شهر ووهان در چین

ووهان یکی از شهرهای واقع در چین مرکزی است. شهر ووهان در چین بزرگترین شهر منطقه و همچنین پایتخت استان هوبئی است. این شهر با نام مستعار “شیکاگو چین” شناخته شده است، زیرا مرکز حمل و نقل در چین می باشد. این شهر دارای جمعیت بسیار زیادی است و برآوردهای فعلی آن 10607،700 نفر می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

زندگی در شهر ووهان در چین

گروه های مختلف قومی در سراسر ووهان چین وجود دارد، که پرجمعیت ترین آنها هان چینی ها هستند. سایر اقلیت ها در ووهان عبارتند از ژوانگ، مانچو، هوی و یی می باشند. بسیاری از مردم به ووهان از مناطق دیگر در داخل و اطراف چین، از جمله هنگ کنگ، ماکائو و تایوان مهاجرت کرده اند. همچنین ساکنان اصلی کره جنوبی، ایالات متحده آمریکا و ژاپن در این شهر هستند. زبان رسمی چینی یا Putonghua است. همچنین با زبان یو و شرق مین در منطقه صحبت می شود.

تاریخچه ووهان چین

تاریخ ووهان به مدت 3500 سال به طول انجامیده و یکی از قدیمی ترین شهرهای چین می باشد. از اوایل، ووهان به عنوان یک شهر پر سر و صدا و شلوغ شناخته شده است. همچنین در سالهای بعد این شهر تبدیل به شهر شناخته شده ای شد که هنر در آن نقش داشت. در طول سلسله ووهان، این شهر به عنوان مرکز استان انتخاب و به سرعت پس از آن به عنوان یکی از مهمترین شهرهای تجاری در چین شناخته شد. در طول قرن 19، ووهان به سرعت رشد کرد، از جمله معرفی راه آهن، که بیشتر نقش شهر را به عنوان یک شهر تجاری قلمداد کرد.

تاریخچه ووهان چین

رشد جمعیت در ووهان چین

در طول دهه 1920 و 1930، شهر بارها مورد تهاجم قرار گرفت. در اواخر دهه 1930، توسط ژاپنی ها گرفته شد و مرکز لجستیک ساخته شد. در دهه 1960، در طول حملات بمب گذاری شده، شهر بیشتر تخریب شد. امروزه شهر به عنوان یک مرکز سیاسی، اقتصادی، مالی، فرهنگی و آموزشی دیده می شود. این شهر همچنان نقش خود را به عنوان یک مرکز بزرگ حمل و نقل حفظ می کند. ووهان حتی قصد دارد یک هاب را بسازد که پنج قاره را به هم وصل کند.

ووهان در سالهای اخیر شاهد رشد زیاد جمعیت بوده است. این شهر به عنوان مرکز حمل و نقل شناخته شده است، که دارای یک اقتصاد قوی و محل چندین منطقه صنعتی بزرگ است که فرصت های شغلی را ارائه می دهند. در سال های اخیر، جمعیت 2.61٪ افزایش یافت. با توجه به نقش و فرصت های مهم شهر، انتظار می رود که رشد سال های آینده نیز ادامه یابد.

در نهایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) از کلیه امور مربوط به اخذ ویزا و همچنین هزینه زندگی در چین اطلاع دارند، با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *