قیمت ها در روسیه

این قیمت ها در روسیه بر اساس اطلاعات عمومی ارائه شده است. این داده های کاملا قابل اعتماد می باشند. این داده ها بر اساس 2074 قیمت وارد شده توسط 312 فرد مختلف محاسبه شده است. آخرین قیمت در تاریخ 20 آگوست 2017 محاسبه شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

قیمت در روسیههزینه ها در روسیهقیمت ها روسیه

هزینه و قیمت ها در روسیه

یک دانشجو برای هزینه قیمت ها در روسیه نیاز به 300 تا 400 دلار آمریکا در ماه بصورت میانگین و یا 3000 تا 4000 دلار آمریکا در هر سال تحصیلی خواهد داشت. (سپتامبر تا ژوئن)

بهتر است که با 300 تا 400 دلار آمریکای اضافه برای هزینه هایی از قبیل بیمه پزشکی، هزینه های زندگی در آپارتمان و یا خوابگاه (خرید ظروف، تختخواب، شوینده ها و …) و خرید کتاب شرع به زندگی نمایید.

قیمت ها در روسیه

هزینه زندگی در روسیه

کاهش ارزش روبل در برابر ارز های جهانی صرفا توسط خارجیان صورت پذیرفته است زیرا در زمان استفاده از دلار هزینه های زندگی ایشان کمتر خواهد شد. استفادهاز دلار هزینه ی تحصیل و زندگی در این کشور را کاهش خاهد داد.

زمانی که یک شهر را برای تحصیل خود انتخاب می نمایید، لطفا توجه داشته باشید که بیشترین قیمت در مسکو و سنت-پترزبورگ می باشد، در حالی که در دیگر نواحی هزینه کمتر خواهد بود. شما میتوانید از هزینه زندگی در نووسیبیرسک روسیه و هزینه زندگی در کازان روسیه نیز مطلع شوید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *