مدرسه بین المللی تفلیس

مدرسه بین المللی تفلیس QSI یک موسسه خصوصی و غیر انتفاعی است که در اوت 1995 افتتاح شد. در این مدرسه آموزش با کیفیت بالا به زبان انگلیسی برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه ارائه می شود. انجمن مدرسه بین المللی تفلیس به مکان ایده آل خود برای دریافت آموزش خصوصی افتخار می کند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در مدرسه بین المللی تفلیس

جهت تحصیل در گرجستان مدرسه بین المللی تفلیس در یک ساختمان تجاری با ظرفیت 5000 متر مربع واقع در چند کیلومتری سفارت ایالات متحده واقع شده است. امکانات مدرسه شامل یک محیط آموزشی عالی از جمله یک سالن بدنسازی کامل، زمین فوتبال، میدان بیس بال، آزمایشگاه شیمیایی کاملا مجهز، آزمایشگاه زیست شناسی کامل، اینترنت بی سیم، آزمایشگاه کامپیوتر، کتابخانه بزرگ و کافه تریا است. والدین متقاضی باید با پذیرش گر مدرسه تماس بگیرند و یک وقت ملاقات برای بازدید از کالج دانشگاه بگیرند. ثبت نام والدین و دانش آموزان در تور برای کلاس های درس و تسهیلات، برنامه آموزشی را توصیف می کند و آنها را به مدیر و سایر مدیران معرفی می کند.

پذیرش در مدرسه بین المللی تفلیس

جهت پذیرش در تفلیس والدین باید یک عکس، یک کپی از تمام پرونده های مدرسه قبلی و مبلغ 300 دلار هزینه غیر قابل برگشت را برای هر فرزند بپردازند. والدین دانش آموزانی که زبان مادریشان انگلیسی نیست باید قبل از ثبت نام یک وقت ملاقات برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی خود بگیرند. پس از آزمون انگلیسی و سوابق مدرسه قبلی، والدین در کلاس قرار داده خواهد شد. فرزند شما ممکن است بعد از اینکه مدرسه را شروع کنند، دوستان خود را ملاقات کنند فعالیت های خود را افزایش دهند و به موفقیت دست یابند. دانشجویان باید مدارک زیر را در هنگام پذیرش ارائه دهند:

  • عکس دانشجو
  • کپی پاسپورت یا گواهی تولد
  • کپی از مدارک سوابق مدزسه قبلی
  • کپی از مدرک واکسیناسیون

پذیرش در مدرسه بین المللی تفلیس

اگر شما مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه دولتی تفلیس گرجستان TSU هستید وکلا و کارشناسان برجسته ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) آماده هستند تا با شما گفت و گو کرده و بهترین و آسان ترین راه را برای ادامه تحصیل در اختیار شما قرار دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “مدرسه بین المللی تفلیس

  1. امير مهدي ساري خاني فرد گفت:

    سلام .
    خسته نباشيد.
    ببخشيد من پايه دهم رشته كامپيوتر هستم .
    مي خواستم ببينم مدرسه مختص رشته تحصيلي من هست و شرايط آن چگونه است ؟
    وأين كه من طراحي پوستر ، ساخت نرم افزاز و برنامه نويسي بلد هستم ، آيا مي تونم در عرصه طبليغات فعاليت داشته باشم آيا؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      تحصیل در مدارس بین المللی بهترین گزینه ای است که شما می توانید برای خود انتخاب کنید.
      کشور های حوزه دریای خزر مدارس خوبی را پشتیبانی می کنند و همچنین شما می توانید در کشور های اروپایی نیز به دنبال تحصیل با شرایط خوب باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *