قیمت زمین کشاورزی در کانادا

ارزش های کشاورزی در انتاریو و آتلانتیک کانادا در مقیاس بالا هستند، اما با توجه به Gurinder Sandhu، میزان افزایش قیمت ها در طی 12 ماه گذشته کاهش یافته است و نمایندگی Remax برای این مناطق است. در سال جاری، قیمت کالاها برای ذرت و گندم کم است و بسیاری از کشاورزان با شرایط نامساعد آب و هوایی مواجه هستند که این امر باعث میشود تا بر قیمت زمین فشار وارد شود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

قیمت زمین کشاورزی در کانادا

به دلیل کیفیت عالی خاک، منطقه چاتم-کنت 40 درصد افزایش قیمت در سال گذشته به همراه داشته، قیمت زمین های کشاورزی حدود 25000 دلار در هکتار است. بعضی از کشاورزان، به ویژه Menonites، از جنوب غربی انتاریو به مناطقی از قبیل Quinte و Renfrew County می روند که زمین قابل مقایسه آن بین 8000 دلار در هر هکتار و 12000 دلار در هر هکتار فروخته می شود.

همچنین افزایش تقاضا برای زمین در دره آناپولیس نووا اسکوشیا، یک بازار نسبتا کوچک است که برخی از کشاورزان در حال تلاش برای قرار دادن در تاکستان هستند. رقابت شدید برای زمین های کشاورزی در آلبرتا و بخش های بریتیش کلمبیا به دلیل کمبود زمین های خوب وجود دارد.

زمین خالی به مبلغ 10،000 دلار در هر هکتار در جنوب آلبرتا فروخته شده است که در مقایسه با سال قبل 20 درصد افزایش یافته است. انتظار می رود که فشار در قیمت ها در سال آینده با وجود شرایط شدید آب و هوایی باقی بماند. رامکس در گزارش خود گفت: “بسیاری از معاملات خصوصی هستند و می توانند به ورشکستگی برسند، نه بر خلاف کسانی که در بازار مسکن داغ کانادا هستند.”

در B.C.، مزارع لبنی در منطقه دره Chilliwack-Fraser فروخته شده تا 63،000 دلار در هر هکتار، در حالی که زمین لخت در Peace رودخانه شمال – نزدیک به Yellowknife از آن است که به ونکوور – فروخته شده بین 750 دلار و 1550 دلار در هر هکتار. این افزایش 5 درصدی نسبت به سال قبل است.

اخذ اقامت از طریق کشاورزی در کانادا

اگر یک کشاورز، یک ورزش کار یا یک متخصص هستید که می تواند به دورنمای فرهنگی کانادا کمک کند، شما می توانید خود را تحت کلاس خود اشتغالی کسب و کار به کانادا منتقل کنید. شما به عنوان یک کشاورز باید حداقل دو سال سابقه در مدیریت مزرعه داشته باشید قبل از این که صلاحیت درخواست مهاجرت به کانادا را داشته باشید. همچنین باید قصد و توانایی خرید و مدیریت یک مزرعه در کانادا را داشته باشید و یک کار کشاورزی ایجاد کنید که حداقل یک فرصت شغلی برای خودتان ایجاد می کند. هیچ شرایطی بر روی ویزا تحمیل نمی شود و کل خانواده می تواند همزمان به کانادا مهاجرت کنند.

اخذ اقامت از طریق کشاورزی در کانادا

اخذ اقامت از طریق کشاورزی در کانادا

متقاضی باید یک فرم درخواست ویزا را به اداره مهاجرت کانادا بفرستد. متقاضی باید هزینه های ویزای لازم و مدارک مستند مدیریت مزرعه را ارائه دهد و همچنین قصد و توانایی خود را برای خرید و مدیریت یک مزرعه در کانادا نشان دهد. پس از تحویل مدارک به دولت، متقاضی برای مصاحبه در عرض چند ماه احضار خواهد شد. هنگامی که متقاضی مصاحبه را گذراند، باید اثبات کند که او و اعضای خانواده اش هیچ مشکل پزشکی یا سابقه جنایی نداشته باشند، ملزم خواهد بود که تحت شرایط پزشکی و امنیتی قرار گیرد. در زمینه پاکسازی هر دو این شرایط، متقاضی و خانواده او ویزای مهاجرت صادر خواهند کرد که به آن ها اجازه اقامت دائم در کانادا را می دهد.

وضعیت بازار کشاورزی در کانادا

کانادا سیستم کشاورزی و صنایع غذایی کشاورزی بسیار پیشرفته ای دارد و همواره در بازار جهانی موفقیت های زیادی به دست آورده است. کانادا به سیستم ها و سیاست های خود که مطابق با استاندارد های تولید جهانی است میبالد. بهترین بودن در زمینه این صنعت و اعتبار بسیار زیادی که در سطح حهانی داد و همچنین غذاهای با کیفیت این کشور، همگی باعث شده اند که کشاورزی بخش مهمی از اقتصاد کشور کانادا را به خود اختصاص دهد و در تجارت جهانی یکی از اصلی ترین قدرت ها باشد.

کشاورزی کانادا و سیستم غذایی این کشور یکی از اصلی ترین تولید کنندگان محصولات با کیفیت و سالم و همچنین یکی از کلیدی ترین بخش های رشد اقتصادی این کشور به شمار می رود. سیاست و قوانین مربوط به کشاورزی این کشور تحت نظارت و مسئولیت سیستم صنایع کشاورزی و غذای این کشور است. در اول آپریل سال 2018، دولت کشور کانادا اولین شراکت خود را در بخش کشاورزی آغاز کرد – یک تعهد 3 میلیون دلاری که طی 5 سال آینده در تنظیم و سهمیه بندی سرمایه گذاری کشور کانادا در این بخش مورد استفاده خواهد بود وبسایت رسمی کشاورزی و صنایع غذایی کشور کانادا در خصوص کشاورزی این کشور اطلاعات زیادی را در اختیار علاقه مندان می گذارد مانند سیاست های غذایی کشور کانادا، هوش بازار در کانادا، آمار تجارت و غیره.

کشور کانادا به داشتن یکی از قوی ترین سیستم های امنیت غذایی در دنیا معروف است. سازمان بازرسی غذایی کانادا یا CFIA وظیفه اطمینان حاصل کردن از عملکرد خوب سیستم امنیت غذایی کشور و همچنین توانایی پاسخگویی به تهدیدات غذایی کشور کانادا را بر عهده دارد. رسیدگی به تغییر اولویت های مشتری و به کارگیری استاندارد های بین المللی پیشگیری-محور از دیگر وظایف این سازمان است. این امور از طریق استفاده از قوانین و مقررات “غذای ایمن برای کانادایی ها ” میسر می گردد.

قوانین خرید زمین کشاورزی در کانادا

در سطح بین المللی، در سالهای اخیر بحث های گرمی در مورد مالکیت خارجی ها در املاک و مستغلات وجود دارد. همانطور که بعضی اوقات می شنوید دولت ها و شرکت های کشاورزی چند ملیتی از چین، عربستان سعودی و جاهای دیگر زمین های زراعی سراسر قاره آفریقا و اطراف اندونزی،استرالیا و آرژانتین را خریداری می کنند. در کانادا در چندین استان قوانین حمایتی وجود دارد که میزان زمین های کشاورزی را که افراد خارجی میتوانند خریداری کنند را محدود می کند. در استان آلبرتا افراد غیر ساکن که می خواهند زمین کشاورزی یا زمین تفریحی خریداری کنند نمی تواند متراژ زمین در مجموع از 20 هکتار تخطی کند.

در ساسکاچوان فروش زمین کشاورزی به افراد خارجی به 10 هکتار محدود می شود. در مانیتوبا از مالکیت افراد غیر ساکن برای بیش از 40 هکتار زمین کشاورزی جلوگیری می شود و نیاز است ظرف دو سال بعد از خریداری زمین به استان نقل مکان کنند.

در استان کبک به افراد غیر ساکن اجازه داده نمی شود که بدون داشتن مجوز از کمیته حفاظت از محیط زیست کبک زمین کشاورزی خریداری کنند. افراد غیر ساکن به کسی گفته می شود که قبل از معامله املاک و مستغلات برای حداقل 366 روز در ظرف 24 ما6 در استان زندگی کرده باشد. کانادا سیاست های آزادی در مورد مالکیت املاک نسبت به آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلستان دارد. هر چند که برخی از اختیارات قانونی وجود دارد که سرمایه گذاری افراد خارجی در املاک و مستغلات را محدود می کند( تحمیل مالیات بیشتر برای خریداران املاک)

شرایط خرید زمین کشاورزی در کانادا

کشاورزی یک صنعت اصلی در کانادا است و منابع فراوانی برای کسانی که قصد دارند در زمینه کشاورزی کار کنند در دسترس است. کانادا در زمینه کشاورزی در جهان پیشرو است و یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی در سطح جهانی است. این صنعت برای اقتصاد این کشور حیاتی است.

از محصولات اصلی کانادا گندم است که عمدتا در مرغزارها، باغ های میوه و تاکستان های دره پر آب OKANAGNA و بخشی از مزرعه های NEW BRUNSWIK و NOVA -SKATIA که لبنیات تهیه می شود کشت می شود. دانه ها و دانه های روغنی عمده بازار داخلی و 34 درصد از بازار صادرات را تشکیل می دهد. بخش دامداری حدود 24 درصد از بازار صادرات را تشکیل می دهد. از لحاظ عرضه داخلی، مزارع لبنی 12 درصد، باغبانی 9 درصد و طیور و تخم مرغ 8 درصد از بازار داخلی را تشکیل می دهند.

شرایط خرید زمین کشاورزی در کانادا

شرایط خرید زمین کشاورزی در کانادا

گزارش های منتشر شده از اداره آمار کانادا نشان می دهد که تعداد مزارع در کانادا کاهش یافته است اما میزان فوت مربع و متوسط سن کشاورزان افزایش یافته است. گزارش ارائه شده از سرشماری مزارع در سال 2011 نشان می دهد که بین سالهای 1991 تا 20011 تعداد مزارع به 74.000 کاهش پیدا کرده است اما متوسط منطقه مزارع از 80 هکتار به 315 هکتار افزایش پیدا کرده است. به نظر می رسد دلیل این موضوع این است که مزارع کشاورزی از آنجا که کشاورزان قدیمی بازنشسته می شوند ادغام می شود.

با توجه به اینکه این روند در حال افزایش است و متوسط سن متصدیان مزارع در حال افزایش است(47.5 -54.0) منطقی است که فرض کنیم که تعداد سرمایه های کشاورزی در آینده نزدیک افزایش پیدا می کند. ضمن اینکه فرصت ها برای مالکان فعلی زمین ها وجود دارد همچنین فرصت های بیشتری برای کشاورزان مبتدی برای ورود به این صنعت به وجود خواهد آمد.

آموزش:

اگر به این فکر می کنید که در زمینه کشاورزی کار کنید یا اگر می خواهید زمین خریداری کنید و یا می خواهید در زمین خریداری شده محصولی کشت کنید شما نیاز به آموزش در زمینه شروع و ایجاد نوآوری های جدید دارید. در آموزش ها اطلاعات زیادی ارائه می شود دانشکده های کشاورزی و دامپزشکی کانادا اطلاعات کاملی در مورد برنامه های کشاورزی ارائه می کنند. AGRITALENT یک پایگاه داده ملی است که فرصت های یادگیری در زمینه کشاورزی ارائه می کند. برنامه کامل تابعیت و اقامت کانادا و شرایط مهاجرت به کانادا را از مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) دریافت کنید.

2.7/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *