اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری

کشور هلند که یکی از توسعه یافته ترین کشورهای جهان است، یکی از مقصدهای برتر مهاجران برای سرمایه گذاری می باشد. بر این اساس در این مقاله به بررسی روش های سرمایه گذاری در این کشور می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • چرا سرمایه گذاری در هلند؟
  • شاخص های انتخاب کشور هلند برای سرمایه گذاری
  • ویزای سرمایه گذاری هلند
  • اخذ اقامت هلند با سرمایه گذاری
  • اقامت هلند با خرید خانه و ملک
  • اقامت هلند با ثبت شرکت تجاری
  • مدارک لازم ثبت شرکت تجاری در هلند
  • اقامت هلند از طریق استارت آپ و کارآفرینی
  • مدارک لازم طرح استارت آپ و کارآفرینی
  • اقامت هلند با اخذ ویزای طلایی
  • اقامت هلند با مشارکت در صندوق دولتی
  • اخذ اقامت دائم هلند از طریق سرمایه گذاری
  • مزایای سرمایه گذاری و اخذ اقامت هلند
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری

چرا سرمایه گذاری در هلند؟

کشور هلند در شاخص های جهانی کیفیت زندگی، خوشبختی، آزادی های مدنی و اجتماعی، آزادی بیان و مطبوعات و اقتصاد و همچنین پیشرفت انسانی در رتبه های برتر جهان قرار دارد و مهاجرت به هلند مقصد مناسبی برای مهاجران است. زندگی در این کشور به دلیل بالا بودن امنیت اجتماعی، پایین بودن هزینه های تحصیل در هلند و زندگی در هلند و امکانات رفاهی بی نظیر بسیار مورد توجه مهاجران می باشد.بالا بودن سطح رفاه اجتماعی، بالا بودن سطح درآمد، پایین بودن نرخ بیکاری و وجود دانشگاه های برتر جهانی در کشور هلند موجب شده است تا هر سال متقاضیان فراوانی برای تحصیل در هلند و کار و سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کنند. دارا بودن اقتصاد قوی و فراهم بودن زمینه های لازم در جهت سرمایه گذاری خارجی کشور هلند را به کشوری مهاجرپذیر تبدیل کرده است.کشور هلند به عنوان هجدهمین اقتصاد جهان در حوزه های کشاورزی، هنر و طراحی و مدیریت آب در جهان پیشگام است. سرمایه گذاری در خارج از کشور به دلیل نوسانات بازار ارز و عدم ثبات اقتصادی و عدم امنیت بازار اقتصادی ایران در شرایط فعلی یکی از بهترین اقدام ها در جهت سودآوری و ورود ارز به کشور می باشد. سرمایه گذاری در خارج از کشور برای اهداف تجاری و سوددهی و ارزآوری انجام می شود.

بر این اساس کشورهایی که در حوزه جذب سرمایه های خارجی فعالیت می کنند، باید بستر مناسبی را برای امنیت و ثبات اقتصادی و ایجاد زیرساخت های مناسب برای سرمایه گذاران خارجی فراهم کنند. وجود تسهیلات لازم و ایجاد جو و فضای امن و ثبات اقتصادی از مهم ترین مواردی است که کشورها به منظور جذب سرمایه گذار باید فراهم کنند.از ویژگی های مثبت در سرمایه گذاری در کشور هلند برای متقاضیان ایرانی می توان به دارا بودن سیستم های مالی اقتصادی توسعه یافته و رو به رشد، دارا بودن مقررات حمایت از سرمایه گذار، دارا بودن نیروی کاری حرفه ای و دارا بودن سیستم قانونی شفاف و سالم در مورد مالیات و قوانین کار اشاره کرد.تنوع و گوناگونی صادرات و دارا بودن موقعیت تجاری و اقتصادی استراتژیک و حمایت دولت از سرمایه گذاران را نیز می توان به عنوان مهم ترین موارد تعیین کننده در موفقیت سرمایه گذاری در این کشور اروپایی پیشرفته ذکر کرد. علاوه بر این موارد سرمایه گذار با سرمایه گذاری در این کشور می تواند برای اخذ اقامت این کشور اقدام کند. بر این اساس مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله به بررسی دقیق روش های سرمایه گذاری این کشور پرداخته اند. اگر قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

شاخص های انتخاب کشور هلند برای سرمایه گذاری

بهترین کشورها برای سرمایه گذاری کشورهایی می باشند که از لحاظ اقتصادی فعال و پویا باشند، ثبات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی داشته باشند، دارای سیستم اقتصادی قوی باشند، متقاضی با سرمایه گذاری در این کشورها به سوددهی مناسب برسد و از همه مهم تر با سرمایه گذاری در این کشورها متقاضی بتواند تابعیت و اقامت دائم این کشورها را اخذ کند.در واقع می توان گفت که معیارهای مهم از لحاظ سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی سودهی، ارزآوری، اخذ اقامت و اخذ تابعیت و موارد فراوان دیگری می باشد. به طور کلی شاخص ها و معیارهای مهم و تاثیرگذار در انتخاب کشور هلند برای سرمایه گذاری خارجی عبارت است از:

  • ثبات و امنیت اجتماعی و اقتصادی و سیاسی: کشور هلند از لحاظ اقتصادی دارای ثبات و امنیت می باشند و سرمایه گذاران با سرمایه گذاری دراین کشور به سودآوری مطلوبی می رسند.
  • دارا بودن نظام حقوقی سالم و به دور از فساد: کشور هلند یک نمونه خوب از سیستم قضایی سالم می باشند. برخی از کشورها با سیستم های قضایی فرمایشی و با رشوه و تداخل افراد بانفوذ و رای و نظر افراد بانفوذ به صدور حکم می پردازند که بیشتر این حکم ها به صورت ناعادلانه می باشد.
  • حمایت دولت از سرمایه گذاران خارجی: در واقع شاید شاخص حمایت دولت هلند از سرمایه گذاران را بتوان به عنوان مهم ترین عامل در جذب سرمایه گذاران خارجی برشمرد.
  • پایین بودن نرخ بیکاری و تورم: شاخص نرخ تورم و نرخ بیکاری به عنوان مهم ترین معیار در ارزیابی چگونگی وضعیت سرمایه گذاری متقاضیان سرمایه گذاری در هر کشوری می باشد. نرخ تورم در کشور هلند کمتر از ۳ درصد می باشد. نرخ بیکاری در این کشور در سال ۲۰۱۹ زیر ۴ درصد بوده است که از نرخ بیکاری کشورهای دانمارک و بلژیک نیز پایین تر است و حاکی از اشتغالزایی بالا و رونق کسب و کار و بازار تجاری این کشور می باشد.
  • بالا بودن رشد ناخالص داخلی: یکی از شاخص های موثر در سرمایه گذاری در هلند میزان تولید ناخالص داخلی کشور هلند می باشد. میزان رشد ناخالص داخلی کشور هلند در مقایسه با کشورهای سوئیس، دانمارک و بلژیک بسیار بالاتر است و در سال ۲۰۱۹ به میزان ۲۰۶.۵۷ میلیون یورو رسیده است.
  • پایین بودن نرخ مصادره اموال: این شاخص نیز ثبات اقتصادی و مالی و امنیت اجتماعی کشور هلند را نشان می دهد که از شاخص های مهم در سرمایه گذاری در یک کشور محسوب می شود.
  • امکان اخذ تابعیت و شهروندی با سرمایه گذاری: متقاضیان با سرمایه گذاری در کشور هلند از مزیت مهم اخذ تابعیت هلند و شهروندی کشور هلند برخوردار می شود.
  • دارا بودن سیستم قضایی قدرتمند و مستقل: عدم فساد مالی و دولتی و دارا بودن سیستم و نظام قضایی قدرتمند موجب می شود تا سرمایه گذاران با آرامش و اطمینان در کشور هلند سرمایه گذاری کنند.
  • برابری رفتار میان مهاجران و اتباع یک کشور: متقاضیان می توانند در کشور هلند بدون تبعیض نژادی و نابرابری اجتماعی و با خیال راحت به سرمایه گذاری بپردازند. یکی از موارد مهم در انتخاب کشور مناسب برای سرمایه گذاری موضوع رفتارهای ملی و بومی National Treatment می باشد. این قانون در مورد برابری رفتار میان مهاجران و اتباع یک کشور از طرف دولت آن کشور می باشد. بر اساس این قانون اگر کشوری رفتاری مغایر با حق و حقوق شهروندی با مهاجران داشته باشد، فرد مهاجر می تواند از رفتار دولت شکایت کند.
شاخص های انتخاب کشور هلند برای سرمایه گذاری

شاخص های انتخاب کشور هلند برای سرمایه گذاری

برخی از کشورها تا زمانی که فرد مهاجر با کار و اشتغال و فعالیت اقتصادی در رشد اقتصادی و پویایی آن کشور نقش داشته باشد، از فرد مهاجر نهایت استفاده را می برند و زمانی که فرد مهاجر به دلیل از کارافتادگی و یا ضعف و بیماری نفعی برای کشور نداشته باشد، مجوز اقامت مهاجر را باطل می کنند.

ویزای سرمایه گذاری هلند

متقاضی سرمایه گذار در هلند به منظور اخذ ویزای سرمایه گذاری در هلند باید واجد شرایط باشد. دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و مدرک مهارت زبان به طور کلی به منظور اخذ ویزای سرمایه گذاری الزامی نمی باشد، اما به عنوان یک امتیاز مثبت در نظر گرفته می شود. متقاضی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری باید مدارک لازم ترجمه شده به زبان انگلیسی و یا زبان هلندی و با تائید وزارت امور خارجه و دادگستری کشور ایران را ارائه دهد:

  • گواهی تمکن مالی متقاضی سرمایه گذار و گردش حساب بانکی از طرف بانک در طی ۴ سال گذشته
  • ارائه جواز کسب متقاضی سرمایه گذار
  • ارائه سهام شرکت متقاضی سرمایه گذار
  • ارائه گواهی عدم سوپیشینه متقاضی سرمایه گذار
  • ارائه گواهی سلامت جسمی
  • ارائه اسناد ملکی متقاضی سرمایه گذار
  • ارائه پاسپورت معتبر

اخذ اقامت هلند با سرمایه گذاری

دولت هلند با هدف جذب سرمایه گذاران خارجی تسهیلات فراوانی را برای سرمایه گذاری در این کشور فراهم کرده است. متقاضیان خارجی با سرمایه گذاری در این کشور و اجرای طرح تجاری و پرداخت مالیات ها می توانند پس از ۳ سال اقامت این کشور را دریافت کنند. متقاضی سرمایه گذاری در خارج از کشور می تواند از روش های گوناگون اقدام به سرمایه گذاری کند. از جمله روش های مهم در امر سرمایه گذاری در کشور هلند خرید خانه و ملک، خرید سهام، ثبت شرکت تجاری ،کارآفرینی و اشتغال زایی، خرید اوراق قرضهو خرید بورس و اوراق بهادار می باشد. در ادامه به بررسی هر یک از روش های ذکر شده می پردازیم.

اخذ اقامت هلند با سرمایه گذاری

اخذ اقامت هلند با سرمایه گذاری

اقامت هلند با خرید خانه و ملک

متقاضی با خرید خانه و ملک در این کشور می تواند سرمایه گذاری سودآوری انجام دهد اما نمی تواند مجوز اقامت هلند را اخذ کند. کشور هلند علی رغم کشورهای اروپایی مانند اسپانیا و یونان که با خرید ملک به سرمایه گذار اقامت دائم و تابعیت اعطا می کنند، به متقاضیان در مقابل خرید خانه و ملک هیچ مجوز اقامتی اعطا نمی کند و سرمایه گذار با خرید ملک صرفا می تواند سرمایه گذاری در کشور اروپایی انجام دهد.اگر متقاضی اقدام به خرید خانه در شهر آمستردام هلند کند، باید ماهانه مبلغی را به عنوان مالیات و عوارض به شهرداری این شهر پرداخت کند. متقاضی سرمایه گذار به منظور خرید خانه و ملک باید در ابتدا پس از امضای قرارداد مبلغی در حدود ۱۰ درصد از کل قیمت خانه و ملک را از فروشنده دریافت کند. ثبت سند خانه و ملک باید در دفاتر رسمی و قانونی انجام گیرد. هزینه ثبت رسمی خانه در هلند در حدود ۱۰۰۰ یورو تا ۳۰۰۰ یورو می باشد. هر متر مربع خانه در شهر آمستردام در حدود ۴۰۰۰ یورو می باشد.

اقامت هلند با خرید خانه و ملک

اقامت هلند با خرید خانه و ملک

اقامت هلند با ثبت شرکت تجاری

متقاضی ثبت شرکت در کشور هلند باید طرح تجاری و اقتصادی خود برای راه اندازی شرکت تجاری را ارائه دهد. متقاضی برای این نوع سرمایه گذاری باید دارای دلایل قابل قبول برای اجرای موفق سرمایه گذاری باشد. متقاضی به منظور سرمایه گذاری باید دارای سوابق کاری و حرفه ای و رزومه شغلی عالی باشد. اگر متقاضی دارای مدارک و گواهی حرفه ای عالی و گواهی ثبت اختراع و لوح افتخار باشد، نقش موثری در تائید و پذیرش سرمایه گذاری متقاضی دارد. متقاضی باید با قوانین و شرایط سرمایه گذاری آشنا باشد و در مورد سهام شرکت و معامله قانونی اطلاعات کافی داشته باشد. متقاضی سرمایه گذار باید به طور دقیق فعالیت شرکت را مشخص کند و دلایل قابل قبولی در مورد اشتغال زایی طرح ارائه دهد.طرح تجاری متقاضی باید دارای توجیه اقتصادی باشد و از سوددهی مطلوبی برخوردار باشد. ثبت شرکت در هلند بر اساس کسب امتیاز و سیستم امتیازبندی می باشد. به منظور ثبت شرکت در هلند متقاضی باید امتیازهای لازم را کسب کند. امتیازها بر اساس رزومه و تجربه کاری و حرفه ای، میزان سرمایه گذاری و سن متقاضی اعطا می شود. بر این اساس امتیاز تجربه و رزومه کاری ۳۰ و امتیاز مدارک تحصیلی حداقل لیسانس تا بالاتر ۴۰ امتیاز و طرح تجاری ۳۰ امتیاز دارا می باشد. متقاضی به منظور ثبت شرکت در هلند باید در حدود ۱.۲۵۰.۰۰۰ یورو سرمایه گذاری کند. ثبت شرکت در کشور هلند یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در این کشور می باشد.

  • شرکت های هلندی در حوزه های کاری و تجاری و اقتصادی در کشورهای جهان شناخته شده می باشند.
  • شرکت های هلندی برنامه های پرداخت مالیات منظم و مناسبی دارند و این شرکت ها در زمینه های کاری خود دارای پیشنهادهای زیادی از سرتاسر جهان می باشند.
  • ثبت شرکت در هلند به ۲ روش انجام می شود، در روش اول متقاضی با ارائه طرح و ایده تجاری خود به اتاق بازرگانی هلند تائیدیه این کشور در اجرای طرح تجاری را دریافت می کند. در روش دوم متقاضی سرمایه گذار با ورود به کشور هلند شرکت های ثبت شده آماده را خریداری می کند.
  • قوانین و مقررات موجود در مورد کار و اشتغال در کشور هلند برای اتباع و شهروندان و مهاجران این کشور یکسان می باشد و هیچ گونه رفتارهای ناعادلانه و نژاد پرستی و نابرابری در کشور هلند وجود ندارد.
  • متقاضیان باید برای این سرمایه گذاری در بانک تجاری هلند اقدام به افتتاح حساب بانکی کنند.
اقامت هلند با ثبت شرکت تجاری

اقامت هلند با ثبت شرکت تجاری

مدارک لازم ثبت شرکت تجاری در هلند

متقاضی به منظور ثبت شرکت تجاری در کشور هلند باید مدارک لازم را به اتاق بازرگانی این کشور ارائه دهد. از جمله مهم ترین این مدارک موارد زیر را می توان ذکر کرد:

  • ارائه طرح تجاری با توجیه اقتصادی و سوددهی مطلوب
  • تعیین کارمندان و هئیت مدیره شرکت
  • تعیین سهام افراد دخیل در اجرای طرح تجاری و شرکت
  • ارائه حداقل ۳ سال سابقه مدیریتی و کسب و کار و تجارت
  • ارائه سوابق مدیریتی
  • ارائه گواهی مدارک فنی و حرفه ای

اقامت هلند از طریق استارت آپ و کارآفرینی

متقاضیانی که دارای طرح های تجاری و اقتصادی جدید و ایده های تجاری خلاقانه می باشند، می توانند با ارائه این طرح ها به دولت هلند و کسب تائید از جانب آن ها به راه اندازی این طرح ها بپردازند و مقدمات اخذ اقامت این کشور را فراهم کنند. ویزای استارت آپ یا کارآفرینی برای مخترعان و دارندگان ثبت اختراع است که توانایی انجام طرح های نوآورانه سودآور را در کشور هلند دارا می باشند.دولت هلند از طرح های خلاقانه و جدید که موجب سودآوری می شوند و از گردش مالی خوبی برخوردارند، حمایت و پشتیبانی می کند. متقاضی باید برای اخذ این ویزا طرح و ایده تجاری جدید خود را به اداره مهاجرت هلند ارائه دهد. علاوه بر این متقاضی باید رزومه کاری و حرفه ای خود را به همراه طرح تجاری ارائه دهد. یکی از موارد مهم در پذیرش طرح استارت آپی و کارآفرینی در هلند موثر بودن اجرای این طرح در رونق و رشد اقتصادی هلند می باشد.در صورتی که این ایده های خلاقانه و طرح های تجاری مورد تائید دولت هلند قرار گیرد، سرمایه لازم برای راه اندازی آن در اختیار متقاضی قرار می گیرد و سپس متقاضی می تواند برای اخذ اقامت این کشور اقدام کند. میزان سوددهی و موفقیت طرح و ایده تجاری کارآفرینی به مدت ۳ ماه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که مورد تائید واقع شد و به سوددهی مطلوب رسید و در واقع از گردش مالی مناسبی برخوردار شد، متقاضی می تواند برای اخذ کارت اقامت دائم هلند اقدام کند.

مدارک لازم طرح استارت آپ و کارآفرینی

به طور کلی متقاضی سرمایه گذار باید مدارک لازم را برای پذیرش طرح استارت آپ و کارآفرینی ارائه دهد. از جمله مدارک و شرایط لازم برای پذیرش این طرح عبارت است از:

  • ارائه طرح تجاری و ایده نوین کارآفرینی
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • عدم ابتلا به بیماری های مسری
  • ارائه بیمه سلامت
  • گواهی تمکن مالی متقاضی سرمایه گذار
  • ورود به هلند بدون محدودیت
  • دارا بودن تحصیلات عالی
  • دارا بودن رزومه و سوابق کاری و حرفه ای
  • نوآورانه و جدید بودن طرح پیشنهادی
  • دارا بودن حامی مالی برای اجرای طرح تجاری استارت آپ
  • دارا بودن توجیه اقتصادی طرح تجاری
  • سودآور بودن طرح تجاری
  • دارا بودن نام تجاری ثبت شده طرح تجاری

اقامت هلند با اخذ ویزای طلایی

سرمایه گذارانی که اقدام به سرمایه گذاری در خرید خانه و ملک، خرید سهام شرکت ها، خرید اوراق قراضه دولتی، ثبت شرکت و کارآفرینی در کشور هلند می کنند، می توانند ویزای طلایی را اخذ کنند. سرمایه گذاران با این ویزا می توانند بدون نیاز به اخذ ویزا به همه کشورهای اتحادیه اروپا و شینگن رفت و آمد کنند. مدت زمان اعتبار ویزای طلایی بین یک تا ۳ سال است. سرمایه گذار پس از مدتی در صورتی که واجد شرایط باشد، می تواند تابعیت و شهروندی کشور هلند را اخذ کند.از جمله شرایط مهم در اخذ شهروندی کشور هلند برای سرمایه گذار از طریق ویزای طلایی این است که سرمایه گذار بیشتر از ۵ سال در هلند زندگی و کار کرده باشد و در این مدت مالیات خود را پرداخته باشد. علاوه بر این سرمایه گذار باید به خوبی با زبان و فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور اروپایی آشنا شده باشد و با اجتماع و مردم آن کشور سازگاری پیدا کرده باشد. متقاضی به منظور اخذ ویزای طلایی هلند باید دارای طرح تجاری باشد که دارای توجیه اقتصادی و سوددهی مطلوب باشد. متقاضی باید برای اخذ این ویزا در حدود ۱.۲۵۰.۰۰۰ یورو برای اجرای طرح تجاری سرمایه گذاری کند.

اقامت هلند با مشارکت در صندوق دولتی

متقاضیان سرمایه گذاری در کشور هلند با مشارکت در صندوق دولتی هلند می توانند مجوز اقامت ۳ ساله این کشور را دریافت کنند. متقاضی سرمایه گذار در ابتدا باید این سرمایه گذاری را به تائید اتاق بازرگانی دولت هلند برساند. متقاضی برای این نوع سرمایه گذاری باید دارای دلایل قابل قبول برای اجرای موفق سرمایه گذاری باشد.در صورتی که متقاضی سرمایه گذار دارای دلایل قانع کننده ای در زمینه سرمایه گذاری باشد، اتاق بازرگانی هلند سرمایه گذاری وی را پذیرش می کند. در صورت پذیرش سرمایه گذاری متقاضی می تواند مجوز اقامت ۳ ساله هلند را دریافت کند. اگر پس از تمام شدن دوره اعتبار مجوز اقامت ۳ ساله، سرمایه گذار همه موارد کاری و اجتماعی کار و اقامت در هلند را رعایت کرده باشد و همه مالیات های خود را به موقع پرداخت کرده باشد، می تواند برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کند. متقاضی سرمایه گذاری به روش مشارکت در صندوق دولتی هلند می تواند با اخذ مجوز کار در این کشور به کار و اشتغال بپردازد.

اخذ اقامت دائم هلند از طریق سرمایه گذاری

متقاضی بر اساس روش های ذکر شده در این مقاله می تواند اقامت کشور هلند را دریافت کند و پس از ۵ سال با حفظ شرایط اولیه اقامت دائم این کشور را اخذ کند. متقاضی با لحاظ شرایطی می تواند تابعیت این کشور را دریافت کند. متقاضی باید در طی این چند سال زبان هلندی را به خوبی فراگرفته باشد و به زندگی در جامعه هلندی ها سازگاری پیدا کرده باشد. علاوه بر این متقاضی نباید در این کشور مرتکب جرم و جنایتی شده باشد.علاوه بر موارد فوق آشنایی با فرهنگ و تاریخ و آداب و رسوم این کشور در اعطای تابعیت هلند نقش به سزایی دارد. متقاضیان با اخذ اقامت دائم هلند از طریق سرمایه گذاری می توانند به طور نامحدود در کشور هلند رفت و آمد کنند و همچنین به طور آزادانه و بدون اخذ مجوز کار در این کشور به کار و اشتغال بپردازند. متقاضی با اخذ اقامت دائم هلند می تواند از مزیت های حق و حقوق شهروندی و امکانات رفاهی و اجتماعی این کشور برخوردار شود. شرایط لازم به منظور اخذ اقامت دائم هلند عبارت است از:

  • متقاضی سرمایه گذار ۵ سال به طور مداوم و مستمر در کشور هلند کار و زندگی و اقامت کرده باشد.
  • متقاضی سرمایه گذار با قوانین و مقررات کشور هلند به خوبی آشنا باشد.
  • متقاضی سرمایه گذار به زبان رسمی کشور هلند مسلط باشد و به خوبی با جامعه هلند سازگاری و تطابق پیدا کرده باشد.

مزایای سرمایه گذاری و اخذ اقامت هلند

متقاضیان اخذ اقامت هلند با اقامت و زندگی در این کشور از مزیت های فراوانی برخوردار می شوند. از مهم ترین این مزیت ها موارد زیر را می توان ذکر کرد.

  • سرمایه گذاری در شرایط امن و ثبات اقتصادی
  • امکان حفظ سرمایه اصلی و سوددهی ماهانه آن
  • عدم کاهش ارزش سرمایه اصلی
  • دریافت سود سرمایه به یورو و دلار
  • امکان سوددهی برای نسل های بعدی در آینده
  • امکان اخذ اقامت و تابعیت و شهروندی برخی از کشورها
  • ارزآوری به کشور با سرمایه گذاری در خارج از کشور
  • اطمینان از سرمایه گذاری در خارج از کشور
  • زندگی در کشوری اروپایی با بالاترین استانداردهای زندگی
  • برخورداری از امکانات رفاهی، تاریخی و فرهنگی
  • برخورداری دانشجویان از بورسیه های تحصیلی
  • امکان تحصیل رایگان از دبستان تا دانشگاه
  • امکان همراه داشتن خانواده در هلند
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان زیر ۱۸ سال
  • اعتبار بالای مدارک تحصیلی دانشگاهی
  • پایین بودن نرخ بیکاری در حدود ۳.۵ درصد
  • امکان اخذ اقامت دائم هلند با تمام شدن دوره تحصیلی و اشتغال
  • زیبایی جاذبه های طبیعی شگفت انگیز هلند
  • اعتبار بالای پاسپورت هلند و امکان سفر به ۱۸۴ کشور دنیا بدون اخذ ویزا
مزایای سرمایه گذاری و اخذ اقامت هلند

مزایای سرمایه گذاری و اخذ اقامت هلند

سخن آخر

در این مقاله روش های سرمایه گذاری و اخذ اقامت هلند مورد بررسی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که متقاضی با روش های گوناگون سرمایه گذاری در ثبت شرکت، مشارکت در صندوق دولتی و کارآفرینی می تواند زمینه لازم در جهت اخذ اقامت این کشور را فراهم کند.اگر قصد سرمایه گذاری در کشور هلند را دارید و می خواهید با این سرمایه گذاری اقامت دائم این کشور برتر اروپایی را اخذ کنید، می توانید از مشاوره های مهاجرت سرمایه گذاری مشاوران موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید. وکلا و کارشناسان برجسته موسسه ما در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی بهترین گزینه مهاجرتی را بر اساس شرایط زندگی، سن، تحصیلات و بودجه به شما ارائه می دهند.

در این مقاله به بررسی روش های سرمایه گذاری در کشور هلند و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری پرداختیم. اگر قصد سرمایه گذاری در شرایط امن و ثبات اقتصادی را دارید، اگر می خواهید سرمایه اولیه شما حفظ شود و دارای سوددهی ماهانه باشد، اگر می خواهید ارزش سرمایه اصلی شما کاهش پیدا نکند، ما به شما سرمایه گذاری در هلند را پبشنهاد می کنیم. با سرمایه گذاری در هلند نه تنها سود سرمایه خود را به یورو و دلار دریافت می کنید و امکان سوددهی برای نسل های بعدی تان وجود دارد، بلکه می توانید اقامت دائم و سپس تابعیت و شهروندی کشور هلند را نیز دریافت کنید. علاوه بر این با سرمایه گذاری در هلند امکان اخذ اقامت و تابعیت و شهروندی برخی از کشورها نیز وجود دارد. اگر برای سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی و کانادا و استرالیا نیاز به مشاوره با متخصصان مهاجرت دارید، می توانید از خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری

1- سرمایه لازم برای ثبت شرکت در هلند چقدر است؟

متقاضی به منظور ثبت شرکت در هلند باید در حدود ۱.۲۵۰.۰۰۰ یورو سرمایه گذاری کند.

2- آیا از طریق اخذ ویزای طلایی هلند می توان اقامت این کشور را دریافت کرد؟

مدت زمان اعتبار ویزای طلایی بین یک تا ۳ سال است. سرمایه گذار پس از مدتی در صورتی که واجد شرایط باشد، می تواند تابعیت و شهروندی کشور هلند را اخذ کند.

3- اقامت هلند از طریق استارت آپ و کارآفرینی چگونه است؟

ویزای استارت آپ یا کارآفرینی برای مخترعان و دارندگان ثبت اختراع است که توانایی انجام طرح های نوآورانه سودآور را در کشور هلند دارا می باشند.

4- روش های اخذ ویزای سرمایه گذاری برای اقامت هلند چیست؟

ثبت شرکت و روش استارت آپ و کارآفرینی و مشارکت در صندوق دولتی

5- تمکن مالی برای ثبت شرکت در هلند چقدر است؟

متقاضی به منظور ثبت شرکت در هلند باید در حدود ۱.۲۵۰.۰۰۰ یورو سرمایه گذاری کند.

6- پس از چند سال می توان اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری را اخذ کرد؟

متقاضیان خارجی با سرمایه گذاری در این کشور و اجرای طرح تجاری و پرداخت مالیات ها می توانند پس از ۳ سال اقامت این کشور را دریافت کنند.

7- اخذ اقامت هلند با سرمایه گذاری چقدر طول می کشد؟

متقاضیان خارجی با سرمایه گذاری در این کشور و اجرای طرح تجاری و پرداخت مالیات ها می توانند پس از ۳ سال اقامت این کشور را دریافت کنند.

8- مدارک لازم ثبت شرکت تجاری در هلند چیست؟

ارائه طرح تجاری با توجیه اقتصادی و سوددهی مطلوبتعیین کارمندان و هئیت مدیره شرکتتعیین سهام افراد دخیل در اجرای طرح ارائه حداقل ۳ سال سابقه مدیریتی و کسب و کار و تجارت

9- آیا می توان با خرید ملک اقامت هلند را اخذ کرد؟

متقاضی با خرید خانه و ملک در این کشور نمی تواند مجوز اقامت هلند را اخذ کند اما خرید خانه یک سرمایه سودآور در این کشور می باشد.

10- شرایط اخذ اقامت دائم هلند چیست؟

آشنایی با زبان هلندی سازگاری و تطابق در جامعه هلندیآشنایی با تاریخ و فرهنگ و آداب و رسوم کشور هلند

11- مزایای اقامت در هلند چیست؟

امکان تحصیل رایگان از دبستان تا دانشگاهامکان همراه داشتن خانواده در هلندامکان تحصیل رایگان فرزندان زیر ۱۸ سالاعتبار بالای مدارک تحصیلی دانشگاهیپایین بودن نرخ بیکاری در حدود ۳.۵ درصد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *