEMY LTD
  • آکادمی ALLIANCE
  • آکادمی BEAUTE,COIFFURE ET DESIGN DE SHERBROOKE INC
  • آکادمی ACADEMIE CANDDIENNE DE CAO INC

7- حقوق گزارشگر های دادگاه در کانادا چقدر است؟

گزارشگر های دادگاه این روز ها بسیار مورد نیاز هستند و حقوق آن ها بیش از 40000 دلار در سال می باشد.

8- هزینه اخذ مدرک بازرگانی از دانشگاه تورنتوکانادا چقدر است؟

6780 دلار

9- هزینه اخذ مدرک بازرگانی از دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا چقدر است؟

5399.10دلار

10- هزینه اخذ مدرک بازرگانی از دانشگاه مک گیل کانادا چقدر است؟

7632 دلار

11- هزینه اخذ مدرک برنامه نویسی از دانشگاه مک گیل کانادا چقدر است؟

7632 دلار

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *