سرمایه گذاری در پرتغال

در ماه مه 2013، سازمان OECD پرتغال را به عنوان یکی از کشورهای برتر جهان برای خرید و املاک و مستغلات معرفی کرده است. طبق گفته این سازمان، املاک و مستغلات پرتغالی دارای مبلغ کم و ارزان و نسبت قیمت به اجاره پایین است پرتغال به احتمال زیاد جذاب ترین بازار املاک در قاره اروپا است. در ادامه مقاله به سرمایه گذاری در پرتغال بیشتر اشاره شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط سرمایه گذاری در پرتغال

بازار املاک در پرتغال به شدت توسعه یافته است و دارای کیفیت بالای عرضه در تمام بخش ها و حضور قابل توجه مهاجران خارجی است. بازار تعداد زیادی مشاوران و عوامل مختلف بین المللی دارد، لازم به ذکر است که قوانین مربوط به موافقت نامه های اجاره ای بسیار آزادانه تر شده اند و اخراج یک مستاجر که هزینه اجاره را پرداخت نمی کند بسیار سریع تر شده است. پرتغال یک بازار بسیار پیشرفته و با کیفیت بالا در تمامی مناطق دارد و حضور قابل توجه مهاجران خارجی باعث شده است تا مشاوران و عوامل مختلف بین المللی در این کشور حضور داشته باشند. بهترین مکان مسکونی و تجاری در منطقه لیسبون این کشور وجود دارد.

خرید املاک در پرتغال

به طور معمول برای خرید ملک یک قرارداد را امضا می کنید و یک پول پیش را پرداخت می کنید، پس از آن شما بستن این قرارداد را به وکیل مدافع تان برای تکمیل و مبادله قراردادهای نهایی و انتقال املاک در زمانی که بودجه لازم به پرتغال منتقل شد و تمام پرونده ها به ترتیب شدند واگذار می کنید. علاوه بر هزینه های حقوقی، مالیات های زیر توسط خریدار ملک پرداخت می شود یک مالیات انتقال و مالیات بر تمبر که روی قیمت خرید و یا در دفتر ارزیابی مالیات ملک تعیین می شود. نرخ تمبر 0.8٪ است و مالیات انتقال آن با توجه به نوع، استفاده و ارزش ملک متفاوت است. برای مثال یک ملک مسکونی که به عنوان خانه دائمی فرد استفاده نشده است.

خرید املاک در پرتغال

 

سرمایه گذاری در شهر لیسبون کشور پرتغال

لیسبون مرکز اصلی تصمیم گیری های بزرگ است، بیشترین شرکت های بزرگ در این شهر یا در مجاورت آن و یک مرکز جذب توریستی بزرگ است. فرودگاه بین المللی لیسبون مرکز اصلی پرواز به داخل و خارج از کشور است. دومین مکان مسکونی عالی در الجزیره، منطقه جنوبی پرتغال است و همچنین دارای یک فرودگاه مهم است. این شهر دارای چندین مدرسه بین المللی و استراحتگاه های پرطرفدار که میلیون ها گردشگر و بازنشستگان را از شمال اروپا جذب می کنند.

فرصت های عالی در بخش املاک تجاری، عمدتا درمکان های پارک خودرو و فضاهای اداری وجود دارد. لیسبون موقعیت ششم را در میان شهرهای اروپایی از نظر ارزش پول برای فضای اداری به دست آورد. ملک های روستایی نیز در آنجا وجود دارد، که گاهی اوقات با قیمت های خیلی پایینی برای فروش آماده هستند.

ساختار سرمایه گذاری در پرتغال

بهترین ساختار سرمایه گذاری ملک به اهداف شما بستگی دارد. برای مالکیت اقامت در پرتغال، راه حل عملی و مقرون به صرفه مالکیت خصوصی مستقیم است. اما اگر قصد دارید مبلغ قابل توجهی در املاک و مستغلات قابل اجاره دادن سرمایه گذاری کنید، بهترین سرمایه گذاری ممکن داشتن یک شعبه در پرتغال از یک شرکت در اتحادیه اروپا باشد زیرا که این شاخه مانند یک شرکت پرتغالی مالیات خواهد داد درحالی که توزیع سود آن بدون مالیات خواهد بود. مهمتر از همه، تمام هزینه های کسب و کار از جمله هزینه های مالی شامل تخفیف مالیاتی خواهد بود.

اگر از هزینه زندگی در پرتغال اطلاعات کافی ندارید بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) به گفت و گو بنشینید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *